door een matig Twente.quote:
10quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:49 schreef Pleun2011 het volgende:
Er zit niet alleen weinig voetbal in dit Feyenoord.. er zit ook weinig leven in. Lijken wel 11 wassenbeelden...
Had jullie ook al eerder kunnen krijgenquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:47 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Vind je rood terecht?![]()
laat je nakijken man
Liever niet, dan mag hij niet meedoen tegen Ajax.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Komt vast nog een rode kaart voor frusti Lexie.
10quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:49 schreef Pleun2011 het volgende:
Er zit niet alleen weinig voetbal in dit Feyenoord.. er zit ook weinig leven in. Lijken wel 11 wassenbeelden...
Twente speelt in de tweede helft wel duidelijk beter dan in de eerste helft. Moet ik ze nageven.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:50 schreef Buitendam het volgende:
Ik hoop wel op een gelijkspel. Twee zo'n dramatische teams mogen niet winnen.
Die gaat nu al langzaam aan wat uitspraken doen om straks een breuk te kunnen forceren. Nico Dijkshoorn zei het laatst al, Koeman is nu al bezig met zijn vertrek.quote:
ja...quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:50 schreef TweeGrolsch het volgende:
Goed moment voor buitenkant rechts.
Ruudje Vormer speelt dan, die is ook bagger.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Liever niet, dan mag hij niet meedoen tegen Ajax.
Ik heb je topic gekickt, ik had het gevoel dat je deviantart account niet de aandacht kreeg die het verdiende.quote:
Dan ben je kennelijk 6 miljoen waard.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:51 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
ja...
Als je op dat niveau vanaf daar niet met links op goal kan schieten...
Wel van allemaal Amerikanen en andere buitenlandersquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb je topic gekickt, ik had het gevoel dat je deviantart account niet de aandacht kreeg die het verdiende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |