Niet voor schijt Belgen met een chromosoompje te veelquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
FOK! is van iedereen![]()
En 9lives ook
Amai, Weet je wat gij kan doen? den grootste boom inquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:47 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Niet voor schijt Belgen met een chromosoompje te veel
Je bent zelf een kneusquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:46 schreef _NZT_ het volgende:
En Nikonlover is ook zo'n kneus...maar dat hoef je niemand te vertellen
Ik heb geenndinnetje! Ik heb een vriendin!!!quote:
Aapquote:
Ebola?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:46 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Pas maar op, voordat ik je ebola geef
Dus als ik het goed begrijp dan moeten de FOK!users mijn begrafenis betalen als ik zelfmoord pleeg vanwege pestgedrag op FOK!?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:59 schreef PlayingWithFire het volgende:
3. Aansprakelijkheid
a. Een gebruiker of user is volledig en hoofdelijk aansprakelijk voor alle schade, direct of indirect en zowel materieel als immaterieel, welke voortvloeit uit handelingen en gedragingen van de gebruiker. Dit geldt voor schade voor gebruiker zowel als schade voor FOK!
b. Hoewel bij het samenstellen van deze website de grootst mogelijke zorgvuldigheid wordt betracht, biedt FOK! geen enkele garantie met betrekking tot de juistheid of nauwkeurigheid van de in FOK! voorkomende gegevens, informatie, software en andere onderdelen, noch met betrekking tot de geschiktheid ervan voor enig doel, enige situatie of enige toepassing. Er kan geen beroep worden gedaan, om welke reden ook, op de in deze website voorkomende gegevens, informatie, software en andere vormen van gebruik of verwerking.
Openen wel giro 555... Give the people what they want en they will pat moneyquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:49 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp dan moeten de FOK!users mijn begrafenis betalen als ik zelfmoord pleeg vanwege pestgedrag op FOK!?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:49 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp dan moeten de FOK!users mijn begrafenis betalen als ik zelfmoord pleeg vanwege pestgedrag op FOK!?
Canonloverquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:54 schreef Canonlover het volgende:
Mijn stem gaat uit naar Nikonlover.
Maar schatje, moppie, liefje, ik hou van je!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Teringlijer, moet je kijken waartussen ik nu allemaal in het rijtje sta, dan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |