quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:31 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Tijd om Achahbar een kans te geven.
Is al langer zo. Immers en Vilhena spelen louter reactief terwijl zij het spel moeten maken.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
Middenveld is ook niet proactief genoeg. Heel gek dit.
Tsja, een overtreding betekent rood op die positie, maar volgens mij was er niet zoveel aan de hand daar...quote:
Volgens Koeman is-ie wekenlang weg.quote:
Zegt Koeman ook bij FOX.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:48 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Nee, die kan niet spelen door zijn spierscheuring. Althans, dat las ik op NOS teletekst.
De Vrij.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:47 schreef nostra het volgende:
Wie gaat er trouwens in vredesnaam RB staan volgende week?
Leerdam tochquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:49 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Gaat de Vrij rechtsback spelen ofzo?
Kom op manquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:52 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Kan je niet eventjes ergens anders bijdehand gaan doen?
Ik zeg toch ook niet van niet? Ik vraag gewoon vriendelijk of je ergens anders bijdehand kan gaan doen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom op man, Feyenoord wordt gewoon weggetikt, ze hebben helemaal niets te vertellen gewoon.
Gewoon thuisblijven lijkt me beterquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:53 schreef PizzaGeit het volgende:
Hoe moeten we in godsnaam spelen tegen Ajax?
Kongolo? Er is weinig anders.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:53 schreef Wicky15 het volgende:
Jezus en wie gaat rechtsback volgende week???
Misschien Gio weer erbij halen? Ik weet het verder niet.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:53 schreef PizzaGeit het volgende:
Hoe moeten we in godsnaam spelen tegen Ajax?
Maar toen moesten we daar vooral niet om lopen zeuren.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:54 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat was vorig seizoen wel anders.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar toen moesten we daar vooral niet om lopen zeuren.
Dat was de kracht van het Legioen. Je weet wel, dat publiek dat vandaag in een stiltecoupe zitquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar toen moesten we daar vooral niet om lopen zeuren.
Als ik nog verder kijk loop ik straks de straat op en schop ik de eerste persoon die ik tegenkom het ziekenhuis in.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:58 schreef Sejt het volgende:
[..]
Feyenoord supporter ben je niet voor je plezier.
Ik kijk niet, ik luister alleen... die 11,95 voor EL zou toch verspild geld zijn geweest. Maar goed dat die site het even niet deedquote:
Ik voel je.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:59 schreef Siyara het volgende:
[..]
Als ik nog verder kijk loop ik straks de straat op en schop ik de eerste persoon die ik tegenkom het ziekenhuis in.
Dit dusquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kijk niet, ik luister alleen... die 11,95 voor EL zou toch verspild geld zijn geweest. Maar goed dat die site het even niet deed.
Lekker Ajax jinxen zoals ie Feyenoord jinxte.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:01 schreef Sejt het volgende:
Kan Louis niet even alle Feyenoord spelers uit z'n selectie gooien? Hebben er toch niks te zoeken.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:59 schreef Siyara het volgende:
[..]
Als ik nog verder kijk loop ik straks de straat op en schop ik de eerste persoon die ik tegenkom het ziekenhuis in.
Hetzelfde maar dan zonder kankerquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:00 schreef mega-worstje het volgende:
Fluit maar af kanker wedstrijd kanker scheids en kanker sfeer laten we eerlijk wezen
Ben er ook wel klaar mee.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:03 schreef mega-worstje het volgende:
Ik zal niet de enige zijn die nu al geen zin meer heeft dit seizoen?
Nope, hier ook, kankerzooi...quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:03 schreef mega-worstje het volgende:
De moed zakt je zo wel in de schoenen jaquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:03 schreef mega-worstje het volgende:
Ik heb nu alses uit staan , ik lees alleen nog hier meequote:
Lekker voor je, draai nog een shagje.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb nu alses uit staan , ik lees alleen nog hier meeWat een kutzondag.
Zoietsquote:
Inderdaad.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:04 schreef Abed het volgende:
Als je systeem bestaat uit alle ballen op Pelle en die missende albino erachter wat verwacht je dan ook.
Ik ook niet meer inderdaad. Volgende week staan we op 0 uit 3 na een kansloze nederlaag bij Ajax, en de rest van het seizoen lopen we achter de feiten aan zonder hoogstaand voetbal.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:03 schreef mega-worstje het volgende:
Niet, zeg die wedstrijd maar afquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:06 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Hoe gaat dit Feyenoord tegen Ajax spelen?
5-4-1 op de counter.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:06 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Hoe gaat dit Feyenoord tegen Ajax spelen?
Alleen bij Ajax zitten er geen ex-Feyenoorders, voor de rest lopen er bij iedere club wel wat rond dus dan kan dat gebeuren ja.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:05 schreef easy-going het volgende:
En weer een ex-Feyenoorder die scoort tegen Feyenoord....
quote:LIVE: Feyenoord in zak en as
quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb nu alses uit staan , ik lees alleen nog hier meeWat een kutzondag.
En dan netjes ingetogen blijven ondanks dat hij uitgefloten wordt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:05 schreef easy-going het volgende:
En weer een ex-Feyenoorder die scoort tegen Feyenoord....
Rekik en Bruma die het mooie weer maken bij PSV.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:07 schreef nostra het volgende:
Fernandez, Mokotjo, Castaignos, Ebecilio, godsamme
quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:08 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Ajax is een wedstrijd op zich, ongeacht de stand op de ranglijst"
of zoiets
quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:08 schreef mega-worstje het volgende:
CRISIS. EN NOU GODVERDOMME EENS EEN SPELER HALEN OF 3. OGEN OPENEN DEZE SELECTIE IS VERWEND, TIJD VOR VERS BLOED MANNENSUE WILLEN EN KUNNEN. FEYENOORD MENTALITEIT EIL IK ZIEN WIJ STAAN DR ELKE WEEK VOL ENTHAUSIASME EN GOEIE MOE ONS DE LONGEN UIT T LIKD TE SCHREEIWEN. SOMMIGE VAN ONS KOST HET EEN RIB UIT ONS LIJF OM
HIER LIVE NAAR TE KIJKEN. DIT IS SCHANDALIG SCHAAM JE DIEP NIET FEYENOORDWAARSIG ALLEMAAL NAAR ALLASKA EN NOOIT MEER TERUG
quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:08 schreef mega-worstje het volgende:
CRISIS. EN NOU GODVERDOMME EENS EEN SPELER HALEN OF 3. OGEN OPENEN DEZE SELECTIE IS VERWEND, TIJD VOR VERS BLOED MANNENSUE WILLEN EN KUNNEN. FEYENOORD MENTALITEIT EIL IK ZIEN WIJ STAAN DR ELKE WEEK VOL ENTHAUSIASME EN GOEIE MOE ONS DE LONGEN UIT T LIKD TE SCHREEIWEN. SOMMIGE VAN ONS KOST HET EEN RIB UIT ONS LIJF OM
HIER LIVE NAAR TE KIJKEN. DIT IS SCHANDALIG SCHAAM JE DIEP NIET FEYENOORDWAARSIG ALLEMAAL NAAR ALLASKA EN NOOIT MEER TERUG
Ik zou er haast vooraf voor tekenen...quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:08 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]![]()
Ja en dan gaan we met 5-0 van het veld af
AZ verliest ook nog wel vanmiddag.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:09 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Als NEC en Heracles een puntje pakken volgende week en wij verliezen bij Ajax (niet heel ondenkbaar) staan we gewoon laatste. Godverdomme wat een kut begin van het seizoen weer. Lijkt Mario Been tijd wel.
VAGNER LOVE TIMOSJOEK BELLEMIE ASSAIDI KWIDETTI GODVERDOMME HALEN DE REST WERKUH VOOR JE KKGELD!!!!quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:08 schreef mega-worstje het volgende:
Misschien een keertje niet kijken. Bespaart me dotterbehandeling.quote:
Sta je er vol enthausiasme johquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:08 schreef mega-worstje het volgende:
ja preciesquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:08 schreef mega-worstje het volgende:
Hadden we Rob Baan nog maar als TD, toen kon dat nog. Kreeg je op de laatste transferdag helden als Östlund.en Corey Gibbs.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:08 schreef mega-worstje het volgende:
Nu 0.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:12 schreef Fred_B het volgende:
Voor wat het waard is: Zwolle uit, Twente thuis en Ajax uit leverden vorig seizoen ook maar 1 punt op.
Precies, slechts 4 keer vissen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:13 schreef mega-worstje het volgende:
mulder ziet er goed uit hoor dit seizoen
Dat ene puntje moet dus bij Ajax worden behaald.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:12 schreef Fred_B het volgende:
Voor wat het waard is: Zwolle uit, Twente thuis en Ajax uit leverden vorig seizoen ook maar 1 punt op.
Fout.. dat was dankzij Mark Wotte.. Baan was toen al wegquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:12 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hadden we Rob Baan nog maar als TD, toen kon dat nog. Kreeg je op de laatste transferdag helden als Östlund.en Corey Gibbs.
Goh, gelukkigquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:12 schreef Fred_B het volgende:
En terecht.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:13 schreef GotenSSJ het volgende:
Zielig team hebben jullie, niet eens de bal buitenspelen
Ga ff ergens anders onzin uitkramen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:13 schreef GotenSSJ het volgende:
triest gaan tijdrekken met 4-1quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:13 schreef GotenSSJ het volgende:
Klopt, maar toen verloren we niet zo kansloos van Zwolle en Twente, en ik zie ons geen punt pakken in Amsterdam.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:12 schreef Fred_B het volgende:
Wotte, die was nog ergerquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:13 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Fout.. dat was dankzij Mark Wotte.. Baan was toen al weg
Beste club van Zuid Holland!quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Staat ado een keer boven feyenoord na 2 speelronde. Ook leuk joh! Niks mis mee!
Volgende week staat al op de planningquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:16 schreef DaMart het volgende:
Wat een wanprestatie weer... dit elftal heeft echt een kwaliteitsimpuls nodig, anders gaan we nog veel meer van dit soort frustrerende wedstrijden krijgen dit jaar.
Nah, individueel allemaal redelijke speler, gewoon een fatsoenlijke trainer nodig.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:16 schreef DaMart het volgende:
Wat een wanprestatie weer... dit elftal heeft echt een kwaliteitsimpuls nodig, anders gaan we nog veel meer van dit soort frustrerende wedstrijden krijgen dit jaar.
JA!quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Beste club van Zuid Holland!
quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:17 schreef mega-worstje het volgende:
Achahbar achter de spits volgende week.
Gio in de verdediging en van Gastel op het middenveld ... het lek is bovenquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:17 schreef mega-worstje het volgende:
makaay in de spits volgende week.
Inderdaad, alleen kunnen we geen megabedragen neerleggen zoals PSV voor een Maher of het salaris betalen van Mounir.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:16 schreef DaMart het volgende:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:18 schreef Sejt het volgende:
Komende dagen maar dit topic vermijden voor alle trolls en andere idioten, die hiervan willen genieten.
voor een vrouw heb je er verdomd veel zicht opquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:17 schreef easy-going het volgende:
[..]
Gio in de verdediging en van Gastel op het middenveld ... het lek is boven
Verkeerde topicquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een droeftoeter die Koeman, willen dat de scheids eerder affluit.
En ook nog eens tegen zijn spelers zeggen dat ze geen hand moeten gevenquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Beetje raar.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:18 schreef Sejt het volgende:
Komende dagen maar dit topic vermijden voor alle trolls en andere idioten, die hiervan willen genieten.
Een beetje ironisch is het wel.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Beetje raar.
De nr1 hobby van Feyenoorders is in andere topics trollen maar omdat je nu zelf afgaat meteen wegrennen.
Zelfs al zou dat lukken, dan sta je nog op 15 punten uit 8 wedstrijden. Met een beetje geluk staan we dan 6de na 8 wedstrijden.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:18 schreef nostra het volgende:
Nou ja, NAC thuis, Roda thuis, NEC uit, Utrecht thuis en ADO thuis is gewoon 15 punten zelfs met dit kneuzenelftal.
Ik niet, maar krijg er nu wel zin in. Zie je bij jullie uitglijer.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Beetje raar.
De nr1 hobby van Feyenoorders is in andere topics trollen maar omdat je nu zelf afgaat meteen wegrennen.
Echt?quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Beetje raar.
[b]De nr1 hobby van Feyenoorders is in andere topics trollen[/b] maar omdat je nu zelf afgaat meteen wegrennen.
Wut?quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:21 schreef Clappindemcheekz het volgende:
eerste plaats kan dus nu al vergeten wordenVerbaast me wel, zo'n verschil met vorig seizoen.
Nee en ga nou maar weer weg, nepjoodjequote:Op zondag 11 augustus 2013 14:22 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Wut?
Vorig seizoen speelden we net zo slecht.
Makkelijke kaarten voor de Vrij. De eerste penalty en rood was dubieus.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:22 schreef Buitendam het volgende:
Welke rare beslissing heeft de scheids gemaakt dan? Ze moeten hem op hun blote knieeen bedanken dat Opa J. mocht blijven staan.
Makkelijke kaarten? Die tweede kaart. Zo inkomen op het middenveld...quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Makkelijke kaarten voor de Vrij. De eerste penalty en rood was dubieus.
Eerste plaats heeft er nooit ingezeten. Is ook nooit realistisch geweest om te verwachten / verlangen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:21 schreef Clappindemcheekz het volgende:
eerste plaats kan dus nu al vergeten wordenVerbaast me wel, zo'n verschil met vorig seizoen.
Nee hoor, eerste kaart De Vrij misschien welquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Makkelijke kaarten als in makkelijk te beoordelen als geel neem ik aan?quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik geef je nu al mee dat er ergere tackles komen die onbestraft blijven. En die eerste gele kaart gaat 't om, dat was geeneens een overtreding.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Makkelijke kaarten? Die tweede kaart. Zo inkomen op het middenveld...
Net als je doktersuitslag.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Makkelijke kaarten als in makkelijk te beoordelen als geel neem ik aan?
Helemaal niet, want dan had Kongolo volgende week gespeeld.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:22 schreef Buitendam het volgende:
Welke rare beslissing heeft de scheids gemaakt dan? Ze moeten hem op hun blote knieeen bedanken dat Opa J. mocht blijven staan.
Volgens mij kijk je een beetje door een Feyenoordbril. Doorgebroken speler is rood, de Vrij had minimaal 2 overtredingen die je met geel kunt bestempelen dus ook terecht eraf.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik geef je nu al mee dat er ergere tackles komen die onbestraft blijven. En die eerste gele kaart gaat 't om, dat was geeneens een overtreding.
Koeman ten voeten uit.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit dus. Feyenoord heeft in feite vorig jaar boven zijn kunnen gespeeld.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Eerste plaats heeft er nooit ingezeten. Is ook nooit realistisch geweest om te verwachten / verlangen.
Vorig seizoen net zo min. Vorig seizoen hebben de resultaten veel verbloemd, maar het spel was toen ook vaak allerminst overtuigend of duidelijk beter dan de tegenstander.
Maar het wordt dit seizoen al moeilijk genoeg om 4de te eindigen.
volgende week de ruiten van de spelersbus eruit keilen lijkt me een mooi beginquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:23 schreef mega-worstje het volgende:
maar gaan we nou t maasgebouw bestormen
speelt toch ook rb?quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Helemaal niet, want dan had Kongolo volgende week gespeeld.
Sneuneusquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Net als je doktersuitslag.
Eerst even Vagner Love bellen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:23 schreef mega-worstje het volgende:
maar gaan we nou t maasgebouw bestormen
Ja, ik kijk door een Feyenoordbril net als jij door anti-Feyenoordbril kijkt. Mag allemaal. Maar ik spreek je nog wel als jullie een keer genaaid worden.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Volgens mij kijk je een beetje door een Feyenoordbril. Doorgebroken speler is rood, de Vrij had minimaal 2 overtredingen die je met geel kunt bestempelen dus ook terecht eraf.
Vorig seizoen hield ik er wel serieus rekening mee hoor. Half het nederlands elftal stond tweewekelijks in de kuip te ballen, lijkt me geen onrealitisch beeld.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Eerste plaats heeft er nooit ingezeten. Is ook nooit realistisch geweest om te verwachten / verlangen.
Vorig seizoen net zo min. Vorig seizoen hebben de resultaten veel verbloemd, maar het spel was toen ook vaak allerminst overtuigend of duidelijk beter dan de tegenstander.
Maar het wordt dit seizoen al moeilijk genoeg om 4de te eindigen.
Topteamquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:26 schreef Fuszy het volgende:
van beek is toch ook een rechtsback? Kan je Indi + mathijsen centraal zetten en Nelom linksback
quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja, ik kijk door een Feyenoordbril net als jij door anti-Feyenoordbril kijkt. Mag allemaal. Maar ik spreek je nog wel als jullie een keer genaaid worden.
Ik beoordeel overtredingen zonder clubshirt. Waarom zou Toivonen wel geel moeten krijgen voor eenzelfde overtreding en de Vrij niet? Zo objectief kan ik wel zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja, ik kijk door een Feyenoordbril net als jij door anti-Feyenoordbril kijkt. Mag allemaal. Maar ik spreek je nog wel als jullie een keer genaaid worden.
Ga nou maar lekker voetbal kijken of draait je leven om Feyenoord?quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:27 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]Als Feyenoorder zeuren als je een keer de scheids tegen zou hebben. Wat sowieso al niet zo was vandaag, maar dat ter zijde. Het moet allemaal niet gekker worden op de wereld
Nee hoor, mijn club heeft gisteren al gespeeld.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ga nou maar lekker voetbal kijken of draait je leven om Feyenoord?
Het zijn potverdikkie allemaal internationalsquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
we mogen nog niet teveel verwachten van deze gassies
O, je bent er zo een.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn club heeft gisteren al gespeeld.
Twente speelde met een jonger team dan Feyenoord.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
we mogen nog niet teveel verwachten van deze gassies
Eigenlijk is Twente nog slechter dan Feyenoord.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Twente speelde met een jonger team dan Feyenoord.
Klopt, als een gemiddelde Feyenoorder kan kiezen tussen:quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:28 schreef mega-worstje het volgende:
als de joden maar verliezen toch?
Een eckte eckte feyenoorder gespotquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:28 schreef mega-worstje het volgende:
als de joden maar verliezen toch?
Het zou wel heel treurig zijn al hij hier al door opgenaaid zou worden, enkeltje psychiater zou wel oke zijn in dat geval.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:29 schreef Scarface88 het volgende:
De Vrij is gewoon opgenaaid door alle media dat hij "harder" moest gaan spelen. Nou zie hier het resultaat.
Vergeet dequote:Op zondag 11 augustus 2013 14:30 schreef Knalerwtje het volgende:
Maar goed dat Feyenoord zo'n pareltje als Clasie heeft. Wat een topper is dat.
Clasie zou ook wel wat meedogenlozer mogen worden.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:30 schreef Knalerwtje het volgende:
Ook dat, en ook PSV speelt met een jonger elftal.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Twente speelde met een jonger team dan Feyenoord.
Bijna net zo beschamend als het vertoonde spelquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:30 schreef Knalerwtje het volgende:
Hij stond in ieder geval beetje te stotteren voor de camera's van de NOS en RTL, dat hij hierin nog stappen moest maken. Ik denk dat die jongen veel druk op zich voelde na vorige week.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:30 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Het zou wel heel treurig zijn al hij hier al door opgenaaid zou worden, enkeltje psychiater zou wel oke zijn in dat geval.
...gast.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:31 schreef indiaantje89 het volgende:
Was een drama vandaag maar zit niets anders op om je te richten op de volgende wedstrijd. Een overschatte Ajax moet te doen zijn. Gewoon ervoor gaan!
Wees eens realistisch. Zelfs tegen GAE uit zou dit elftal al naar adem happen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:31 schreef indiaantje89 het volgende:
Was een drama vandaag maar zit niets anders op om je te richten op de volgende wedstrijd. Een overschatte Ajax moet te doen zijn. Gewoon ervoor gaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |