Het boeit me echt helemaal niks waar jij wel en geen zin in hebt, als ik me ergens aan erger, zal ik die ergernis uiten als ik dat nodig vind. Heb jij niks over te zeggen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:58 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat jij je niet mag uiten, het gaat er niet om dat jij er er aan ergert of aan bepaalde dingen irriteert. Het gaat er om dat je weet dat het een betá is, een onafgemaakt product. Een product die jij eigenlijk helemaal niet eens hoort te testen. Dus heel simpel gezegd, jouw woorden zijn niets waard. En je kan wel lekker zeuren op FOK! en vervelend zijn, maar wij hebben er geen zin in. Het is een beta, deal with it. Ik hoor je wel op 10 september.
Dat staat er ook niet. Goed lezen, Turk.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:00 schreef TC03 het volgende:
Het boeit me echt helemaal niks waar jij wel en geen zin in hebt, als ik me ergens aan erger, zal ik die ergernis uiten als ik dat nodig vind. Heb jij niks over te zeggen.
Omdat het in de lijn der verwachtingen ligt dat het niet lekker werkt en dat er soms grove fouten in zitten.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee doe ik niet.
Maar als ik iets irritant vind, moet ik dat toch kunnen melden, lekker boeiend of het een beta is of niet. Het is niet zo alsof je zegt dat iOS 7 meteen een falikante mislukking is, maar op dat moment erger je je gewoon aan de beta, moet je toch kunnen zeggen of niet. Waar slaat het op dat je je mond maar moet houden omdat het een beta is.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:01 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Dat staat er ook niet. Goed lezen, Turk.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:58 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
En je kan wel lekker zeuren op FOK! en vervelend zijn, maar wij hebben er geen zin in. Het is een beta, deal with it.
Dus omdat iets in de lijn der verwachting ligt mag ik er niet over klagen?quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:01 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Omdat het in de lijn der verwachtingen ligt dat het niet lekker werkt en dat er soms grove fouten in zitten.
Maar kennelijk zit je IQ en inzicht je dwars.
Jij bent echt achterlijk héquote:
VOETBALquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dus omdat iets in de lijn der verwachting ligt mag ik er niet over klagen?
Het ligt ook in de lijn der verwachting dat Feyenoord volgende week met 4-0 bij Ajax verliest, maar toch zal ik er een postje aan wagen in het Feyenoord-topic als het daadwerkelijk zo ver komt.
Je moet gewoon niet voor anderen gaan bepalen waar ze zich wel of niet aan mogen ergeren.
(Overigens erger ik me totaal niet aan de iOS 7 beta, ik erger me voornamelijk aan de beta gestapo die iedereen de mond wil snoeren.)
En hij heeft gelijk. En dan kun je gewoon janken dat je zelf wel bepaalt wat je wel of niet doet maar je bent toch geen kamper die zichzelf buiten een gemeenschap plaatst door overal schijt aan te hebben en jezelf daarna zielig te vinden?quote:
Waar heb je het allemaal over mafkees? Is je post misschien in beta? Dan kan ik daar rekening mee houden.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:03 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En hij heeft gelijk. En dan kun je gewoon janken dat je zelf wel bepaald wat je wel of niet doet maar je bent toch geen kamper die zichzelf buiten een gemeenschap plaatst door overal schijt aan te hebben en jezelf daarna zielig te vinden?
Kamper, buiten de gemeenschap plaatsen, waar heb je het over?quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:03 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En hij heeft gelijk. En dan kun je gewoon janken dat je zelf wel bepaald wat je wel of niet doet maar je bent toch geen kamper die zichzelf buiten een gemeenschap plaatst door overal schijt aan te hebben en jezelf daarna zielig te vinden?
Kwestie van blijven nadenken.quote:
je gaat Bob Ross toch ook niet halverwege zijn werk zeggen dat het boompje er nog niet mooi uitziet? Tuurlijk mag je nieuwsgierig meekijken hoe hij het schildert, maar je oordeel hoor je pas te geven als het af is.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Want? Misschien ben je wel gewoon geïnteresseerd in de nieuwste beta?
Mag wel als Bob Ross elke keer tussendoor vraagt wat je er van vindt (en dat doet Apple door elke keer beta's te releasen).quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:05 schreef very het volgende:
[..]
[..]
je gaat Bob Ross toch ook niet halverwege zijn werk zeggen dat het boompje er nog niet mooi uitziet? Tuurlijk mag je nieuwsgierig meekijken hoe hij het schildert, maar je oordeel hoor je pas te geven als het af is.
Aan users met een developer account, die vervolgens conflicten en fouten inzenden. Waar ben jij eigenlijk goed voor? Alleen maar gezeur op een communityquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Mag wel als Bob Ross elke keer tussendoor vraagt wat je er van vindt (en dat doet Apple door elke keer beta's te releasen).
Ben jij dev? Nee. Dus jou wordt helemaal niks gevraagd.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Mag wel als Bob Ross elke keer tussendoor vraagt wat je er van vindt (en dat doet Apple door elke keer beta's te releasen).
Oh, je moet ergens goed voor zijn om op een forum je mening te kunnen uiten?quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:07 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Aan users met een developer account, die vervolgens conflicten en fouten inzenden. Waar ben jij eigenlijk goed voor? Alleen maar gezeur op een community
En Apple bepaalt wat ik wel of niet op Fok mag posten? Waar gaat dit over?quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:08 schreef very het volgende:
[..]
Ben jij dev? Nee. Dus jou wordt helemaal niks gevraagd.
Als je doet waar je zin in hebt omdat je dat wel lekker zelf bepaald terwijl je te horen krijgt dat het dommig en ongewenst is dan kies je er dus voor om schijt te hebben aan anderen. Prima.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Kamper, buiten de gemeenschap plaatsen, waar heb je het over?
Stel dat in iOS 7 beta 6 de wekker niet goed werkt, dan mag ik dat niet even tussen neus en lippen door vermelden? Sterker nog, ik ben dan een kamper die me buiten de gemeenschap plaatst?
Laat mensen lekker posten wat ze willen. Er is geen enkele reden waarom je niet-werkende beta functionaliteit niet zou mogen bespreken.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
En Apple bepaalt wat ik wel of niet op Fok mag posten? Waar gaat dit over?
'Anderen', je bedoelt een paar beta-nazi's die geen kritiek dulden?quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:09 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Als je doet waar je zin in hebt omdat je dat wel lekker zelf bepaald terwijl je te horen krijgt dat het dommig en ongewenst is dan kies je er dus voor om schijt te hebben aan anderen. Prima.
Geen idee waar je het over hebt, ik verwacht helemaal niks.quote:Maar andersom verwacht je wel dat mensen je zielig vinden als je een andere mening hebt betreffende het klagen over iOS.
Wie zegt dat ik iets breng alsof het product af is? Dat is een gigantisch domme aanname.quote:En dan komt het waarschijnlijk, denk ik zomaar, loop het zelf even na, omdat je het brengt alsof het product af is en niet meer aangepast, getest en gecontroleerd wordt.
Dat accepteer ik ook, ook al vind ik het dom.quote:Je mag wel degelijk zeggen wat je wil maar dan mag je ook accepteren dat daar weerwoord op komt.
lol.quote:En dan zeg ik: de parallel met kampers/sigeuners is aanwezig. Prachtig volk maar sluit gewoon niet aan bij een samenleving terwijl ze daar wel de lusten van willen zien zonder zichzelf te conformeren.
quote:Goed, je IQ dus, krank it up.
Zie vorig commentaar.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Oh, je moet ergens goed voor zijn om op een forum je mening te kunnen uiten?
Waar ben jij eigenlijk goed voor als ik vragen mag?.
Google jij eens op de gestapo en het nut van ribosomen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:12 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Zie vorig commentaar.
Mag ik een tip geven? Google eens op "reflectie model" of "STARR reflectiemodel", je leven kan er een stuk makkelijker van worden.
Niet over de iOS 7 beta iig want dat is absoluut een verboden onderwerp. Daar mogen we pas na de officiële release over praten, tot die tijd moeten we het doodzwijgen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:14 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Echt waarWaar gaat dit in godesnaam nog over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |