SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Littlerabbit heeft het ook ooit geprobeerd, maar die heeft meer een simplistische stijl. Ik zeg niet dat dat minder is, smaken verschillen natuurlijk, hij gaat meer voor de essentie.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij daarentegen bent een van de beste die mij kan tekenen.
Al heb je vrij weinig concurrentie, maar dat geheel terzijde.
Jawel, maar dan wordt het echt schoppen naar de doorgebroken speler. Dit staat er net 1 stapje onderquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Veel terechter ga je geen penalty's krijgen.
Jaquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar goed, jij bent dus net pas wakker?
Haha, ongetwijfeld.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu krijgen we een leuk liedje ''Liesveld je moeder is een hoer''
quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:45 schreef Ironisch het volgende:
Liesveld zijn moeder moet nu op zoek naar een nieuwe baan.
Vorig seizoen vergeten? Hypocriet pizzageitje dat je bent .quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:45 schreef PizzaGeit het volgende:
Bizar hoeveel pech Feyenoord heeft deze week
Eerst Mokotjo motm, dan Fernandez de winnende in de 94ste minuut, dan de allerzwaarst mogelijke tegenstander loten en vervolgens onterecht rood en een penalty tegen krijgen tegen Twente![]()
![]()
We missen zo hard het Ajax-geluk
Haha Feyenoord gaat weer lekker een seizoen in de middenmoot tegemoetquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
En voordat ze tegen Nac spelen maken ze eerst even een reisje naar Rusland.
Onterecht? Welke wedstrijd kijk jij?quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:45 schreef PizzaGeit het volgende:
Eerst Mokotjo motm, dan Fernandez de winnende in de 94ste minuut, dan de allerzwaarst mogelijke tegenstander loten en vervolgens onterecht rood en een penalty tegen krijgen tegen Twente![]()
![]()
Het Ajax geluk van vorig seizoen? Jullie gaan nu de goede richting op.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:45 schreef PizzaGeit het volgende:
![]()
Even kijken hoeveel ik sta.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:46 schreef Kopsterk het volgende:
Volgens mij heb ik tot nu toe alles fout in de VI-toto. Beter wint Ajax straks in ieder geval.
onterecht ?quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:45 schreef PizzaGeit het volgende:
![]()
rot opquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:45 schreef PizzaGeit het volgende:
![]()
Plekje 18 over een weekquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:47 schreef Stiggie het volgende:
0 punten uit drie wedstrijden gaat dit worden
Vind je rood terecht?quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
onterecht ?![]()
Doe je 10 brillen eens af
Neh, zat tot 5u beetje Band of Brothers te kijken en ging toen maar eens naar bedquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo'n KPD vrouwtje gehosseld?
Doorgebroken speler, 100% terecht roodquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:47 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Vind je rood terecht?![]()
laat je nakijken man
Hebben we hem ook weer.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:45 schreef PizzaGeit het volgende:
![]()
Gast, dat was 200% terechtquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:47 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
laat je nakijken man
Band of Brothersquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Neh, zat tot 5u beetje Band of Brothers te kijken en ging toen maar eens naar bed
Wilde nacht dusquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Neh, zat tot 5u beetje Band of Brothers te kijken en ging toen maar eens naar bed
quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:47 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
laat je nakijken man
Baas. Ik tot 6 uur slechte filmsquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
28 of 27.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoeveel wedstrijden was Feyenoord ongeslagen in de kuip?
quote:
Komt door faggets als Mathijssen en Immersquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:48 schreef GGMM het volgende:
Twente heeft trouwens een jonger team dat Feyenoord.
door een matig Twente.quote:
10quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:49 schreef Pleun2011 het volgende:
Er zit niet alleen weinig voetbal in dit Feyenoord.. er zit ook weinig leven in. Lijken wel 11 wassenbeelden...
Had jullie ook al eerder kunnen krijgenquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:47 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
laat je nakijken man
Liever niet, dan mag hij niet meedoen tegen Ajax.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Komt vast nog een rode kaart voor frusti Lexie.
10quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:49 schreef Pleun2011 het volgende:
Er zit niet alleen weinig voetbal in dit Feyenoord.. er zit ook weinig leven in. Lijken wel 11 wassenbeelden...
Twente speelt in de tweede helft wel duidelijk beter dan in de eerste helft. Moet ik ze nageven.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:50 schreef Buitendam het volgende:
Ik hoop wel op een gelijkspel. Twee zo'n dramatische teams mogen niet winnen.
Die gaat nu al langzaam aan wat uitspraken doen om straks een breuk te kunnen forceren. Nico Dijkshoorn zei het laatst al, Koeman is nu al bezig met zijn vertrek.quote:
ja...quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:50 schreef TweeGrolsch het volgende:
Goed moment voor buitenkant rechts.
Ruudje Vormer speelt dan, die is ook bagger.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Liever niet, dan mag hij niet meedoen tegen Ajax.
Ik heb je topic gekickt, ik had het gevoel dat je deviantart account niet de aandacht kreeg die het verdiende.quote:
Dan ben je kennelijk 6 miljoen waard.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:51 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
ja...
Als je op dat niveau vanaf daar niet met links op goal kan schieten...
Wel van allemaal Amerikanen en andere buitenlandersquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb je topic gekickt, ik had het gevoel dat je deviantart account niet de aandacht kreeg die het verdiende.
Jawel, Peter Houtman.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:50 schreef Scorpie het volgende:
Feyenoord gewoon niks te vertellen in eigen huis
They know a Lion King when they see one.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel van allemaal Amerikanen en andere buitenlanders.
Zelfs Pastoor bij NEC is niet zeker van zijn positie na 2 nederlagen, bij Feyenoord is dat niet anders lijkt me.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:51 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Een andere coach kan opeens iets bereiken met dit soort spelers?
Best populaire fanart daar hoorquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
They know a Lion King when they see one.
Kongolo > BMI/DE VRIJquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:53 schreef over_hedge het volgende:
![]()
volgende week ook zonder de vrij. Gaat leuk worden.
Oohjee gaat hij zich weer hier afreageren.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:52 schreef Ajacied422 het volgende:
ARME HAPPEL HAHAHAHAHAHAHA
HAPPEL HAHAHAHAHAHA
quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:53 schreef GGMM het volgende:
Gelukkig heb ik alleen Pelle in m'n team en geen andere Feyenoorders.
Bijnaquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Komt vast nog een rode kaart voor frusti Lexie.
Ik vind het toch ook fantastisch, binnenkort zet ik die film misschien wel weer aan.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Best populaire fanart daar hoor.
Nou wees daar maar blij mee.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:53 schreef GGMM het volgende:
Gelukkig heb ik alleen Pelle in m'n team en geen andere Feyenoorders.
Ik heb gisteren de helft van The Lion King 3 weer zitten te kijkenquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind het toch ook fantastisch, binnenkort zet ik die film misschien wel weer aan.
Alhoewel ik het dan niet droog houd op het moment dat... ach je weet wel
iig niet voor de fair-play competitiequote:Op zondag 11 augustus 2013 13:54 schreef Scorpie het volgende:
Feyenoord gaat vol voor het kampioenschap
quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:55 schreef BlueNumber het volgende:
Dat is nog dringen daar onder de douche bij Feyenoord. En dat, terwijl we pas 70 minuten onderweg zijn.
Zou wel slecht zijn als dat niet zo is met 11 tegen 9quote:
Feyenoord gaat tegen degradatie vechten okquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:55 schreef ZaZoe het volgende:
feyenoord gaat 3 op een rij verliezen, kun je nu al zeggen. 9 punten achter al
Ik heb nog nooit deel 2 of 3 gezien.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de helft van The Lion King 3 weer zitten te kijken
Het enige voordeel dat Feyenoord momenteel nog heeft, is dat Twente ook slecht speeltquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zou wel slecht zijn als dat niet zo is met 11 tegen 9
Goed planquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:55 schreef Mani89 het volgende:
Als ik Feyenoord supporter was zou ik nu dat hele stadion afbreken godvertyfus.
Volgende week is het toch om 12:30? Dat gaat Ajax dus sowieso niet winnen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:55 schreef ZaZoe het volgende:
feyenoord gaat 3 op een rij verliezen, kun je nu al zeggen. 9 punten achter al
Dan moet je die ook eens gaan kijken als je toch bezig bentquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit deel 2 of 3 gezien.
Wel als kleine johannes de avonturen van Timon en Pumbaa, dat was hilarisch.
Gewoon geen al te beste scheidsrechter. Jullie worden wel compleet weggespeeld trouwens, ook vóór de rode kaarten.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:56 schreef PizzaGeit het volgende:
2 keer onterecht rood![]()
![]()
Heeft munsterman liesveld ff gepijpt voor de wedstrijd ofzo
Dat roepen mensen al jaren hoor.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:56 schreef RetRy32 het volgende:
Aye ik riep al 1 jaar geleden dat Koeman een tyfusdebiel was, nu is het ineens mainstream.
Compleet weggespeeld was een groot woord, maar Twente is wel beter.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:56 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Gewoon geen al te beste scheidsrechter. Jullie worden wel compleet weggespeeld trouwens, ook vóór de rode kaarten.
Liesveld fluit gewoon redelijk tot goed, alle kaarten zijn terechtquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:56 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Gewoon geen al te beste scheidsrechter. Jullie worden wel compleet weggespeeld trouwens, ook vóór de rode kaarten.
Tegen dit Twente zou je met 5 man nog moeten winnen.quote:
Niet voor een trein?quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:57 schreef Oliver23 het volgende:
Als Ajax volgende week Feyenoord klopt, zal Ronald Koeman vast weer op een trein springen die voorbij komt rijden
Ik gok eerder voor een treinquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:57 schreef Oliver23 het volgende:
Als Ajax volgende week Feyenoord klopt, zal Ronald Koeman vast weer op een trein springen die voorbij komt rijden
Nou nee. Lijkt echt totaal niet op elkaar.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dit lijkt zo wel op gisteravond.. Waarbij Twente PSV is en Feyenoord NEC.
Oke zo kan het ookquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:57 schreef over_hedge het volgende:
Sowieso dat straks een afstandschot nog op een hand van een feyenoorder komt in de 16
Tweede net gemist, maar de eerste was terecht. En deze strafschop ook.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:56 schreef PizzaGeit het volgende:
2 keer onterecht rood![]()
![]()
Heeft munsterman liesveld ff gepijpt voor de wedstrijd ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |