Bij jou wel eens erg moeilijk te peilen.quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Alleen Wibi Soerjadi zou mij meer bonuspunten opleveren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ik heb niet eens meer gekeken, dat wil ik helemaal nietquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:00 schreef Njosnavelin het volgende:
Karina, je hebt wel aardig wat punten gehaald in het FOK! Babe topic.
Haha, eindelijk eens beter na al die slimste mens nederlagenquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Met mijn 464e plaats zal ik geen bedreiging zijn
quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Het is een vrolijke jongen. Had zelfmoord dan ook niet als oorzaak. Weet even niet wat wel eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Van de 11 heb van 9 spelers nog nooit gehoord....ik ben de ondergang van de NWS SC subleaguequote:Op maandag 12 augustus 2013 19:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, eindelijk eens beter na al die slimste mens nederlagen![]()
Helaas kan ik nu alleen niet met de eer strijken.
Ik vind hem het grootste kind van Nederland. Hij is ergens eind dertig 43, maar gedraagt zich doorgaans als een jochie van 12-13 jaar. Hooguit 12-13 jaar, welteverstaan.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het is een vrolijke jongen. Had zelfmoord dan ook niet als oorzaak. Weet even niet wat wel eigenlijk.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Van de 11 heb van 9 spelers nog nooit gehoord....ik ben de ondergang van de NWS SC subleague
Met zijn disneyverzameling, zijn verzameling speelgoedautootjes en zijn superjonge vriendin is hij een opvallende verschijning inderdaad. Beetje Michael Jackson-achtig, maar dan een stuk gezonder en vrolijker.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind hem het grootste kind van Nederland. Hij is ergens eind dertig 43, maar gedraagt zich doorgaans als een jochie van 12-13 jaar. Hooguit 12-13 jaar, welteverstaan.
Ik werd gevraagd...heb 80x gezegd, weet je het zekerquote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik werd gevraagd...heb 80x gezegd, weet je het zeker
Kijk mij eens nuttig zijnquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]![]()
Maar nu laat je de rest van de subleague wel met een beter gevoel. Karina staat nu 3e van de 5 bijvoorbeeld. En Dagoduck staat niet laatste maar 4e dankzij jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |