Bijnaquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Komt vast nog een rode kaart voor frusti Lexie.
Ik vind het toch ook fantastisch, binnenkort zet ik die film misschien wel weer aan.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Best populaire fanart daar hoor.
Nou wees daar maar blij mee.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:53 schreef GGMM het volgende:
Gelukkig heb ik alleen Pelle in m'n team en geen andere Feyenoorders.
Ik heb gisteren de helft van The Lion King 3 weer zitten te kijkenquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind het toch ook fantastisch, binnenkort zet ik die film misschien wel weer aan.
Alhoewel ik het dan niet droog houd op het moment dat... ach je weet wel
iig niet voor de fair-play competitiequote:Op zondag 11 augustus 2013 13:54 schreef Scorpie het volgende:
Feyenoord gaat vol voor het kampioenschap
quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:55 schreef BlueNumber het volgende:
Dat is nog dringen daar onder de douche bij Feyenoord. En dat, terwijl we pas 70 minuten onderweg zijn.
Zou wel slecht zijn als dat niet zo is met 11 tegen 9quote:
Feyenoord gaat tegen degradatie vechten okquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:55 schreef ZaZoe het volgende:
feyenoord gaat 3 op een rij verliezen, kun je nu al zeggen. 9 punten achter al
Ik heb nog nooit deel 2 of 3 gezien.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de helft van The Lion King 3 weer zitten te kijken
Het enige voordeel dat Feyenoord momenteel nog heeft, is dat Twente ook slecht speeltquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zou wel slecht zijn als dat niet zo is met 11 tegen 9
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |