Welkom in het grote PSV topic!
![ezj45.png]()
•
Officiele PSV website•
PSV TV•
PSV Netwerk•
Supportersvereniging PSV•
PSV Fans United•
Lighttown Madness•
PSV Ultras
Landskampioenschap (21x)1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008
KNVB Beker (9x)1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012
Johan Cruijff Schaal (9x)1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012
Europacup I (1x)1988
UEFA Cup (1x)1978
![azfket.png]()
![ec5bc4ae-a40f-4714-9025-43f3e86fd593_Selectie20132014-herdgang4682.jpg]()
![3535s41.png]()
Zaterdag 3 augustus: ADO Den Haag - PSV, 2-3
Zaterdag 10 augustus: PSV - NEC, 5-0
Zaterdag 17 augustus: PSV - Go Ahead Eagles, x-x
Zaterdag 24 augustus: Heracles Almelo - PSV, x-x
Zaterdag 31 augustus: PSV - SC Cambuur, x-x
Zaterdag 14 september: FC Twente - PSV, x-x
Zondag 22 september: PSV - Ajax, x-x
Zaterdag 28 september: AZ - PSV, x-x
Zondag 6 oktober: PSV - RKC Waalwijk, x-x
Zaterdag 19 oktober: FC Groningen - PSV, x-x
Zondag 27 oktober: Roda JC - PSV, x-x
Zaterdag 2 november: PSV - PEC Zwolle, x-x
Zaterdag 9 november: NAC Breda - PSV, x-x
Zaterdag 23 november: PSV - Heerenveen, x-x
Zondag 1 december: Feyenoord - PSV, x-x
Zaterdag 7 december: PSV - Vitesse, x-x
Zondag 15 december: FC Utrecht - PSV, x-x
Zondag 22 december: PSV - ADO Den Haag, x-x
Zondag 19 januari: Ajax - PSV, x-x
Zaterdag 25 januari : PSV - AZ, x-x
Zondag 2 februari: RKC - PSV, x-x
Woensdag 5 februari: Cambuur - PSV, x-x
Zaterdag 8 februari: PSV - FC Twente, x-x
Vrijdag 14 februari: PSV - Heracles Almelo, x-x
Zaterdag 22 februari: NEC - PSV, x-x
Zondag 2 maart: Go Ahead Eagles - PSV, x-x
Zaterdag 8 maart: PSV - FC Utrecht, x-x
Zaterdag 15 maart: Vitesse - PSV, x-x
Zaterdag 22 maart: PSV - Roda JC, x-x
Zaterdag 29 maart: PSV - FC Groningen, x-x
Zaterdag 5 april : Heerenveen - PSV, x-x
Zondag 13 april: PSV - Feyenoord, x-x
Zondag 27 april: PEC Zwolle - PSV, x-x
Zaterdag 3 mei: PSV - NAC Breda, x-x
![350mb93.png]()
Dinsdag 30 juli: PSV - SV Zulte Waregem, 2-0
Woensdag 7 augustus: SV Zulte Waregem - PSV, 0-3
Dinsdag 20 augustus: PSV - AC Milan, x-x
Woensdag 28 augustus: AC Milan - PSV, x-x
![4t3k8j.png]()
Woensdag 25 september: PSV - Telstar, x-x
![i3z08x.png]()
SPOILER: Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Europa
SPOILER: KNVB Beker
![s5fwwk.png]()
PEC is gewoon een team dat prima verzorgd voetbal speelt en hebben best leuke spelers. ADO moet het van opportunisme hebben. Leuk voor af en toe een resultaat maar het zal je nergens brengen.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 18:36 schreef Chase_Utley het volgende:PEC is gewoon een team dat prima verzorgd voetbal speelt en hebben best leuke spelers. ADO moet het van opportunisme hebben. Leuk voor af en toe een resultaat maar het zal je nergens brengen.
Maar in eigen huis boekt ADO elk jaar diverse verrassende resultaten, zeker ook tegen de top 5.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Alleen tegen Ajax ja.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:
Klopt. Maar niet omdat ADO zelf zo goed speelt. PSV maakt het zichzelf nog moeilijk, dat was niet de verdienste van ADO. En ja, dan kan je wel eens een punt of zelfs drie punten behalen, al kan je ook zeggen dat het een kwaliteit is om fouten af te straffen.
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 18:38 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Klopt. Maar niet omdat ADO zelf zo goed speelt. PSV maakt het zichzelf nog moeilijk, dat was niet de verdienste van ADO. En ja, dan kan je wel eens een punt of zelfs drie punten behalen, al kan je ook zeggen dat het een kwaliteit is om fouten af te straffen.
Ik ben het niet met je eens. Op de één of andere manier dwingt ADO dat met opportunisme af en dat doen ze niet alleen tegen PSV, ze maken het veel topclubs lastig. Dat ze dat op inzet doen en niet op weergaloos combinatievoetbal lijkt me helder.
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 18:42 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
Ik ben het niet met je eens. Op de één of andere manier dwingt ADO dat met opportunisme af en dat doen ze niet alleen tegen PSV, ze maken het veel topclubs lastig. Dat ze dat op inzet doen en niet op weergaloos combinatievoetbal lijkt me helder.
Hoe is het de kwaliteit van ADO dat Bruma een bal finaal mistrapt?
quote:
En Feyenoord versloegen ze vorig jaar ook in Den Haag.
quote:
Bruma werd nogal opgejaagd op dat moment. ADO zat er in die fase redelijk goed bovenop en PSV had daar op dat moment gewoon geen antwoord op.
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 18:45 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
Bruma werd nogal opgejaagd op dat moment. ADO zat er in die fase redelijk goed bovenop en PSV had daar op dat moment gewoon geen antwoord op.
Bruma had alle tijd om die bal fatsoenlijk te raken maar trapte gewoon volledig mis. Nu was het alleen lullig dat er een goal uit kwam. Vond niet dat hij bijzonder fel opgejaagd werd. Gewoon gebrek aan concentratie zoals Bruma dat de voorgaande jaren altijd had.
Grootste probleem van dit PSV vind ik eigenlijk nog steeds dat er een aantal spelers in de selectie zitten die gewoon niet meedoen aan het spel 90% van de wedstrijd.
Als je Matavz opstelt, dan speel je gewoon 85 minuten met 10 man. Maher heeft hetzelfde probleem. Speel je met Matavz en Maher, dan sta je gewoon met 9 actieve spelers, een spits die op de bal staat te wachten en een Maher die gewoon niet lijkt te weten waar hij moet gaan lopen om een bal te kunnen krijgen.
Het lijkt wel of Maher gewoon het niveau niet aankan. De enige van de nieuwelingen die er nog niet aan te pas komt.
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 19:04 schreef Cavaliers het volgende:[..]
Gaan we dit soort conclusies nou al trekken na twee competitiewedstrijden? Hij is 19, verwacht je dan dat hij meteen de club naar zijn hand zet of zo? Oordeel ergens in januari of zo, vond hem gisteren al wat verbeterd.
Ik zeg toch 'nog'. De stap is gewoon groter gebleken als menigeen had gedacht. Ik zeg ook niet dat we hem af moeten schrijven, alleen dat er voor sommige wedstrijden op dit moment misschien een betere optie is op het middenveld.
TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 19:06 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
Ik zeg toch 'nog'. De stap is gewoon groter gebleken als menigeen had gedacht. Ik zeg ook niet dat we hem af moeten schrijven, alleen dat er voor sommige wedstrijden op dit moment misschien een betere optie is op het middenveld.
Het probleem is dat maher een voetballer is voor in de combinatie. PSV heeft verder vooral lopers, met wijnaldum bakkali en depay.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 19:21 schreef HL_Dog43 het volgende:gadverdamme wat zijn die feyenoorders een stel tokkies als ze niet kunnen winnen, gelijk als een idioot gaan gedragen. Nee, het was vorig jaar alleen maar lens, lag zeker niet aan feyenoord

Daarom dat zei ik vorig jaar al. Tokkies Immers en Verhoek waren toen net zo schuldig.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
quote:
Onzin, wat er in het veld gebeurt neem je niet mee. Lens had niemand op moeten wachten.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Dat is 1 ding. Maar dat de hele boel escaleerde in de catacombe was ook deels de schuld van de Hagenezen van Feyenoord. Die begonnen er direct op los te meppen.
Dat van Lens was ook fout, zal ik ook niet ontkennen.
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 19:39 schreef GotenSSJ het volgende:Dat is 1 ding. Maar dat de hele boel escaleerde in de catacombe was ook deels de schuld van de Hagenezen van Feyenoord. Die begonnen er direct op los te meppen.
Actie->Reactie. Lens is de oorzaak en niet anders.
Lens

Zit ie weer op het bankje vanavond ?
U MAD?
quote:
Nope, als iemand aan je teamgenoot komt dan reageer je daar gewoon op. Raar om nu opeens de schuld te weerleggen trouwens.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 19:42 schreef GGMM het volgende:[..]
Nope, als iemand aan je teamgenoot komt dan reageer je daar gewoon op. Raar om nu opeens de schuld te weerleggen trouwens.
Werd toen ook al gedaan. Echt onzin wat je nu aan het verkondigen bent. Lens pakt Mathijssen bij z'n shirtje, als Immers niet in bedwang wordt gehouden stompt die Lens het ziekenhuis in

.
Jij zal het er ook wel mee eens zijn als ik een pistool trek en iemand neer knal als die het shirtje beet pakt van een goede vriend van me. Actie -> reactie immers.
quote:
Je overdrijft verschrikkelijk.
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 19:44 schreef GotenSSJ het volgende:Jij zal het er ook wel mee eens zijn als ik een pistool trek en iemand neer knal als die het shirtje beet pakt van een goede vriend van me. Actie -> reactie immers.
En nu wordt het zelfs lachwekkend.
Doei.
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 19:44 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
Werd toen ook al gedaan. Echt onzin wat je nu aan het verkondigen bent. Lens pakt Mathijssen bij z'n shirtje, als Immers niet in bedwang wordt gehouden stompt die Lens het ziekenhuis in

.
Jij zal het er ook wel mee eens zijn als ik een pistool trek en iemand neer knal als die het shirtje beet pakt van een goede vriend van me. Actie -> reactie immers.
Beetje een aparte vergelijking die je maakt moet ik je bekennen.
Verder is het pure speculatie wat je over Immers zegt.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Dag. Kijk de beelden maar na

Uiteraard is het 2de zwaar overdreven, maar dat begrijp je niet blijkbaar.
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 19:54 schreef RijstNatie het volgende:Maher lijkt minder goed te spelen omdat hij meer bepalende spelers om zich heen heeft.als Maher bij feyenoord of heereveen speelt is hij de man. dat gaat niet als je wijnaldum, depay bakkali etc in je buurt hebt lopen.
Wat een onzin.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Nee, daar zit een behoorlijke kern van waarheid in. De rol van Maher is meer in dienst dan in het middelpunt. Het is een fantastisch getalenteerde voetballer dus hij strooit nog altijd met fijne passjes, maar zijn rol is wel anders.
Dit, dus.
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 20:46 schreef Buitendam het volgende:[..]
Nee, daar zit een behoorlijke kern van waarheid in. De rol van Maher is meer in dienst dan in het middelpunt. Het is een fantastisch getalenteerde voetballer dus hij strooit nog altijd met fijne passjes, maar zijn rol is wel anders.
Juist ja, als hij niet de beste van het team is dan kan hij opeens niks meer.
Ik vind dit altijd zo'n onzin.
Buitendam
Commissaris.
quote:
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 20:48 schreef GGMM het volgende:[..]
Juist ja, als hij niet de beste van het team is dan kan hij opeens niks meer.
Ik vind dit altijd zo'n onzin.
Lees jij überhaupt wat er staat? "Het is een fantastisch getalenteerde voetballer" lijkt niet eens op "dan kan hij opeens niks meer".
Dit, dus.
Waarom krijg ik als ik inlog met mijn barcode voor de wedstrijd tegen milan de melding dat er geen stoelen meer beschikbaar zijn voor mijn barcode?
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 20:49 schreef Buitendam het volgende:Lees jij überhaupt wat er staat? "Het is een fantastisch getalenteerde voetballer" lijkt niet eens op "dan kan hij opeens niks meer".
Het punt was toch dat hij het niet goed deed? Dat hij talent heeft is duidelijk ja.
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 20:18 schreef leolinedance het volgende:PSV is lekker bezig! De Ajax huilies zijn alweer begonnen met de scheidsrechter de schuld geven van het verlies

De wat ziet Feyenoord er gefrustreerd uit

Een onsamenhangend team. Lange ballen op Pelle geven in de hoop dat die er wat van kan maken. Tsja, dat truukje hebben de verdedigers ook wel een keer door...
Ah, daar komt de boerse arrogantie al.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Hij doet het prima. Voor een jongen die van een subtopper naar een topclub komt doet hij het naar mijn mening heel behoorlijk. Eist niet meteen de rol in het team op die hij bij AZ had, maar speelt heel aardig in dienst van het team. Meer moet je op dit moment niet van 'm verwachten. Neerzetten, vertrouwen geven en dan komen de passjes en assists vanzelf zoals dat nu begint te komen.
Dit, dus.
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 20:58 schreef leolinedance het volgende:[..]
Wat is daar arrogant aan? Het zijn gewoon feiten. Feyenoord (Koeman) begint ook al over de scheidsrechter. Slechte verliezer, Feyenoord was helemaal kansloos

Veel supporters van een topclub hebben er last van. PSVers zijn daarin niet significant anders dan Ajacieden of Feyenoorders. Jammer dat je andere clubs er blijkbaar bij moet halen. Ik zou gewoon kijken naar je eigen ploegje en blij zijn dat er dit jaar geen selectie vol met frusties rondlopen en er van genieten zolang het kan. Maar ja, dat is maar mijn bescheiden mening he.
Neemt trouwens niet weg dat ik Frank de Boer en Ronald Koeman vond janken, net zoals ik bijvoorbeeld Advocaat vorig jaar heb horen janken.
quote:
Als ik iemand opwacht mag diegene mij meteen voor mijn bek slaan.
Logisch

Dat praat de actie van Lens overigens niet goed.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:
Er werd niet geslagen.
quote:
Ik kan me de ruzie niet helemaal herinneren. Wat ik wil zeggen: Het is allemaal geen vrijbrief. Dat Immers een mongool is weet iedereen - ik zie Feyenoord best de rol van PSV vorig jaar overnemen.
Neemt niet weg dat Lens de grootste zondaar was toen, maar Immers/Verhoek vooral niet vrijuit gingen.
quote:
Ah, dan snap ik je reactie.
quote:
Ik heb m enigszins verbannen, vond het allemaal een beetje triest, spelertjes opwachten
leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 21:01 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Veel supporters van een topclub hebben er last van. PSVers zijn daarin niet significant anders dan Ajacieden of Feyenoorders. Jammer dat je andere clubs er blijkbaar bij moet halen. Ik zou gewoon kijken naar je eigen ploegje en blij zijn dat er dit jaar geen selectie vol met frusties rondlopen en er van genieten zolang het kan. Maar ja, dat is maar mijn bescheiden mening he.
Neemt trouwens niet weg dat ik Frank de Boer en Ronald Koeman vond janken, net zoals ik bijvoorbeeld Advocaat vorig jaar heb horen janken.
Ik geniet zeker van dit PSV! Ik schreef ook al dat PSV lekker bezig is. Hopelijk zakken we nu eens niet in na de winterstop.
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 20:58 schreef leolinedance het volgende:[..]
Wat is daar arrogant aan? Het zijn gewoon feiten. Feyenoord (Koeman) begint ook al over de scheidsrechter. Slechte verliezer, Feyenoord was helemaal kansloos

' de Ajax huilies' bestaan niet. Frank doet een domme uitspraak en van Rhijn is blind. Verder hoor je er niks over.
leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 21:08 schreef Scorpie het volgende:[..]
' de Ajax huilies' bestaan niet. Frank doet een domme uitspraak en van Rhijn is blind. Verder hoor je er niks over.
Lees voetbalzone (

) maar eens...
quote:
Iedereen vind dit PSV een stuk sympathieker dan vorig jaar. Verpest het nou niet door af te gaan geven op andere clubs. Het siert je niet.
quote:
Ik distantieer mezelf van die lui, doe jij toch ook met de PSVers daaro?
quote:
Ja, lekker referentiekader man. Zullen we die er ook bij pakken zodra PSV punten verliest. Pakken we gelijk PSV.netwerk.to er bij want dat soort fora zijn ook altijd heel representatief.
Maar goed, als jij daar voldoening uit haalt dan is dat je goed recht natuurlijk

.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 21:10 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Ja, lekker referentiekader man. Zullen we die er ook bij pakken zodra PSV punten verliest. Pakken we gelijk PSV.netwerk.to er bij want dat soort fora zijn ook altijd heel representatief.
Maar goed, als jij daar voldoening uit haalt dan is dat je goed recht natuurlijk

.
Of twitter.
quote:
Van mij mag Feyenoord gewoon winnen hoor. Zie ik niet als concurrent voor de top 2.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Dat is waar, maar het liefst heb ik gezeik bij allebei de teams.
Dit, dus.
leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 21:09 schreef Scorpie het volgende:[..]
Iedereen vind dit PSV een stuk sympathieker dan vorig jaar. Verpest het nou niet door af te gaan geven op andere clubs. Het siert je niet.
Zeur nou eens niet zo, het is gewoon een constatering en bevat nog niet eens mijn eigen mening hierover... Er wordt helemaal niks verpest.
quote:
Van velen wel ja. Er zitten ook wel eens wat fatsoenlijke reacties tussen daar hoor

quote:
Op zondag 11 augustus 2013 21:10 schreef Chase_Utley het volgende:[..]

.
Ik weet niet over welke voldoening jij het nu hebt? Het was slechts een constatering dat Koeman en veel Ajax supporters aan het zeiken waren over de scheidsrechter. Poepoe, wat een drama is het toch he...
quote:
Ik vraag mij dan alleen maar af wat de meerwaarde daarvan is dat je dat zo graag in het PSV topic moet plaatsen. Maar leedvermaak is blijkbaar nog steeds een relevante factor.
Rekik meldt zich af voor Jong Oranje, weet niet of dat al bekend is hier?
Buitendam
Commissaris.
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 21:17 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Ik vraag mij dan alleen maar af wat de meerwaarde daarvan is dat je dat zo graag in het PSV topic moet plaatsen. Maar leedvermaak is blijkbaar nog steeds een relevante factor.
Op zijn tijd heel plezierig om de concurrenten te zien verliezen.
Dit, dus.
leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 21:17 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Leedvermaak?
quote:
Ja, geen idee wat het dan is. Of erger je er echt aan?
Buitendam
Commissaris.
quote:
Natuurlijk niet, maar het is volkomen logisch om te genieten van balende Feyenoorders en Ajacieden en dat mag benoemd worden in het PSVtopic. Ook als een backje voor de camera beweert (huilt) dat het geen pingel was of een trainer die blessuretijd spelen niet oké vindt.
Dit, dus.
HL_Dog43
Knowledge is free
Leedvermaak als je de meest gehate team van Nederland ziet verliezen.
Dat kan namelijk, omdat dit in ons eigen topic gebeurd. Als je als een idioot in het desbetreffend club topic gaat trollen met HA HA verloren en dat soort onzin dan ja.. dan is dat zeer triest.
Ah fijn, de tokkies hebben terecht verloren, het verlies van ajax daarintegen werd enigsinds door de scheids geholpen. Overigens wel een terechte rode kaart naar mijn mening.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 21:22 schreef Buitendam het volgende:[..]
Natuurlijk niet, maar het is volkomen logisch om te genieten van balende Feyenoorders en Ajacieden en dat mag benoemd worden in het PSVtopic. Ook als een bakc voor de camera beweert (huilt) dat het geen pingel was of een trainer die blessuretijd spelen niet oké vindt.
Tja, ik persoonlijk vind het apart dat een PSVer dit zo zegt nadat ze vorig jaar zelf structureel de fout ingingen. Tuurlijk mag je het benoemen (en zoals ik al zei werd er idd gejankt) maar moet je niet vergeten waar je zelf vandaan komt. Het minst sympathieke team in tijden.
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 21:23 schreef leolinedance het volgende:[..]
Niet echt ergeren. Het is slechts een constatering. Blijkbaar erger jij je meer aan mijn opmerking, gezien je reacties. Nergens voor nodig hoor

Ik erger mij niet snel hoor, nu ook niet.
quote:
Je kan alle samenvattingen van de NOS gewoon terug kijken. Moet je even googlen op 'NOS studio sport eredivisie [datum] 2013'
quote:
Nu zitten ze volgens mij altijd op slot.
Adames
Klara!
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 21:22 schreef Buitendam het volgende:[..]
Natuurlijk niet, maar het is volkomen logisch om te genieten van balende Feyenoorders en Ajacieden en dat mag benoemd worden in het PSVtopic. Ook als een backje voor de camera beweert (huilt) dat het geen pingel was of een trainer die blessuretijd spelen niet oké vindt.
tuurlijk.
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 21:23 schreef HL_Dog43 het volgende:Leedvermaak als je de meest gehate team van Nederland ziet verliezen.
Dat kan namelijk, omdat dit in ons eigen topic gebeurd. Als je als een idioot in het desbetreffend club topic gaat trollen met HA HA verloren en dat soort onzin dan ja.. dan is dat zeer triest.
Ah fijn, de tokkies hebben terecht verloren, het verlies van ajax daarintegen werd enigsinds door de scheids geholpen. Overigens wel een terechte rode kaart naar mijn mening.
Vind niet dat AZ door de scheids werd geholpen. Als je zo vasthoud neem je zelf het risico op een strafschop en eventueel de rode kaart. Enige waar je wmb over kon twisten of het daadwerkelijk het ontnemen van een scoringskans was. Geel had gekunnen maar rood is nou ook weer niet heel vreemd.
quote:
Feyenoord 0 uit 3 heb ik ook helemaal geen moeite mee. Win-win situatie volgend weekend dus
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
mrstylo
Swaggy P
Buitendam
Commissaris.
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 21:25 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Tja, ik persoonlijk vind het apart dat een PSVer dit zo zegt nadat ze vorig jaar zelf structureel de fout ingingen. Tuurlijk mag je het benoemen (en zoals ik al zei werd er idd gejankt) maar moet je niet vergeten waar je zelf vandaan komt. Het minst sympathieke team in tijden.
Dat ben ik ten eerste niet met je eens. Vond het helemaal geen onsympathiek team. Toen Vertonghen, Afellay, Toivonen, Suarez etc elkaar om de haverklap overtroffen qua schandelijk gedrag vond ik het vele malen erger. Daarnaast vind ik niet dat voetballers van 'mijn' team kunnen zorgen dat ik niet kan genieten van balende concurrenten.
Dit, dus.
Adames
Klara!
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 21:29 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Vind niet dat AZ door de scheids werd geholpen. Als je zo vasthoud neem je zelf het risico op een strafschop en eventueel de rode kaart. Enige waar je wmb over kon twisten of het daadwerkelijk het ontnemen van een scoringskans was. Geel had gekunnen maar rood is nou ook weer niet heel vreemd.
vind het vooral jammer dat het voor Van Rhijn niet de eerste keer is dat zoiets gebeurd, dan moet je toch beter weten
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 21:30 schreef Buitendam het volgende:[..]
Dat ben ik ten eerste niet met je eens. Vond het helemaal geen onsympathiek team. Toen Vertonghen, Afellay, Toivonen, Suarez etc elkaar om de haverklap overtroffen qua schandelijk gedrag vond ik het vele malen erger. Daarnaast vind ik niet dat voetballers van 'mijn' team kunnen zorgen dat ik niet kan genieten van balende concurrenten.
agree to disagree.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 21:31 schreef Adames het volgende:[..]
vind het vooral jammer dat het voor Van Rhijn niet de eerste keer is dat zoiets gebeurd, dan moet je toch beter weten
Het is een heel matig backje.
Dit, dus.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Feyenoord thuis toch ook?
quote:
Tja, sommige spelers zijn nou eenmaal niet zo slim binnen het veld.
quote:
Matig ook niet, maar niet zo goed als werd veronderstelt.
Maar het zegt al genoeg dat backs als Van Rhijn en Willems voor Oranje hebben gespeeld. We moeten gauw weer het talentenplan van Duitsland terug overnemen.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 21:33 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Matig ook niet, maar niet zo goed als werd veronderstelt.
Maar het zegt al genoeg dat backs als Van Rhijn en Willems voor Oranje hebben gespeeld. We moeten gauw weer het talentenplan van Duitsland terug overnemen.
Willems vind ik ook een matige speler. Het roekeloze wat Willems in zijn spel heeft, heeft van Rhijn mentaal. Die maakte vorig jaar dit soort fouten, dit seizoen gaat ie er vrolijk mee door en volgend jaar zal het niet anders zijn.
Dit, dus.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Hij is niet echt matig hoor. Het is gewoon een 6je. hij zal weinig punten voor je verliezen, maar ook weinig voor je winnen. Beter hem dan een Arias, Manolev of Willems.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 21:35 schreef mrstylo het volgende:[..]
Hij is niet echt matig hoor. Het is gewoon een 6je. hij zal weinig punten voor je verliezen, maar ook weinig voor je winnen. Beter hem dan een Arias, Manolev of Willems.
Manolev is een klasse apart. Willems en van Rhijn zijn ieder op hun manier roekeloos en Arias zou ik eerst eens een seizoen aankijken.
Dit, dus.
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 21:35 schreef mrstylo het volgende:[..]
Als back zie ik persoonlijk liever Ligeon. Niet dat dat een topper is maar heeft tenminste meer eigenschappen van een back.
mrstylo
Swaggy P
quote:
En jullie hebben ook nog Tete. Al vind ik hem nog beetje te iel.
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 21:36 schreef Buitendam het volgende:[..]
Manolev is een klasse apart. Willems en van Rhijn zijn ieder op hun manier roekeloos en Arias zou ik eerst eens een seizoen aankijken.
Arias lijkt me echt gewoon niks. 2 wedstrijden achter elkaar gewoon niets laten zien, waar ik iets van een goede back zie.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 21:41 schreef mrstylo het volgende:[..]
Arias lijkt me echt gewoon niks. 2 wedstrijden achter elkaar gewoon niets laten zien, waar ik iets van een goede back zie.
Oke, maar dat is wat anders. Je kunt niet klakkeloos uitgaan van meteen er staan als we pas net onderweg zijn.
Dit, dus.
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 21:41 schreef mrstylo het volgende:[..]
En jullie hebben ook nog Tete. Al vind ik hem nog beetje te iel.
[..]
Tete is denk ik qua back het meest talentvol maar er is nog geen noodzaak hem nu al op te stellen. In 30 van de 34 wedstrijden zal Van Rhijn redelijk voldoen qua Eredivisieniveau. Echter de volgende stap blijft vooralsnog uit en ik betwijfel of het ooit veel beter wordt.
quote:
Moet je van een reservespeler van Sporting Portugal veel verwachten? Ook al schrijf ik hem niet totaal af, het was een goedkope optie.
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 21:43 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Tete is denk ik qua back het meest talentvol maar er is nog geen noodzaak hem nu al op te stellen. In 30 van de 34 wedstrijden zal Van Rhijn redelijk voldoen qua Eredivisieniveau. Echter de volgende stap blijft vooralsnog uit en ik betwijfel of het ooit veel beter wordt.
Nee.
Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 11 augustus 2013 @ 22:46:45
rubbereend
JUICHEN
doodeng hoe er nu over PSV gesproken wordt, we hebben verdomme 4 wedstrijdjes tegen relatief makkelijke tegenstanders gespeeld.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
zondag 22 juni 2014 12:30 schreef
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 11 augustus 2013 @ 22:47:16
rubbereend
JUICHEN
en oja

Marcello

ja ik was ff niet online
DeLuna vindt me dik ;(
Op
zondag 22 juni 2014 12:30 schreef
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)