Heftig hoor.quote:Op zondag 11 augustus 2013 04:45 schreef Norrage het volgende:
Toch 5 van de 6 laatste potten naar Rafa. Na die 7 op rij van nole
Trusten.quote:Op zondag 11 augustus 2013 04:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heftig hoor.
Welterusten allemaal.
Ik mag ook hopen van niet. Ik vind Ranic net een grote kleuter, uit zo'n film als Honey, I Shrunk the Kids.quote:Op zondag 11 augustus 2013 04:51 schreef Rosario het volgende:
[..]
Trusten.
Rafa er morgen af tegen Raonic? Ik mag toch hopen van niet zeg.
Ja, inderdaad. Iemand had het al even over 02.00 uur nachts maar dan had ik die beker aan me voorbij laten gaan.quote:Op zondag 11 augustus 2013 09:46 schreef Ambrosius het volgende:
De finale begint wel op een beter tijdstip: 21.00u.
I see your point.quote:Op zondag 11 augustus 2013 09:47 schreef jojomen4 het volgende:
Wat is hier aan de hand? Als ik pagina 1 lees lijkt het alsof ik op het Rafanadalforum.com zit.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:46 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Mooi gedaan Rafa!
Hopelijk is het nu eindelijk eens afgelopen met die Djoko-hype. Raf is in ieder geval goed bezig om 'm weer terug in z'n ei te krijgen en hopelijk voorgoed.
Welke djoko hype?quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:46 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Mooi gedaan Rafa!
Hopelijk is het nu eindelijk eens afgelopen met die Djoko-hype. Raf is in ieder geval goed bezig om 'm weer terug in z'n ei te krijgen en hopelijk voorgoed.
Het is geen gravel, dus mag men voor Rafa zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2013 09:47 schreef jojomen4 het volgende:
Wat is hier aan de hand? Als ik pagina 1 lees lijkt het alsof ik op het Rafanadalforum.com zit.
Precies. Al was ik in Miami niet voor Rafa. Omdat hij daar slecht speelde en verdedigend en je dan altijd het gevoel hebt dat de tegenstanders het weggeven en niet dat Rafa de zege komt ophalen. Ik wil voor Rafa zijn, en hetzelfde gel;dt trouwens voor Murray, als ze aanvallend en vol initiatief spelen. Dan is het leukquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:30 schreef Rosario het volgende:
[..]
Het is geen gravel, dus mag men voor Rafa zijn.
Omdat je denkt dat Nadal hem heel makkelijk wint?quote:
Wat een onzin. De meest sympathieke speler van de tour is denk ik Djoko.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:34 schreef 1239758715981 het volgende:
Rafa is een baas en ongveer 10,000x zo sympatiek als Djokovic, maar ik hoop vurig dat hij de 17 GSs niet haalt. Federer is toch mijn ultieme held.
Tsja. Het is maar hoe je het bekijkt. Maar hij heeft er duidelijk zelf lol in.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:36 schreef 1239758715981 het volgende:
Jammer dat je me citeerde, nu kan ik mijn spelfout niet weghalen
Djokovic komt ontzettend nep op mij over, zo van 'haha kijk mij eens grappig zijn'.
Vanaf 09:50, zo spannend!quote:
beste novandy wedstrijd of was dat AO 2012 (halve finale) ?quote:
Nee de beste was denk ik Rome 2011. DIe AO2012 was wel aardig, maar wel van laag niveau. Rome en Shanghai waren wel het meest episch mijns inziensquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:35 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
beste novandy wedstrijd of was dat AO 2012 (halve finale) ?
leuke wedstrijd idd maar ze hebben niet vaak op gravel gespeeld toch?quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:39 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee de beste was denk ik Rome 2011. DIe AO2012 was wel aardig, maar wel van laag niveau. Rome en Shanghai waren wel het meest episch mijns inziens
Ook wel een epische pot hoor, zeker gezien de occasion (en dat Nole daarna gewoon Rafa in straight sets van de baan mepte in de finale)
DIe rally op 3:35![]()
Zover ik weet 1x eerder, toen was het 6-0 6-4 voor Nole ofzoquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:46 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
leuke wedstrijd idd maar ze hebben niet vaak op gravel gespeeld toch?
Makkie voor Nadal.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:06 schreef Federer-fan het volgende:
Spelers op de baan: Nadal en Raonic.
Vanwaar die spottende PI jongeman?quote:
Klopt, was de R16 in Monte-Carlo 2008.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:51 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zover ik weet 1x eerder, toen was het 6-0 6-4 voor Nole ofzo
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:23 schreef detennismaster het volgende:
Hoe denken jullie dat aan het eind van het jaar de top10 er uit gaat zien. Dit is mijn prognose:
1 Novak Djokovic
2 Andy Murray
3 Roger Federer
4 Rafael Nadal
5 David Ferrer
6 Thomas Berdych
7 Juan Martin Del Potro
8 Jo-Wilfried Tsonga
9 Milos Raonic
10 Richard Gasquet
Niet hele grote veranderingen dus behalve Raonic. Die zie ik echt die stap maken.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 06:53 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Raonic zie ik trouwens het jaar niet in de top 10 eindigen. Hij zal er uiteindelijk wel komen, maar dit jaar ben ik niet echt onder de indruk.
Get your tits outquote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:35 schreef Tim86 het volgende:
Raonic is echt veel te passief momenteel en dan krijg je hetzelfde probleem als Isner. Hij moet echt veel meer het initiatief gaan nemen, want verdedigend is het gewoon een zeer beperkte speler. En zijn returngame zal een stuk beter moeten. Heeft nog veel te leren, maar is nog erg jong. Top 10 kan makkelijk, maar dan moet hij het dus wel een keer tijdens een Slam laten zien en hij heeft al vaak genoeg moeite met een zware driesetter, laat staan 4 of 5. Ik ben een fan, maar zie het dit jaar dus ook nog niet gebeuren eigenlijk.
Nou gefeliciteerd, hij bereikt het op eigen bodem door overwinningen op een geblesseerde Del Potro die geen service harder dan 150km/h sloeg en een Gulbis die in de laatste set alleen maar ruzie maakte met het publiek. Anders was hij gewoon plaatsen gezakt.quote:
Daar staat hij eind van het jaar toch niet meer vrees ikquote:
Dat denk ik op dit moment ook hoor.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar staat hij eind van het jaar toch niet meer vrees ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |