SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!
[ Bericht 2% gewijzigd door ChevyCaprice op 11-08-2013 16:09:47 ]Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Bronquote:Een bètaversie is in ontwikkeling zijnde software die nog niet stabiel genoeg is om in productie genomen te worden, maar wel al (deels) functioneel is. De bètaversie wordt vaak verspreid onder een selecte groep van gebruikers voor een gebruikerstest waarbij feedback gegeven kan worden. Dit kan een gesloten selectie gebruikers zijn (closed beta of gesloten bèta) of gewoon voor elke gebruiker (open bèta).
Een eerste versie van software wordt de alfaversie genoemd, naar de eerste letter van het Griekse alfabet alfa. Bèta is de tweede letter van dat alfabet. Als er daarna nog een versie komt vóór de officiële versie, dan wordt die soms de previewversie of release candidate (RC) genoemd.![]()
Neem aan dat ze ook meteen de volgende generatie Ipad mini aankondigen en iOS 7 finall releasen?Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
ios7 wel, ipadnieuws nnbquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:21 schreef ook_gek het volgende:
Neem aan dat ze ook meteen de volgende generatie Ipad mini aankondigen en iOS 7 finall releasen?Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Natuurlijk. Maar de toon die jij aanslaat staat niet in verhouding tot de werkelijkheid. Jij zei: "Enig idee wat het nut van een beta is?" Alsof het zonneklaar is dat in beta 5 (ongeveer twee maanden sinds de originele release) de wifi nog niet zou werken.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Er zitten nou eenmaal fouten in een beta, niet alles draait perfect. Verdomme zeg
Het is een beta omdat de software nog in ontwikkeling is, maar dat wil niet zeggen dat alles dan ook maar meteen brak werkt en vol zit met bugs. Zeker iets als wifi moet gewoon in principe vanaf de eerste beta perfect werken.
In werkelijkheid is de kans dat het aan zijn beta ligt behoorlijk klein en is de kans veel groter dat het ergens anders aan ligt. Door de nadruk op de beta te leggen help je hem niet, want het is gewoon onzin dat zoiets aan iOS 7 zou liggen.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
En/of de 5c.quote:Op maandag 12 augustus 2013 08:52 schreef remlof het volgende:
[..]
En twee weken later is de 5s verkrijgbaar in Nederland gok ik?![]()
Zou anders gewoon heel goed kunnenquote:Op maandag 12 augustus 2013 08:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar de toon die jij aanslaat staat niet in verhouding tot de werkelijkheid. Jij zei: "Enig idee wat het nut van een beta is?" Alsof het zonneklaar is dat in beta 5 (ongeveer twee maanden sinds de originele release) de wifi nog niet zou werken.
Het is een beta omdat de software nog in ontwikkeling is, maar dat wil niet zeggen dat alles dan ook maar meteen brak werkt en vol zit met bugs. Zeker iets als wifi moet gewoon in principe vanaf de eerste beta perfect werken.
In werkelijkheid is de kans dat het aan zijn beta ligt behoorlijk klein en is de kans veel groter dat het ergens anders aan ligt. Door de nadruk op de beta te leggen help je hem niet, want het is gewoon onzin dat zoiets aan iOS 7 zou liggen.
Trouwens vind ik ook niet dat als iets niet goed werkt in een beta je niet moet gaan klagen.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Dat hangt van het probleem af. Als je in beta 5 nog steeds geen fatsoenlijke wifi verbinding kan krijgen klopt er iets niet.quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zou anders gewoon heel goed kunnen
Trouwens vind ik ook niet dat als iets niet goed werkt in een beta je niet moet gaan klagen.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Waarom zou je niet mogen klagen dat de meest basale dingen in iOS 7 nog niet lekker lopen? We zijn niet allemaal devs hier en de meeste kunnen dan ook geen bugs reporten in dev-center.quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zou anders gewoon heel goed kunnen
Trouwens vind ik ook niet dat als iets niet goed werkt in een beta je niet moet gaan klagen.![]()
Beta staat gelijk aan niet klagen. Klaar. Je hebt de mogelijkheid om terug te draaien dus er valt niks over te zeiken.![]()
Niks is definitief.quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Komt die 5c wel in Europa uit? Dacht dat ie was voorbehouden aan lagelonenlanden2000 light years from home![]()
Omdat iedereen die geen dev is en geen bug kan reporten ook nog geen IOS7 behoort te draaien.quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:49 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Waarom zou je niet mogen klagen dat de meest basale dingen in iOS 7 nog niet lekker lopen? We zijn niet allemaal devs hier en de meeste kunnen dan ook geen bugs reporten in dev-center.People assume too much.![]()
Daar zijn de meningen een klein beetje verdeeld, denk ik. Waarom zou Apple het zo makkelijk hebben gemaakt om de beta te installeren zonder een geregistreerde UDID? Lijkt me niet zo moeilijk om te implementeren, maar dat doen ze (bewust of niet) niet.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:19 schreef very het volgende:
[..]
Omdat iedereen die geen dev is en geen bug kan reporten ook nog geen IOS7 behoort te draaien.![]()
Vind jij.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:29 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen een klein beetje verdeeld, denk ik. Waarom zou Apple het zo makkelijk hebben gemaakt om de beta te installeren zonder een geregistreerde UDID? Lijkt me niet zo moeilijk om te implementeren, maar dat doen ze (bewust of niet) niet.
Beta is beta en alle koeien die et draaien om zo weer aan hun imago te kunnen poetsen met een houding van zie mij bling zijn, zijn ook de figuren die klagen omdat ze niet snappen dat het een tijdeljjke versie is. IOS 5 liep niet meteen soepel en iOS 6 ook niet. Deal with it.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Waarom zou Apple zijn best doen om dat tegen te werken?quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:29 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen een klein beetje verdeeld, denk ik. Waarom zou Apple het zo makkelijk hebben gemaakt om de beta te installeren zonder een geregistreerde UDID? Lijkt me niet zo moeilijk om te implementeren, maar dat doen ze (bewust of niet) niet.
Het is gewoon een gegeven dat de beta's bedoeld zijn voor dev's, zodat zij hun software kunnen optimaliseren en bugs door kunnen geven. Dat het voor niet-dev's ook makkelijk is om te installeren betekent niet dat het dan opeens voor die groep bedoeld is, en dus ook aan hun eisen dient te voldoen. Als je het geduld niet hebt om te wachten op de versie die Apple geschikt acht voor jou als gebruiker, dan moet je ook niet zeuren dat nog niet alles goed werkt.People assume too much.![]()
Alsnog kan je klagen omdat sommige dingen bewust zijn veranderd. Bijv. het feit dat de animatie na het unlocken van je telefoon ongeveer een minuut duurt (althans, zo voelt het) en dat je die telkens moet afwachten.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:40 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Vind jij.
Beta is beta en alle koeien die et draaien om zo weer aan hun imago te kunnen poetsen met een houding van zie mij bling zijn, zijn ook de figuren die klagen omdat ze niet snappen dat het een tijdeljjke versie is. IOS 5 liep niet meteen soepel en iOS 6 ook niet. Deal with it.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Nee, want ook dat is een testcase en het is niet gezegd dat het ook zo zal zijn in de uiteindelijke versie.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Alsnog kan je klagen omdat sommige dingen bewust zijn veranderd. Bijv. het feit dat de animatie na het unlocken van je telefoon ongeveer een minuut duurt (althans, zo voelt het) en dat je die telkens moet afwachten.People assume too much.![]()
Klopt, maar je kan toch klagen over de beta? Misschien wordt het veranderd, misschien niet, tot die tijd kan je toch klagen als je dat wilt. Waarom zou je niks over een beta mogen zeggen?quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:48 schreef very het volgende:
[..]
Nee, want ook dat is een testcase en het is niet gezegd dat het ook zo zal zijn in de uiteindelijke versie.
Als ze bewust ellenlange animaties erin stoppen vind ik dat irritant, waarom zou ik dan drie maanden mijn mond moeten houden?
Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Waarom wel? Je hoort het nog niet eens te draaien, tenzij je dev bent.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:50 schreef TC03 het volgende:
[..]
Klopt, maar je kan toch klagen over de beta? Misschien wordt het veranderd, misschien niet, tot die tijd kan je toch klagen als je dat wilt. Waarom zou je niks over een beta mogen zeggen?
Dus zeg maar een gegeven paard niet in de bek kijken.People assume too much.![]()
Waarom wel? Omdat het irritant is en je irritaties moet kunnen uiten. Simpel.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:53 schreef very het volgende:
[..]
Waarom wel? Je hoort het nog niet eens te draaien, tenzij je dev bent.
Dus zeg maar een gegeven paard niet in de bek kijken.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Als je geen irritaties wilt, dan moet je geen beta draaien. Simpel.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom wel? Omdat het irritant is en je irritaties moet kunnen uiten. Simpel.People assume too much.![]()
Want? Misschien ben je wel gewoon geïnteresseerd in de nieuwste beta?quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:54 schreef very het volgende:
[..]
Als je geen irritaties wilt, dan moet je geen beta draaien. Simpel.
Vanwaar die drang om te mogen bepalen wat mensen wel of niet mogen zeggen? Als iemand zich irriteert aan een functie van een nog niet officieel uitgebracht OS, moet dat toch kunnen. En als iemand zich ondanks mogelijke irritaties wil onderwerpen aan nieuw OS, moet dat ook kunnen.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Doe jij reports? Mail je apple persoonlijk dat je als non-dever zit te kutten en tegen dingen aan loopt?quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:50 schreef TC03 het volgende:
[..]
Klopt, maar je kan toch klagen over de beta? Misschien wordt het veranderd, misschien niet, tot die tijd kan je toch klagen als je dat wilt. Waarom zou je niks over een beta mogen zeggen?
Als ze bewust ellenlange animaties erin stoppen vind ik dat irritant, waarom zou ik dan drie maanden mijn mond moeten houden?
Tot die tijd begin je moedwillig aan een systeem wat nog niet af is en begin je te klagen als dat vol bugs blijkt te zitten.Maar dan mag je dus niet klagen dat het niet werkt, uit nieuwsgierigheidquote:Op maandag 12 augustus 2013 10:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Want? Misschien ben je wel gewoon geïnteresseerd in de nieuwste beta?
Gewoon wachten tot september. Zo moeilijk is het niet.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Het gaat er niet om dat jij je niet mag uiten, het gaat er niet om dat jij er er aan ergert of aan bepaalde dingen irriteert. Het gaat er om dat je weet dat het een betá is, een onafgemaakt product. Een product die jij eigenlijk helemaal niet eens hoort te testen. Dus heel simpel gezegd, jouw woorden zijn niets waard. En je kan wel lekker zeuren op FOK! en vervelend zijn, maar wij hebben er geen zin in. Het is een beta, deal with it. Ik hoor je wel op 10 september.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Want? Misschien ben je wel gewoon geïnteresseerd in de nieuwste beta?
Vanwaar die drang om te mogen bepalen wat mensen wel of niet mogen zeggen? Als iemand zich irriteert aan een functie van een nog niet officieel uitgebracht OS, moet dat toch kunnen. En als iemand zich ondanks mogelijke irritaties wil onderwerpen aan nieuw OS, moet dat ook kunnen.![]()
Nee doe ik niet.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:58 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Doe jij reports? Mail je apple persoonlijk dat je als non-dever zit te kutten en tegen dingen aan loopt?
Tot die tijd begin je moedwillig aan een systeem wat nog niet af is en begin je te klagen als dat vol bugs blijkt te zitten.
Maar als ik iets irritant vind, moet ik dat toch kunnen melden, lekker boeiend of het een beta is of niet. Het is niet zo alsof je zegt dat iOS 7 meteen een falikante mislukking is, maar op dat moment erger je je gewoon aan de beta, moet je toch kunnen zeggen of niet. Waar slaat het op dat je je mond maar moet houden omdat het een beta is.
Het boeit me echt helemaal niks waar jij wel en geen zin in hebt, als ik me ergens aan erger, zal ik die ergernis uiten als ik dat nodig vind. Heb jij niks over te zeggen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:58 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat jij je niet mag uiten, het gaat er niet om dat jij er er aan ergert of aan bepaalde dingen irriteert. Het gaat er om dat je weet dat het een betá is, een onafgemaakt product. Een product die jij eigenlijk helemaal niet eens hoort te testen. Dus heel simpel gezegd, jouw woorden zijn niets waard. En je kan wel lekker zeuren op FOK! en vervelend zijn, maar wij hebben er geen zin in. Het is een beta, deal with it. Ik hoor je wel op 10 september.
Dat staat er ook niet. Goed lezen, Turk.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:00 schreef TC03 het volgende:
Het boeit me echt helemaal niks waar jij wel en geen zin in hebt, als ik me ergens aan erger, zal ik die ergernis uiten als ik dat nodig vind. Heb jij niks over te zeggen.![]()
Omdat het in de lijn der verwachtingen ligt dat het niet lekker werkt en dat er soms grove fouten in zitten.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee doe ik niet.
Maar als ik iets irritant vind, moet ik dat toch kunnen melden, lekker boeiend of het een beta is of niet. Het is niet zo alsof je zegt dat iOS 7 meteen een falikante mislukking is, maar op dat moment erger je je gewoon aan de beta, moet je toch kunnen zeggen of niet. Waar slaat het op dat je je mond maar moet houden omdat het een beta is.
Maar kennelijk zit je IQ en inzicht je dwars.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:01 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Dat staat er ook niet. Goed lezen, Turk.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:58 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
En je kan wel lekker zeuren op FOK! en vervelend zijn, maar wij hebben er geen zin in. Het is een beta, deal with it.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Dus omdat iets in de lijn der verwachting ligt mag ik er niet over klagen?quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:01 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Omdat het in de lijn der verwachtingen ligt dat het niet lekker werkt en dat er soms grove fouten in zitten.
Maar kennelijk zit je IQ en inzicht je dwars.
Het ligt ook in de lijn der verwachting dat Feyenoord volgende week met 4-0 bij Ajax verliest, maar toch zal ik er een postje aan wagen in het Feyenoord-topic als het daadwerkelijk zo ver komt.
Je moet gewoon niet voor anderen gaan bepalen waar ze zich wel of niet aan mogen ergeren.
(Overigens erger ik me totaal niet aan de iOS 7 beta, ik erger me voornamelijk aan de beta gestapo die iedereen de mond wil snoeren.)Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Jij bent echt achterlijk héquote:VOETBALquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dus omdat iets in de lijn der verwachting ligt mag ik er niet over klagen?
Het ligt ook in de lijn der verwachting dat Feyenoord volgende week met 4-0 bij Ajax verliest, maar toch zal ik er een postje aan wagen in het Feyenoord-topic als het daadwerkelijk zo ver komt.
Je moet gewoon niet voor anderen gaan bepalen waar ze zich wel of niet aan mogen ergeren.
(Overigens erger ik me totaal niet aan de iOS 7 beta, ik erger me voornamelijk aan de beta gestapo die iedereen de mond wil snoeren.)![]()
![]()
En hij heeft gelijk. En dan kun je gewoon janken dat je zelf wel bepaalt wat je wel of niet doet maar je bent toch geen kamper die zichzelf buiten een gemeenschap plaatst door overal schijt aan te hebben en jezelf daarna zielig te vinden?quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Waar heb je het allemaal over mafkees? Is je post misschien in beta? Dan kan ik daar rekening mee houden.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:03 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En hij heeft gelijk. En dan kun je gewoon janken dat je zelf wel bepaald wat je wel of niet doet maar je bent toch geen kamper die zichzelf buiten een gemeenschap plaatst door overal schijt aan te hebben en jezelf daarna zielig te vinden?![]()
![]()
Jongens wat zijn jullie een stelletje infantielen met deze kutdiscussie. Ga lekker meeten en dan de lengte van je lul vergelijken maar laat dit topic met rust.![]()
Kamper, buiten de gemeenschap plaatsen, waar heb je het over?quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:03 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En hij heeft gelijk. En dan kun je gewoon janken dat je zelf wel bepaald wat je wel of niet doet maar je bent toch geen kamper die zichzelf buiten een gemeenschap plaatst door overal schijt aan te hebben en jezelf daarna zielig te vinden?
Stel dat in iOS 7 beta 6 de wekker niet goed werkt, dan mag ik dat niet even tussen neus en lippen door vermelden? Sterker nog, ik ben dan een kamper die me buiten de gemeenschap plaatst?
Laat mensen lekker posten wat ze willen. Er is geen enkele reden waarom je niet-werkende beta functionaliteit niet zou mogen bespreken.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Kwestie van blijven nadenken.quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
je gaat Bob Ross toch ook niet halverwege zijn werk zeggen dat het boompje er nog niet mooi uitziet? Tuurlijk mag je nieuwsgierig meekijken hoe hij het schildert, maar je oordeel hoor je pas te geven als het af is.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Want? Misschien ben je wel gewoon geïnteresseerd in de nieuwste beta?People assume too much.![]()
Mag wel als Bob Ross elke keer tussendoor vraagt wat je er van vindt (en dat doet Apple door elke keer beta's te releasen).quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:05 schreef very het volgende:
[..]
[..]
je gaat Bob Ross toch ook niet halverwege zijn werk zeggen dat het boompje er nog niet mooi uitziet? Tuurlijk mag je nieuwsgierig meekijken hoe hij het schildert, maar je oordeel hoor je pas te geven als het af is.
Aan users met een developer account, die vervolgens conflicten en fouten inzenden. Waar ben jij eigenlijk goed voor? Alleen maar gezeur op een communityquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Mag wel als Bob Ross elke keer tussendoor vraagt wat je er van vindt (en dat doet Apple door elke keer beta's te releasen).![]()
![]()
Ben jij dev? Nee. Dus jou wordt helemaal niks gevraagd.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Mag wel als Bob Ross elke keer tussendoor vraagt wat je er van vindt (en dat doet Apple door elke keer beta's te releasen).People assume too much.![]()
Oh, je moet ergens goed voor zijn om op een forum je mening te kunnen uiten?quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:07 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Aan users met een developer account, die vervolgens conflicten en fouten inzenden. Waar ben jij eigenlijk goed voor? Alleen maar gezeur op een community
Waar ben jij eigenlijk goed voor als ik vragen mag?.
En Apple bepaalt wat ik wel of niet op Fok mag posten? Waar gaat dit over?quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:08 schreef very het volgende:
[..]
Ben jij dev? Nee. Dus jou wordt helemaal niks gevraagd.
Als je doet waar je zin in hebt omdat je dat wel lekker zelf bepaald terwijl je te horen krijgt dat het dommig en ongewenst is dan kies je er dus voor om schijt te hebben aan anderen. Prima.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Kamper, buiten de gemeenschap plaatsen, waar heb je het over?
Stel dat in iOS 7 beta 6 de wekker niet goed werkt, dan mag ik dat niet even tussen neus en lippen door vermelden? Sterker nog, ik ben dan een kamper die me buiten de gemeenschap plaatst?
Laat mensen lekker posten wat ze willen. Er is geen enkele reden waarom je niet-werkende beta functionaliteit niet zou mogen bespreken.
Maar andersom verwacht je wel dat mensen je zielig vinden als je een andere mening hebt betreffende het klagen over iOS.
En dan komt het waarschijnlijk, denk ik zomaar, loop het zelf even na, omdat je het brengt alsof het product af is en niet meer aangepast, getest en gecontroleerd wordt.
Je mag wel degelijk zeggen wat je wil maar dan mag je ook accepteren dat daar weerwoord op komt.
En dan zeg ik: de parallel met kampers/sigeuners is aanwezig. Prachtig volk maar sluit gewoon niet aan bij een samenleving terwijl ze daar wel de lusten van willen zien zonder zichzelf te conformeren.
Goed, je IQ dus, krank it up.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
En Apple bepaalt wat ik wel of niet op Fok mag posten? Waar gaat dit over?
People assume too much.![]()
'Anderen', je bedoelt een paar beta-nazi's die geen kritiek dulden?quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:09 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Als je doet waar je zin in hebt omdat je dat wel lekker zelf bepaald terwijl je te horen krijgt dat het dommig en ongewenst is dan kies je er dus voor om schijt te hebben aan anderen. Prima.. Meeste mensen zijn gewoon normaal.
Geen idee waar je het over hebt, ik verwacht helemaal niks.quote:Maar andersom verwacht je wel dat mensen je zielig vinden als je een andere mening hebt betreffende het klagen over iOS.Wie zegt dat ik iets breng alsof het product af is? Dat is een gigantisch domme aanname.quote:En dan komt het waarschijnlijk, denk ik zomaar, loop het zelf even na, omdat je het brengt alsof het product af is en niet meer aangepast, getest en gecontroleerd wordt.Dat accepteer ik ook, ook al vind ik het dom.quote:Je mag wel degelijk zeggen wat je wil maar dan mag je ook accepteren dat daar weerwoord op komt.lol.quote:En dan zeg ik: de parallel met kampers/sigeuners is aanwezig. Prachtig volk maar sluit gewoon niet aan bij een samenleving terwijl ze daar wel de lusten van willen zien zonder zichzelf te conformeren.quote:Goed, je IQ dus, krank it up..
Zie vorig commentaar.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Oh, je moet ergens goed voor zijn om op een forum je mening te kunnen uiten?
Waar ben jij eigenlijk goed voor als ik vragen mag?.
Mag ik een tip geven? Google eens op "reflectie model" of "STARR reflectiemodel", je leven kan er een stuk makkelijker van worden.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Tr gemacht. Jongens ga even dm'en ofzo.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Google jij eens op de gestapo en het nut van ribosomen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:12 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Zie vorig commentaar.
Mag ik een tip geven? Google eens op "reflectie model" of "STARR reflectiemodel", je leven kan er een stuk makkelijker van worden.
(Jij bent echt totaal de weg kwijt hoor.)
Niet over de iOS 7 beta iig want dat is absoluut een verboden onderwerp. Daar mogen we pas na de officiële release over praten, tot die tijd moeten we het doodzwijgen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:14 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Echt waarWaar gaat dit in godesnaam nog over?
Over gebrek aan inzicht versus het recht te mogen spreken over beta's.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Het schijnt ook dat wanneer je in IOS 7 een foto van je piemel maakt dat dan die foto automatisch wordt gecensureerd
Onzin, maar het heeft gewoon geen nut om een waardeoordeel over te hebben, het is namelijk nog niet af.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Niet over de iOS 7 beta iig want dat is absoluut een verboden onderwerp. Daar mogen we pas na de officiële release over praten, tot die tijd moeten we het doodzwijgen.
Bespreken wat je wel en niet mooi vindt of handig is prima, maar gaan janken dat dingen crashen of nog niet goed werken is achterlijk.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Moet ie wel een goeie zoom hebbenquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:20 schreef very het volgende:
Het schijnt ook dat wanneer je in IOS 7 een foto van je piemel maakt dat dan die foto automatisch wordt gecensureerd
Geintje![]()
![]()
Volledig mee eens.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Onzin, maar het heeft gewoon geen nut om een waardeoordeel over te hebben, het is namelijk nog niet af.
Bespreken wat je wel en niet mooi vindt of handig is prima, maar gaan janken dat dingen crashen of nog niet goed werken is achterlijk.
http://www.olloclip.com/gallery/macro-lens/quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:22 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Moet ie wel een goeie zoom hebben
Geintje
Is je eerder al in vier gradaties uitgelegd he, just saying.quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
WAT ZEIK JE NOU MAN>>>>BETA GVDquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:28 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Wel fijn dat iOS 7 nu automatisch mijn werktijden bijhoudt via gpsHet klopt echt tot op de minuut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People assume too much.![]()
Uitleggen? Deze mening was ik altijd al toegedaan.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:28 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Is je eerder al in vier gradaties uitgelegd he, just saying.
Jij bent een raar figuur met autoritaire trekjes.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Is een ios7-beta topic een idee misschien?Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Heren, het is nu wel even klaar hoor! Er is geen reden om elkaars kop er af te bijten om een beta. Lees de topic pointer even door, dat grote gele blok boven het invoerveld.