SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Juli-squat challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groepSPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door motorbloempje op 11-08-2013 22:35:48 ]Ja doei.![]()
Oei. Bijna MaleDuck zijn PR ingehaald. Helaas scheelt het 2 seconden39.44
Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
E.T. bedankt voor de foto's!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Oeh! Ik moet nog even!quote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Wel allebei bijijijijijna 1000km gelopenquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:08 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oeh! Ik moet nog even!
[ afbeelding ]
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik loop kennelijk door het water![]()
Tot zover braaf zoals gepland een tweede keer gegaan. Overmorgen weer
Live for now, forget forever![]()
Jaaa!! Bijijijijijna 1000km boks!!quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:09 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Wel allebei bijijijijijna 1000km gelopen[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Trouwens GENOTEN vanmiddag van mijn duurloopje. Afgezet in Ter Heijde en doorgelopen tot net buiten Kijkduin. De lucht brak open, vólle zon en de wind stond bij mijn A-->B loopje wél de goede kant opHeel het strand vol met kite-surfers, prachtig gezicht en mijn loopje ging tot een km of 8 moeiteloos.
Volgens schema's zou ik 7 min/km moeten lopen maar ik kwam niet uit mijn ritme van 6:22 min/km. Was trouwens mijn Garmin vergeten, dus heb met Endomondo aan gelopen. Albumpje van Armin v Buuren op..
Km 8 en 9 waren wat zwaarder omdat er aardig wat klimmetjes in mul zand in zaten. Maar al met al mag ik trots zijnIk was 1 strandslag te ver gelopen en moest dus voor de strandtent waar mr Q en ik hadden afgesproken nog eventjes door het zand: blote voetjes
Biertje als beloning was erg lekker!
![]()
Jezus!quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:11 schreef Vogeltje88 het volgende:
Ik loop kennelijk door het water
[ afbeelding ]
Tot zover braaf zoals gepland een tweede keer gegaan. Overmorgen weerJa doei.![]()
wolfsvenloop (geldrop) 6,6km wel een rare afstandquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Leuk, runninglinda! Welke heb je je voor ingeschreven?
http://www.geldroprunners.nl/styled-7/styled-14/index.html![]()
En (voor mij) een rare dag.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:22 schreef runninglinda het volgende:
[..]
wolfsvenloop (geldrop) 6,6km wel een rare afstand
http://www.geldroprunners.nl/styled-7/styled-14/index.html
Wat is zo vlug zie, is het een rondje van 3,3 km die jij 2X loopt.![]()
Zo, net ingeschreven voor de Cannon Hall Run (http://sportworksuk.com/cannon-hall-run) 10KEn nu pannenkoeken
Ja doei.![]()
Kennen jullie die mop waarin slacker_nl in een 3/4 broek loopt?
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
E.T leuke foto's!
Iets uitgebreider verslagje:
Op een lekker tempo met Stream, Jump, Jero en Swets gestart, al waren we Swets al vrij snel weer kwijt. Lekker gehobbeld op dus een lekker tempo, van 5:50/km. Sneller dan ik had gepland, maar ik liep lekker en in theorie zou ik een HM op 5:50/km makkelijk moeten kunnen lopen. De eerste kilometers leek dat dus ook zo. Na een paar km ging Jero andere mensen zoeken (we waren niet gezellig genoeg, ofzo) en nog een stukje verder ging ook Jump ervandoor. Stream kwam op het idee om Swets "op te gaan halen" en omdat het voor mij toch ook al ietsje zwaarder werd vond ik het wel een goed idee om te vertragen tot Swets erbij was. Nog even wat met z'n 3en gehobbeld, maar na een tijdje werd ik dus duizelig. Toen wat achter Stream en Swets aangehobbeld, maar op een gegeven moment ging het gewoon even niet meer. Stukje gewandeld en weer doorgegaan, en nog best wel een stukje op een afstandje van Stream en Swets gelopen, en na 12 kilometer dacht ik even dat het eigenlijk wel weer ging, en ik het tempo weer op kon pakken. Maar dat was dus fout gedacht, en na 13 kilometer was het eigenlijk gewoon over. De benzine was op. Nouja, op een bepaalde manier uitgelopen, maar ik weet niet precies hoeVeel gewandeld.
De vrijwilligers langs de kant waren overigens geweldig! Een stukje na 13km stond er een punt met water en fruit, stukje banaan gepakt en toen ik zei dat ik wel heel even bleef staan om het rustig op te eten, zei een man: je mag ook best even zitten hoor. Vriendelijk bedanktMaar ik vond het wel goede humor. Ook toen ik een stukje later met "beroerd" antwoordde op de vraag hoe het ging kreeg ik: doe maar lekker rustig aan en geniet maar van het parcours! Ik deed al bijzonder rustig aan, maar goed. Echt, niets dan lof voor de gigantische hoeveelheid vrijwilligers langs de weg, en sowieso de hele organisatie.
En nu met de pootjes omhoog m'n pint Porter leegdrinken![]()
![]()
Kennen je die mop waarin ik slacker_nl niet meer ken?quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:50 schreef slacker_nl het volgende:
Kennen jullie die mop waarin slacker_nl in een 3/4 broek loopt?![]()
Tolkamerkadeloopfoto's! Heel veel, dankzij Eric Béatse, die heel vaak foto's neemt bij evenementen in de regio.SPOILER: kleine sfeerimpressieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voordeel van zo'n klein evenement met een enthousiaste fotograaf is dat er heel veel foto's zijn om uit te kiezen. En dan zit er dus altijd wel een bij die leuk is![]()
Dit was in de voorlaatste bocht voor de finish. Er stonden geen parcourswachten meer hier, en ik had even niet goed door of ik wel goed ging. Je ziet echt de vraagtekens in m'n ogen![]()
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:57 schreef Guppyfriend het volgende:
Tolkamerkadeloopfoto's! Heel veel, dankzij Eric Béatse, die heel vaak foto's neemt bij evenementen in de regio.we zullen de video-referee er bij moeten halen maar volgens mij is het een zweeffotoSPOILER: kleine sfeerimpressieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voordeel van zo'n klein evenement met een enthousiaste fotograaf is dat er heel veel foto's zijn om uit te kiezen. En dan zit er dus altijd wel een bij die leuk is![]()
Dit was in de voorlaatste bocht voor de finish. Er stonden geen parcourswachten meer hier, en ik had even niet goed door of ik wel goed ging. Je ziet echt de vraagtekens in m'n ogen![]()
[ afbeelding ]
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Tolkamerkadeloopfoto's! Heel veel, dankzij Eric Béatse, die heel vaak foto's neemt bij evenementen in de regio.SPOILER: kleine sfeerimpressieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voordeel van zo'n klein evenement met een enthousiaste fotograaf is dat er heel veel foto's zijn om uit te kiezen. En dan zit er dus altijd wel een bij die leuk is![]()
[ afbeelding ]Net zoveel vrijwilligers als deelnemers!
En een toffe foto!![]()
Neee, dat is helemaal niet waar! Ik mocht van Yur van die winegums met gel erin proberen, alleen waarschijnlijk was mijn suikerspiegel het er niet erg mee eensquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Toffe foto Gup.
En die Yur ook met z'n date rape candy wat hij uitdeelt aan Hats![]()
![]()
Klinkt al met al toch echt wel als heel erg knap gedaan hoor Hatsiequote:Op zondag 11 augustus 2013 20:54 schreef hatsaflats het volgende:
E.T leuke foto's!
Op een lekker tempo met Stream, Jump, Jero en Swets gestart, al waren we Swets al vrij snel weer kwijt. Lekker gehobbeld op dus een lekker tempo, van 5:50/km. Sneller dan ik had gepland, maar ik liep lekker en in theorie zou ik een HM op 5:50/km makkelijk moeten kunnen lopen. De eerste kilometers leek dat dus ook zo. Na een paar km ging Jero andere mensen zoeken (we waren niet gezellig genoeg, ofzo) en nog een stukje verder ging ook Jump ervandoor. Stream kwam op het idee om Swets "op te gaan halen" en omdat het voor mij toch ook al ietsje zwaarder werd vond ik het wel een goed idee om te vertragen tot Swets erbij was. Nog even wat met z'n 3en gehobbeld, maar na een tijdje werd ik dus duizelig. Toen wat achter Stream en Swets aangehobbeld, maar op een gegeven moment ging het gewoon even niet meer. Stukje gewandeld en weer doorgegaan, en nog best wel een stukje op een afstandje van Stream en Swets gelopen, en na 12 kilometer dacht ik even dat het eigenlijk wel weer ging, en ik het tempo weer op kon pakken. Maar dat was dus fout gedacht, en na 13 kilometer was het eigenlijk gewoon over. De benzine was op. Nouja, op een bepaalde manier uitgelopen, maar ik weet niet precies hoeVeel gewandeld.
De vrijwilligers langs de kant waren overigens geweldig! Een stukje na 13km stond er een punt met water en fruit, stukje banaan gepakt en toen ik zei dat ik wel heel even bleef staan om het rustig op te eten, zei een man: je mag ook best even zitten hoor. Vriendelijk bedanktMaar ik vond het wel goede humor. Ook toen ik een stukje later met "beroerd" antwoordde op de vraag hoe het ging kreeg ik: doe maar lekker rustig aan en geniet maar van het parcours! Ik deed al bijzonder rustig aan, maar goed. Echt, niets dan lof voor de gigantische hoeveelheid vrijwilligers langs de weg, en sowieso de hele organisatie.
En nu met de pootjes omhoog m'n pint Porter leegdrinken
Ik vond de hele organisatie briljant! Of nouja, 2 puntjes: kartonnen bekertjes ipv plastic en, het allerbelangrijkst: EEN MEDAILLE!quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Overigens vond ik die stukjes banaan bij de drank posten wel briljant!![]()
Tolkamerkadeloopfoto's! Heel veel, dankzij Eric Béatse, die heel vaak foto's neemt bij evenementen in de regio.Leuke foto's!SPOILER: kleine sfeerimpressieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voordeel van zo'n klein evenement met een enthousiaste fotograaf is dat er heel veel foto's zijn om uit te kiezen. En dan zit er dus altijd wel een bij die leuk is![]()
[ afbeelding ]Goed verslag! Pint heb je dubbel en dwars verdiend!quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:54 schreef hatsaflats het volgende:
E.T leuke foto's!
En nu met de pootjes omhoog m'n pint Porter leegdrinken
Enne het was flauw dat je geen fartlek van wou maken om Swets op te halen![]()
![]()
Lutt'nbarg!quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:11 schreef Vogeltje88 het volgende:
Ik loop kennelijk door het water
[ afbeelding ]
Tot zover braaf zoals gepland een tweede keer gegaan. Overmorgen weerJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Das een stomme mop.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:54 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Kennen je die mop waarin ik slacker_nl niet meer ken?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Netjes hoor, welkom in de club van 39.45- op de 10 kmquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:01 schreef Kerol het volgende:
Oei. Bijna MaleDuck zijn PR ingehaald. Helaas scheelt het 2 seconden39.44
![]()
Ik heb vandaag ook nog even een stukje gelopen, had geen idee wat voor loopje het zou worden toen ik wegging, wist alleen dat het rond de 5 km lang zou zijn. Dus heb er maar een climaxloopje van gemaakt, om mijn lichaam eens te laten zien hoe je moet versnellen... wie weet dat het me dan ooit nog eens gaat lukken om dat te doen in een wedstrijd
http://www.endomondo.com/workouts/229142649/2924303
Link zou ik eigenlijk niet hoeven delen, omdat de endomondo volgers het toch al gezien hebben, gezien het aantal likes daar![]()
En HM-ers van vandaag, goed gedaan met wind tegen!
Andere wedstrijdlopers of recreatielopers, ook goed werk!
En MoBlo, je mag mijn OVB bij de Bradelierloop weghalen, ben erbij, loop de 10 km!<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Puh! En de broek loop feilloos over naar m'n steunkous waardoor je heel wat voorbijgangers hebt die zo kijken van.. whut whut. Ooit ga ik nog het modebeeld bepalen. Ooit.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:42 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dan moet je maar geen driekwartsbroek dragen. Of een vrouw worden.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Zo loopt 1 vd vrouwen bij HAAG er ook altijd bij. 'Nuff said.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:44 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Puh! En de broek loop feilloos over naar m'n steunkous waardoor je heel wat voorbijgangers hebt die zo kijken van.. whut whut. Ooit ga ik nog het modebeeld bepalen. Ooit.![]()
Ligt er wel een beetje aan wat voor vrouwquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:45 schreef GotC het volgende:
[..]
Zo loopt 1 vd vrouwen bij HAAG er ook altijd bij. 'Nuff said.![]()
![]()
Zij is vast de coolste en de beste van HAAG.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:45 schreef GotC het volgende:
[..]
Zo loopt 1 vd vrouwen bij HAAG er ook altijd bij. 'Nuff said.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
![]()
zo dat was lesje 7. Ging lekker, fijn tempo te pakken en ademhaling lekker onder controle. Volgens afstandmeten 3.1 km dus ik kan zeer tevreden zijn.
Alleen die eerste 2 minuten, justin bieber![]()
![]()
Dat is om je doorzettingsvermogen te testenquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:52 schreef douche-eendje het volgende:
Alleen die eerste 2 minuten, justin bieber![]()
![]()
Die loop heeft de naam van mijn loopgroep Getrunnig. Daar betaal ik tenminste mijn contributie aanquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:22 schreef runninglinda het volgende:
[..]
wolfsvenloop (geldrop) 6,6km wel een rare afstand
http://www.geldroprunners.nl/styled-7/styled-14/index.html
Ik heb me zojuist ingeschreven voor een sportmedische keuring. Heel lang over getwijfeld (maand of 5) en net toch maar een aanvraagformulier ingevuld. Gek genoeg ben ik nu al bang voor de uitslag![]()
![]()
We hebben je wel gemist! Erg jammer dat je er niet bij kon zijn!quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:56 schreef Arquero het volgende:
Mooie verslage en foto's van dit weekend, leuk.![]()
Alweer wat vellen mogen plukken?![]()
Erg jammer dat je er niet bij kon zijn jaquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:56 schreef Arquero het volgende:
Mooie verslage en foto's van dit weekend, leuk.![]()
Maar ik geloof dat er een soort van consensus is dat we volgend jaar weer gaan.
Mijn pintje is op (1,5 uur over gedaan) dus tijd voor bed. Deze rode sticker is ook toe aan ee dutje. Of een coma. Welterusten
![]()
![]()
Tolkamerkadeloopfoto's! Heel veel, dankzij Eric Béatse, die heel vaak foto's neemt bij evenementen in de regio.Gup vrouwke! Coole foto! En hoeveel kg ben jij al wel niet kwijt? Je lijkt hier veel minder gup dan een foto van een paar maandjes geledenSPOILER: kleine sfeerimpressieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voordeel van zo'n klein evenement met een enthousiaste fotograaf is dat er heel veel foto's zijn om uit te kiezen. En dan zit er dus altijd wel een bij die leuk is![]()
[ afbeelding ]Ik bedoel eigenlijk te zeggen: je ziet er goed uit
![]()
![]()
Nou dat is er wel, zeker nu ik merk dat het zoveel beter gaat dan ooit in 2011, loop de lessen makkelijker uit en kom beter in mijn hardloop-"bubbel". Kijk er nu ook telkens naar uit om weer te mogen, terwijl het ooit eerst als een voor mijzelf opgelegde verplichting voelde.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:57 schreef Arquero het volgende:
[..]
Dat is om je doorzettingsvermogen te testen![]()
Tolkamerkadeloopfoto's! Heel veel, dankzij Eric Béatse, die heel vaak foto's neemt bij evenementen in de regio.Toffe foto!SPOILER: kleine sfeerimpressieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voordeel van zo'n klein evenement met een enthousiaste fotograaf is dat er heel veel foto's zijn om uit te kiezen. En dan zit er dus altijd wel een bij die leuk is![]()
[ afbeelding ]
Ja doei.![]()
Ik heb jou in ieder geval iets over een doel en een PR horen mompelen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:04 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Erg jammer dat je er niet bij kon zijn ja![]()
Maar ik geloof dat er een soort van consensus is dat we volgend jaar weer gaan.![]()
Jij loopt ook echt supermakkelijk, terwijl iedereen stuk gaatquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:53 schreef Jero_nimo het volgende:
Mijn vooroeverloopje:
Het begon vanochtend om een uur of 5, toen ging de wekker. Even dacht ik dat ik moest werken, zucht, maar gelukkig mocht ik lekker gaan hardlopen!![]()
Maar naar beneden gegaan, eten, drinken en spullen opzoeken. Daarna de auto in voor een ritje van bijna 1.5 uur. Gelukkig kon de TomTom het meteen vinden, want het was mij niet gelukt. Wat een slim apparaat is het toch. Daar aangekomen meteen gedirigeerd naar een mooie parkeerplek en terwijl ik mijn spullen pakte kwam Jumparound langslopen.Toen samen naar het startnummer-ophaalpunt gelopen waar we de rest van de bende tegenkwamen. Meteen gezellig natuurlijk!
![]()
De boot kwam net aangevaren toen we daar stonden en we mochten er ook redelijk snel op, top geregeld allemaal! Bij het vragen of iemand koffie wou kwam ik er alleen achter dat een klein bekertje koffie ¤1,90 was, pfff, nou ja, dan maar geld sloeberen en toch maar koffie gehaald. Hiervoor dank!
Na een erg gezellige boottocht kwamen we aan in Enkhuizen waar we door het museum liepen. Allemaal leuke oude huisjes enzo, zag er erg knus uit daar, maar daar komen we natuurlijk niet voor!
Na een tijdje verder te hebben gelopen kwamen we eindelijk bij het startgebied, waar we nog ongeveer 10 minuten hadden om even bij te komen en op te warmen. Ondertussen de Swets-kids vermaken met een YUR-oefening, aangezien YUR zelf gevlucht was. Gelukkig was die al snel weer terug en mochten we ook alweer bijna starten.
Ik had al besloten om hem gewoon rustig te lopen dus ik startte een beetje achteraan het deelnemersveld, gezellig samen met Stream, Hats en Jump de eerste 3 km gelopen. Daarna had ik het idee om even verder te kijken, of ik de anderen nog kon vinden. Dit eindigde in een loopje waarbij ik (bijna) met iedereen een stukje mee heb opgelopen. Alleen de master Swets himself heb ik niet mee kunnen lopen helaas.
Oh, to be continued! Eerst even eten!![]()
http://www.endomondo.com/workouts/229155643/2368823![]()
![]()
Had vandaag ook echt wel een baaldagquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:00 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
We hebben je wel gemist! Erg jammer dat je er niet bij kon zijn!![]()
Alweer wat vellen mogen plukken?![]()
Zeker nu de pijn minder is gaat het bij mij weer kriebelen om te rennen.
Meeste onbedekte vellen heb ik er wel af gepeuterdVrijdag verband eraf en dan weet ik hoe het er voor staat. Grote kans dat ik vrijdagmiddag ga lopen
Heb besloten om in februari de 27 km op te gaan vreten in Apeldoorn. Zonder zout![]()
![]()
Tolkamerkadeloopfoto's! Heel veel, dankzij Eric Béatse, die heel vaak foto's neemt bij evenementen in de regio.Op zich wel handig. Iedereen z'n eigen vrijwilliger!SPOILER: kleine sfeerimpressieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voordeel van zo'n klein evenement met een enthousiaste fotograaf is dat er heel veel foto's zijn om uit te kiezen. En dan zit er dus altijd wel een bij die leuk is![]()
[ afbeelding ]
Zit er allemaal wel erg goed neergezet uit. Hekken, grote klok, man met een microfoon, verkeersregelaars. Bij de evenementen hier waar zo weinig man heen komen, hangen er vaak wat stukjes lint om de route aan te geven, met wat mensen bij kruisingen om je de juiste kant op te wijzen (al dan niet in een willekeurig reflecterend hesje), en iemand met een stopwatch en daarnaast iemand met een notitieblok om de finishtijden op te schrijven.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Wel verdiend zo te lezen!quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:04 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Erg jammer dat je er niet bij kon zijn ja![]()
Maar ik geloof dat er een soort van consensus is dat we volgend jaar weer gaan.
Mijn pintje is op (1,5 uur over gedaan) dus tijd voor bed. Deze rode sticker is ook toe aan ee dutje. Of een coma. Welterusten
![]()
Ondanks dat ik eigenlijk morgen pas weer zou mogen, kon ik me vanavond toch niet inhouden en heb Evy les 16 gelopen met voor het eerst stukken van 7 minuten. Het zelfs zo lekker dat ik nog even een "sprintje" heb getrokken aan het einde.
Na het terugzien van m'n Endomondo weet ik wel dat ik eraan moet werken om wat meer één tempo aan te houden. Die grafiek springt werkelijk alle kanten op.
http://www.endomondo.com/workouts/229284887/4776103![]()
Zweef:quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
we zullen de video-referee er bij moeten halen maar volgens mij is het een zweeffoto
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
In Engeland misschien, maar niet in Nederland. Wij hebben het metrische stelsel.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:21 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Op zich wel handig. Iedereen z'n eigen vrijwilliger!
Zit er allemaal wel erg goed neergezet uit. Hekken, grote klok, man met een microfoon, verkeersregelaars. Bij de evenementen hier waar zo weinig man heen komen, hangen er vaak wat stukjes lint om de route aan te geven, met wat mensen bij kruisingen om je de juiste kant op te wijzen (al dan niet in een willekeurig reflecterend hesje), en iemand met een stopwatch en daarnaast iemand met een notitieblok om de finishtijden op te schrijven.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Maar... maar... we hebben hier vandaag een 5k gedaan. Nu ben ik in de war!quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:27 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
In Engeland misschien, maar niet in Nederland. Wij hebben het metrische stelsel.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
quote:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:18 schreef bloodymary1 het volgende:
Leuke foto's van vandaag allemaal.
Die boot is echt zo'n boot waar Sinterklaas mee aan komt!![]()
met YUR als de hoofdpiet! ik ben zelf niet verlegen maar wat kan die kerel ouwehoeren
[ Bericht 4% gewijzigd door rechtsedirecte op 11-08-2013 22:47:52 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ksssttt, laat video-referee-ing aan de pro's over Bob....quote:
Wat is trouwens die fascinatie voor zweeffoto's toch hierquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ksssttt, laat video-referee-ing aan de pro's over Bob....![]()
![]()
Dat is 3.1 mijl.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:27 schreef Wolve000 het volgende:
Maar... maar... we hebben hier vandaag een 5k gedaan. Nu ben ik in de war!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Als je niet zweeft ben je jogger in plaats van hardloperquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wat is trouwens die fascinatie voor zweeffoto's toch hier![]()
![]()
you got it...quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:55 schreef Nirak het volgende:
[..]
Als je niet zweeft ben je jogger in plaats van hardloper
welcome back trouwens of het ik over je posts heen gelezen?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Volgens mij zit er ook een heel stuk vals plat in (of het was een andere loop, weet ik ff niet meer). Ook best verraderlijkquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:07 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vind die zó verraderlijk. Dat eerste heuveltje denk je: fuck, dit duurt best lang, maar ik hou vol.. en dan heb je pas de eerste helling gehaden komt er nóg een sloper aan. Wel een prachtig landschap
. Maar ik vind het wel cool om in de afdaling iedereen voorbij te sprinten (kost amper energie, maar je wint er veel tijd mee). Start/finish liggen op dezelfde hoogte, dus alles wat omhoog gaat, gaat ook weer naar beneden
.
Ik heb weer last van een blessure (paar km over het strand lopen is wel cool, maar niet goed voor de schenen) dus kan even niet hardlopenterwijl het zo lekker weer is!
[ Bericht 4% gewijzigd door Sport_Life op 11-08-2013 23:18:27 ]![]()
O maar hier ook hoor. Ik heb meegedaan met loopjes waar ze net niet meer een telraam gebruikten. Whatever, ik houd van klein én groot, lekker makkelijkquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:21 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Op zich wel handig. Iedereen z'n eigen vrijwilliger!
Zit er allemaal wel erg goed neergezet uit. Hekken, grote klok, man met een microfoon, verkeersregelaars. Bij de evenementen hier waar zo weinig man heen komen, hangen er vaak wat stukjes lint om de route aan te geven, met wat mensen bij kruisingen om je de juiste kant op te wijzen (al dan niet in een willekeurig reflecterend hesje), en iemand met een stopwatch en daarnaast iemand met een notitieblok om de finishtijden op te schrijven.![]()
![]()
zweeffoto....maar dan anders!!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nope, wat minder tijd om te lezen/posten de afgelopen tijdquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
you got it...
welcome back trouwens of het ik over je posts heen gelezen?![]()
![]()
*ik ben niet gek, ben een vliegtuig!*quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zweeffoto....maar dan anders!!Ja doei.![]()
zweefvliegtuigquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
*ik ben niet gek, ben een vliegtuig!*
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
De vrouwelijke equivalent van Churandy 'ik ben blij' Martinaquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zweeffoto....maar dan anders!!![]()
![]()
Moblo heeft altijd zo'n pretkopquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
De vrouwelijke equivalent van Churandy 'ik ben blij' Martina![]()
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ga morgen jullie verhalen verder teruglezen, klinkt alsof het geslaagd was bij de Vooroeverloop . Nu eerst slapen.
Mijn rondje vanochtend ging ruk. Had nog spierpijn in mijn kuit, nu minder, maar beetje last van met lopen. Heuvels maken het wel veel zwaarder, dus de laatste van mijn 4 x 4 minuten was echt te veel en ik was halverwege gestopt , maar omdat ik te ver van het hotel af zat nog een stukje bergaf gelopen, dus ruim mijn minuten gemaakt, maar niet mijn kilometers. Volgende keer weer lekker vlak lopen! Fijn!“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle![]()
Nawww dank je wel!quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:04 schreef Nirak het volgende:
[..]
Gup vrouwke! Coole foto! En hoeveel kg ben jij al wel niet kwijt? Je lijkt hier veel minder gup dan een foto van een paar maandjes geledenIk bedoel eigenlijk te zeggen: je ziet er goed uit
In kg's ben ik niet eens zo gek veel afgevallen, (iets van 12kg), maar in cm's des te meer. En na iets van een half jaar een stabiel gewicht te hebben gehad, ga ik nu aan de slag met de volgende reeks kg's en cm's
Overigens schreef ik gisteren nog een stukje over de belabberde afdaaltechniek van de dames om me heen, die ik daardoor kon inhalen. Hier een artikeltje wat het beschrijft
zat gister even de foto's van E.T. te bekijken met mijn nichtje van 7..... haar conclusie was dat Mej.Hatsaflats maar een rare naam is
Wees blij dat wij nog tamelijk nette usernames hebben
quote:Op maandag 12 augustus 2013 07:49 schreef Guppyfriend het volgende:
er onstond wel wat kinderverwarring toen bleek dat de mini-Swetsjes als enigen eigenlijk heel normale namen hadden'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja, dat is ook raarga dat maar eens uitleggen
ik ben gestopt bij stipjestreepjequote:Op maandag 12 augustus 2013 08:03 schreef Guppyfriend het volgende:
Ja, dat is ook raarga dat maar eens uitleggen
Niet te doen, diequote:Op maandag 12 augustus 2013 08:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik ben gestopt bij stipjestreepje
En ik moet mee... *auw*quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:20 schreef Arquero het volgende:
[..]
Heb besloten om in februari de 27 km op te gaan vreten in Apeldoorn. Zonder zout![]()
Binnenkort maar eens richting de Monnikensteeg om te oefenen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 07:04 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nawww dank je wel!In kg's ben ik niet eens zo gek veel afgevallen, (iets van 12kg), maar in cm's des te meer. En na iets van een half jaar een stabiel gewicht te hebben gehad, ga ik nu aan de slag met de volgende reeks kg's en cm's
Overigens schreef ik gisteren nog een stukje over de belabberde afdaaltechniek van de dames om me heen, die ik daardoor kon inhalen. Hier een artikeltje wat het beschrijft
Mijn enkel zeurt nog steeds.. Heb ik eigenlijk nooit de volgende dag nog..![]()
hoe voelen de benen vandaag Swets?quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op maandag 12 augustus 2013 08:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik ben gestopt bij stipjestreepje![]()
![]()
zo liggend op bed voelen ze prima!quote:Op maandag 12 augustus 2013 08:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hoe voelen de benen vandaag Swets?![]()
quote:Op maandag 12 augustus 2013 08:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
zo liggend op bed voelen ze prima!
hier toch wel wat strammig'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
De vloek van de gele sticker...quote:Op maandag 12 augustus 2013 08:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hier toch wel wat strammig![]()
inderdaad, ik heb medelijden met stipjestreepje en zijn blauwe sticker......quote:Op maandag 12 augustus 2013 08:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De vloek van de gele sticker...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op maandag 12 augustus 2013 08:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, ik heb medelijden met stipjestreepje en zijn blauwe sticker......
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Hier trouwens nergens last van. Gister deed het meer pijn, maar toen waren mn dijbeenspieren helemaal verzuurd
Ecosia
Idd. Wees blij dat admiraal_anaal en smegmanus niet hardlopenquote:Op maandag 12 augustus 2013 07:49 schreef Guppyfriend het volgende:
Ja doei.![]()
Leuk weekend gehadBiertje per mijl is blijkbaar toch niet de ideale voorbereiding
![]()
Nu nagenieten van kapotte voeten, tijd voor nieuwe schoenen
F means you're fucked![]()
Ik loop als een kievit, geen centje pijn (behalve de blauwe nagels).quote:Op maandag 12 augustus 2013 08:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, ik heb medelijden met stipjestreepje en zijn blauwe sticker......![]()
ik zoek de spierpijn en de snelle terugval gister een beetje in te weinig drinken voor de wedstrijdquote:Op maandag 12 augustus 2013 08:46 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik loop als een kievit, geen centje pijn (behalve de blauwe nagels).'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Hallo allemaal! Wat een leuke foto's en knappe prestaties!
Ik ben in Groningen, en volgens mijn vriend is er een rondje om het meer te lopen van 13 km! Dus dat ga ik nu doen. Hopelijk verdwaal ik niet, want dan wordt het meer dan 13 km en dat kan ik niet aan nu
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Rondom het Paterswoldse Meer? Daar kun je niet verdwalenquote:Op maandag 12 augustus 2013 08:55 schreef La_Tramposa het volgende:
Hallo allemaal! Wat een leuke foto's en knappe prestaties!
Ik ben in Groningen, en volgens mijn vriend is er een rondje om het meer te lopen van 13 km! Dus dat ga ik nu doen. Hopelijk verdwaal ik niet, want dan wordt het meer dan 13 km en dat kan ik niet aan nu![]()
![]()
Ja idd! Dat is mooiquote:Op maandag 12 augustus 2013 08:56 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Rondom het Paterswoldse Meer? Daar kun je niet verdwalenIk zit in dat Hampshire hotel dus volgens mij is bij het meer komen ook niet zo lastig..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Haha nee. Dat ligt er misschien 300 meter vanafquote:Op maandag 12 augustus 2013 08:57 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja idd! Dat is mooiIk zit in dat Hampshire hotel dus volgens mij is bij het meer komen ook niet zo lastig..
![]()
![]()
dan heb ik serieus over je Posts heen gekeken.. Ik dacht dat je veel langer dan een paar dagen niet gepost hadquote:![]()
![]()
dat komt omdat E.T. alleen de eerste 10km foto's heeft genomen....de foto's van pijn en zweet komen woensdag pasquote:Op maandag 12 augustus 2013 08:55 schreef La_Tramposa het volgende:
Hallo allemaal! Wat een leuke foto's!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ooh er komen nog meer foto's!!quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat komt omdat E.T. alleen de eerste 10km foto's heeft genomen....de foto's van pijn en zweet komen woensdag pas
woensdag staan ze op de Vooroever-sitequote:Op maandag 12 augustus 2013 09:04 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ooh er komen nog meer foto's!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Oh jollyquote:Op maandag 12 augustus 2013 09:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
woensdag staan ze op de Vooroever-site
Ik heb een poging gedaan tot zo'n actie op de finish:quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:04 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ooh er komen nog meer foto's!!
Volgens een fotograaf die daar stond had ie m te pakken. Ben benieuwd of ik nog van de grond kon komen
je struikelde bijna over de officiele fotografen! ze stonden volgens de website op 5 puntenquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat zou epic zijn!!quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:08 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb een poging gedaan tot zo'n actie op de finish:
[ afbeelding ]
Volgens een fotograaf die daar stond had ie m te pakken. Ben benieuwd of ik nog van de grond kon komen
het Noord Hollands Dagblad had het over een mager toeschouwers aantal maar volgens mij viel dat nog wel mee, vooral langs het laatste stuk bij de Vooroever zelf'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Leuk leuk!! Ik ben gek op foto's kijkenquote:Op maandag 12 augustus 2013 09:09 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
je struikelde bijna over de officiele fotografen! ze stonden volgens de website op 5 punten
Het parcours leende zich ook niet echt voor veel publiek. Maar ik vond het wel mooi zo, paste allemaal prima bij elkaarquote:Op maandag 12 augustus 2013 09:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
het Noord Hollands Dagblad had het over een mager toeschouwers aantal maar volgens mij viel dat nog wel mee, vooral langs het laatste stuk bij de Vooroever zelfF means you're fucked![]()
Ik vond het ook erg meevallen! Misschien kwam dat ook omdat er elke 3 meter een vrijwilliger stond om je aan te moedigenquote:Op maandag 12 augustus 2013 09:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
het Noord Hollands Dagblad had het over een mager toeschouwers aantal maar volgens mij viel dat nog wel mee, vooral langs het laatste stuk bij de Vooroever zelfmaar ook gewone toeschouwers waren er nog best veel.
![]()
Nou heb ik dat gezin met die boombox 3 keer gezien, dus misschien verplaatste de rest van het magere bezoekersaantal zich ook continue met de lopers mee.
Maar goed, het zijn de havendagen in Medemblik. Daar zijn de meeste toeschouwers, je kan moeilijk verwachten dat er 21KM lang 3 rijen dik publiek staat.![]()
Dus toch...quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:22 schreef Muis84 het volgende:
Even snel: Twinky, van harte gefeliciteeeeeeerd!!![]()
![]()
![]()
Idd Twinky van harte gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
![]()
Het NHD is van de Telegraaf, neem het met een korrel zoutquote:Op maandag 12 augustus 2013 09:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
het Noord Hollands Dagblad had het over een mager toeschouwers aantal maar volgens mij viel dat nog wel mee, vooral langs het laatste stuk bij de Vooroever zelf
Dat is toch al gauw 10 hardlooptopics dan.quote:
Ik hoop het, anders sta je schuin met O-benen op de fotoquote:Op maandag 12 augustus 2013 09:08 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb een poging gedaan tot zo'n actie op de finish:
[ afbeelding ]
Ja doei.![]()
Geinig. Op hardloopkalender.nl was per ongeluk vermeld dat tijdens de Kerkpolderloop op 18 aug een 25km zou plaatsvinden. Klopt niet, want we doen in de zomer alleen een 1k (kids) en 5k. Maar al 3 mailtjes gehad van geïnteresseerden, die voor de zekerheid even informeerden of dit wel klopte. Hardloopkalender.nl dus maar even benaderd, en ze hebben het er netjes afgehaald.![]()
Zonde, zou een mooie voorbereidingsloop zijn voor veel marathonlopersquote:Op maandag 12 augustus 2013 10:31 schreef Quoi het volgende:
Geinig. Op hardloopkalender.nl was per ongeluk vermeld dat tijdens de Kerkpolderloop op 18 aug een 25km zou plaatsvinden. Klopt niet, want we doen in de zomer alleen een 1k (kids) en 5k. Maar al 3 mailtjes gehad van geïnteresseerden, die voor de zekerheid even informeerden of dit wel klopte. Hardloopkalender.nl dus maar even benaderd, en ze hebben het er netjes afgehaald.
Ja, ik zie ook een marktquote:Op maandag 12 augustus 2013 10:46 schreef YUR het volgende:
[..]
Zonde, zou een mooie voorbereidingsloop zijn voor veel marathonlopersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:55 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ja, ik zie ook een marktVolgend jaar wil ik er in principe 2 doen. Voorjaar: Londen of Westland. Najaar: A'dam of Berlijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar je weet het allemaal maar nooit
[..]
Ja, ik zie ook een marktMr.QSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Leuk hé? Ik word er helemaal blij van
Was eerst sceptisch, maar als ik zie met hoeveel gemak hij traint en wedstrijden loopt: hij moet er gewoon voor gaan. Dan zie we wel waar het schip strand. Ga ik 'm wel op A'tjes afzetten en bij B'tjes ophalen![]()
En dat tegen alle natuurwetten inzeggen een aantal clubgenootjes telkens, omdat hij zo groot is
![]()
Maar jij hebt ook plannen meneertje. Sjeuz.....! 2 stuks!quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:59 schreef YUR het volgende:
[..]
Volgend jaar wil ik er in principe 2 doen. Voorjaar: Londen of Westland. Najaar: A'dam of Berlijn.
Maar je weet het allemaal maar nooit![]()
Westland Marathon hebben een paar van de club ook gelopen! Schijnt een toffe (en platte) te zijn!
Ja doei.![]()
2 per jaar he, anders haal ik de 100 nooitquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:05 schreef Quoi het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook plannen meneertje. Sjeuz.....! 2 stuks!
Idd. Ook goede verhalen over gehoordquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:06 schreef motorbloempje het volgende:
Westland Marathon hebben een paar van de club ook gelopen! Schijnt een toffe (en platte) te zijn!
![]()
Vind het wel jammer dat de HM in Berlijn niet op hetzelfde evenement plaatsvindt. Had voor mij ook een leuk streven geweest.![]()
Hij schijnt vroeger berucht te zijn geweest, maar vraag me niet waarom. Wel tof dat ie volgend jaar eenmalig terugkomtquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:06 schreef motorbloempje het volgende:
Alleen nog geen idee wanneer de inschrijving opent. Gisteren bij de start kwam ik een loper tegen van een van de organiserende verenigingen, maar hij wist het ook nog nietF means you're fucked![]()
Hij is weggeweest en komt eenmalig terug?dat moet ik dan maar 's even sharen daar, zeker als er mensen niet worden ingeloot voor London.
Ja doei.![]()
Laatste keer dat ie is gelopen was in 1997. Volgend jaar terug omdat Maassluis (start- en finishplaats) 400 jaar bestaat ofzoquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:09 schreef motorbloempje het volgende:
Hij is weggeweest en komt eenmalig terug?dat moet ik dan maar 's even sharen daar, zeker als er mensen niet worden ingeloot voor London.
MWeeeehhhquote:Op maandag 12 augustus 2013 08:57 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja idd! Dat is mooiIk zit in dat Hampshire hotel dus volgens mij is bij het meer komen ook niet zo lastig..
Heb ik een mooi lang rondje gelopen, in een nieuwe omgeving, heeft mijn telefoon kuren! Zowel Strava als Endomondo vielen de hele tijd uit en hebben bijna niks opgenomen.. Ik ben ook niet handig genoeg om dat op de computer te herstellen of zo, en bovendien dan telt het ook niet mee voor je week en maand totalen en zo toch?
Anyway, we rennen natuurlijk niet voor de statistiekjes (alhoewel.. misschien toch een beetje), en het ging best goed met 13,6 km in 1 uur 18 min. Grote stukken van het rondje Paterswoldemeer waren echt heel mooi (net Geneve!) maar andere stukken liep ik heel ver van het meer af over een dijk, dat was wat minder. Maar wel een mooi rondje overall! En snelheid van 10, nog wat per uur bij hartslag van 157 dikke prima!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Hi GotC!quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:10 schreef GotC het volgende:
Vooral gezien de kans om ingeloot te worden voor Londen nihil isOok al even niet gezien hier (althans, zo voelt het toch
). Hoe is het? Bevalt het zwanger zijn een beetje?
No pun intented
![]()
Er is zondag een 25k in Amsterdam! Maar dat is wel een trainingsloop.quote:Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
De Zuid- en Oostzijde zijn inderdaad minder mooi dan Noord en Oostquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:12 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
MWeeeehhhHeb ik een mooi lang rondje gelopen, in een nieuwe omgeving, heeft mijn telefoon kuren! Zowel Strava als Endomondo vielen de hele tijd uit en hebben bijna niks opgenomen.. Ik ben ook niet handig genoeg om dat op de computer te herstellen of zo, en bovendien dan telt het ook niet mee voor je week en maand totalen en zo toch?
Anyway, we rennen natuurlijk niet voor de statistiekjes (alhoewel.. misschien toch een beetje), en het ging best goed met 13,6 km in 1 uur 18 min. Grote stukken van het rondje Paterswoldemeer waren echt heel mooi (net Geneve!) maar andere stukken liep ik heel ver van het meer af over een dijk, dat was wat minder. Maar wel een mooi rondje overall! En snelheid van 10, nog wat per uur bij hartslag van 157 dikke prima!![]()
Ik ben toch echt wel een beetje verdrietig over mijn statistiekjes..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Tsja, vond het niet nodig om jullie lastig te vallen als niet-hardloperquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:12 schreef Levitas het volgende:
[..]
Hi GotC!Ook al even niet gezien hier (althans, zo voelt het toch
). Hoe is het? Bevalt het zwanger zijn een beetje?
No pun intented
Gaat wel ok! Hoe bevalt het down under?
![]()
![]()
beetje mosterd na de maaltijd, maar hierbij mijn $0.02SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Als je de totalen weet (13,6km, 1:18), kan je 'm ook handmatig in Endomondo zetten. Het je er alleen geen route bij. Maar dan telt hij wel gewoon met je totalen mee. Is mij ook een keer overkomen met een training. Op driekwart van de route was hij ineens corrupt, onherstelbaar. maar de totalen stonden er wel, dus die maar ingevuld.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:12 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
MWeeeehhhHeb ik een mooi lang rondje gelopen, in een nieuwe omgeving, heeft mijn telefoon kuren! Zowel Strava als Endomondo vielen de hele tijd uit en hebben bijna niks opgenomen.. Ik ben ook niet handig genoeg om dat op de computer te herstellen of zo, en bovendien dan telt het ook niet mee voor je week en maand totalen en zo toch?
Anyway, we rennen natuurlijk niet voor de statistiekjes (alhoewel.. misschien toch een beetje), en het ging best goed met 13,6 km in 1 uur 18 min. Grote stukken van het rondje Paterswoldemeer waren echt heel mooi (net Geneve!) maar andere stukken liep ik heel ver van het meer af over een dijk, dat was wat minder. Maar wel een mooi rondje overall! En snelheid van 10, nog wat per uur bij hartslag van 157 dikke prima!NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
je kunt de route altijd zelf tekenenquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:21 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Als je de totalen weet (13,6km, 1:18), kan je 'm ook handmatig in Endomondo zetten. Het je er alleen geen route bij. Maar dan telt hij wel gewoon met je totalen mee. Is mij ook een keer overkomen met een training. Op driekwart van de route was hij ineens corrupt, onherstelbaar. maar de totalen stonden er wel, dus die maar ingevuld.Heb ik ook gedaan met de vooroeverloop
Ecosia
Ja, klopt. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik zelden terugkijk naar routes, dus in zo'n geval is het maar "jammer dan". Alleen bij een hele mooie wandelroute zou ik er echt extreem van balen. Of als je bij een lange(re) loop wilt zien of je een beetje constant loopt etc.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:22 schreef Jumparound het volgende:
[..]
je kunt de route altijd zelf tekenenHeb ik ook gedaan met de vooroeverloop
Maar statistieken kijk je wel vaak in de context van de afgelopen dagen/weken, dus dan is het wel jammer als daar ineens een deuk in zit.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
[..]
Ja, ik zie ook een markt2015 ga ik Berlijn lopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
ah dat verklaard die rare kort afstandjes in Endoquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:12 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
MWeeeehhhHeb ik een mooi lang rondje gelopen, in een nieuwe omgeving, heeft mijn telefoon kuren! Zowel Strava als Endomondo vielen de hele tijd uit en hebben bijna niks opgenomen..
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:
Docent gemaild, nu even een paar daagjes bankhangenEn morgen Mirage's uitproberen. Benen voelen wel prima. Da's wel een voordeel aan zo traag lopen
![]()
![]()
Even vraagje, is het reeel om te denken dat ik volgend jaar een HM zou kunnen lopen? Loop nu net 10km tijdens een training. Zou heel graag in voorjaar 15km en in najaar ergens een HM willen gaan lopen. Daar zou toch naartoe te trainen moeten zijn met 3x per week lopen?![]()
Maar als je sneller loopt, ben je eerder klaar, en heb je dus meer tijd om te herstellen tot de volgende loop!quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:50 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Docent gemaild, nu even een paar daagjes bankhangenEn morgen Mirage's uitproberen. Benen voelen wel prima. Da's wel een voordeel aan zo traag lopen
Of werkt dat niet zo?
Dat is nog een half jaar weg ongeveer? Zou makkelijk moeten kunnen!quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:53 schreef CRX_master het volgende:
Even vraagje, is het reeel om te denken dat ik volgend jaar een HM zou kunnen lopen? Loop nu net 10km tijdens een training. Zou heel graag in voorjaar 15km en in najaar ergens een HM willen gaan lopen. Daar zou toch naartoe te trainen moeten zijn met 3x per week lopen?NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
* GotC poetst haar glazen bolquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:53 schreef CRX_master het volgende:
Even vraagje, is het reeel om te denken dat ik volgend jaar een HM zou kunnen lopen? Loop nu net 10km tijdens een training. Zou heel graag in voorjaar 15km en in najaar ergens een HM willen gaan lopen. Daar zou toch naartoe te trainen moeten zijn met 3x per week lopen?
Je weet nooit hoe alles gaat, maar het zou in principe moeten kunnen.![]()
Sneller lopen is ook belastender voor je spieren volgens mij, dus ookal heb je meer tijd om te herstellen, heb je waarschijnlijk ook meer tijd nodig. En een kwartier eerder klaar zijn maakt volgens mij ook niet zoveel uitquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:55 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Maar als je sneller loopt, ben je eerder klaar, en heb je dus meer tijd om te herstellen tot de volgende loop!
Of werkt dat niet zo?
Zei de mevrouw die nu al weet dat ze, als baby er is, toch wel vrij snel op gaat bouwen naar een HMquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:56 schreef GotC het volgende:
[..]
* GotC poetst haar glazen bol
Je weet nooit hoe alles gaat, maar het zou in principe moeten kunnen.![]()
![]()
Ik heb nu de route handmatig ingevoerd, weet niet of het er nu goed instaat maar ach..quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:40 schreef Guard het volgende:
[..]
ah dat verklaard die rare kort afstandjes in EndoIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Iddquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:58 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Sneller lopen is ook belastender voor je spieren volgens mij, dus ookal heb je meer tijd om te herstellen, heb je waarschijnlijk ook meer tijd nodig. En een kwartier eerder klaar zijn maakt volgens mij ook niet zoveel uit
[..]
Zei de mevrouw die nu al weet dat ze, als baby er is, toch wel vrij snel op gaat bouwen naar een HMDat gaat ook zeker gebeuren haha
![]()
![]()
Nee de hele.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Volgend najaar is een jaar vanaf nu. Als je geen gekke blessures krijgt moet dat gewoon mogelijk zijn.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:53 schreef CRX_master het volgende:
Even vraagje, is het reeel om te denken dat ik volgend jaar een HM zou kunnen lopen? Loop nu net 10km tijdens een training. Zou heel graag in voorjaar 15km en in najaar ergens een HM willen gaan lopen. Daar zou toch naartoe te trainen moeten zijn met 3x per week lopen?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
dat lijkt me toch wel...quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:53 schreef CRX_master het volgende:
Even vraagje, is het reeel om te denken dat ik volgend jaar een HM zou kunnen lopen? Loop nu net 10km tijdens een training. Zou heel graag in voorjaar 15km en in najaar ergens een HM willen gaan lopen. Daar zou toch naartoe te trainen moeten zijn met 3x per week lopen?
van 10 km tot een HM zijn schema's voor, van ongeveer 3 maanden.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:21 schreef Jumparound het volgende:
beetje mosterd na de maaltijd, maar hierbij mijn $0.02Wat een tof verslagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe lang nog?quote:
Down Under bevalt het veeeeel te goedPrecies zoals ik eigenlijk wel verwachtte, ik wil niet meer naar huis!
Oh, en m`n finishfoto's staan online![]()
Dit was op het "400 meter to go" puntMooie landing
[ Bericht 20% gewijzigd door Levitas op 12-08-2013 12:55:25 ]![]()
Het overkomt de besten.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:21 schreef Jumparound het volgende:
blablabla
N.B. Heel vroeg is niet zo goed voor mij
Vergeten:
Garmin
Voldoende eten
petje
hartslagmeter
cashZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
die lag gewoon in de autoquote:Maar daar kwam ik pas achter op de boot
Ecosia
Je bent pas een doorwinterde loper als je je garmin een keer vergeten bentquote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:47 schreef Levitas het volgende:
[..]
Hoe lang nog?
Down Under bevalt het veeeeel te goedPrecies zoals ik eigenlijk wel verwachtte, ik wil niet meer naar huis!
http://www.marathon-photo(...)search=1&match=17098
Doe ff klikken. 5 GE-WEL-DIGE foto's!
Dat was de eerste foto die ik zag toen ik op je link klikte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.//Edit
Oh, iets te snel geklaagd denk ik. Volgens mij zijn ze nog bezig om handmatig(?) startnummers te linken. Er staan namelijk een SHITLOAD aan foto's die nog niet aan een persoon gelinkt zijn.
Deze bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Haklanding! (Zouden sommige mensen zeggen.)NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Heb hem nu zelf gelinkt aan mijn startnummer, dus dat kan kloppen. Eerst stonden alleen die 5 foto's na de finish eropquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:54 schreef Wolve000 het volgende:
Dat was de eerste foto die ik zag toen ik op je link klikte.![]()
![]()
Dus dat wordt duizenden foto's doorploegen en zien of je jezelf kan vinden. Of wachten tot de organisatie de (meeste) nummers heeft gelinkt. Want dat is meestal wel handmatig werk.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:56 schreef Levitas het volgende:
[..]
Heb hem nu zelf gelinkt aan mijn startnummer, dus dat kan kloppen. Eerst stonden alleen die 5 foto's na de finish eropNT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
2 maandjes!quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:47 schreef Levitas het volgende:
[..]
Hoe lang nog?
Dit was op het "400 meter to go" puntMooie landing
[ afbeelding ]
En heerlijk toch?Lekker genieten dus! En toffe foto!
![]()
En je dan zelfs nog iemand vindt met een Garmin te leen voor de wedstrijd. Bazenactie!quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:54 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Je bent pas een doorwinterde loper als je je garmin een keer vergeten bent![]()
Been there, done that.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:04 schreef GotC het volgende:
[..]
En je dan zelfs nog iemand vindt met een Garmin te leen voor de wedstrijd. Bazenactie!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:21 schreef Jumparound het volgende:
beetje mosterd na de maaltijd, maar hierbij mijn $0.02Leuk verslag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conclusie, dit was echt een tof evenement! Goed georganiseerd en super lekker loopweer
En helemaal eens met je conclusie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:12 schreef streamnl het volgende:
[..]
Leuk verslag!
En helemaal eens met je conclusie.nee, ik praat lekker weinigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maakt toch niet uit joh, dat is de helft van het plezier. En het is super om te zien dat we offline het ook goed met elkaar kunnen vinden
Ecosia
quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:12 schreef streamnl het volgende:
[..]
Leuk verslag!
En helemaal eens met je conclusie.Gewoon harder gaan lopen, wordt je vanzelf wel stil..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb niemand als 'druk' ervaren.. Wel gewoon gezellig
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Maar jouw referentiekader is een beetje misleidend met die 3 miniswetsjesquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:17 schreef E.T. het volgende:
Ik heb niemand als 'druk' ervaren.. Wel gewoon gezellig
Helemaal mee eens, alleen je kinderen zijn een beetje drukquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:17 schreef E.T. het volgende:
Ik heb niemand als 'druk' ervaren.. Wel gewoon gezellig. Maar dat ben jij natuurlijk gewend.
![]()
een rood kruisquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Kijk wat ik zojuist besteld heb.
[ afbeelding ]
Ecosia
Doe dan meteen in camo!quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
het is marine camoquote:
Ecosia
Camo blauw past bij jou!quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[ afbeelding ]F means you're fucked![]()
Een mosseltje doenquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:04 schreef GotC het volgende:
[..]
En je dan zelfs nog iemand vindt met een Garmin te leen voor de wedstrijd. Bazenactie!
Zelfs je ontbijt afstaan hielp nietquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:16 schreef YUR het volgende:
Jullie ouwehoerden inderdaad allemaal de oren van mn kop op die boot zeg![]()
![]()
Heb je ook een shirt dan?quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dit is de zee cameo... ga ik de volgende vooroeverloop op in de achtergrond.![]()
![]()
ik hoop dat hij voor de Vooroeverloop editie 2015 versleten is....quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[ afbeelding ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik denk dat we tegen die tijd de Camo Club hebben opgericht en we allemaal volledig in schutkleuren aan de start verschijnen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik hoop dat hij voor de Vooroeverloop editie 2015 versleten is....![]()
Ecosia
Want!!
ik ga nu al op hardloopkalender.nl kijken of er op die dag een ander loopje isquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik denk dat we tegen die tijd de Camo Club hebben opgericht en we allemaal volledig in schutkleuren aan de start verschijnen.
en is het niet voor-schut kleuren?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik had zelf al "schijt kleuren" bedacht.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
en is het niet voor-schut kleuren?![]()
me2!quote:I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
koekiemoster!quote:
(alleen dan wit, in het midden)
Ecosia
Grote kans dat ik niet meedoe met de Bradelierloop. Hoogstwaarschijnlijk gaat m'n oom die dag paling roken, en ik ga liever paling eten en bier drinken dan een toch niet erg snelle 5km lopen in Verweggistan.
![]()
Nee, daarom! Versgerookte IJsselmeerpaling is wel bijzonderquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:06 schreef GotC het volgende:
Ander keertje weer HatsieToch geen bijzonder loopje!
![]()
![]()
Bij de BtB en de Vredesloop in september zijn ook weer genoeg FokkersAlleen geen RD en MoBlo, maar RD wist ook niet of het wel zou lukken met eventuele andere verplichtingen (heel gek, hardlopen met Fok!ers lijkt mij het allerbelangrijkste op je vakantie in NL
) en MoBlo zie ik waarschijnlijk nog wel even met Zevenheuvelenloop.
![]()
Daarom joh, genoeg kansen om mensen te zienIk twijfel ook nog of ik naar De Lier ga, al is t wel leuk om m'n clubgenootjes te zien en Yur en m'n vader aan te moedigen. Ach, zie dan wel
![]()
![]()
Ja, ik ben er zeker bij. En misschien zelfs lopend. Maar die beslissing heb ik nog niet genomen...quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:16 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Jij gaat MoBlo toch wel aanmoedigen bij de Zevenheuvelen?
Ik kan ook bijna niet wachten tot het wedstrijdseizoen weer begint. Als voorproefje zaterdag de Runnersworldloop waar ik ga proberen onder de 25:00 te lopen. Dan nog 3 weken geduld tot de Bridge to Bridge en dan heb ik om de paar weken steeds een wedstrijd.![]()
Pff, als ik dit lees zou ik willen dat het al tijd was voor de Vredesloop. En tegelijk ook niet, want ik red nog helemaal geen 5k. ;-)“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle![]()
Jammer Hats!quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:17 schreef GotC het volgende:
Daarom joh, genoeg kansen om mensen te zienIk twijfel ook nog of ik naar De Lier ga, al is t wel leuk om m'n clubgenootjes te zien en Yur en m'n vader en Quoi aan te moedigen. Ach, zie dan wel
![]()
Zou het wel jammer vinden als RD niet komt naar de Lier. Wil toch weleens handjes schudden met de grote Kepler meneer hoor!![]()
Misschien niet! Iets met mogelijke verplichtingen enzo.quote:
Maar ik dus hoogstwaarschijnlijk niet (dat is natuurlijk net zo erg!)
![]()
nee,Hatsie....!quote:
bij mij hngt het nog want die laatste vrijdag is traditie-getrouw de dag voor een paar werkvergaderingen maar we wachten het nog even af'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
O, kun je alleen vrijdag niet?quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nee,Hatsie....!
bij mij hngt het nog want die laatste vrijdag is traditie-getrouw de dag voor een paar werkvergaderingen maar we wachten het nog even af
Want het staat verkeerd in de OP: het is zaterdag de 24e![]()
![]()
Hoe lang staat dat er al wel niet verkeerd in?
Heel lang.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:54 schreef Wolve000 het volgende:
Hoe lang staat dat er al wel niet verkeerd in?![]()
ook zatedag kan nog wel eens krap worden maar ga iig kijken of het me gaat lukkenquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:54 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
O, kun je alleen vrijdag niet?
Want het staat verkeerd in de OP: het is zaterdag de 24e'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Gelukkig gingen wij al gewoon van de zaterdag uit. Staat ook op de website van het evenement natuurlijk.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Je kunt in 20 minuten klaar zijnquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ook zatedag kan nog wel eens krap worden maar ga iig kijken of het me gaat lukken
Maar uiteraard leuk om erna even une petite bière te doen!![]()
grootste "probleem" is dat mjin werk de tickets betaalt....schept toch wat verplichtingen naar het bedrijf toe
Als ik zo kijk naar hoe de afgelopen maanden zijn gegaan en m'n geplande loopjes is het misschien ook wel verstandig om niet over een krappe 2 weken alweer een loopje te lopen. Al vind ik het wel jammer dat ik dan ook niet na afloop met jullie een biertje kan drinken. Maar waarschijnlijk maak ik dat ruimschoots goed, want paling moet zwemmen![]()
![]()
Is natuurlijk geen marathon. In 5km kan je al klaar zijn.
De 10km kan je natuurlijk aan de strebers overlaten.
Ook als RD (of ik) 10km zou doen duurt het reizen langer dan het lopen. Zelfs als ik een HM op hetzelfde tempo zou lopen als gisteren is de totale reistijd nog langerquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:02 schreef Wolve000 het volgende:
Is natuurlijk geen marathon. In 5km kan je al klaar zijn.
De 10km kan je natuurlijk aan de strebers overlaten.![]()
![]()
En de 10km is 2 rondjesquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:05 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ook als RD (of ik) 10km zou doen duurt het reizen langer dan het lopen. Zelfs als ik een HM op hetzelfde tempo zou lopen als gisteren is de totale reistijd bijna nog langer![]()
Je begrijpt dat je nu eigenlijk wel naar de Vredesloop moet komen, of je nu wil of niet![]()
![]()
ik kom puur voor het bier, mijn benen vinden hardlopen vandaag sowieso niet leuk, maar ik hou alle opties nog open hoor.., zal me in zo veel mogelijjk bochten proberen te wurmen om naar het Wilde Westland te komenquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:05 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ook als RD (of ik) 10km zou doen duurt het reizen langer dan het lopen. Zelfs als ik een HM op hetzelfde tempo zou lopen als gisteren is de totale reistijd bijna nog langer'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mijn ouders hebben nog wel een bed over. Scheelt toch weer 10 minuten.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:08 schreef YUR het volgende:
Ik vind mijn reistijd voor de Bradelierloop al te langJa doei.![]()
quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:08 schreef YUR het volgende:
Ik vind mijn reistijd voor de Bradelierloop al te lang
Ik ben echt al maaaaanden ingeschreven voor de Vredesloop. Ik hoop dan weer eens een redelijk snelle 10km te hobbelen (voor dat gedoe met m'n kuiten had ik bedacht om dan sub 45 te gaan lopen, dat heb ik alvast maar op m'n buik geschrevenquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:07 schreef GotC het volgende:
[..]
En de 10km is 2 rondjes![]()
Je begrijpt dat je nu eigenlijk wel naar de Vredesloop moet komen, of je nu wil of niet). Vriend van me woont ook vlakbij, dus kan ik daar mooi douchen en daarna naar de Fiddler
![]()
![]()
HAHAquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:11 schreef YUR het volgende:
Check die link dan!
http://www.medemblikactue(...)izen-medemblik-2013/![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:11 schreef YUR het volgende:
Check die link dan!
![]()
nu aan het bedenken hoe of wat (met de TdF in het achterhoofd) ik zal lopen deze week.
Had voor morgen of woensdag een LDL in gedachte van 30+km maar vraag me nu af of dit verstandig is, zeker omdat de gmiddelde finishtijd bij de 25km van de TdF 3h40 of zo iets is, dus sowieso "enough time on my feet"
Misschien toch verstandiger om dinsdag en woensdag 2 kortere loopjes te doen en dan donderdag en vrijdag rust'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Check die link dan!
![]()
Grote kans dat ze Heineken schenken in De Lier trouwens, dus Fiddler icm een pr klinkt als een plan voor jequote:Op maandag 12 augustus 2013 16:10 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik ben echt al maaaaanden ingeschreven voor de Vredesloop. Ik hoop dan weer eens een redelijk snelle 10km te hobbelen (voor dat gedoe met m'n kuiten had ik bedacht om dan sub 45 te gaan lopen, dat heb ik alvast maar op m'n buik geschreven). Vriend van me woont ook vlakbij, dus kan ik daar mooi douchen en daarna naar de Fiddler
![]()
Die foto![]()
![]()
![]()
![]()
Tour de France?quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
nu aan het bedenken hoe of wat (met de TdF in het achterhoofd) ik zal lopen deze week.
Had voor morgen of woensdag een LDL in gedachte van 30+km maar vraag me nu af of dit verstandig is, zeker omdat de gmiddelde finishtijd bij de 25km van de TdF 3h40 of zo iets is, dus sowieso "enough time on my feet"
Misschien toch verstandiger om dinsdag en woensdag 2 kortere loopjes te doen en dan donderdag en vrijdag rust
Nee, TdF staat vast ergens anders voor.
PR weet ik nog niet hoor. Fiddler is altijd fijn. Ik ben alvast even een Facebookevent aan het maken voor m'n Haagse vriendjes en vriendinnetjes.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:15 schreef GotC het volgende:
[..]
Grote kans dat ze Heineken schenken in De Lier trouwens, dus Fiddler icm een pr klinkt als een plan voor je![]()
Die foto![]()
![]()
hey....ik zoek nog een plaats om te crashen mocht ik komenquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben nog wel een bed over. Scheelt toch weer 10 minuten.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
O myquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:11 schreef YUR het volgende:
Check die link dan!
http://www.medemblikactue(...)izen-medemblik-2013/Is wel heeeeeel goed getimed
Delft goed vertegenwoordigd in de top 10 <35![]()
Maar, kom op, die gast heet Bojk. Dat kun je toch niet serieus nemen?quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:18 schreef Quoi het volgende:
[..]
O myIs wel heeeeeel goed getimed
Delft goed vertegenwoordigd in de top 10 <35![]()
![]()
Geniaal YUR![]()
Leuke foto's van zondag!
E.T.? Als ik op het album klik van de vooroeverloop kom je uiteindelijk ook bij al je prive foto's uit.
Weet niet of jullie dat wisten, maar wilde het toch melden. Blijft tenslotte FOK! en internet, en daarmee ook toegankelijk voor iedereen![]()
Vandaag 50 KM gefietst. Morgen weer trainen voor de marathon. Merk duidelijk dat die weken griep een dooddoener is geweest voor mijn conditie. Nog steeds merk je dat je lichaam aan het herstellen is
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Check die link dan!
http://www.medemblikactue(...)izen-medemblik-2013/You did it again.
![]()
Oke, nu mijn verslag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb StreamNL, Jero_nimo, RD, Vincent, Stipjestreepje al gelokaliseerd. Hats lijkt inderdaad niet op de foto te staan![]()
![]()
Nee, de prijsuitreiking was interessanterquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb StreamNL, Jero_nimo, RD, Vincent, Stipjestreepje al gelokaliseerd. Hats lijkt inderdaad niet op de foto te staanIk vind het niet erg hoor, liever een finishfoto waar ik nog een heel klein beetje leuk op sta.
![]()
_MvN_ de foto's in mijn Flickr hebben ook allemaal al op fok gestaan.. Die is speciaal voor zulke dingenTnx voor het melden anyway
![]()
goede foto Yur!![]()
De foto van Swets met onze oudste vind ik wel heel erg
ow en stream.. het gevoel van m'n kinderen is geheel wederzijds als ik ze zo eens bekijk
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ze zijn wel heel leuk jaquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:42 schreef E.T. het volgende:
_MvN_ de foto's in mijn Flickr hebben ook allemaal al op fok gestaan.. Die is speciaal voor zulke dingenTnx voor het melden anyway
![]()
goede foto Yur!![]()
De foto van Swets met onze oudste vind ik wel heel erg
ow en stream.. het gevoel van m'n kinderen is geheel wederzijds als ik ze zo eens bekijkDoen het goed met zoveel mensen! Hoe oud zijn ze eigenlijk?
![]()
Fok! has taken over the Vooroeverloop. Cool!Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Saskia is 9, Tijn is 6 en Nienke is 5quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:47 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ze zijn wel heel leuk jaDoen het goed met zoveel mensen! Hoe oud zijn ze eigenlijk?
![]()
En tot nu toe vinden ze hardlopende fokkers leukRegelmatig té leuk en worden ze wel erg druk en aan iedereen hangen enzo, maar geloof dat iedereen ook wel aan zal geven als ze iets niet op prijs stellen
![]()
Saskia en Tijn willen ook hardlopen trouwensZal eens voorzichtig bij PAC informeren
9, 6 en 5.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:47 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ze zijn wel heel leuk jaDoen het goed met zoveel mensen! Hoe oud zijn ze eigenlijk?
![]()
Zijn ze al zo groot!Wat een leuke leeftijden
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Gaat hard he... Saskia gaat over 2 jaar al naar de Middelbare school.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:59 schreef Isabeau het volgende:
Zijn ze al zo groot!Wat een leuke leeftijden
Dan weet je dat je oud word.![]()
Als je geen kinderen hebt dan kan je dat ouder worden gewoon negeren hoor
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
hoe kom je daar nu bij?? Hun?quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:58 schreef E.T. het volgende:
[..]
Saskia is 9, Tijn is 6 en Nienke is 5![]()
En tot nu toe vinden ze hardlopende fokkers leukRegelmatig té leuk en worden ze wel erg druk en aan iedereen hangen enzo, maar geloof dat iedereen ook wel aan zal geven als ze iets niet op prijs stellen
![]()
Saskia en Tijn willen ook hardlopen trouwensZal eens voorzichtig bij PAC informeren
Maar ik denk dat het twee kanten op werkt. Als ik ze negeer gaan ze vanzelf verder zoeken bij wie ze wel mogen hangen/klimmen/stoeien etc. Ik kan het goed hebben.
En ja, ik had het met de warming-up met Tijn over hardlopen. En of hij dat leuk zal vinden om dat samen met pappa en mamma te doen. Als ie dan heel veel traint kan ie pappa en mamma achteruit bij houden![]()
![]()
Wat leuk! Ik vond als minihats gewoon atletiek ook altijd wel leuk, lekker afwisselend!quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:58 schreef E.T. het volgende:
[..]
Saskia is 9, Tijn is 6 en Nienke is 5![]()
![]()
Ze heeft in ieder geval alvast kunnen oefenen met een zware rugtasquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Gaat hard he... Saskia gaat over 2 jaar al naar de Middelbare school.
Dan weet je dat je oud word.![]()
![]()
inderdaad, Saskia is een trailster pur sangquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:06 schreef hatsaflats het volgende:
Ze heeft in ieder geval alvast kunnen oefenen met een zware rugtas'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Blijf jij dit weekend langer hangen? Of moet je weer weg?quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:09 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, Saskia is een trailster pur sang![]()
hier hebben we ook zo'n gevalletje, nichtje #2 (in chronologische volgorde, die van de "randdebielen") heeft vandaag haar eerste tattoo laten zetten, weet nog goed dat ik als trotse oom op kraamvisite ging....quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
wij gaan zondag pas naar huis en mijn broer kan mooi chaffeuren van de finish terug naar het hotelquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:11 schreef streamnl het volgende:
[..]
Blij jij dit weekend langer hangen? Of moet je weer weg?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
wij gaan zondag pas naar huis en mijn broer kan mooi chaffeuren van de finish terug naar het hotel![]()
Ik ga ook zondag pas terug en Jero maandag pas. Kunnen we (en vooral jullie) een welverdiende Belgisch pilsje drinken na afloop.![]()
jullie komen vrijdagavond of donderdag al?quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:15 schreef streamnl het volgende:
[..]![]()
Ik ga ook zondag pas terug en Jero maandag pas. Kunnen we (en vooral jullie) een welverdiende Belgisch pilsje drinken na afloop.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Vrijdag ochtend of middag al.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
jullie komen vrijdagavond of donderdag al?![]()
Jij verdient dat biertje net zo goed!quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:15 schreef streamnl het volgende:
[..]![]()
Ik ga ook zondag pas terug en Jero maandag pas. Kunnen we (en vooral jullie) een welverdiende Belgisch pilsje drinken na afloop.![]()
![]()
voor de 13km hebben ze lightquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:27 schreef GotC het volgende:
[..]
Jij verdient dat biertje net zo goed!
Check die link dan!
![]()
![]()
laat me tzt even weten waar je uit hang,,mijn broer neemt zijn racefiets mee dus die zie ik de hele dag waarschijnlijk nietquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Briljantquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:11 schreef YUR het volgende:
Check die link dan!
![]()
Trappist dubbel voor Stream, en een trippel voor jou en Jero dan...quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
voor de 13km hebben ze light
Malt?quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
voor de 13km hebben ze light
Nee hoor stream![]()
![]()
![]()
inderdaad,dat heeft niets meer met bier te makenquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:35 schreef hatsaflats het volgende:
Of Radler!
Meisjes"bier" voor een meisjesafstand![]()
* hatsaflats rent heul snel weg'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: