Goed planquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:55 schreef Mani89 het volgende:
Als ik Feyenoord supporter was zou ik nu dat hele stadion afbreken godvertyfus.
Volgende week is het toch om 12:30? Dat gaat Ajax dus sowieso niet winnen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:55 schreef ZaZoe het volgende:
feyenoord gaat 3 op een rij verliezen, kun je nu al zeggen. 9 punten achter al
Dan moet je die ook eens gaan kijken als je toch bezig bentquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit deel 2 of 3 gezien.
Wel als kleine johannes de avonturen van Timon en Pumbaa, dat was hilarisch.
Gewoon geen al te beste scheidsrechter. Jullie worden wel compleet weggespeeld trouwens, ook vóór de rode kaarten.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:56 schreef PizzaGeit het volgende:
2 keer onterecht rood![]()
![]()
Heeft munsterman liesveld ff gepijpt voor de wedstrijd ofzo
Dat roepen mensen al jaren hoor.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:56 schreef RetRy32 het volgende:
Aye ik riep al 1 jaar geleden dat Koeman een tyfusdebiel was, nu is het ineens mainstream.
Compleet weggespeeld was een groot woord, maar Twente is wel beter.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:56 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Gewoon geen al te beste scheidsrechter. Jullie worden wel compleet weggespeeld trouwens, ook vóór de rode kaarten.
Liesveld fluit gewoon redelijk tot goed, alle kaarten zijn terechtquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:56 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Gewoon geen al te beste scheidsrechter. Jullie worden wel compleet weggespeeld trouwens, ook vóór de rode kaarten.
Tegen dit Twente zou je met 5 man nog moeten winnen.quote:
Niet voor een trein?quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:57 schreef Oliver23 het volgende:
Als Ajax volgende week Feyenoord klopt, zal Ronald Koeman vast weer op een trein springen die voorbij komt rijden
Ik gok eerder voor een treinquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:57 schreef Oliver23 het volgende:
Als Ajax volgende week Feyenoord klopt, zal Ronald Koeman vast weer op een trein springen die voorbij komt rijden
Nou nee. Lijkt echt totaal niet op elkaar.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dit lijkt zo wel op gisteravond.. Waarbij Twente PSV is en Feyenoord NEC.
Oke zo kan het ookquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:57 schreef over_hedge het volgende:
Sowieso dat straks een afstandschot nog op een hand van een feyenoorder komt in de 16
Tweede net gemist, maar de eerste was terecht. En deze strafschop ook.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:56 schreef PizzaGeit het volgende:
2 keer onterecht rood![]()
![]()
Heeft munsterman liesveld ff gepijpt voor de wedstrijd ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |