abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129949804

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar YUR als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Juli-squat challenge
Facebook groep

SPOILER: Why we run

[ Bericht 1% gewijzigd door motorbloempje op 11-08-2013 22:35:48 ]
Ja doei.
pi_129949933
Oei. Bijna MaleDuck zijn PR ingehaald. Helaas scheelt het 2 seconden :P 39.44 :)
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_129949938
Check!

Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  zondag 11 augustus 2013 @ 20:02:47 #4
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_129949991
E.T. bedankt voor de foto's!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_129950090
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 20:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
E.T. bedankt voor de foto's!
Dit inderdaad! Erg leuke foto's! ^O^
pi_129950107
Had niet in de gaten dat ik de LAPO had :@
@Mobo thanks en o|O
  zondag 11 augustus 2013 @ 20:07:22 #7
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_129950155
Wat een gezellige foto's!!! w/
  Moderator zondag 11 augustus 2013 @ 20:08:33 #8
155227 crew  Guppy
dus
pi_129950200
quote:
99s.gif Op zondag 11 augustus 2013 20:01 schreef mosselmossel het volgende:
Check!

[ afbeelding ]
Oeh! Ik moet nog even!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_129950253
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 20:08 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Oeh! Ik moet nog even!
[ afbeelding ]
Wel allebei bijijijijijna 1000km gelopen :D
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_129950260
Ja doei.
pi_129950292
Ik loop kennelijk door het water :P

Tot zover braaf zoals gepland een tweede keer gegaan. Overmorgen weer :+
Live for now, forget forever
  Moderator zondag 11 augustus 2013 @ 20:19:24 #12
155227 crew  Guppy
dus
pi_129950584
quote:
99s.gif Op zondag 11 augustus 2013 20:09 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Wel allebei bijijijijijna 1000km gelopen :D
Jaaa!! Bijijijijijna 1000km boks!!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zondag 11 augustus 2013 @ 20:20:28 #13
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_129950620
Trouwens GENOTEN vanmiddag van mijn duurloopje. Afgezet in Ter Heijde en doorgelopen tot net buiten Kijkduin. De lucht brak open, vólle zon en de wind stond bij mijn A-->B loopje wél de goede kant op ;) Heel het strand vol met kite-surfers, prachtig gezicht en mijn loopje ging tot een km of 8 moeiteloos.

Volgens schema's zou ik 7 min/km moeten lopen maar ik kwam niet uit mijn ritme van 6:22 min/km. Was trouwens mijn Garmin vergeten, dus heb met Endomondo aan gelopen. Albumpje van Armin v Buuren op..

Km 8 en 9 waren wat zwaarder omdat er aardig wat klimmetjes in mul zand in zaten. Maar al met al mag ik trots zijn :s) Ik was 1 strandslag te ver gelopen en moest dus voor de strandtent waar mr Q en ik hadden afgesproken nog eventjes door het zand: blote voetjes O+ Biertje als beloning was erg lekker!
pi_129950640
quote:
10s.gif Op zondag 11 augustus 2013 20:11 schreef Vogeltje88 het volgende:

[ afbeelding ]

Jezus!
Ja doei.
pi_129950691
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Leuk, runninglinda! Welke heb je je voor ingeschreven?
wolfsvenloop (geldrop) 6,6km wel een rare afstand
http://www.geldroprunners.nl/styled-7/styled-14/index.html
pi_129951128
quote:
10s.gif Op zondag 11 augustus 2013 20:22 schreef runninglinda het volgende:

[..]

En (voor mij) een rare dag.
Wat is zo vlug zie, is het een rondje van 3,3 km die jij 2X loopt.
pi_129951923
Zo, net ingeschreven voor de Cannon Hall Run (http://sportworksuk.com/cannon-hall-run) 10K :) En nu pannenkoeken :9
Ja doei.
  zondag 11 augustus 2013 @ 20:50:53 #18
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_129951952
Kennen jullie die mop waarin slacker_nl in een 3/4 broek loopt? :W
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_129952143
E.T leuke foto's!

Iets uitgebreider verslagje:

Op een lekker tempo met Stream, Jump, Jero en Swets gestart, al waren we Swets al vrij snel weer kwijt. Lekker gehobbeld op dus een lekker tempo, van 5:50/km. Sneller dan ik had gepland, maar ik liep lekker en in theorie zou ik een HM op 5:50/km makkelijk moeten kunnen lopen. De eerste kilometers leek dat dus ook zo. Na een paar km ging Jero andere mensen zoeken (we waren niet gezellig genoeg, ofzo) en nog een stukje verder ging ook Jump ervandoor. Stream kwam op het idee om Swets "op te gaan halen" en omdat het voor mij toch ook al ietsje zwaarder werd vond ik het wel een goed idee om te vertragen tot Swets erbij was. Nog even wat met z'n 3en gehobbeld, maar na een tijdje werd ik dus duizelig. Toen wat achter Stream en Swets aangehobbeld, maar op een gegeven moment ging het gewoon even niet meer. Stukje gewandeld en weer doorgegaan, en nog best wel een stukje op een afstandje van Stream en Swets gelopen, en na 12 kilometer dacht ik even dat het eigenlijk wel weer ging, en ik het tempo weer op kon pakken. Maar dat was dus fout gedacht, en na 13 kilometer was het eigenlijk gewoon over. De benzine was op. Nouja, op een bepaalde manier uitgelopen, maar ik weet niet precies hoe :P Veel gewandeld.

De vrijwilligers langs de kant waren overigens geweldig! Een stukje na 13km stond er een punt met water en fruit, stukje banaan gepakt en toen ik zei dat ik wel heel even bleef staan om het rustig op te eten, zei een man: je mag ook best even zitten hoor. Vriendelijk bedankt :D Maar ik vond het wel goede humor. Ook toen ik een stukje later met "beroerd" antwoordde op de vraag hoe het ging kreeg ik: doe maar lekker rustig aan en geniet maar van het parcours! Ik deed al bijzonder rustig aan, maar goed. Echt, niets dan lof voor de gigantische hoeveelheid vrijwilligers langs de weg, en sowieso de hele organisatie.

En nu met de pootjes omhoog m'n pint Porter leegdrinken :D
pi_129952183
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 20:50 schreef slacker_nl het volgende:
Kennen jullie die mop waarin slacker_nl in een 3/4 broek loopt? :W
Kennen je die mop waarin ik slacker_nl niet meer ken?
  Moderator zondag 11 augustus 2013 @ 20:57:11 #21
155227 crew  Guppy
dus
pi_129952328
Tolkamerkadeloopfoto's! Heel veel, dankzij Eric Béatse, die heel vaak foto's neemt bij evenementen in de regio.

SPOILER: kleine sfeerimpressie
Voordeel van zo'n klein evenement met een enthousiaste fotograaf is dat er heel veel foto's zijn om uit te kiezen. En dan zit er dus altijd wel een bij die leuk is :D
Dit was in de voorlaatste bocht voor de finish. Er stonden geen parcourswachten meer hier, en ik had even niet goed door of ik wel goed ging. Je ziet echt de vraagtekens in m'n ogen _O-
  zondag 11 augustus 2013 @ 20:59:58 #22
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_129952468
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 20:57 schreef Guppyfriend het volgende:
Tolkamerkadeloopfoto's! Heel veel, dankzij Eric Béatse, die heel vaak foto's neemt bij evenementen in de regio.

Voordeel van zo'n klein evenement met een enthousiaste fotograaf is dat er heel veel foto's zijn om uit te kiezen. En dan zit er dus altijd wel een bij die leuk is :D
Dit was in de voorlaatste bocht voor de finish. Er stonden geen parcourswachten meer hier, en ik had even niet goed door of ik wel goed ging. Je ziet echt de vraagtekens in m'n ogen _O-
[ afbeelding ]
we zullen de video-referee er bij moeten halen maar volgens mij is het een zweeffoto ^O^
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_129952510
quote:

[ afbeelding ]
:D Net zoveel vrijwilligers als deelnemers!

En een toffe foto!
  zondag 11 augustus 2013 @ 21:01:54 #24
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_129952541
:D Startnr 2!

Mooi verslag Hats. Goed gedaan!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 11 augustus 2013 @ 21:02:30 #25
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_129952571
Toffe foto Gup.

En die Yur ook met z'n date rape candy wat hij uitdeelt aan Hats :P
pi_129952662
quote:
6s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Toffe foto Gup.

En die Yur ook met z'n date rape candy wat hij uitdeelt aan Hats :P
Neee, dat is helemaal niet waar! Ik mocht van Yur van die winegums met gel erin proberen, alleen waarschijnlijk was mijn suikerspiegel het er niet erg mee eens :P
  Moderator zondag 11 augustus 2013 @ 21:05:25 #27
155227 crew  Guppy
dus
pi_129952726
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 20:54 schreef hatsaflats het volgende:
E.T leuke foto's!

Op een lekker tempo met Stream, Jump, Jero en Swets gestart, al waren we Swets al vrij snel weer kwijt. Lekker gehobbeld op dus een lekker tempo, van 5:50/km. Sneller dan ik had gepland, maar ik liep lekker en in theorie zou ik een HM op 5:50/km makkelijk moeten kunnen lopen. De eerste kilometers leek dat dus ook zo. Na een paar km ging Jero andere mensen zoeken (we waren niet gezellig genoeg, ofzo) en nog een stukje verder ging ook Jump ervandoor. Stream kwam op het idee om Swets "op te gaan halen" en omdat het voor mij toch ook al ietsje zwaarder werd vond ik het wel een goed idee om te vertragen tot Swets erbij was. Nog even wat met z'n 3en gehobbeld, maar na een tijdje werd ik dus duizelig. Toen wat achter Stream en Swets aangehobbeld, maar op een gegeven moment ging het gewoon even niet meer. Stukje gewandeld en weer doorgegaan, en nog best wel een stukje op een afstandje van Stream en Swets gelopen, en na 12 kilometer dacht ik even dat het eigenlijk wel weer ging, en ik het tempo weer op kon pakken. Maar dat was dus fout gedacht, en na 13 kilometer was het eigenlijk gewoon over. De benzine was op. Nouja, op een bepaalde manier uitgelopen, maar ik weet niet precies hoe :P Veel gewandeld.

De vrijwilligers langs de kant waren overigens geweldig! Een stukje na 13km stond er een punt met water en fruit, stukje banaan gepakt en toen ik zei dat ik wel heel even bleef staan om het rustig op te eten, zei een man: je mag ook best even zitten hoor. Vriendelijk bedankt :D Maar ik vond het wel goede humor. Ook toen ik een stukje later met "beroerd" antwoordde op de vraag hoe het ging kreeg ik: doe maar lekker rustig aan en geniet maar van het parcours! Ik deed al bijzonder rustig aan, maar goed. Echt, niets dan lof voor de gigantische hoeveelheid vrijwilligers langs de weg, en sowieso de hele organisatie.

Klinkt al met al toch echt wel als heel erg knap gedaan hoor Hatsie ^O^
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 11 augustus 2013 @ 21:07:11 #28
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_129952816
Overigens vond ik die stukjes banaan bij de drank posten wel briljant!
pi_129952879
quote:
14s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Overigens vond ik die stukjes banaan bij de drank posten wel briljant!
Ik vond de hele organisatie briljant! Of nouja, 2 puntjes: kartonnen bekertjes ipv plastic en, het allerbelangrijkst: EEN MEDAILLE!
pi_129953158
quote:

[ afbeelding ]
Leuke foto's!

quote:
E.T leuke foto's!

Goed verslag! Pint heb je dubbel en dwars verdiend!
Enne het was flauw dat je geen fartlek van wou maken om Swets op te halen ;)
  zondag 11 augustus 2013 @ 21:15:31 #31
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_129953209
quote:
10s.gif Op zondag 11 augustus 2013 20:11 schreef Vogeltje88 het volgende:

[ afbeelding ]

Lutt'nbarg!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  zondag 11 augustus 2013 @ 21:22:47 #32
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129953542
Ziet er tof uit Gup O+! En toffe vraagteken-foto :D
pi_129954282
Leuke foto's E.T. !
  zondag 11 augustus 2013 @ 21:42:00 #34
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_129954609
quote:

[..]

Kennen je die mop waarin ik slacker_nl niet meer ken?
Das een stomme mop.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  zondag 11 augustus 2013 @ 21:42:28 #35
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_129954630
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 20:01 schreef Kerol het volgende:
Oei. Bijna MaleDuck zijn PR ingehaald. Helaas scheelt het 2 seconden :P 39.44 :)
Netjes hoor, welkom in de club van 39.45- op de 10 km :7

Ik heb vandaag ook nog even een stukje gelopen, had geen idee wat voor loopje het zou worden toen ik wegging, wist alleen dat het rond de 5 km lang zou zijn. Dus heb er maar een climaxloopje van gemaakt, om mijn lichaam eens te laten zien hoe je moet versnellen... wie weet dat het me dan ooit nog eens gaat lukken om dat te doen in een wedstrijd :D

http://www.endomondo.com/workouts/229142649/2924303
Link zou ik eigenlijk niet hoeven delen, omdat de endomondo volgers het toch al gezien hebben, gezien het aantal likes daar ;)

En HM-ers van vandaag, goed gedaan met wind tegen!
Andere wedstrijdlopers of recreatielopers, ook goed werk!

En MoBlo, je mag mijn OVB bij de Bradelierloop weghalen, ben erbij, loop de 10 km!
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_129954645
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:42 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Das een stomme mop.
Dan moet je maar geen driekwartsbroek dragen. Of een vrouw worden.
  zondag 11 augustus 2013 @ 21:44:21 #37
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_129954738
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:42 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Dan moet je maar geen driekwartsbroek dragen. Of een vrouw worden.
Puh! En de broek loop feilloos over naar m'n steunkous waardoor je heel wat voorbijgangers hebt die zo kijken van.. whut whut. Ooit ga ik nog het modebeeld bepalen. Ooit.
  zondag 11 augustus 2013 @ 21:45:51 #38
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129954822
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:44 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Puh! En de broek loop feilloos over naar m'n steunkous waardoor je heel wat voorbijgangers hebt die zo kijken van.. whut whut. Ooit ga ik nog het modebeeld bepalen. Ooit.
Zo loopt 1 vd vrouwen bij HAAG er ook altijd bij. 'Nuff said.
pi_129954977
quote:
17s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:45 schreef GotC het volgende:

[..]

Ligt er wel een beetje aan wat voor vrouw :P
  zondag 11 augustus 2013 @ 21:48:46 #40
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_129954982
quote:
17s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:45 schreef GotC het volgende:

[..]

Zij is vast de coolste en de beste van HAAG.
pi_129955211
:W zo dat was lesje 7. Ging lekker, fijn tempo te pakken en ademhaling lekker onder controle. Volgens afstandmeten 3.1 km dus ik kan zeer tevreden zijn.

Alleen die eerste 2 minuten, justin bieber :r
pi_129955451
Mooie verslage en foto's van dit weekend, leuk.
pi_129955506
quote:
17s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:52 schreef douche-eendje het volgende:

Alleen die eerste 2 minuten, justin bieber :r
Dat is om je doorzettingsvermogen te testen :P
pi_129955646
quote:
10s.gif Op zondag 11 augustus 2013 20:22 schreef runninglinda het volgende:

[..]

Die loop heeft de naam van mijn loopgroep Getrunnig. Daar betaal ik tenminste mijn contributie aan :)

Ik heb me zojuist ingeschreven voor een sportmedische keuring. Heel lang over getwijfeld (maand of 5) en net toch maar een aanvraagformulier ingevuld. Gek genoeg ben ik nu al bang voor de uitslag :')
pi_129955670
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:56 schreef Arquero het volgende:
We hebben je wel gemist! Erg jammer dat je er niet bij kon zijn! -O-
Alweer wat vellen mogen plukken?
pi_129955864
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:56 schreef Arquero het volgende:
Erg jammer dat je er niet bij kon zijn ja -O-
Maar ik geloof dat er een soort van consensus is dat we volgend jaar weer gaan.

Mijn pintje is op (1,5 uur over gedaan :') ) dus tijd voor bed. Deze rode sticker is ook toe aan ee dutje. Of een coma. Welterusten :W
pi_129955865
quote:

[ afbeelding ]
Gup vrouwke! Coole foto! En hoeveel kg ben jij al wel niet kwijt? Je lijkt hier veel minder gup dan een foto van een paar maandjes geleden :) Ik bedoel eigenlijk te zeggen: je ziet er goed uit ^O^
pi_129955872
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:57 schreef Arquero het volgende:

[..]

Dat is om je doorzettingsvermogen te testen :P
Nou dat is er wel, zeker nu ik merk dat het zoveel beter gaat dan ooit in 2011, loop de lessen makkelijker uit en kom beter in mijn hardloop-"bubbel". Kijk er nu ook telkens naar uit om weer te mogen, terwijl het ooit eerst als een voor mijzelf opgelegde verplichting voelde.
pi_129956179
gave foto gupke!

eeehh date rape candy??
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_129956301
quote:

[ afbeelding ]
Toffe foto! :)
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')