Ik kan niet, moet werken dan.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:43 schreef Elfletterig het volgende:
Misschien moeten we de NWS-slowchat-vakantie organiseren
Iets met ijshockey was het toch?quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:54 schreef sp3c het volgende:
jullie mogen wel met mij mee op vakantie volgend jaar
zelf betalen, oranje frutsels niet optioneel
Waar gaat de reis heen?quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:54 schreef sp3c het volgende:
jullie mogen wel met mij mee op vakantie volgend jaar
zelf betalen, oranje frutsels niet optioneel
Litouwen lijkt me zeker wel een interessante bestemming.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:59 schreef sp3c het volgende:
Vilnius, Litouwen
iets met ijshockey ja maar dat hoeven jullie niet te zien natuurlijk, stadje is op zichzelf al leuk genoeg
Ik denk dat ik pas.quote:
Noorwegen ben ik al paar keer geweest, Ierland nog niet, maar an sich wel leuk.quote:
Indonesië is gaaf inderdaad.quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:09 schreef Kentoet het volgende:
Suriname lijkt me echt tof om een keer heen te gaan. Of Argentinië, of de Filipijnen, Indonesië, Nieuw Zeeland.
Ik ben in beide landen nog niet geweest. Ze staan op #1 en #2 van mijn to-do-list.quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Noorwegen ben ik al paar keer geweest, Ierland nog niet, maar an sich wel leuk.
Maar niet in me uppie, dan liever een leuke stad in een warm land.
waarom?quote:
Dunno, klinkt gewoon niet leuk.quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
waarom?
mooi weer, prachtige oude stad, iedereen houd van westerlingen
Noorwegen is erg mooi in ieder geval, maar dan moet je wel een rondrit doen met de auto.quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben in beide landen nog niet geweest. Ze staan op #1 en #2 van mijn to-do-list.
Ja vorig jaar nog, erg leuk.quote:
das net zoiets als zeggen dat je niets met Nederland hebt omdat Almere matig isquote:Op zondag 11 augustus 2013 01:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dunno, klinkt gewoon niet leuk.
Ik heb niks met het voormalig oostblok.
Het is ook gewoon een persoonlijk gevoel, ik heb niet zoveel met het Oostblok.quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
das net zoiets als zeggen dat je niets met Nederland hebt omdat Almere matig is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |