Nope, als iemand aan je teamgenoot komt dan reageer je daar gewoon op. Raar om nu opeens de schuld te weerleggen trouwens.quote:
Werd toen ook al gedaan. Echt onzin wat je nu aan het verkondigen bent. Lens pakt Mathijssen bij z'n shirtje, als Immers niet in bedwang wordt gehouden stompt die Lens het ziekenhuis inquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nope, als iemand aan je teamgenoot komt dan reageer je daar gewoon op. Raar om nu opeens de schuld te weerleggen trouwens.
Je overdrijft verschrikkelijk.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:44 schreef GotenSSJ het volgende:
als Immers niet in bedwang wordt gehouden stompt die Lens het ziekenhuis in .
En nu wordt het zelfs lachwekkend.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:44 schreef GotenSSJ het volgende:
Jij zal het er ook wel mee eens zijn als ik een pistool trek en iemand neer knal als die het shirtje beet pakt van een goede vriend van me. Actie -> reactie immers.
Beetje een aparte vergelijking die je maakt moet ik je bekennen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Werd toen ook al gedaan. Echt onzin wat je nu aan het verkondigen bent. Lens pakt Mathijssen bij z'n shirtje, als Immers niet in bedwang wordt gehouden stompt die Lens het ziekenhuis in.
Jij zal het er ook wel mee eens zijn als ik een pistool trek en iemand neer knal als die het shirtje beet pakt van een goede vriend van me. Actie -> reactie immers.
Dag. Kijk de beelden maar naquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je overdrijft verschrikkelijk.
[..]
En nu wordt het zelfs lachwekkend.
Doei.
Hij zal hem niet het ziekenhuis in hebben geslagen nee dat is zo. Maar het was niet gezond hoe hij zich daar in de catacombe gedroeg. Immers toont nu ook netjes aan dat dat geen incident was van zijn kant wmbquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:45 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Beetje een aparte vergelijking die je maakt moet ik je bekennen.
Verder is het pure speculatie wat je over Immers zegt.
Wat een onzin.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:54 schreef RijstNatie het volgende:
Maher lijkt minder goed te spelen omdat hij meer bepalende spelers om zich heen heeft.als Maher bij feyenoord of heereveen speelt is hij de man. dat gaat niet als je wijnaldum, depay bakkali etc in je buurt hebt lopen.
Nee, daar zit een behoorlijke kern van waarheid in. De rol van Maher is meer in dienst dan in het middelpunt. Het is een fantastisch getalenteerde voetballer dus hij strooit nog altijd met fijne passjes, maar zijn rol is wel anders.quote:
Juist ja, als hij niet de beste van het team is dan kan hij opeens niks meer.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, daar zit een behoorlijke kern van waarheid in. De rol van Maher is meer in dienst dan in het middelpunt. Het is een fantastisch getalenteerde voetballer dus hij strooit nog altijd met fijne passjes, maar zijn rol is wel anders.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:46 schreef Buitendam het volgende:
Het is een fantastisch getalenteerde voetballer dus hij strooit nog altijd met fijne passjes, maar zijn rol is wel anders.
Lees jij überhaupt wat er staat? "Het is een fantastisch getalenteerde voetballer" lijkt niet eens op "dan kan hij opeens niks meer".quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Juist ja, als hij niet de beste van het team is dan kan hij opeens niks meer.
Ik vind dit altijd zo'n onzin.
Het punt was toch dat hij het niet goed deed? Dat hij talent heeft is duidelijk ja.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:49 schreef Buitendam het volgende:
Lees jij überhaupt wat er staat? "Het is een fantastisch getalenteerde voetballer" lijkt niet eens op "dan kan hij opeens niks meer".
Ah, daar komt de boerse arrogantie al.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:18 schreef leolinedance het volgende:
PSV is lekker bezig! De Ajax huilies zijn alweer begonnen met de scheidsrechter de schuld geven van het verlies
De wat ziet Feyenoord er gefrustreerd uitEen onsamenhangend team. Lange ballen op Pelle geven in de hoop dat die er wat van kan maken. Tsja, dat truukje hebben de verdedigers ook wel een keer door...
Hij doet het prima. Voor een jongen die van een subtopper naar een topclub komt doet hij het naar mijn mening heel behoorlijk. Eist niet meteen de rol in het team op die hij bij AZ had, maar speelt heel aardig in dienst van het team. Meer moet je op dit moment niet van 'm verwachten. Neerzetten, vertrouwen geven en dan komen de passjes en assists vanzelf zoals dat nu begint te komen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het punt was toch dat hij het niet goed deed? Dat hij talent heeft is duidelijk ja.
Wat is daar arrogant aan? Het zijn gewoon feiten. Feyenoord (Koeman) begint ook al over de scheidsrechter. Slechte verliezer, Feyenoord was helemaal kansloosquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ah, daar komt de boerse arrogantie al.
Veel supporters van een topclub hebben er last van. PSVers zijn daarin niet significant anders dan Ajacieden of Feyenoorders. Jammer dat je andere clubs er blijkbaar bij moet halen. Ik zou gewoon kijken naar je eigen ploegje en blij zijn dat er dit jaar geen selectie vol met frusties rondlopen en er van genieten zolang het kan. Maar ja, dat is maar mijn bescheiden mening he.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat is daar arrogant aan? Het zijn gewoon feiten. Feyenoord (Koeman) begint ook al over de scheidsrechter. Slechte verliezer, Feyenoord was helemaal kansloos
Als ik iemand opwacht mag diegene mij meteen voor mijn bek slaan.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Actie->Reactie. Lens is de oorzaak en niet anders.
Er werd niet geslagen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ik iemand opwacht mag diegene mij meteen voor mijn bek slaan.
Ik kan me de ruzie niet helemaal herinneren. Wat ik wil zeggen: Het is allemaal geen vrijbrief. Dat Immers een mongool is weet iedereen - ik zie Feyenoord best de rol van PSV vorig jaar overnemen.quote:
Ah, dan snap ik je reactie.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan me de ruzie niet helemaal herinneren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |