Nee en ga nou maar weer weg, nepjoodjequote:Op zondag 11 augustus 2013 14:22 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Wut?
Vorig seizoen speelden we net zo slecht.
Makkelijke kaarten voor de Vrij. De eerste penalty en rood was dubieus.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:22 schreef Buitendam het volgende:
Welke rare beslissing heeft de scheids gemaakt dan? Ze moeten hem op hun blote knieeen bedanken dat Opa J. mocht blijven staan.
Makkelijke kaarten? Die tweede kaart. Zo inkomen op het middenveld...quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Makkelijke kaarten voor de Vrij. De eerste penalty en rood was dubieus.
Eerste plaats heeft er nooit ingezeten. Is ook nooit realistisch geweest om te verwachten / verlangen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:21 schreef Clappindemcheekz het volgende:
eerste plaats kan dus nu al vergeten wordenVerbaast me wel, zo'n verschil met vorig seizoen.
Nee hoor, eerste kaart De Vrij misschien welquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Makkelijke kaarten als in makkelijk te beoordelen als geel neem ik aan?quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik geef je nu al mee dat er ergere tackles komen die onbestraft blijven. En die eerste gele kaart gaat 't om, dat was geeneens een overtreding.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Makkelijke kaarten? Die tweede kaart. Zo inkomen op het middenveld...
Net als je doktersuitslag.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Makkelijke kaarten als in makkelijk te beoordelen als geel neem ik aan?
Helemaal niet, want dan had Kongolo volgende week gespeeld.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:22 schreef Buitendam het volgende:
Welke rare beslissing heeft de scheids gemaakt dan? Ze moeten hem op hun blote knieeen bedanken dat Opa J. mocht blijven staan.
Volgens mij kijk je een beetje door een Feyenoordbril. Doorgebroken speler is rood, de Vrij had minimaal 2 overtredingen die je met geel kunt bestempelen dus ook terecht eraf.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik geef je nu al mee dat er ergere tackles komen die onbestraft blijven. En die eerste gele kaart gaat 't om, dat was geeneens een overtreding.
Koeman ten voeten uit.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een droeftoeter die Koeman, willen dat de scheids eerder affluit.
Dit dus. Feyenoord heeft in feite vorig jaar boven zijn kunnen gespeeld.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Eerste plaats heeft er nooit ingezeten. Is ook nooit realistisch geweest om te verwachten / verlangen.
Vorig seizoen net zo min. Vorig seizoen hebben de resultaten veel verbloemd, maar het spel was toen ook vaak allerminst overtuigend of duidelijk beter dan de tegenstander.
Maar het wordt dit seizoen al moeilijk genoeg om 4de te eindigen.
volgende week de ruiten van de spelersbus eruit keilen lijkt me een mooi beginquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:23 schreef mega-worstje het volgende:
maar gaan we nou t maasgebouw bestormen
speelt toch ook rb?quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Helemaal niet, want dan had Kongolo volgende week gespeeld.
Sneuneusquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Net als je doktersuitslag.
Eerst even Vagner Love bellen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:23 schreef mega-worstje het volgende:
maar gaan we nou t maasgebouw bestormen
Ja, ik kijk door een Feyenoordbril net als jij door anti-Feyenoordbril kijkt. Mag allemaal. Maar ik spreek je nog wel als jullie een keer genaaid worden.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Volgens mij kijk je een beetje door een Feyenoordbril. Doorgebroken speler is rood, de Vrij had minimaal 2 overtredingen die je met geel kunt bestempelen dus ook terecht eraf.
Vorig seizoen hield ik er wel serieus rekening mee hoor. Half het nederlands elftal stond tweewekelijks in de kuip te ballen, lijkt me geen onrealitisch beeld.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Eerste plaats heeft er nooit ingezeten. Is ook nooit realistisch geweest om te verwachten / verlangen.
Vorig seizoen net zo min. Vorig seizoen hebben de resultaten veel verbloemd, maar het spel was toen ook vaak allerminst overtuigend of duidelijk beter dan de tegenstander.
Maar het wordt dit seizoen al moeilijk genoeg om 4de te eindigen.
Topteamquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:26 schreef Fuszy het volgende:
van beek is toch ook een rechtsback? Kan je Indi + mathijsen centraal zetten en Nelom linksback
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |