'Anderen', je bedoelt een paar beta-nazi's die geen kritiek dulden?quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:09 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Als je doet waar je zin in hebt omdat je dat wel lekker zelf bepaald terwijl je te horen krijgt dat het dommig en ongewenst is dan kies je er dus voor om schijt te hebben aan anderen. Prima.
Geen idee waar je het over hebt, ik verwacht helemaal niks.quote:Maar andersom verwacht je wel dat mensen je zielig vinden als je een andere mening hebt betreffende het klagen over iOS.
Wie zegt dat ik iets breng alsof het product af is? Dat is een gigantisch domme aanname.quote:En dan komt het waarschijnlijk, denk ik zomaar, loop het zelf even na, omdat je het brengt alsof het product af is en niet meer aangepast, getest en gecontroleerd wordt.
Dat accepteer ik ook, ook al vind ik het dom.quote:Je mag wel degelijk zeggen wat je wil maar dan mag je ook accepteren dat daar weerwoord op komt.
lol.quote:En dan zeg ik: de parallel met kampers/sigeuners is aanwezig. Prachtig volk maar sluit gewoon niet aan bij een samenleving terwijl ze daar wel de lusten van willen zien zonder zichzelf te conformeren.
quote:Goed, je IQ dus, krank it up.
Zie vorig commentaar.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Oh, je moet ergens goed voor zijn om op een forum je mening te kunnen uiten?
Waar ben jij eigenlijk goed voor als ik vragen mag?.
Google jij eens op de gestapo en het nut van ribosomen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:12 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Zie vorig commentaar.
Mag ik een tip geven? Google eens op "reflectie model" of "STARR reflectiemodel", je leven kan er een stuk makkelijker van worden.
Niet over de iOS 7 beta iig want dat is absoluut een verboden onderwerp. Daar mogen we pas na de officiële release over praten, tot die tijd moeten we het doodzwijgen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:14 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Echt waarWaar gaat dit in godesnaam nog over?
Onzin, maar het heeft gewoon geen nut om een waardeoordeel over te hebben, het is namelijk nog niet af.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Niet over de iOS 7 beta iig want dat is absoluut een verboden onderwerp. Daar mogen we pas na de officiële release over praten, tot die tijd moeten we het doodzwijgen.
Moet ie wel een goeie zoom hebbenquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:20 schreef very het volgende:
Het schijnt ook dat wanneer je in IOS 7 een foto van je piemel maakt dat dan die foto automatisch wordt gecensureerd
Volledig mee eens.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Onzin, maar het heeft gewoon geen nut om een waardeoordeel over te hebben, het is namelijk nog niet af.
Bespreken wat je wel en niet mooi vindt of handig is prima, maar gaan janken dat dingen crashen of nog niet goed werken is achterlijk.
http://www.olloclip.com/gallery/macro-lens/quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:22 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Moet ie wel een goeie zoom hebben
Geintje![]()
Is je eerder al in vier gradaties uitgelegd he, just saying.quote:
WAT ZEIK JE NOU MAN>>>>BETA GVDquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:28 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Wel fijn dat iOS 7 nu automatisch mijn werktijden bijhoudt via gpsHet klopt echt tot op de minuut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People assume too much.
Uitleggen? Deze mening was ik altijd al toegedaan.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:28 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Is je eerder al in vier gradaties uitgelegd he, just saying.
Sorry hoor maar zei jij nou net ios7beta? Das ist verboten hier.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:32 schreef Catch22- het volgende:
Is een ios7-beta topic een idee misschien?
meer oranje hoorquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:32 schreef Dubbeldrank het volgende:
Heren, het is nu wel even klaar hoor! Er is geen reden om elkaars kop er af te bijten om een beta. Lees de topic pointer even door, dat grote gele blok boven het invoerveld.
Toch nog even doorgaan hè...quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:33 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Sorry hoor maar zei jij nou net ios7beta? Das ist verboten hier.
Ik vind het eerder een verdunde poepkleur, past wel goed in het iPhonetopic natuurlijk!quote:
Maat. Denk je nou echt dat ik hele dagen op F5 druk? En dan ik bij elke scheet ga refreshen? Sorry hoor maar als mod kun je best verwachten dat ik een post of 2 kan missen. Maar sorry, zal het in de gaten houden, al praten we over 30 seconden.quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:30 schreef very het volgende:
[..]
WAT ZEIK JE NOU MAN>>>>BETA GVDIk zeik niet, vind het best handigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is een beta dus dat zegt niks. In de final kan het weg zijn, kut werken of omgetoverd worden tot een toverbal.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:37 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ik zeik niet, vind het best handig
Ik denk dat openmaken de enige oplossing. Mocht ie helemaal vastzitten. Heb je al (met beleid) goed geschud?quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:46 schreef koekii het volgende:
Ik heb jullie hulp nodig. Mijn simkaart zit zonder houder vast in mijn iPhone 4. Hij zit er wel diep in, wat kan ik doen?Alls werkt gewoon voor de rest.
Gaat niet lukken, opening is veel te smalquote:
Daar was ik al bang voor. Maar vervalt mijn garantie dan niet als ik em open laat maken? Ik heb al meerdere malen geschud. Hij zit echt vast.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:48 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ik denk dat openmaken de enige oplossing. Mocht ie helemaal vastzitten. Heb je al (met beleid) goed geschud?
[..]
Gaat niet lukken, opening is veel te smal
Hoe krijg je in godsnaam de simkaart erin zonder houder?quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:50 schreef koekii het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor. Maar vervalt mijn garantie dan niet als ik em open laat maken? Ik heb al meerdere malen geschud. Hij zit echt vast.
Ik dacht even niet meer naquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:50 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Hoe krijg je in godsnaam de simkaart erin zonder houder?
Ik hoop inderdaad dat alle ontwikkelaars hun icoontje ook aanpassen nadat ios7 gereleased isquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:10 schreef TC03 het volgende:
iOS 7 beta 5 werkt overigens fantastisch.Ik houd hem.
Vond het eerst lelijk maar vind het nu een stuk fijner dan iOS 6. Wel vind ik heel veel icoontjes erg lelijk afsteken bij de platte Apple-icoontjes. Met name Twitter-icoontje is echt gruwelijke met die bevel, gloss en gradient, terwijl het logo zich zo mooi leent voor een flat design.
Hoe minimalistischer hoe beter IMO. Maar ook Apple's eigen ontwerpen zijn niet zo heel plat wat ik zo gezien heb.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:10 schreef TC03 het volgende:
iOS 7 beta 5 werkt overigens fantastisch.Ik houd hem.
Vond het eerst lelijk maar vind het nu een stuk fijner dan iOS 6. Wel vind ik heel veel icoontjes erg lelijk afsteken bij de platte Apple-icoontjes. Met name Twitter-icoontje is echt gruwelijke met die bevel, gloss en gradient, terwijl het logo zich zo mooi leent voor een flat design.
Welke dan niet?quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:57 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Hoe minimalistischer hoe beter IMO. Maar ook Apple's eigen ontwerpen zijn niet zo heel plat wat ik zo gezien heb.
Niet plat?quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:57 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Hoe minimalistischer hoe beter IMO. Maar ook Apple's eigen ontwerpen zijn niet zo heel plat wat ik zo gezien heb.
Maar het is er wel eenquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:20 schreef very het volgende:
[..]
Dat is ook echt de enige app die niet echt plat is.
Ach, dat icoon verdwijnt toch linea recta in een map ergens ver weggestopt.quote:
Nee. Maar dat is lastig uitleggen zonder illustratie.quote:
Maar dat heeft weinig verder met plat of niet te makenquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:39 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nee. Maar dat is lastig uitleggen zonder illustratie.
Ik had het iig wat ingetogener en met meer primaire en secundaire kleuren willen zien ipv rare verloopjes of onhandige kleurschakeringen.
Ook zou ik met iOS wel enig aanpassingsvermogen willen zien, terwijl ik begrijp dat het beslotene wel de garantie is dat het soepel blijft draaien. Maar iets als optionele icons oid of de grootte ervan is daar makkelijk in te verwerken.
In principe is altijd alles 2D geweest dus komt het neer op het idee of iets grafisch of figuratief wordt ontworpen. Apple lijkt voor een middenweg te gaan om een niet te grote verandering ineens te doen. Persoonlijk had ik het nog platter/grafischer/strakker gemaakt.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:42 schreef very het volgende:
[..]
Maar dat heeft weinig verder met plat of niet te maken
Ik denk dat het daar niet beter van was geworden eerlijk gezegd.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:51 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
In principe is altijd alles 2D geweest dus komt het neer op het idee of iets grafisch of figuratief wordt ontworpen. Apple lijkt voor een middenweg te gaan om een niet te grote verandering ineens te doen. Persoonlijk had ik het nog platter/grafischer/strakker gemaakt.
Toch vind ik het een ironie hebben dat google voor veel apps op desktop en op android wel erin slaag duidelijke, herkenbare en dus functionele iconen ontwerpt en apple daarin veel minder. iOS7 is een grote stap vooruit, absoluut, maar ik vind de icoontjes veel te blij en vaak slecht herkenbaar of de lading niet dekken.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:02 schreef very het volgende:
[..]
Ik denk dat het daar niet beter van was geworden eerlijk gezegd.
Het zou veel te saai worden. Plat betekent niet perse zo minimalistisch mogelijk.
Kan je eens een voorbeeld geven? Want ik vind de iconen van Android maar suf en inspiratieloos vaak.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:11 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Toch vind ik het een ironie hebben dat google voor veel apps op desktop en op android wel erin slaag duidelijke, herkenbare en dus functionele iconen ontwerpt en apple daarin veel minder. iOS7 is een grote stap vooruit, absoluut, maar ik vind de icoontjes veel te blij en vaak slecht herkenbaar of de lading niet dekken.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:16 schreef very het volgende:
[..]
Kan je eens een voorbeeld geven? Want ik vind de iconen van Android maar suf en inspiratieloos vaak.
Settings -> General -> Accessibility -> Reduce Motion aanzetten.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:15 schreef Stienn het volgende:
Weet iemand hoe ik die bewegende achtergrond uit kan zetten in iOS7?
Meh...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:42 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon uit chrome, maar illustreert beter wat ik bedoel.
Plat, herkenbaar, grafisch en strak. Dat het niet je stijl is kan, maar het werkt.
versus
[ afbeelding ]
Kleurverloopjes, verkeerde kleuren bij functies (blauw bij opnemen?! Rood vierkant in grijs vlak wellicht, zoals zegmaar altijd?), contrastkleuren die weggelopen lijken te zijn uit een hippiefeest... Nee, ik ben er gewoon niet kapot van.
Verder ziet het er strak uit, maar de iconen verdienen gewoon aandacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |