Heftig hoor.quote:Op zondag 11 augustus 2013 04:45 schreef Norrage het volgende:
Toch 5 van de 6 laatste potten naar Rafa. Na die 7 op rij van nole
Trusten.quote:Op zondag 11 augustus 2013 04:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heftig hoor.
Welterusten allemaal.
Ik mag ook hopen van niet. Ik vind Ranic net een grote kleuter, uit zo'n film als Honey, I Shrunk the Kids.quote:Op zondag 11 augustus 2013 04:51 schreef Rosario het volgende:
[..]
Trusten.
Rafa er morgen af tegen Raonic? Ik mag toch hopen van niet zeg.
Ja, inderdaad. Iemand had het al even over 02.00 uur nachts maar dan had ik die beker aan me voorbij laten gaan.quote:Op zondag 11 augustus 2013 09:46 schreef Ambrosius het volgende:
De finale begint wel op een beter tijdstip: 21.00u.
I see your point.quote:Op zondag 11 augustus 2013 09:47 schreef jojomen4 het volgende:
Wat is hier aan de hand? Als ik pagina 1 lees lijkt het alsof ik op het Rafanadalforum.com zit.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:46 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Mooi gedaan Rafa!
Hopelijk is het nu eindelijk eens afgelopen met die Djoko-hype. Raf is in ieder geval goed bezig om 'm weer terug in z'n ei te krijgen en hopelijk voorgoed.
Welke djoko hype?quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:46 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Mooi gedaan Rafa!
Hopelijk is het nu eindelijk eens afgelopen met die Djoko-hype. Raf is in ieder geval goed bezig om 'm weer terug in z'n ei te krijgen en hopelijk voorgoed.
Het is geen gravel, dus mag men voor Rafa zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2013 09:47 schreef jojomen4 het volgende:
Wat is hier aan de hand? Als ik pagina 1 lees lijkt het alsof ik op het Rafanadalforum.com zit.
Precies. Al was ik in Miami niet voor Rafa. Omdat hij daar slecht speelde en verdedigend en je dan altijd het gevoel hebt dat de tegenstanders het weggeven en niet dat Rafa de zege komt ophalen. Ik wil voor Rafa zijn, en hetzelfde gel;dt trouwens voor Murray, als ze aanvallend en vol initiatief spelen. Dan is het leukquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:30 schreef Rosario het volgende:
[..]
Het is geen gravel, dus mag men voor Rafa zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |