abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129949804

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar YUR als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Juli-squat challenge
Facebook groep

SPOILER: Why we run

[ Bericht 1% gewijzigd door motorbloempje op 11-08-2013 22:35:48 ]
Ja doei.
pi_129949933
Oei. Bijna MaleDuck zijn PR ingehaald. Helaas scheelt het 2 seconden :P 39.44 :)
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_129949938
Check!

Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  zondag 11 augustus 2013 @ 20:02:47 #4
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_129949991
E.T. bedankt voor de foto's!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_129950090
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 20:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
E.T. bedankt voor de foto's!
Dit inderdaad! Erg leuke foto's! ^O^
pi_129950107
Had niet in de gaten dat ik de LAPO had :@
@Mobo thanks en o|O
  zondag 11 augustus 2013 @ 20:07:22 #7
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_129950155
Wat een gezellige foto's!!! w/
  Moderator zondag 11 augustus 2013 @ 20:08:33 #8
155227 crew  Guppy
dus
pi_129950200
quote:
99s.gif Op zondag 11 augustus 2013 20:01 schreef mosselmossel het volgende:
Check!

[ afbeelding ]
Oeh! Ik moet nog even!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_129950253
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 20:08 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Oeh! Ik moet nog even!
[ afbeelding ]
Wel allebei bijijijijijna 1000km gelopen :D
pi_129950260
Ja doei.
pi_129950292
Ik loop kennelijk door het water :P

Tot zover braaf zoals gepland een tweede keer gegaan. Overmorgen weer :+
Live for now, forget forever
  Moderator zondag 11 augustus 2013 @ 20:19:24 #12
155227 crew  Guppy
dus
pi_129950584
quote:
99s.gif Op zondag 11 augustus 2013 20:09 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Wel allebei bijijijijijna 1000km gelopen :D
Jaaa!! Bijijijijijna 1000km boks!!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zondag 11 augustus 2013 @ 20:20:28 #13
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_129950620
Trouwens GENOTEN vanmiddag van mijn duurloopje. Afgezet in Ter Heijde en doorgelopen tot net buiten Kijkduin. De lucht brak open, vólle zon en de wind stond bij mijn A-->B loopje wél de goede kant op ;) Heel het strand vol met kite-surfers, prachtig gezicht en mijn loopje ging tot een km of 8 moeiteloos.

Volgens schema's zou ik 7 min/km moeten lopen maar ik kwam niet uit mijn ritme van 6:22 min/km. Was trouwens mijn Garmin vergeten, dus heb met Endomondo aan gelopen. Albumpje van Armin v Buuren op..

Km 8 en 9 waren wat zwaarder omdat er aardig wat klimmetjes in mul zand in zaten. Maar al met al mag ik trots zijn :s) Ik was 1 strandslag te ver gelopen en moest dus voor de strandtent waar mr Q en ik hadden afgesproken nog eventjes door het zand: blote voetjes O+ Biertje als beloning was erg lekker!
pi_129950640
quote:
10s.gif Op zondag 11 augustus 2013 20:11 schreef Vogeltje88 het volgende:

[ afbeelding ]

Jezus!
Ja doei.
pi_129950691
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Leuk, runninglinda! Welke heb je je voor ingeschreven?
wolfsvenloop (geldrop) 6,6km wel een rare afstand
http://www.geldroprunners.nl/styled-7/styled-14/index.html
pi_129951128
quote:
10s.gif Op zondag 11 augustus 2013 20:22 schreef runninglinda het volgende:

[..]

En (voor mij) een rare dag.
Wat is zo vlug zie, is het een rondje van 3,3 km die jij 2X loopt.
pi_129951923
Zo, net ingeschreven voor de Cannon Hall Run (http://sportworksuk.com/cannon-hall-run) 10K :) En nu pannenkoeken :9
Ja doei.
  zondag 11 augustus 2013 @ 20:50:53 #18
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_129951952
Kennen jullie die mop waarin slacker_nl in een 3/4 broek loopt? :W
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_129952143
E.T leuke foto's!

Iets uitgebreider verslagje:

Op een lekker tempo met Stream, Jump, Jero en Swets gestart, al waren we Swets al vrij snel weer kwijt. Lekker gehobbeld op dus een lekker tempo, van 5:50/km. Sneller dan ik had gepland, maar ik liep lekker en in theorie zou ik een HM op 5:50/km makkelijk moeten kunnen lopen. De eerste kilometers leek dat dus ook zo. Na een paar km ging Jero andere mensen zoeken (we waren niet gezellig genoeg, ofzo) en nog een stukje verder ging ook Jump ervandoor. Stream kwam op het idee om Swets "op te gaan halen" en omdat het voor mij toch ook al ietsje zwaarder werd vond ik het wel een goed idee om te vertragen tot Swets erbij was. Nog even wat met z'n 3en gehobbeld, maar na een tijdje werd ik dus duizelig. Toen wat achter Stream en Swets aangehobbeld, maar op een gegeven moment ging het gewoon even niet meer. Stukje gewandeld en weer doorgegaan, en nog best wel een stukje op een afstandje van Stream en Swets gelopen, en na 12 kilometer dacht ik even dat het eigenlijk wel weer ging, en ik het tempo weer op kon pakken. Maar dat was dus fout gedacht, en na 13 kilometer was het eigenlijk gewoon over. De benzine was op. Nouja, op een bepaalde manier uitgelopen, maar ik weet niet precies hoe :P Veel gewandeld.

De vrijwilligers langs de kant waren overigens geweldig! Een stukje na 13km stond er een punt met water en fruit, stukje banaan gepakt en toen ik zei dat ik wel heel even bleef staan om het rustig op te eten, zei een man: je mag ook best even zitten hoor. Vriendelijk bedankt :D Maar ik vond het wel goede humor. Ook toen ik een stukje later met "beroerd" antwoordde op de vraag hoe het ging kreeg ik: doe maar lekker rustig aan en geniet maar van het parcours! Ik deed al bijzonder rustig aan, maar goed. Echt, niets dan lof voor de gigantische hoeveelheid vrijwilligers langs de weg, en sowieso de hele organisatie.

En nu met de pootjes omhoog m'n pint Porter leegdrinken :D
pi_129952183
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 20:50 schreef slacker_nl het volgende:
Kennen jullie die mop waarin slacker_nl in een 3/4 broek loopt? :W
Kennen je die mop waarin ik slacker_nl niet meer ken?
  Moderator zondag 11 augustus 2013 @ 20:57:11 #21
155227 crew  Guppy
dus
pi_129952328
Tolkamerkadeloopfoto's! Heel veel, dankzij Eric Béatse, die heel vaak foto's neemt bij evenementen in de regio.

SPOILER: kleine sfeerimpressie
Voordeel van zo'n klein evenement met een enthousiaste fotograaf is dat er heel veel foto's zijn om uit te kiezen. En dan zit er dus altijd wel een bij die leuk is :D
Dit was in de voorlaatste bocht voor de finish. Er stonden geen parcourswachten meer hier, en ik had even niet goed door of ik wel goed ging. Je ziet echt de vraagtekens in m'n ogen _O-
  zondag 11 augustus 2013 @ 20:59:58 #22
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_129952468
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 20:57 schreef Guppyfriend het volgende:
Tolkamerkadeloopfoto's! Heel veel, dankzij Eric Béatse, die heel vaak foto's neemt bij evenementen in de regio.

Voordeel van zo'n klein evenement met een enthousiaste fotograaf is dat er heel veel foto's zijn om uit te kiezen. En dan zit er dus altijd wel een bij die leuk is :D
Dit was in de voorlaatste bocht voor de finish. Er stonden geen parcourswachten meer hier, en ik had even niet goed door of ik wel goed ging. Je ziet echt de vraagtekens in m'n ogen _O-
[ afbeelding ]
we zullen de video-referee er bij moeten halen maar volgens mij is het een zweeffoto ^O^
pi_129952510
quote:

[ afbeelding ]
:D Net zoveel vrijwilligers als deelnemers!

En een toffe foto!
  zondag 11 augustus 2013 @ 21:01:54 #24
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_129952541
:D Startnr 2!

Mooi verslag Hats. Goed gedaan!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 11 augustus 2013 @ 21:02:30 #25
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_129952571
Toffe foto Gup.

En die Yur ook met z'n date rape candy wat hij uitdeelt aan Hats :P
pi_129952662
quote:
6s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Toffe foto Gup.

En die Yur ook met z'n date rape candy wat hij uitdeelt aan Hats :P
Neee, dat is helemaal niet waar! Ik mocht van Yur van die winegums met gel erin proberen, alleen waarschijnlijk was mijn suikerspiegel het er niet erg mee eens :P
  Moderator zondag 11 augustus 2013 @ 21:05:25 #27
155227 crew  Guppy
dus
pi_129952726
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 20:54 schreef hatsaflats het volgende:
E.T leuke foto's!

Op een lekker tempo met Stream, Jump, Jero en Swets gestart, al waren we Swets al vrij snel weer kwijt. Lekker gehobbeld op dus een lekker tempo, van 5:50/km. Sneller dan ik had gepland, maar ik liep lekker en in theorie zou ik een HM op 5:50/km makkelijk moeten kunnen lopen. De eerste kilometers leek dat dus ook zo. Na een paar km ging Jero andere mensen zoeken (we waren niet gezellig genoeg, ofzo) en nog een stukje verder ging ook Jump ervandoor. Stream kwam op het idee om Swets "op te gaan halen" en omdat het voor mij toch ook al ietsje zwaarder werd vond ik het wel een goed idee om te vertragen tot Swets erbij was. Nog even wat met z'n 3en gehobbeld, maar na een tijdje werd ik dus duizelig. Toen wat achter Stream en Swets aangehobbeld, maar op een gegeven moment ging het gewoon even niet meer. Stukje gewandeld en weer doorgegaan, en nog best wel een stukje op een afstandje van Stream en Swets gelopen, en na 12 kilometer dacht ik even dat het eigenlijk wel weer ging, en ik het tempo weer op kon pakken. Maar dat was dus fout gedacht, en na 13 kilometer was het eigenlijk gewoon over. De benzine was op. Nouja, op een bepaalde manier uitgelopen, maar ik weet niet precies hoe :P Veel gewandeld.

De vrijwilligers langs de kant waren overigens geweldig! Een stukje na 13km stond er een punt met water en fruit, stukje banaan gepakt en toen ik zei dat ik wel heel even bleef staan om het rustig op te eten, zei een man: je mag ook best even zitten hoor. Vriendelijk bedankt :D Maar ik vond het wel goede humor. Ook toen ik een stukje later met "beroerd" antwoordde op de vraag hoe het ging kreeg ik: doe maar lekker rustig aan en geniet maar van het parcours! Ik deed al bijzonder rustig aan, maar goed. Echt, niets dan lof voor de gigantische hoeveelheid vrijwilligers langs de weg, en sowieso de hele organisatie.

Klinkt al met al toch echt wel als heel erg knap gedaan hoor Hatsie ^O^
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 11 augustus 2013 @ 21:07:11 #28
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_129952816
Overigens vond ik die stukjes banaan bij de drank posten wel briljant!
pi_129952879
quote:
14s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Overigens vond ik die stukjes banaan bij de drank posten wel briljant!
Ik vond de hele organisatie briljant! Of nouja, 2 puntjes: kartonnen bekertjes ipv plastic en, het allerbelangrijkst: EEN MEDAILLE!
pi_129953158
quote:

[ afbeelding ]
Leuke foto's!

quote:
E.T leuke foto's!

Goed verslag! Pint heb je dubbel en dwars verdiend!
Enne het was flauw dat je geen fartlek van wou maken om Swets op te halen ;)
  zondag 11 augustus 2013 @ 21:15:31 #31
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_129953209
quote:
10s.gif Op zondag 11 augustus 2013 20:11 schreef Vogeltje88 het volgende:

[ afbeelding ]

Lutt'nbarg!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  zondag 11 augustus 2013 @ 21:22:47 #32
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129953542
Ziet er tof uit Gup O+! En toffe vraagteken-foto :D
pi_129954282
Leuke foto's E.T. !
  zondag 11 augustus 2013 @ 21:42:00 #34
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_129954609
quote:

[..]

Kennen je die mop waarin ik slacker_nl niet meer ken?
Das een stomme mop.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  zondag 11 augustus 2013 @ 21:42:28 #35
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_129954630
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 20:01 schreef Kerol het volgende:
Oei. Bijna MaleDuck zijn PR ingehaald. Helaas scheelt het 2 seconden :P 39.44 :)
Netjes hoor, welkom in de club van 39.45- op de 10 km :7

Ik heb vandaag ook nog even een stukje gelopen, had geen idee wat voor loopje het zou worden toen ik wegging, wist alleen dat het rond de 5 km lang zou zijn. Dus heb er maar een climaxloopje van gemaakt, om mijn lichaam eens te laten zien hoe je moet versnellen... wie weet dat het me dan ooit nog eens gaat lukken om dat te doen in een wedstrijd :D

http://www.endomondo.com/workouts/229142649/2924303
Link zou ik eigenlijk niet hoeven delen, omdat de endomondo volgers het toch al gezien hebben, gezien het aantal likes daar ;)

En HM-ers van vandaag, goed gedaan met wind tegen!
Andere wedstrijdlopers of recreatielopers, ook goed werk!

En MoBlo, je mag mijn OVB bij de Bradelierloop weghalen, ben erbij, loop de 10 km!
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_129954645
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:42 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Das een stomme mop.
Dan moet je maar geen driekwartsbroek dragen. Of een vrouw worden.
  zondag 11 augustus 2013 @ 21:44:21 #37
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_129954738
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:42 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Dan moet je maar geen driekwartsbroek dragen. Of een vrouw worden.
Puh! En de broek loop feilloos over naar m'n steunkous waardoor je heel wat voorbijgangers hebt die zo kijken van.. whut whut. Ooit ga ik nog het modebeeld bepalen. Ooit.
  zondag 11 augustus 2013 @ 21:45:51 #38
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129954822
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:44 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Puh! En de broek loop feilloos over naar m'n steunkous waardoor je heel wat voorbijgangers hebt die zo kijken van.. whut whut. Ooit ga ik nog het modebeeld bepalen. Ooit.
Zo loopt 1 vd vrouwen bij HAAG er ook altijd bij. 'Nuff said.
pi_129954977
quote:
17s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:45 schreef GotC het volgende:

[..]

Ligt er wel een beetje aan wat voor vrouw :P
  zondag 11 augustus 2013 @ 21:48:46 #40
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_129954982
quote:
17s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:45 schreef GotC het volgende:

[..]

Zij is vast de coolste en de beste van HAAG.
pi_129955211
:W zo dat was lesje 7. Ging lekker, fijn tempo te pakken en ademhaling lekker onder controle. Volgens afstandmeten 3.1 km dus ik kan zeer tevreden zijn.

Alleen die eerste 2 minuten, justin bieber :r
pi_129955451
Mooie verslage en foto's van dit weekend, leuk.
pi_129955506
quote:
17s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:52 schreef douche-eendje het volgende:

Alleen die eerste 2 minuten, justin bieber :r
Dat is om je doorzettingsvermogen te testen :P
pi_129955646
quote:
10s.gif Op zondag 11 augustus 2013 20:22 schreef runninglinda het volgende:

[..]

Die loop heeft de naam van mijn loopgroep Getrunnig. Daar betaal ik tenminste mijn contributie aan :)

Ik heb me zojuist ingeschreven voor een sportmedische keuring. Heel lang over getwijfeld (maand of 5) en net toch maar een aanvraagformulier ingevuld. Gek genoeg ben ik nu al bang voor de uitslag :')
pi_129955670
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:56 schreef Arquero het volgende:
We hebben je wel gemist! Erg jammer dat je er niet bij kon zijn! -O-
Alweer wat vellen mogen plukken?
pi_129955864
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:56 schreef Arquero het volgende:
Erg jammer dat je er niet bij kon zijn ja -O-
Maar ik geloof dat er een soort van consensus is dat we volgend jaar weer gaan.

Mijn pintje is op (1,5 uur over gedaan :') ) dus tijd voor bed. Deze rode sticker is ook toe aan ee dutje. Of een coma. Welterusten :W
pi_129955865
quote:

[ afbeelding ]
Gup vrouwke! Coole foto! En hoeveel kg ben jij al wel niet kwijt? Je lijkt hier veel minder gup dan een foto van een paar maandjes geleden :) Ik bedoel eigenlijk te zeggen: je ziet er goed uit ^O^
pi_129955872
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:57 schreef Arquero het volgende:

[..]

Dat is om je doorzettingsvermogen te testen :P
Nou dat is er wel, zeker nu ik merk dat het zoveel beter gaat dan ooit in 2011, loop de lessen makkelijker uit en kom beter in mijn hardloop-"bubbel". Kijk er nu ook telkens naar uit om weer te mogen, terwijl het ooit eerst als een voor mijzelf opgelegde verplichting voelde.
pi_129956179
gave foto gupke!

eeehh date rape candy??
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_129956301
quote:

[ afbeelding ]
Toffe foto! :)
Ja doei.
pi_129956371
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 22:04 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ik heb jou in ieder geval iets over een doel en een PR horen mompelen.
pi_129956372
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:53 schreef Jero_nimo het volgende:
Mijn vooroeverloopje ;) :
Het begon vanochtend om een uur of 5, toen ging de wekker. Even dacht ik dat ik moest werken, zucht, maar gelukkig mocht ik lekker gaan hardlopen! *O*
Maar naar beneden gegaan, eten, drinken en spullen opzoeken. Daarna de auto in voor een ritje van bijna 1.5 uur. Gelukkig kon de TomTom het meteen vinden, want het was mij niet gelukt. Wat een slim apparaat is het toch. Daar aangekomen meteen gedirigeerd naar een mooie parkeerplek en terwijl ik mijn spullen pakte kwam Jumparound langslopen. ^O^ Toen samen naar het startnummer-ophaalpunt gelopen waar we de rest van de bende tegenkwamen. Meteen gezellig natuurlijk! _O_
De boot kwam net aangevaren toen we daar stonden en we mochten er ook redelijk snel op, top geregeld allemaal! Bij het vragen of iemand koffie wou kwam ik er alleen achter dat een klein bekertje koffie ¤1,90 was, pfff, nou ja, dan maar geld sloeberen en toch maar koffie gehaald. Hiervoor dank!
Na een erg gezellige boottocht kwamen we aan in Enkhuizen waar we door het museum liepen. Allemaal leuke oude huisjes enzo, zag er erg knus uit daar, maar daar komen we natuurlijk niet voor!
Na een tijdje verder te hebben gelopen kwamen we eindelijk bij het startgebied, waar we nog ongeveer 10 minuten hadden om even bij te komen en op te warmen. Ondertussen de Swets-kids vermaken met een YUR-oefening, aangezien YUR zelf gevlucht was :7 . Gelukkig was die al snel weer terug en mochten we ook alweer bijna starten.
Ik had al besloten om hem gewoon rustig te lopen dus ik startte een beetje achteraan het deelnemersveld, gezellig samen met Stream, Hats en Jump de eerste 3 km gelopen. Daarna had ik het idee om even verder te kijken, of ik de anderen nog kon vinden. Dit eindigde in een loopje waarbij ik (bijna) met iedereen een stukje mee heb opgelopen. Alleen de master Swets himself heb ik niet mee kunnen lopen helaas.

Oh, to be continued! Eerst even eten! :P

http://www.endomondo.com/workouts/229155643/2368823
Jij loopt ook echt supermakkelijk, terwijl iedereen stuk gaat _O-
pi_129956597
Leuke foto's van vandaag allemaal.

Die boot is echt zo'n boot waar Sinterklaas mee aan komt!
pi_129956724
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 22:00 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

We hebben je wel gemist! Erg jammer dat je er niet bij kon zijn! -O-
Alweer wat vellen mogen plukken?
Had vandaag ook echt wel een baaldag ;(
Zeker nu de pijn minder is gaat het bij mij weer kriebelen om te rennen.
Meeste onbedekte vellen heb ik er wel af gepeuterd :P Vrijdag verband eraf en dan weet ik hoe het er voor staat. Grote kans dat ik vrijdagmiddag ga lopen *G*

Heb besloten om in februari de 27 km op te gaan vreten in Apeldoorn. Zonder zout :+
  zondag 11 augustus 2013 @ 22:21:02 #55
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_129956736
quote:

[ afbeelding ]
Op zich wel handig. Iedereen z'n eigen vrijwilliger! :D

Zit er allemaal wel erg goed neergezet uit. Hekken, grote klok, man met een microfoon, verkeersregelaars. Bij de evenementen hier waar zo weinig man heen komen, hangen er vaak wat stukjes lint om de route aan te geven, met wat mensen bij kruisingen om je de juiste kant op te wijzen (al dan niet in een willekeurig reflecterend hesje), en iemand met een stopwatch en daarnaast iemand met een notitieblok om de finishtijden op te schrijven. :P
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_129956835
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 22:04 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Mijn pintje is op (1,5 uur over gedaan :') ) dus tijd voor bed. Deze rode sticker is ook toe aan ee dutje. Of een coma. Welterusten :W
Wel verdiend zo te lezen!
pi_129957070
Ondanks dat ik eigenlijk morgen pas weer zou mogen, kon ik me vanavond toch niet inhouden en heb Evy les 16 gelopen met voor het eerst stukken van 7 minuten *O*. Het zelfs zo lekker dat ik nog even een "sprintje" heb getrokken aan het einde.

Na het terugzien van m'n Endomondo weet ik wel dat ik eraan moet werken om wat meer één tempo aan te houden :'). Die grafiek springt werkelijk alle kanten op.

http://www.endomondo.com/workouts/229284887/4776103
  zondag 11 augustus 2013 @ 22:25:51 #58
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_129957080
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 20:59 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

we zullen de video-referee er bij moeten halen maar volgens mij is het een zweeffoto ^O^
Zweef:
  zondag 11 augustus 2013 @ 22:27:01 #59
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_129957161
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 22:21 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Zit er allemaal wel erg goed neergezet uit. Hekken, grote klok, man met een microfoon, verkeersregelaars. Bij de evenementen hier waar zo weinig man heen komen, hangen er vaak wat stukjes lint om de route aan te geven, met wat mensen bij kruisingen om je de juiste kant op te wijzen (al dan niet in een willekeurig reflecterend hesje), en iemand met een stopwatch en daarnaast iemand met een notitieblok om de finishtijden op te schrijven. :P
In Engeland misschien, maar niet in Nederland. Wij hebben het metrische stelsel.
  zondag 11 augustus 2013 @ 22:27:52 #60
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_129957218
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 22:27 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

In Engeland misschien, maar niet in Nederland. Wij hebben het metrische stelsel.
Maar... maar... we hebben hier vandaag een 5k gedaan. Nu ben ik in de war!
  zondag 11 augustus 2013 @ 22:32:36 #61
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_129957512
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 22:25 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Zweef: [ afbeelding ]
_O_
  zondag 11 augustus 2013 @ 22:34:57 #62
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_129957647
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 22:18 schreef bloodymary1 het volgende:
Leuke foto's van vandaag allemaal.

Die boot is echt zo'n boot waar Sinterklaas mee aan komt!
:Y
met YUR als de hoofdpiet! ik ben zelf niet verlegen maar wat kan die kerel ouwehoeren

[ Bericht 4% gewijzigd door rechtsedirecte op 11-08-2013 22:47:52 ]
pi_129958574
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 22:25 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Zweef: [ afbeelding ]
Haklanding.
  zondag 11 augustus 2013 @ 22:51:02 #64
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_129958659
quote:
10s.gif Op zondag 11 augustus 2013 22:49 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Haklanding.
ksssttt, laat video-referee-ing aan de pro's over Bob.... ;)
pi_129958746
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 22:51 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

ksssttt, laat video-referee-ing aan de pro's over Bob.... ;)
Wat is trouwens die fascinatie voor zweeffoto's toch hier :D
  zondag 11 augustus 2013 @ 22:53:10 #66
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_129958765
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 22:27 schreef Wolve000 het volgende:
Maar... maar... we hebben hier vandaag een 5k gedaan. Nu ben ik in de war!
Dat is 3.1 mijl.
pi_129958866
quote:
17s.gif Op zondag 11 augustus 2013 22:52 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Wat is trouwens die fascinatie voor zweeffoto's toch hier :D
Als je niet zweeft ben je jogger in plaats van hardloper ;)
  zondag 11 augustus 2013 @ 23:03:48 #68
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_129959314
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 22:55 schreef Nirak het volgende:

[..]

Als je niet zweeft ben je jogger in plaats van hardloper ;)
you got it...
welcome back trouwens of het ik over je posts heen gelezen?
pi_129959384
Vanavond nog wel gelopen, maar het ging echt bagger. Misschien maar wat rustdagen inplannen...
pi_129959552

Whiiiii
Ja doei.
pi_129959725
quote:
2s.gif Op zondag 11 augustus 2013 14:07 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik vind die zó verraderlijk. Dat eerste heuveltje denk je: fuck, dit duurt best lang, maar ik hou vol.. en dan heb je pas de eerste helling gehad :') en komt er nóg een sloper aan. Wel een prachtig landschap O+
Volgens mij zit er ook een heel stuk vals plat in (of het was een andere loop, weet ik ff niet meer). Ook best verraderlijk :{. Maar ik vind het wel cool om in de afdaling iedereen voorbij te sprinten (kost amper energie, maar je wint er veel tijd mee). Start/finish liggen op dezelfde hoogte, dus alles wat omhoog gaat, gaat ook weer naar beneden :D.

Ik heb weer last van een blessure (paar km over het strand lopen is wel cool, maar niet goed voor de schenen) dus kan even niet hardlopen :( terwijl het zo lekker weer is!

[ Bericht 4% gewijzigd door Sport_Life op 11-08-2013 23:18:27 ]
pi_129959790
quote:
6s.gif Op zondag 11 augustus 2013 23:09 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Whiiiii
Haha happy walker!

Hier in Brabant zouden ze zeggen. Gij met oe blije bakkes!
  zondag 11 augustus 2013 @ 23:15:37 #73
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_129959869
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 22:21 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

O maar hier ook hoor. Ik heb meegedaan met loopjes waar ze net niet meer een telraam gebruikten. Whatever, ik houd van klein én groot, lekker makkelijk :9
  zondag 11 augustus 2013 @ 23:17:14 #74
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_129959938
quote:
[ afbeelding ]
Whiiiii
zweeffoto....maar dan anders!!
pi_129959958
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 23:03 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

you got it...
welcome back trouwens of het ik over je posts heen gelezen?
Nope, wat minder tijd om te lezen/posten de afgelopen tijd :(
pi_129960115
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 23:17 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

*ik ben niet gek, ben een vliegtuig!*
Ja doei.
pi_129960133
quote:
[ afbeelding ]
Whiiiii
_O_
home is where doghair sticks to anything but the dog!
  zondag 11 augustus 2013 @ 23:34:37 #78
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_129960704
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 23:21 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

*ik ben niet gek, ben een vliegtuig!*
zweefvliegtuig :P
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_129961515
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 23:17 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

De vrouwelijke equivalent van Churandy 'ik ben blij' Martina :D
  zondag 11 augustus 2013 @ 23:52:28 #80
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_129961575
quote:
17s.gif Op zondag 11 augustus 2013 23:51 schreef debeterebob het volgende:

[..]

De vrouwelijke equivalent van Churandy 'ik ben blij' Martina :D
Moblo heeft altijd zo'n pretkop :P :D
pi_129964565
Ga morgen jullie verhalen verder teruglezen, klinkt alsof het geslaagd was bij de Vooroeverloop . Nu eerst slapen.

Mijn rondje vanochtend ging ruk. Had nog spierpijn in mijn kuit, nu minder, maar beetje last van met lopen. Heuvels maken het wel veel zwaarder, dus de laatste van mijn 4 x 4 minuten was echt te veel en ik was halverwege gestopt , maar omdat ik te ver van het hotel af zat nog een stukje bergaf gelopen, dus ruim mijn minuten gemaakt, maar niet mijn kilometers. Volgende keer weer lekker vlak lopen! Fijn!
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_129966829
quote:
[ afbeelding ]
Whiiiii
:D Geniale foto!
  Moderator maandag 12 augustus 2013 @ 07:04:47 #83
155227 crew  Guppy
dus
pi_129966979
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 22:04 schreef Nirak het volgende:

[..]

Gup vrouwke! Coole foto! En hoeveel kg ben jij al wel niet kwijt? Je lijkt hier veel minder gup dan een foto van een paar maandjes geleden :) Ik bedoel eigenlijk te zeggen: je ziet er goed uit ^O^
Nawww dank je wel! O+ In kg's ben ik niet eens zo gek veel afgevallen, (iets van 12kg), maar in cm's des te meer. En na iets van een half jaar een stabiel gewicht te hebben gehad, ga ik nu aan de slag met de volgende reeks kg's en cm's :Y

Overigens schreef ik gisteren nog een stukje over de belabberde afdaaltechniek van de dames om me heen, die ik daardoor kon inhalen. Hier een artikeltje wat het beschrijft :)
  maandag 12 augustus 2013 @ 07:38:05 #84
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_129967154
zat gister even de foto's van E.T. te bekijken met mijn nichtje van 7..... haar conclusie was dat Mej.Hatsaflats maar een rare naam is :D
  Moderator maandag 12 augustus 2013 @ 07:49:23 #85
155227 crew  Guppy
dus
pi_129967242
Wees blij dat wij nog tamelijk nette usernames hebben :P
  maandag 12 augustus 2013 @ 07:57:48 #86
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_129967323
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 07:49 schreef Guppyfriend het volgende:
:Y
er onstond wel wat kinderverwarring toen bleek dat de mini-Swetsjes als enigen eigenlijk heel normale namen hadden
  Moderator maandag 12 augustus 2013 @ 08:03:18 #87
155227 crew  Guppy
dus
pi_129967372
Ja, dat is ook raar :P ga dat maar eens uitleggen
  maandag 12 augustus 2013 @ 08:05:40 #88
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_129967399
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 08:03 schreef Guppyfriend het volgende:
Ja, dat is ook raar :P ga dat maar eens uitleggen
ik ben gestopt bij stipjestreepje
  Moderator maandag 12 augustus 2013 @ 08:10:04 #89
155227 crew  Guppy
dus
pi_129967440
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 08:05 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Niet te doen, die :D
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 12 augustus 2013 @ 08:19:36 #90
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_129967542
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 22:20 schreef Arquero het volgende:

[..]

Heb besloten om in februari de 27 km op te gaan vreten in Apeldoorn. Zonder zout :+
En ik moet mee... *auw*
pi_129967549
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 07:04 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Nawww dank je wel! O+ In kg's ben ik niet eens zo gek veel afgevallen, (iets van 12kg), maar in cm's des te meer. En na iets van een half jaar een stabiel gewicht te hebben gehad, ga ik nu aan de slag met de volgende reeks kg's en cm's :Y

Overigens schreef ik gisteren nog een stukje over de belabberde afdaaltechniek van de dames om me heen, die ik daardoor kon inhalen. Hier een artikeltje wat het beschrijft :)
Binnenkort maar eens richting de Monnikensteeg om te oefenen. :)

Mijn enkel zeurt nog steeds.. Heb ik eigenlijk nooit de volgende dag nog..
  maandag 12 augustus 2013 @ 08:21:32 #92
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_129967564
quote:
11s.gif Op maandag 12 augustus 2013 08:19 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

En ik moet mee... *auw*
hoe voelen de benen vandaag Swets?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 12 augustus 2013 @ 08:22:50 #93
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_129967582
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 08:05 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

:D
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 12 augustus 2013 @ 08:23:40 #94
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_129967594
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 08:21 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

hoe voelen de benen vandaag Swets?
zo liggend op bed voelen ze prima!
  maandag 12 augustus 2013 @ 08:24:16 #95
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_129967603
quote:
6s.gif Op maandag 12 augustus 2013 08:23 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

zo liggend op bed voelen ze prima!
hier toch wel wat strammig
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 12 augustus 2013 @ 08:25:30 #96
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_129967621
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 08:24 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

hier toch wel wat strammig
De vloek van de gele sticker...
  maandag 12 augustus 2013 @ 08:28:27 #97
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_129967666
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 08:25 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

De vloek van de gele sticker...
inderdaad, ik heb medelijden met stipjestreepje en zijn blauwe sticker......
  maandag 12 augustus 2013 @ 08:33:06 #98
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_129967725
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 08:28 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  maandag 12 augustus 2013 @ 08:34:25 #99
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_129967735
Hier trouwens nergens last van. Gister deed het meer pijn, maar toen waren mn dijbeenspieren helemaal verzuurd :)
Ecosia
pi_129967816
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 07:49 schreef Guppyfriend het volgende:
Idd. Wees blij dat admiraal_anaal en smegmanus niet hardlopen :')
Ja doei.
  maandag 12 augustus 2013 @ 08:41:20 #101
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_129967829
Leuk weekend gehad ^O^ Biertje per mijl is blijkbaar toch niet de ideale voorbereiding :D

Nu nagenieten van kapotte voeten, tijd voor nieuwe schoenen :Y
F means you're fucked
pi_129967847
Hey YUR, dat is lang geleden! What's been going on?
Of heb ik gewoon steeds over jou heen gelezen? :')
  maandag 12 augustus 2013 @ 08:44:43 #103
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_129967888
Heb een paar dagen niet gepost man :')
F means you're fucked
pi_129967906
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 08:28 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Ik loop als een kievit, geen centje pijn (behalve de blauwe nagels).
  maandag 12 augustus 2013 @ 08:50:03 #105
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_129967960
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 08:46 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik loop als een kievit, geen centje pijn (behalve de blauwe nagels).
ik zoek de spierpijn en de snelle terugval gister een beetje in te weinig drinken voor de wedstrijd
pi_129967969
Ik heb meer spierpijn in die stresspunten bij m'n schouders dan in m'n benen.
pi_129968049
Hallo allemaal! Wat een leuke foto's en knappe prestaties!

Ik ben in Groningen, en volgens mijn vriend is er een rondje om het meer te lopen van 13 km! Dus dat ga ik nu doen. Hopelijk verdwaal ik niet, want dan wordt het meer dan 13 km en dat kan ik niet aan nu :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_129968067
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 08:55 schreef La_Tramposa het volgende:
Hallo allemaal! Wat een leuke foto's en knappe prestaties!

Ik ben in Groningen, en volgens mijn vriend is er een rondje om het meer te lopen van 13 km! Dus dat ga ik nu doen. Hopelijk verdwaal ik niet, want dan wordt het meer dan 13 km en dat kan ik niet aan nu :P
Rondom het Paterswoldse Meer? Daar kun je niet verdwalen ;)
pi_129968091
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 08:56 schreef baggerbaas het volgende:

[..]

Rondom het Paterswoldse Meer? Daar kun je niet verdwalen ;)
Ja idd! Dat is mooi :D Ik zit in dat Hampshire hotel dus volgens mij is bij het meer komen ook niet zo lastig..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_129968105
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 08:57 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ja idd! Dat is mooi :D Ik zit in dat Hampshire hotel dus volgens mij is bij het meer komen ook niet zo lastig..
Haha nee. Dat ligt er misschien 300 meter vanaf :D
pi_129968162
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 08:44 schreef YUR het volgende:
dan heb ik serieus over je Posts heen gekeken.. Ik dacht dat je veel langer dan een paar dagen niet gepost had :')
  maandag 12 augustus 2013 @ 09:02:42 #112
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_129968177
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 08:55 schreef La_Tramposa het volgende:
Hallo allemaal! Wat een leuke foto's!

dat komt omdat E.T. alleen de eerste 10km foto's heeft genomen....de foto's van pijn en zweet komen woensdag pas
  Moderator maandag 12 augustus 2013 @ 09:04:13 #113
155227 crew  Guppy
dus
pi_129968204
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 09:02 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

dat komt omdat E.T. alleen de eerste 10km foto's heeft genomen....de foto's van pijn en zweet komen woensdag pas
Ooh er komen nog meer foto's!! O+
  maandag 12 augustus 2013 @ 09:06:56 #114
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_129968234
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 09:04 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

woensdag staan ze op de Vooroever-site
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 12 augustus 2013 @ 09:07:16 #115
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_129968237
De eerste stappen naar de :r senseo :r gingen soepeltjes.
  Moderator maandag 12 augustus 2013 @ 09:07:47 #116
155227 crew  Guppy
dus
pi_129968245
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 09:06 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

woensdag staan ze op de Vooroever-site
Oh jolly *O*
  maandag 12 augustus 2013 @ 09:08:58 #117
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_129968264
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 09:04 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik heb een poging gedaan tot zo'n actie op de finish:

Volgens een fotograaf die daar stond had ie m te pakken. Ben benieuwd of ik nog van de grond kon komen :')
F means you're fucked
  maandag 12 augustus 2013 @ 09:09:14 #118
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_129968268
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 09:07 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Oh jolly *O*
je struikelde bijna over de officiele fotografen! ze stonden volgens de website op 5 punten
  Moderator maandag 12 augustus 2013 @ 09:10:16 #119
155227 crew  Guppy
dus
pi_129968284
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 09:08 schreef YUR het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Volgens een fotograaf die daar stond had ie m te pakken. Ben benieuwd of ik nog van de grond kon komen :')
Dat zou epic zijn!! :D
  maandag 12 augustus 2013 @ 09:11:05 #120
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_129968299
het Noord Hollands Dagblad had het over een mager toeschouwers aantal maar volgens mij viel dat nog wel mee, vooral langs het laatste stuk bij de Vooroever zelf
  Moderator maandag 12 augustus 2013 @ 09:13:04 #121
155227 crew  Guppy
dus
pi_129968326
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 09:09 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

je struikelde bijna over de officiele fotografen! ze stonden volgens de website op 5 punten
Leuk leuk!! Ik ben gek op foto's kijken :D
  maandag 12 augustus 2013 @ 09:14:40 #122
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_129968356
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 09:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
het Noord Hollands Dagblad had het over een mager toeschouwers aantal maar volgens mij viel dat nog wel mee, vooral langs het laatste stuk bij de Vooroever zelf
Het parcours leende zich ook niet echt voor veel publiek. Maar ik vond het wel mooi zo, paste allemaal prima bij elkaar
F means you're fucked
pi_129968365
quote:
Ik vond het ook erg meevallen! Misschien kwam dat ook omdat er elke 3 meter een vrijwilliger stond om je aan te moedigen :P maar ook gewone toeschouwers waren er nog best veel.
pi_129968503
Even snel: Twinky, van harte gefeliciteeeeeeerd!! *O* *G* *O* *G*
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 12 augustus 2013 @ 09:22:54 #125
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_129968517
Nou heb ik dat gezin met die boombox 3 keer gezien, dus misschien verplaatste de rest van het magere bezoekersaantal zich ook continue met de lopers mee.

Maar goed, het zijn de havendagen in Medemblik. Daar zijn de meeste toeschouwers, je kan moeilijk verwachten dat er 21KM lang 3 rijen dik publiek staat.
pi_129968754
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 09:22 schreef Muis84 het volgende:
Even snel: Twinky, van harte gefeliciteeeeeeerd!! *O* *G* *O* *G*
Dus toch...
Idd Twinky van harte gefeliciteerd *O* *O* *O*
  maandag 12 augustus 2013 @ 09:49:36 #127
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_129969027
quote:
Het NHD is van de Telegraaf, neem het met een korrel zout ;)
  maandag 12 augustus 2013 @ 09:58:19 #128
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_129969222
Ik ben ook gek op foto's kijken, dus kom maar op! :{w

+ 1 blauwe nagel hier
  maandag 12 augustus 2013 @ 10:21:24 #129
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_129969676
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 08:44 schreef YUR het volgende:
Dat is toch al gauw 10 hardlooptopics dan. :o
pi_129969685
Gefeliciteerd Twinky :* *O*
pi_129969842
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 09:08 schreef YUR het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik hoop het, anders sta je schuin met O-benen op de foto :+
Ja doei.
  maandag 12 augustus 2013 @ 10:31:37 #132
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_129969917
Geinig. Op hardloopkalender.nl was per ongeluk vermeld dat tijdens de Kerkpolderloop op 18 aug een 25km zou plaatsvinden. Klopt niet, want we doen in de zomer alleen een 1k (kids) en 5k. Maar al 3 mailtjes gehad van geïnteresseerden, die voor de zekerheid even informeerden of dit wel klopte. Hardloopkalender.nl dus maar even benaderd, en ze hebben het er netjes afgehaald.
  maandag 12 augustus 2013 @ 10:46:01 #133
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_129970305
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 10:31 schreef Quoi het volgende:
Geinig. Op hardloopkalender.nl was per ongeluk vermeld dat tijdens de Kerkpolderloop op 18 aug een 25km zou plaatsvinden. Klopt niet, want we doen in de zomer alleen een 1k (kids) en 5k. Maar al 3 mailtjes gehad van geïnteresseerden, die voor de zekerheid even informeerden of dit wel klopte. Hardloopkalender.nl dus maar even benaderd, en ze hebben het er netjes afgehaald.
Zonde, zou een mooie voorbereidingsloop zijn voor veel marathonlopers :Y
F means you're fucked
  maandag 12 augustus 2013 @ 10:55:12 #134
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_129970584
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 10:46 schreef YUR het volgende:

[..]

Zonde, zou een mooie voorbereidingsloop zijn voor veel marathonlopers :Y
Ja, ik zie ook een markt ;)

SPOILER
  maandag 12 augustus 2013 @ 10:59:27 #135
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_129970718
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 10:55 schreef Quoi het volgende:

[..]

SPOILER
Volgend jaar wil ik er in principe 2 doen. Voorjaar: Londen of Westland. Najaar: A'dam of Berlijn.

Maar je weet het allemaal maar nooit :)
F means you're fucked
pi_129970749
London, nog 2 maanden voor de uitslag van de loting :o
Ja doei.
  maandag 12 augustus 2013 @ 11:01:05 #137
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129970771
quote:

[..]

SPOILER
Mr.Q _O_
pi_129970800
Tof! :)
Ja doei.
  maandag 12 augustus 2013 @ 11:04:53 #139
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_129970896
Leuk hé? Ik word er helemaal blij van :)
Was eerst sceptisch, maar als ik zie met hoeveel gemak hij traint en wedstrijden loopt: hij moet er gewoon voor gaan. Dan zie we wel waar het schip strand. Ga ik 'm wel op A'tjes afzetten en bij B'tjes ophalen :P

En dat tegen alle natuurwetten in ;) zeggen een aantal clubgenootjes telkens, omdat hij zo groot is
  maandag 12 augustus 2013 @ 11:05:55 #140
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_129970927
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 10:59 schreef YUR het volgende:

[..]

Volgend jaar wil ik er in principe 2 doen. Voorjaar: Londen of Westland. Najaar: A'dam of Berlijn.

Maar je weet het allemaal maar nooit :)
Maar jij hebt ook plannen meneertje. Sjeuz.....! 2 stuks!
pi_129970949
Westland Marathon hebben een paar van de club ook gelopen! Schijnt een toffe (en platte :+ ) te zijn! :Y
Ja doei.
  maandag 12 augustus 2013 @ 11:06:41 #142
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_129970959
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 11:05 schreef Quoi het volgende:

[..]

Maar jij hebt ook plannen meneertje. Sjeuz.....! 2 stuks!
2 per jaar he, anders haal ik de 100 nooit :P
F means you're fucked
  maandag 12 augustus 2013 @ 11:07:29 #143
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_129970984
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 11:06 schreef motorbloempje het volgende:
Westland Marathon hebben een paar van de club ook gelopen! Schijnt een toffe (en platte :+ ) te zijn! :Y
Idd. Ook goede verhalen over gehoord :Y

Vind het wel jammer dat de HM in Berlijn niet op hetzelfde evenement plaatsvindt. Had voor mij ook een leuk streven geweest.
  maandag 12 augustus 2013 @ 11:07:54 #144
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_129971002
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 11:06 schreef motorbloempje het volgende:
Hij schijnt vroeger berucht te zijn geweest, maar vraag me niet waarom. Wel tof dat ie volgend jaar eenmalig terugkomt :s)

Alleen nog geen idee wanneer de inschrijving opent. Gisteren bij de start kwam ik een loper tegen van een van de organiserende verenigingen, maar hij wist het ook nog niet
F means you're fucked
pi_129971066
Hij is weggeweest en komt eenmalig terug? :o dat moet ik dan maar 's even sharen daar, zeker als er mensen niet worden ingeloot voor London.
Ja doei.
  maandag 12 augustus 2013 @ 11:10:23 #146
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129971097
Vooral gezien de kans om ingeloot te worden voor Londen nihil is :+
  maandag 12 augustus 2013 @ 11:11:36 #147
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_129971143
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 11:09 schreef motorbloempje het volgende:
Hij is weggeweest en komt eenmalig terug? :o dat moet ik dan maar 's even sharen daar, zeker als er mensen niet worden ingeloot voor London.
Laatste keer dat ie is gelopen was in 1997. Volgend jaar terug omdat Maassluis (start- en finishplaats) 400 jaar bestaat ofzo
F means you're fucked
pi_129971166
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 08:57 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

MWeeeehhh :( Heb ik een mooi lang rondje gelopen, in een nieuwe omgeving, heeft mijn telefoon kuren! Zowel Strava als Endomondo vielen de hele tijd uit en hebben bijna niks opgenomen.. Ik ben ook niet handig genoeg om dat op de computer te herstellen of zo, en bovendien dan telt het ook niet mee voor je week en maand totalen en zo toch?

Anyway, we rennen natuurlijk niet voor de statistiekjes (alhoewel.. misschien toch een beetje), en het ging best goed met 13,6 km in 1 uur 18 min. Grote stukken van het rondje Paterswoldemeer waren echt heel mooi (net Geneve!) maar andere stukken liep ik heel ver van het meer af over een dijk, dat was wat minder. Maar wel een mooi rondje overall! En snelheid van 10, nog wat per uur bij hartslag van 157 dikke prima!
pi_129971171
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 11:10 schreef GotC het volgende:
Vooral gezien de kans om ingeloot te worden voor Londen nihil is :+
Hi GotC! :W Ook al even niet gezien hier (althans, zo voelt het toch :P). Hoe is het? Bevalt het zwanger zijn een beetje? :+ No pun intented
pi_129971277
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 10:31 schreef Quoi het volgende:
even
Er is zondag een 25k in Amsterdam! Maar dat is wel een trainingsloop.
pi_129971382
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 11:12 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

MWeeeehhh :( Heb ik een mooi lang rondje gelopen, in een nieuwe omgeving, heeft mijn telefoon kuren! Zowel Strava als Endomondo vielen de hele tijd uit en hebben bijna niks opgenomen.. Ik ben ook niet handig genoeg om dat op de computer te herstellen of zo, en bovendien dan telt het ook niet mee voor je week en maand totalen en zo toch?

Anyway, we rennen natuurlijk niet voor de statistiekjes (alhoewel.. misschien toch een beetje), en het ging best goed met 13,6 km in 1 uur 18 min. Grote stukken van het rondje Paterswoldemeer waren echt heel mooi (net Geneve!) maar andere stukken liep ik heel ver van het meer af over een dijk, dat was wat minder. Maar wel een mooi rondje overall! En snelheid van 10, nog wat per uur bij hartslag van 157 dikke prima!
De Zuid- en Oostzijde zijn inderdaad minder mooi dan Noord en Oost
pi_129971421
Ik ben toch echt wel een beetje verdrietig over mijn statistiekjes..
  maandag 12 augustus 2013 @ 11:20:52 #153
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129971447
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 11:12 schreef Levitas het volgende:

[..]

Hi GotC! :W Ook al even niet gezien hier (althans, zo voelt het toch :P). Hoe is het? Bevalt het zwanger zijn een beetje? :+ No pun intented
Tsja, vond het niet nodig om jullie lastig te vallen als niet-hardloper ;) Gaat wel ok! Hoe bevalt het down under? :D
  maandag 12 augustus 2013 @ 11:21:30 #154
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_129971465
beetje mosterd na de maaltijd, maar hierbij mijn $0.02
SPOILER
Ecosia
  maandag 12 augustus 2013 @ 11:21:33 #155
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_129971467
quote:

[..]

Als je de totalen weet (13,6km, 1:18), kan je 'm ook handmatig in Endomondo zetten. Het je er alleen geen route bij. Maar dan telt hij wel gewoon met je totalen mee. Is mij ook een keer overkomen met een training. Op driekwart van de route was hij ineens corrupt, onherstelbaar. maar de totalen stonden er wel, dus die maar ingevuld.
  maandag 12 augustus 2013 @ 11:22:29 #156
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_129971505
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 11:21 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Als je de totalen weet (13,6km, 1:18), kan je 'm ook handmatig in Endomondo zetten. Het je er alleen geen route bij. Maar dan telt hij wel gewoon met je totalen mee. Is mij ook een keer overkomen met een training. Op driekwart van de route was hij ineens corrupt, onherstelbaar. maar de totalen stonden er wel, dus die maar ingevuld.
je kunt de route altijd zelf tekenen :) Heb ik ook gedaan met de vooroeverloop :)
Ecosia
  maandag 12 augustus 2013 @ 11:29:14 #157
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_129971728
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 11:22 schreef Jumparound het volgende:

[..]

je kunt de route altijd zelf tekenen :) Heb ik ook gedaan met de vooroeverloop :)
Ja, klopt. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik zelden terugkijk naar routes, dus in zo'n geval is het maar "jammer dan". Alleen bij een hele mooie wandelroute zou ik er echt extreem van balen. Of als je bij een lange(re) loop wilt zien of je een beetje constant loopt etc.

Maar statistieken kijk je wel vaak in de context van de afgelopen dagen/weken, dus dan is het wel jammer als daar ineens een deuk in zit.
  maandag 12 augustus 2013 @ 11:32:50 #158
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_129971839
quote:

[..]

SPOILER
2015 ga ik Berlijn lopen.
  maandag 12 augustus 2013 @ 11:36:45 #159
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_129971974
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 11:32 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

2015 ga ik Berlijn lopen.
Driekwart?
pi_129972104
quote:

[..]

MWeeeehhh :( Heb ik een mooi lang rondje gelopen, in een nieuwe omgeving, heeft mijn telefoon kuren! Zowel Strava als Endomondo vielen de hele tijd uit en hebben bijna niks opgenomen..
ah dat verklaard die rare kort afstandjes in Endo :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_129972421
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 11:36 schreef Quoi het volgende:

[..]

Driekwart?

Docent gemaild, nu even een paar daagjes bankhangen :) En morgen Mirage's uitproberen. Benen voelen wel prima. Da's wel een voordeel aan zo traag lopen :P
pi_129972523
Even vraagje, is het reeel om te denken dat ik volgend jaar een HM zou kunnen lopen? Loop nu net 10km tijdens een training. Zou heel graag in voorjaar 15km en in najaar ergens een HM willen gaan lopen. Daar zou toch naartoe te trainen moeten zijn met 3x per week lopen?
  maandag 12 augustus 2013 @ 11:55:03 #163
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_129972577
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 11:50 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Docent gemaild, nu even een paar daagjes bankhangen :) En morgen Mirage's uitproberen. Benen voelen wel prima. Da's wel een voordeel aan zo traag lopen :P
Maar als je sneller loopt, ben je eerder klaar, en heb je dus meer tijd om te herstellen tot de volgende loop! :o

Of werkt dat niet zo? :P
  maandag 12 augustus 2013 @ 11:55:32 #164
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_129972591
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 11:53 schreef CRX_master het volgende:
Even vraagje, is het reeel om te denken dat ik volgend jaar een HM zou kunnen lopen? Loop nu net 10km tijdens een training. Zou heel graag in voorjaar 15km en in najaar ergens een HM willen gaan lopen. Daar zou toch naartoe te trainen moeten zijn met 3x per week lopen?
Dat is nog een half jaar weg ongeveer? Zou makkelijk moeten kunnen!
  maandag 12 augustus 2013 @ 11:56:59 #165
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129972638
quote:
* GotC poetst haar glazen bol ;)

Je weet nooit hoe alles gaat, maar het zou in principe moeten kunnen.
pi_129972676
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 11:55 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Maar als je sneller loopt, ben je eerder klaar, en heb je dus meer tijd om te herstellen tot de volgende loop! :o

Of werkt dat niet zo? :P
Sneller lopen is ook belastender voor je spieren volgens mij, dus ookal heb je meer tijd om te herstellen, heb je waarschijnlijk ook meer tijd nodig. En een kwartier eerder klaar zijn maakt volgens mij ook niet zoveel uit :P

quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 11:56 schreef GotC het volgende:

[..]

* GotC poetst haar glazen bol ;)

Je weet nooit hoe alles gaat, maar het zou in principe moeten kunnen.
Zei de mevrouw die nu al weet dat ze, als baby er is, toch wel vrij snel op gaat bouwen naar een HM :D
pi_129972714
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 11:40 schreef Guard het volgende:

[..]

ah dat verklaard die rare kort afstandjes in Endo :P
Ik heb nu de route handmatig ingevoerd, weet niet of het er nu goed instaat maar ach..
  maandag 12 augustus 2013 @ 12:00:37 #168
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129972756
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 11:58 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Sneller lopen is ook belastender voor je spieren volgens mij, dus ookal heb je meer tijd om te herstellen, heb je waarschijnlijk ook meer tijd nodig. En een kwartier eerder klaar zijn maakt volgens mij ook niet zoveel uit :P

[..]

Zei de mevrouw die nu al weet dat ze, als baby er is, toch wel vrij snel op gaat bouwen naar een HM :D
Idd >:) Dat gaat ook zeker gebeuren haha :D
  maandag 12 augustus 2013 @ 12:02:23 #169
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_129972811
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 11:36 schreef Quoi het volgende:

[..]

Driekwart?
Nee de hele.
  maandag 12 augustus 2013 @ 12:03:40 #170
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_129972850
quote:
Volgend najaar is een jaar vanaf nu. Als je geen gekke blessures krijgt moet dat gewoon mogelijk zijn.
pi_129972874
quote:
dat lijkt me toch wel...
van 10 km tot een HM zijn schema's voor, van ongeveer 3 maanden.
  Moderator maandag 12 augustus 2013 @ 12:36:04 #172
155227 crew  Guppy
dus
pi_129973776
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 11:21 schreef Jumparound het volgende:
SPOILER
Wat een tof verslag *O*
pi_129974150
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 11:20 schreef GotC het volgende:
Gaat wel ok! Hoe bevalt het down under?
Hoe lang nog? :D
Down Under bevalt het veeeeel te goed :) Precies zoals ik eigenlijk wel verwachtte, ik wil niet meer naar huis!

Oh, en m`n finishfoto's staan online *O*

Dit was op het "400 meter to go" punt :P Mooie landing ;)

[ Bericht 20% gewijzigd door Levitas op 12-08-2013 12:55:25 ]
pi_129974323
quote:

blablabla

N.B. Heel vroeg is niet zo goed voor mij :')
Vergeten:
Garmin
Voldoende eten
petje
hartslagmeter
cash
Het overkomt de besten.
  maandag 12 augustus 2013 @ 12:53:47 #175
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_129974368
quote:
99s.gif Op maandag 12 augustus 2013 12:52 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Het overkomt de besten.
die lag gewoon in de auto :') Maar daar kwam ik pas achter op de boot :')
Ecosia
  Moderator maandag 12 augustus 2013 @ 12:54:01 #176
155227 crew  Guppy
dus
pi_129974377
quote:
99s.gif Op maandag 12 augustus 2013 12:52 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Het overkomt de besten.
Je bent pas een doorwinterde loper als je je garmin een keer vergeten bent :Y
  maandag 12 augustus 2013 @ 12:54:41 #177
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_129974399
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 12:47 schreef Levitas het volgende:

[..]

Down Under bevalt het veeeeel te goed :) Precies zoals ik eigenlijk wel verwachtte, ik wil niet meer naar huis!

http://www.marathon-photo(...)search=1&match=17098

Doe ff klikken. 5 GE-WEL-DIGE foto's! _O_ _O_

SPOILER
//Edit
Oh, iets te snel geklaagd denk ik. Volgens mij zijn ze nog bezig om handmatig(?) startnummers te linken. Er staan namelijk een SHITLOAD aan foto's die nog niet aan een persoon gelinkt zijn.
Deze bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Dat was de eerste foto die ik zag toen ik op je link klikte. :+

Haklanding! (Zouden sommige mensen zeggen.)
pi_129974446
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 12:54 schreef Wolve000 het volgende:
Dat was de eerste foto die ik zag toen ik op je link klikte.

Heb hem nu zelf gelinkt aan mijn startnummer, dus dat kan kloppen. Eerst stonden alleen die 5 foto's na de finish erop ;)
  maandag 12 augustus 2013 @ 12:57:17 #179
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_129974484
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 12:56 schreef Levitas het volgende:

[..]

Heb hem nu zelf gelinkt aan mijn startnummer, dus dat kan kloppen. Eerst stonden alleen die 5 foto's na de finish erop ;)
Dus dat wordt duizenden foto's doorploegen en zien of je jezelf kan vinden. Of wachten tot de organisatie de (meeste) nummers heeft gelinkt. Want dat is meestal wel handmatig werk.
  maandag 12 augustus 2013 @ 12:59:43 #180
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129974568
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 12:47 schreef Levitas het volgende:

[..]

Dit was op het "400 meter to go" punt :P Mooie landing ;)

[ afbeelding ]
2 maandjes!
En heerlijk toch? *O* Lekker genieten dus! En toffe foto!
  maandag 12 augustus 2013 @ 13:04:52 #181
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129974701
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 12:54 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Je bent pas een doorwinterde loper als je je garmin een keer vergeten bent :Y
En je dan zelfs nog iemand vindt met een Garmin te leen voor de wedstrijd. Bazenactie!
pi_129974826
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 13:04 schreef GotC het volgende:

[..]

En je dan zelfs nog iemand vindt met een Garmin te leen voor de wedstrijd. Bazenactie!
Been there, done that. :{w
pi_129974974
quote:
SPOILER
Conclusie, dit was echt een tof evenement! Goed georganiseerd en super lekker loopweer :)

Leuk verslag!
En helemaal eens met je conclusie.
SPOILER
  maandag 12 augustus 2013 @ 13:15:11 #184
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_129975086
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 13:12 schreef streamnl het volgende:

[..]

Leuk verslag!
SPOILER
nee, ik praat lekker weinig :')
Maakt toch niet uit joh, dat is de helft van het plezier. En het is super om te zien dat we offline het ook goed met elkaar kunnen vinden :)
Ecosia
  maandag 12 augustus 2013 @ 13:16:05 #185
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_129975121
Jullie ouwehoerden inderdaad allemaal de oren van mn kop op die boot zeg
F means you're fucked
pi_129975158
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 13:12 schreef streamnl het volgende:

[..]

Leuk verslag!
SPOILER
Gewoon harder gaan lopen, wordt je vanzelf wel stil.. :P
  maandag 12 augustus 2013 @ 13:17:45 #187
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_129975175
Ik heb niemand als 'druk' ervaren.. Wel gewoon gezellig :)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 12 augustus 2013 @ 13:18:50 #188
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_129975213
Kijk wat ik zojuist besteld heb.

maandag 12 augustus 2013 @ 13:19:13 #189
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_129975225
quote:
6s.gif Op maandag 12 augustus 2013 13:17 schreef E.T. het volgende:
Maar jouw referentiekader is een beetje misleidend met die 3 miniswetsjes ;)
F means you're fucked
pi_129975240
quote:
6s.gif Op maandag 12 augustus 2013 13:17 schreef E.T. het volgende:
Helemaal mee eens, alleen je kinderen zijn een beetje druk :P. Maar dat ben jij natuurlijk gewend.
  maandag 12 augustus 2013 @ 13:19:58 #191
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_129975255
quote:
6s.gif Op maandag 12 augustus 2013 13:18 schreef Swetsenegger het volgende:

[ afbeelding ]
een rood kruis :')
Ecosia
pi_129975271
quote:

[ afbeelding ]
Doe dan meteen in camo! :D
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 12 augustus 2013 @ 13:21:10 #193
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_129975307
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 13:19 schreef Jumparound het volgende:

[..]

een rood kruis :')
Ninja edit.
  maandag 12 augustus 2013 @ 13:21:46 #194
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_129975324
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 13:20 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

het is marine camo ;)
Ecosia
  maandag 12 augustus 2013 @ 13:21:52 #195
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_129975326
quote:

[ afbeelding ]
Camo blauw past bij jou!
F means you're fucked
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 12 augustus 2013 @ 13:21:55 #196
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_129975329
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 13:20 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Dit is de zee cameo... ga ik de volgende vooroeverloop op in de achtergrond.
  Moderator maandag 12 augustus 2013 @ 13:23:26 #197
155227 crew  Guppy
dus
pi_129975380
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 13:04 schreef GotC het volgende:

[..]

Een mosseltje doen :Y
  maandag 12 augustus 2013 @ 13:25:39 #198
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129975454
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 13:16 schreef YUR het volgende:
Jullie ouwehoerden inderdaad allemaal de oren van mn kop op die boot zeg
Zelfs je ontbijt afstaan hielp niet :+
pi_129975457
quote:
10s.gif Op maandag 12 augustus 2013 13:21 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dit is de zee cameo... ga ik de volgende vooroeverloop op in de achtergrond.
Heb je ook een shirt dan? :P
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 12 augustus 2013 @ 13:32:20 #200
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_129975702
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 13:25 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Heb je ook een shirt dan? :P
Die IS er wel.

http://www.sportsdirect.c(...)-t-shirt-mens-451134
  maandag 12 augustus 2013 @ 13:45:44 #201
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_129976221
quote:

[ afbeelding ]
ik hoop dat hij voor de Vooroeverloop editie 2015 versleten is....
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 12 augustus 2013 @ 13:48:04 #202
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_129976300
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 13:45 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

ik hoop dat hij voor de Vooroeverloop editie 2015 versleten is....
Ik denk dat we tegen die tijd de Camo Club hebben opgericht en we allemaal volledig in schutkleuren aan de start verschijnen.
  maandag 12 augustus 2013 @ 13:48:48 #203
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_129976326
Ecosia
  Moderator maandag 12 augustus 2013 @ 13:49:48 #204
155227 crew  Guppy
dus
pi_129976363
Want!! :D
  maandag 12 augustus 2013 @ 13:50:44 #205
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_129976398
quote:
10s.gif Op maandag 12 augustus 2013 13:48 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik denk dat we tegen die tijd de Camo Club hebben opgericht en we allemaal volledig in schutkleuren aan de start verschijnen.
ik ga nu al op hardloopkalender.nl kijken of er op die dag een ander loopje is ;)
  maandag 12 augustus 2013 @ 13:54:07 #206
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_129976509
en is het niet voor-schut kleuren?
pi_129976828

5m race (met waterpost)
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 12 augustus 2013 @ 14:04:15 #208
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_129976891
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 13:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
en is het niet voor-schut kleuren?
Ik had zelf al "schijt kleuren" bedacht.
  maandag 12 augustus 2013 @ 14:19:51 #209
3011 E.T.
pi_129977457
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 13:49 schreef Guppyfriend het volgende:
Want!! :D
me2!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 12 augustus 2013 @ 14:29:12 #210
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_129977803
Speciaal voor rd:

F means you're fucked
  maandag 12 augustus 2013 @ 14:30:41 #211
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_129977861
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:29 schreef YUR het volgende:
Speciaal voor rd:

[ afbeelding ]
koekiemoster!

(alleen dan wit, in het midden :') )
Ecosia
pi_129978820
Grote kans dat ik niet meedoe met de Bradelierloop. Hoogstwaarschijnlijk gaat m'n oom die dag paling roken O+ , en ik ga liever paling eten en bier drinken dan een toch niet erg snelle 5km lopen in Verweggistan.
  maandag 12 augustus 2013 @ 15:06:11 #213
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129979027
Ander keertje weer Hatsie :Y Toch geen bijzonder loopje!
pi_129979308
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:06 schreef GotC het volgende:
Ander keertje weer Hatsie :Y Toch geen bijzonder loopje!
Nee, daarom! Versgerookte IJsselmeerpaling is wel bijzonder :9 :9~

Bij de BtB en de Vredesloop in september zijn ook weer genoeg Fokkers :Y Alleen geen RD en MoBlo, maar RD wist ook niet of het wel zou lukken met eventuele andere verplichtingen (heel gek, hardlopen met Fok!ers lijkt mij het allerbelangrijkste op je vakantie in NL :P) en MoBlo zie ik waarschijnlijk nog wel even met Zevenheuvelenloop.
  maandag 12 augustus 2013 @ 15:14:32 #215
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_129979379
En ik! :o

Maar ik zal het wel overleven. :P
pi_129979494
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:14 schreef Wolve000 het volgende:
En ik! :o
Jij gaat MoBlo toch wel aanmoedigen bij de Zevenheuvelen?
  maandag 12 augustus 2013 @ 15:17:09 #217
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129979512
Daarom joh, genoeg kansen om mensen te zien :) Ik twijfel ook nog of ik naar De Lier ga, al is t wel leuk om m'n clubgenootjes te zien en Yur en m'n vader aan te moedigen. Ach, zie dan wel :+
  maandag 12 augustus 2013 @ 15:29:35 #218
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_129980145
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:16 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Jij gaat MoBlo toch wel aanmoedigen bij de Zevenheuvelen?
Ja, ik ben er zeker bij. En misschien zelfs lopend. Maar die beslissing heb ik nog niet genomen... :o
  maandag 12 augustus 2013 @ 15:30:30 #219
308266 Ach3r0n
kennis is macht
pi_129980187
Ik kan ook bijna niet wachten tot het wedstrijdseizoen weer begint. Als voorproefje zaterdag de Runnersworldloop waar ik ga proberen onder de 25:00 te lopen. Dan nog 3 weken geduld tot de Bridge to Bridge en dan heb ik om de paar weken steeds een wedstrijd.
pi_129980375
Pff, als ik dit lees zou ik willen dat het al tijd was voor de Vredesloop. En tegelijk ook niet, want ik red nog helemaal geen 5k. ;-)
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
  maandag 12 augustus 2013 @ 15:47:56 #221
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_129981009
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:17 schreef GotC het volgende:
Daarom joh, genoeg kansen om mensen te zien :) Ik twijfel ook nog of ik naar De Lier ga, al is t wel leuk om m'n clubgenootjes te zien en Yur en m'n vader en Quoi aan te moedigen. Ach, zie dan wel :+
Jammer Hats!
  maandag 12 augustus 2013 @ 15:48:46 #222
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129981046
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:47 schreef Quoi het volgende:

[..]

Jammer Hats!
Uiteraard! :D
  maandag 12 augustus 2013 @ 15:50:13 #223
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_129981125
Zou het wel jammer vinden als RD niet komt naar de Lier. Wil toch weleens handjes schudden met de grote Kepler meneer hoor!
pi_129981182
Wát? RD niet naar De Lier? ;(
Ja doei.
pi_129981274
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:51 schreef motorbloempje het volgende:
Misschien niet! Iets met mogelijke verplichtingen enzo.

Maar ik dus hoogstwaarschijnlijk niet (dat is natuurlijk net zo erg! ;))
  maandag 12 augustus 2013 @ 15:53:24 #226
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_129981279
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:51 schreef motorbloempje het volgende:
nee,Hatsie....!
bij mij hngt het nog want die laatste vrijdag is traditie-getrouw de dag voor een paar werkvergaderingen maar we wachten het nog even af
pi_129981306
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:53 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

nee,Hatsie....!
bij mij hngt het nog want die laatste vrijdag is traditie-getrouw de dag voor een paar werkvergaderingen maar we wachten het nog even af
O, kun je alleen vrijdag niet?

Want het staat verkeerd in de OP: het is zaterdag de 24e :P
  maandag 12 augustus 2013 @ 15:54:29 #228
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_129981330
Hoe lang staat dat er al wel niet verkeerd in? :o
pi_129981350
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:54 schreef Wolve000 het volgende:
Hoe lang staat dat er al wel niet verkeerd in? :o
Heel lang.
  maandag 12 augustus 2013 @ 15:55:20 #230
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_129981370
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:54 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

O, kun je alleen vrijdag niet?

Want het staat verkeerd in de OP: het is zaterdag de 24e :P
ook zatedag kan nog wel eens krap worden maar ga iig kijken of het me gaat lukken
  maandag 12 augustus 2013 @ 15:55:25 #231
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_129981375
Gelukkig gingen wij al gewoon van de zaterdag uit. Staat ook op de website van het evenement natuurlijk.
  maandag 12 augustus 2013 @ 15:59:06 #232
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_129981558
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:55 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

ook zatedag kan nog wel eens krap worden maar ga iig kijken of het me gaat lukken
Je kunt in 20 minuten klaar zijn ;)

Maar uiteraard leuk om erna even une petite bière te doen!
pi_129981564
Of een iets grotere :9
Ja doei.
  maandag 12 augustus 2013 @ 16:00:31 #234
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_129981617
grootste "probleem" is dat mjin werk de tickets betaalt....schept toch wat verplichtingen naar het bedrijf toe ;)
pi_129981619
Als ik zo kijk naar hoe de afgelopen maanden zijn gegaan en m'n geplande loopjes is het misschien ook wel verstandig om niet over een krappe 2 weken alweer een loopje te lopen. Al vind ik het wel jammer dat ik dan ook niet na afloop met jullie een biertje kan drinken. Maar waarschijnlijk maak ik dat ruimschoots goed, want paling moet zwemmen :9
  maandag 12 augustus 2013 @ 16:02:14 #236
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_129981720
Is natuurlijk geen marathon. In 5km kan je al klaar zijn. :)

De 10km kan je natuurlijk aan de strebers overlaten. :P
pi_129981861
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:02 schreef Wolve000 het volgende:
Is natuurlijk geen marathon. In 5km kan je al klaar zijn. :)

De 10km kan je natuurlijk aan de strebers overlaten. :P
Ook als RD (of ik) 10km zou doen duurt het reizen langer dan het lopen. Zelfs als ik een HM op hetzelfde tempo zou lopen als gisteren is de totale reistijd nog langer :')
  maandag 12 augustus 2013 @ 16:07:46 #238
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129981969
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:05 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ook als RD (of ik) 10km zou doen duurt het reizen langer dan het lopen. Zelfs als ik een HM op hetzelfde tempo zou lopen als gisteren is de totale reistijd bijna nog langer :')
En de 10km is 2 rondjes :N
Je begrijpt dat je nu eigenlijk wel naar de Vredesloop moet komen, of je nu wil of niet :7
  maandag 12 augustus 2013 @ 16:08:45 #239
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_129982019
Ik vind mijn reistijd voor de Bradelierloop al te lang ;(
F means you're fucked
  maandag 12 augustus 2013 @ 16:08:53 #240
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_129982032
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:05 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ook als RD (of ik) 10km zou doen duurt het reizen langer dan het lopen. Zelfs als ik een HM op hetzelfde tempo zou lopen als gisteren is de totale reistijd bijna nog langer :')
ik kom puur voor het bier, mijn benen vinden hardlopen vandaag sowieso niet leuk, maar ik hou alle opties nog open hoor.., zal me in zo veel mogelijjk bochten proberen te wurmen om naar het Wilde Westland te komen
pi_129982065
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:08 schreef YUR het volgende:
Mijn ouders hebben nog wel een bed over. Scheelt toch weer 10 minuten.
Ja doei.
  maandag 12 augustus 2013 @ 16:09:35 #242
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_129982068
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:08 schreef YUR het volgende:
o|O
pi_129982129
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:07 schreef GotC het volgende:

[..]

En de 10km is 2 rondjes :N
Je begrijpt dat je nu eigenlijk wel naar de Vredesloop moet komen, of je nu wil of niet :7
Ik ben echt al maaaaanden ingeschreven voor de Vredesloop. Ik hoop dan weer eens een redelijk snelle 10km te hobbelen (voor dat gedoe met m'n kuiten had ik bedacht om dan sub 45 te gaan lopen, dat heb ik alvast maar op m'n buik geschreven :P). Vriend van me woont ook vlakbij, dus kan ik daar mooi douchen en daarna naar de Fiddler :7
  maandag 12 augustus 2013 @ 16:11:02 #244
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_129982133
F means you're fucked
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 12 augustus 2013 @ 16:12:05 #245
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_129982181
Zou vanavond een 5KM herstelloopje heel gek zijn?
pi_129982185
quote:
HAHA :D _O- _O_ ^O^
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 12 augustus 2013 @ 16:12:49 #247
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
  maandag 12 augustus 2013 @ 16:13:37 #248
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_129982253
nu aan het bedenken hoe of wat (met de TdF in het achterhoofd) ik zal lopen deze week.
Had voor morgen of woensdag een LDL in gedachte van 30+km maar vraag me nu af of dit verstandig is, zeker omdat de gmiddelde finishtijd bij de 25km van de TdF 3h40 of zo iets is, dus sowieso "enough time on my feet"
Misschien toch verstandiger om dinsdag en woensdag 2 kortere loopjes te doen en dan donderdag en vrijdag rust
pi_129982264
Epic YUR _O-
pi_129982307
_O- :')
Ja doei.
pi_129982321
  maandag 12 augustus 2013 @ 16:15:36 #252
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_129982341
Haha, geweldig! _O_
  maandag 12 augustus 2013 @ 16:15:55 #253
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129982355
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:10 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ik ben echt al maaaaanden ingeschreven voor de Vredesloop. Ik hoop dan weer eens een redelijk snelle 10km te hobbelen (voor dat gedoe met m'n kuiten had ik bedacht om dan sub 45 te gaan lopen, dat heb ik alvast maar op m'n buik geschreven :P). Vriend van me woont ook vlakbij, dus kan ik daar mooi douchen en daarna naar de Fiddler :7
Grote kans dat ze Heineken schenken in De Lier trouwens, dus Fiddler icm een pr klinkt als een plan voor je :D

Die foto _O- :D
  maandag 12 augustus 2013 @ 16:15:57 #254
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_129982357
_O_
  maandag 12 augustus 2013 @ 16:16:28 #255
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_129982376
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
nu aan het bedenken hoe of wat (met de TdF in het achterhoofd) ik zal lopen deze week.
Had voor morgen of woensdag een LDL in gedachte van 30+km maar vraag me nu af of dit verstandig is, zeker omdat de gmiddelde finishtijd bij de 25km van de TdF 3h40 of zo iets is, dus sowieso "enough time on my feet"
Misschien toch verstandiger om dinsdag en woensdag 2 kortere loopjes te doen en dan donderdag en vrijdag rust
Tour de France?

Nee, TdF staat vast ergens anders voor. :@
pi_129982403
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:15 schreef GotC het volgende:

[..]

Grote kans dat ze Heineken schenken in De Lier trouwens, dus Fiddler icm een pr klinkt als een plan voor je :D

Die foto _O- :D
PR weet ik nog niet hoor. Fiddler is altijd fijn. Ik ben alvast even een Facebookevent aan het maken voor m'n Haagse vriendjes en vriendinnetjes.
  maandag 12 augustus 2013 @ 16:17:07 #257
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_129982407
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:09 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Mijn ouders hebben nog wel een bed over. Scheelt toch weer 10 minuten.
hey....ik zoek nog een plaats om te crashen mocht ik komen
  maandag 12 augustus 2013 @ 16:18:14 #258
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_129982455
quote:
O my :D Is wel heeeeeel goed getimed :)

Delft goed vertegenwoordigd in de top 10 <35
pi_129982540
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:18 schreef Quoi het volgende:

[..]

O my :D Is wel heeeeeel goed getimed :)

Delft goed vertegenwoordigd in de top 10 <35
Maar, kom op, die gast heet Bojk. Dat kun je toch niet serieus nemen? :P
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 12 augustus 2013 @ 16:21:19 #260
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 12 augustus 2013 @ 16:26:28 #261
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
  maandag 12 augustus 2013 @ 16:27:38 #262
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_129982825
quote:
O+
F means you're fucked
pi_129982929
Ik was te langzaam voor een finishfoto :')
pi_129982936
quote:
^O^ ^O^
  maandag 12 augustus 2013 @ 16:30:48 #265
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_129982948
Geniaal YUR _O_

Leuke foto's van zondag!
E.T.? Als ik op het album klik van de vooroeverloop kom je uiteindelijk ook bij al je prive foto's uit.

Weet niet of jullie dat wisten, maar wilde het toch melden. Blijft tenslotte FOK! en internet, en daarmee ook toegankelijk voor iedereen :)

Vandaag 50 KM gefietst. Morgen weer trainen voor de marathon. Merk duidelijk dat die weken griep een dooddoener is geweest voor mijn conditie. Nog steeds merk je dat je lichaam aan het herstellen is :X
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."
pi_129982990
Coole pica's Yur en Swets!
pi_129983017
quote:
_O_ You did it again. _O_

Oke, nu mijn verslag.

SPOILER
  maandag 12 augustus 2013 @ 16:32:42 #268
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129983019
quote:
Aw O+
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 12 augustus 2013 @ 16:33:06 #269
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_129983038
Ik heb StreamNL, Jero_nimo, RD, Vincent, Stipjestreepje al gelokaliseerd. Hats lijkt inderdaad niet op de foto te staan -O-
pi_129983048
quote:
zweef EN dochter ;)
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 12 augustus 2013 @ 16:34:17 #271
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_129983088
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:33 schreef streamnl het volgende:

[..]

zweef EN dochter ;)
Zij wél }:|
pi_129983185
quote:
14s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb StreamNL, Jero_nimo, RD, Vincent, Stipjestreepje al gelokaliseerd. Hats lijkt inderdaad niet op de foto te staan -O-
Nee, de prijsuitreiking was interessanter :P Ik vind het niet erg hoor, liever een finishfoto waar ik nog een heel klein beetje leuk op sta.
  maandag 12 augustus 2013 @ 16:37:12 #273
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_129983197
quote:
10s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:34 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Zij wél }:|
hehehe :D
F means you're fucked
  maandag 12 augustus 2013 @ 16:42:26 #274
3011 E.T.
pi_129983421
_MvN_ de foto's in mijn Flickr hebben ook allemaal al op fok gestaan.. Die is speciaal voor zulke dingen ;) Tnx voor het melden anyway :)

goede foto Yur! :D

De foto van Swets met onze oudste vind ik wel heel erg O+

ow en stream.. het gevoel van m'n kinderen is geheel wederzijds als ik ze zo eens bekijk :)
pi_129983599
quote:
6s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:42 schreef E.T. het volgende:
_MvN_ de foto's in mijn Flickr hebben ook allemaal al op fok gestaan.. Die is speciaal voor zulke dingen ;) Tnx voor het melden anyway :)

goede foto Yur! :D

De foto van Swets met onze oudste vind ik wel heel erg O+

ow en stream.. het gevoel van m'n kinderen is geheel wederzijds als ik ze zo eens bekijk :)
Ze zijn wel heel leuk ja :) Doen het goed met zoveel mensen! Hoe oud zijn ze eigenlijk?
  maandag 12 augustus 2013 @ 16:55:59 #276
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_129983922
Fok! has taken over the Vooroeverloop. Cool!
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 12 augustus 2013 @ 16:58:42 #277
3011 E.T.
pi_129984043
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:47 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ze zijn wel heel leuk ja :) Doen het goed met zoveel mensen! Hoe oud zijn ze eigenlijk?
Saskia is 9, Tijn is 6 en Nienke is 5 :)
En tot nu toe vinden ze hardlopende fokkers leuk :) Regelmatig té leuk en worden ze wel erg druk en aan iedereen hangen enzo, maar geloof dat iedereen ook wel aan zal geven als ze iets niet op prijs stellen ;)
Saskia en Tijn willen ook hardlopen trouwens :D Zal eens voorzichtig bij PAC informeren :)
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 12 augustus 2013 @ 16:59:11 #278
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_129984058
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:47 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

9, 6 en 5.
pi_129984065
Zijn ze al zo groot! :o Wat een leuke leeftijden O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 12 augustus 2013 @ 17:01:29 #280
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_129984144
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:59 schreef Isabeau het volgende:
Zijn ze al zo groot! :o Wat een leuke leeftijden O+
Gaat hard he... Saskia gaat over 2 jaar al naar de Middelbare school.

Dan weet je dat je oud word.
pi_129984288
Als je geen kinderen hebt dan kan je dat ouder worden gewoon negeren hoor 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_129984314
quote:
6s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:58 schreef E.T. het volgende:

[..]

En tot nu toe vinden ze hardlopende fokkers leuk :) Regelmatig té leuk en worden ze wel erg druk en aan iedereen hangen enzo, maar geloof dat iedereen ook wel aan zal geven als ze iets niet op prijs stellen ;)
Saskia en Tijn willen ook hardlopen trouwens :D Zal eens voorzichtig bij PAC informeren :)
hoe kom je daar nu bij?? Hun? ;)
Maar ik denk dat het twee kanten op werkt. Als ik ze negeer gaan ze vanzelf verder zoeken bij wie ze wel mogen hangen/klimmen/stoeien etc. Ik kan het goed hebben.
En ja, ik had het met de warming-up met Tijn over hardlopen. En of hij dat leuk zal vinden om dat samen met pappa en mamma te doen. Als ie dan heel veel traint kan ie pappa en mamma achteruit bij houden ;)
pi_129984337
quote:
6s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:58 schreef E.T. het volgende:

[..]

Wat leuk! Ik vond als minihats gewoon atletiek ook altijd wel leuk, lekker afwisselend!

quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 17:01 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Gaat hard he... Saskia gaat over 2 jaar al naar de Middelbare school.

Ze heeft in ieder geval alvast kunnen oefenen met een zware rugtas :)
  maandag 12 augustus 2013 @ 17:09:56 #284
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_129984464
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 17:06 schreef hatsaflats het volgende:

Ze heeft in ieder geval alvast kunnen oefenen met een zware rugtas :)
inderdaad, Saskia is een trailster pur sang
pi_129984521
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 17:09 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

inderdaad, Saskia is een trailster pur sang
Blijf jij dit weekend langer hangen? Of moet je weer weg?
  maandag 12 augustus 2013 @ 17:12:57 #286
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_129984557
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 17:01 schreef Swetsenegger het volgende:

hier hebben we ook zo'n gevalletje, nichtje #2 (in chronologische volgorde, die van de "randdebielen") heeft vandaag haar eerste tattoo laten zetten, weet nog goed dat ik als trotse oom op kraamvisite ging....
  maandag 12 augustus 2013 @ 17:13:58 #287
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_129984588
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 17:11 schreef streamnl het volgende:

[..]

Blij jij dit weekend langer hangen? Of moet je weer weg?
wij gaan zondag pas naar huis en mijn broer kan mooi chaffeuren van de finish terug naar het hotel
pi_129984651
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 17:13 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

wij gaan zondag pas naar huis en mijn broer kan mooi chaffeuren van de finish terug naar het hotel
^O^
Ik ga ook zondag pas terug en Jero maandag pas. Kunnen we (en vooral jullie) een welverdiende Belgisch pilsje drinken na afloop.
  maandag 12 augustus 2013 @ 17:22:39 #289
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_129984926
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 17:15 schreef streamnl het volgende:

[..]

^O^
Ik ga ook zondag pas terug en Jero maandag pas. Kunnen we (en vooral jullie) een welverdiende Belgisch pilsje drinken na afloop.
jullie komen vrijdagavond of donderdag al?
pi_129985019
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 17:22 schreef rechtsedirecte het volgende:

jullie komen vrijdagavond of donderdag al?
Vrijdag ochtend of middag al.
  maandag 12 augustus 2013 @ 17:27:18 #291
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129985133
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 17:15 schreef streamnl het volgende:

[..]

^O^
Jij verdient dat biertje net zo goed! :Y
  maandag 12 augustus 2013 @ 17:30:47 #292
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_129985257
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 17:27 schreef GotC het volgende:

[..]

Jij verdient dat biertje net zo goed! :Y
voor de 13km hebben ze light ;)
  maandag 12 augustus 2013 @ 17:32:30 #294
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_129985316
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 17:24 schreef streamnl het volgende:

[..]

Vrijdag ochtend of middag al.
laat me tzt even weten waar je uit hang,,mijn broer neemt zijn racefiets mee dus die zie ik de hele dag waarschijnlijk niet
pi_129985319
quote:
Briljant :D
pi_129985345
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 17:30 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Trappist dubbel voor Stream, en een trippel voor jou en Jero dan... ;)
  maandag 12 augustus 2013 @ 17:33:50 #297
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129985356
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 17:30 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Malt? :P

Nee hoor stream :* :D
pi_129985420
Of Radler!

Meisjes"bier" voor een meisjesafstand >:)

* hatsaflats rent heul snel weg
  maandag 12 augustus 2013 @ 17:37:17 #299
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_129985473
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 17:35 schreef hatsaflats het volgende:
Of Radler!

Meisjes"bier" voor een meisjesafstand >:)

* hatsaflats rent heul snel weg
inderdaad,dat heeft niets meer met bier te maken
pi_129985510
Wie de (hardloop)schoen past....
o|O
  maandag 12 augustus 2013 @ 17:39:41 #301
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_129985552