Welkom in het grote PSV topic!
![ezj45.png]()
•
Officiele PSV website•
PSV TV•
PSV Netwerk•
Supportersvereniging PSV•
PSV Fans United•
Lighttown Madness•
PSV Ultras
Landskampioenschap (21x)1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008
KNVB Beker (9x)1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012
Johan Cruijff Schaal (9x)1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012
Europacup I (1x)1988
UEFA Cup (1x)1978
![azfket.png]()
![ec5bc4ae-a40f-4714-9025-43f3e86fd593_Selectie20132014-herdgang4682.jpg]()
![3535s41.png]()
Zaterdag 3 augustus: ADO Den Haag - PSV, 2-3
Zaterdag 10 augustus: PSV - NEC, 5-0
Zaterdag 17 augustus: PSV - Go Ahead Eagles, x-x
Zaterdag 24 augustus: Heracles Almelo - PSV, x-x
Zaterdag 31 augustus: PSV - SC Cambuur, x-x
Zaterdag 14 september: FC Twente - PSV, x-x
Zondag 22 september: PSV - Ajax, x-x
Zaterdag 28 september: AZ - PSV, x-x
Zondag 6 oktober: PSV - RKC Waalwijk, x-x
Zaterdag 19 oktober: FC Groningen - PSV, x-x
Zondag 27 oktober: Roda JC - PSV, x-x
Zaterdag 2 november: PSV - PEC Zwolle, x-x
Zaterdag 9 november: NAC Breda - PSV, x-x
Zaterdag 23 november: PSV - Heerenveen, x-x
Zondag 1 december: Feyenoord - PSV, x-x
Zaterdag 7 december: PSV - Vitesse, x-x
Zondag 15 december: FC Utrecht - PSV, x-x
Zondag 22 december: PSV - ADO Den Haag, x-x
Zondag 19 januari: Ajax - PSV, x-x
Zaterdag 25 januari : PSV - AZ, x-x
Zondag 2 februari: RKC - PSV, x-x
Woensdag 5 februari: Cambuur - PSV, x-x
Zaterdag 8 februari: PSV - FC Twente, x-x
Vrijdag 14 februari: PSV - Heracles Almelo, x-x
Zaterdag 22 februari: NEC - PSV, x-x
Zondag 2 maart: Go Ahead Eagles - PSV, x-x
Zaterdag 8 maart: PSV - FC Utrecht, x-x
Zaterdag 15 maart: Vitesse - PSV, x-x
Zaterdag 22 maart: PSV - Roda JC, x-x
Zaterdag 29 maart: PSV - FC Groningen, x-x
Zaterdag 5 april : Heerenveen - PSV, x-x
Zondag 13 april: PSV - Feyenoord, x-x
Zondag 27 april: PEC Zwolle - PSV, x-x
Zaterdag 3 mei: PSV - NAC Breda, x-x
![350mb93.png]()
Dinsdag 30 juli: PSV - SV Zulte Waregem, 2-0
Woensdag 7 augustus: SV Zulte Waregem - PSV, 0-3
Dinsdag 20 augustus: PSV - AC Milan, x-x
Woensdag 28 augustus: AC Milan - PSV, x-x
![4t3k8j.png]()
Woensdag 25 september: PSV - Telstar, x-x
![i3z08x.png]()
SPOILER: Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Europa
SPOILER: KNVB Beker
![s5fwwk.png]()
PEC is gewoon een team dat prima verzorgd voetbal speelt en hebben best leuke spelers. ADO moet het van opportunisme hebben. Leuk voor af en toe een resultaat maar het zal je nergens brengen.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 18:36 schreef Chase_Utley het volgende:PEC is gewoon een team dat prima verzorgd voetbal speelt en hebben best leuke spelers. ADO moet het van opportunisme hebben. Leuk voor af en toe een resultaat maar het zal je nergens brengen.
Maar in eigen huis boekt ADO elk jaar diverse verrassende resultaten, zeker ook tegen de top 5.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Alleen tegen Ajax ja.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:
Klopt. Maar niet omdat ADO zelf zo goed speelt. PSV maakt het zichzelf nog moeilijk, dat was niet de verdienste van ADO. En ja, dan kan je wel eens een punt of zelfs drie punten behalen, al kan je ook zeggen dat het een kwaliteit is om fouten af te straffen.
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 18:38 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Klopt. Maar niet omdat ADO zelf zo goed speelt. PSV maakt het zichzelf nog moeilijk, dat was niet de verdienste van ADO. En ja, dan kan je wel eens een punt of zelfs drie punten behalen, al kan je ook zeggen dat het een kwaliteit is om fouten af te straffen.
Ik ben het niet met je eens. Op de één of andere manier dwingt ADO dat met opportunisme af en dat doen ze niet alleen tegen PSV, ze maken het veel topclubs lastig. Dat ze dat op inzet doen en niet op weergaloos combinatievoetbal lijkt me helder.
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 18:42 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
Ik ben het niet met je eens. Op de één of andere manier dwingt ADO dat met opportunisme af en dat doen ze niet alleen tegen PSV, ze maken het veel topclubs lastig. Dat ze dat op inzet doen en niet op weergaloos combinatievoetbal lijkt me helder.
Hoe is het de kwaliteit van ADO dat Bruma een bal finaal mistrapt?
quote:
En Feyenoord versloegen ze vorig jaar ook in Den Haag.
quote:
Bruma werd nogal opgejaagd op dat moment. ADO zat er in die fase redelijk goed bovenop en PSV had daar op dat moment gewoon geen antwoord op.
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 18:45 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
Bruma werd nogal opgejaagd op dat moment. ADO zat er in die fase redelijk goed bovenop en PSV had daar op dat moment gewoon geen antwoord op.
Bruma had alle tijd om die bal fatsoenlijk te raken maar trapte gewoon volledig mis. Nu was het alleen lullig dat er een goal uit kwam. Vond niet dat hij bijzonder fel opgejaagd werd. Gewoon gebrek aan concentratie zoals Bruma dat de voorgaande jaren altijd had.
Grootste probleem van dit PSV vind ik eigenlijk nog steeds dat er een aantal spelers in de selectie zitten die gewoon niet meedoen aan het spel 90% van de wedstrijd.
Als je Matavz opstelt, dan speel je gewoon 85 minuten met 10 man. Maher heeft hetzelfde probleem. Speel je met Matavz en Maher, dan sta je gewoon met 9 actieve spelers, een spits die op de bal staat te wachten en een Maher die gewoon niet lijkt te weten waar hij moet gaan lopen om een bal te kunnen krijgen.
Het lijkt wel of Maher gewoon het niveau niet aankan. De enige van de nieuwelingen die er nog niet aan te pas komt.
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 19:04 schreef Cavaliers het volgende:[..]
Gaan we dit soort conclusies nou al trekken na twee competitiewedstrijden? Hij is 19, verwacht je dan dat hij meteen de club naar zijn hand zet of zo? Oordeel ergens in januari of zo, vond hem gisteren al wat verbeterd.
Ik zeg toch 'nog'. De stap is gewoon groter gebleken als menigeen had gedacht. Ik zeg ook niet dat we hem af moeten schrijven, alleen dat er voor sommige wedstrijden op dit moment misschien een betere optie is op het middenveld.
TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 19:06 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
Ik zeg toch 'nog'. De stap is gewoon groter gebleken als menigeen had gedacht. Ik zeg ook niet dat we hem af moeten schrijven, alleen dat er voor sommige wedstrijden op dit moment misschien een betere optie is op het middenveld.
Het probleem is dat maher een voetballer is voor in de combinatie. PSV heeft verder vooral lopers, met wijnaldum bakkali en depay.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 19:21 schreef HL_Dog43 het volgende:gadverdamme wat zijn die feyenoorders een stel tokkies als ze niet kunnen winnen, gelijk als een idioot gaan gedragen. Nee, het was vorig jaar alleen maar lens, lag zeker niet aan feyenoord

Daarom dat zei ik vorig jaar al. Tokkies Immers en Verhoek waren toen net zo schuldig.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
quote:
Onzin, wat er in het veld gebeurt neem je niet mee. Lens had niemand op moeten wachten.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Dat is 1 ding. Maar dat de hele boel escaleerde in de catacombe was ook deels de schuld van de Hagenezen van Feyenoord. Die begonnen er direct op los te meppen.
Dat van Lens was ook fout, zal ik ook niet ontkennen.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 19:39 schreef GotenSSJ het volgende:Dat is 1 ding. Maar dat de hele boel escaleerde in de catacombe was ook deels de schuld van de Hagenezen van Feyenoord. Die begonnen er direct op los te meppen.
Actie->Reactie. Lens is de oorzaak en niet anders.