Niks, had alleen verwacht dat jullie er helemaal ondersteboven van zouden zijn.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wat wil je weten over Friso?
Eens. Ik koop in principe nooit iets on-line en dan heb ik nog geeneens het eigenbelang dat ik in de middenstand werk.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Maar goed, als je in een winkel werkt dan heb je sowieso andere gedachtes over online shoppen.
Ik weet uit 1e hand wat dit met de binnenstad en de middenstand doet.
Ja dat is wel een groot nadeel ja. Toch koop ik bijna alles online, zoveel makkelijkerquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Maar goed, als je in een winkel werkt dan heb je sowieso andere gedachtes over online shoppen.
Ik weet uit 1e hand wat dit met de binnenstad en de middenstand doet.
Nee, ik vind het naar voor zijn familie maar ik heb niet zitten huilen of zo.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niks, had alleen verwacht dat jullie er helemaal ondersteboven van zouden zijn.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niks, had alleen verwacht dat jullie er helemaal ondersteboven van zouden zijn.
Wat een luguber topicquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]![]()
Het levert mij punten op![]()
GC / Wie gaan er dood in [2013]?!
Oh daar heb ik volgens mij ook nog gepost, maar ik weet niet meer wie.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]![]()
Het levert mij punten op![]()
quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Na Hugo Chavez de 2e die ik in mijn voorspelling goed heb. Even leek het erop dat de 2e Mandela zou worden, maar op die punten zal ik nog even moeten wachten.
Nu Keith Bakker nog, dat zouden punten worden die de meeste niet in hun voorspelling hebben staan.
Alleen Wibi Soerjadi zou mij meer bonuspunten opleveren.quote:
Ik sta op 279quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Over punten gesproken: Hoe ging je 1e ronde in de fok! voetbalmanager, Karina?
Is dat slecht? Waaghals zei dat wij (=hijquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik sta op 279Vrijdag even wisselen dus.
Zelfs ik heb puntenquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Over punten gesproken: Hoe ging je 1e ronde in de fok! voetbalmanager, Karina?
Ghehe.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:57 schreef Specularium het volgende:
Ik had net een brainfriso van een raketje.
Slechter dan Waaghals jaquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is dat slecht? Waaghals zei dat wij (=hij) op 160 staat.
Stekker eruit trekken, dat wil wel eens helpen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:57 schreef Specularium het volgende:
Hele kleine punten toch?quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zelfs ik heb puntenmaar ga wel iemand verkopen
Dat zijn geen leuke gebbetjes hequote:Op maandag 12 augustus 2013 18:57 schreef Specularium het volgende:
Met mijn 464e plaats zal ik geen bedreiging zijnquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is dat slecht? Waaghals zei dat wij (=hij) op 160 staat.
Waarom niet, die man is nu beter af in mijn ogen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zijn geen leuke gebbetjes he![]()
Lekker raketje, heb ik ook gekocht.
quote:
Alsof ik dat serieus bedoelquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Waarom niet, die man is nu beter af in mijn ogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |