Haha, ik gebruik mijn Yamaha CP33 stage piano als masterkeyboard. Hij is aangesloten met USB aan m'n PC zodat ik MIDI signalen kan sturen naar software/sample libraries. Hier dit is de trombonequote:
Snap er niks van...quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heb jij daar ook al zo'n last van?
Dat komt vanzelf wel goedquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:50 schreef Lotusss het volgende:
Ivan is al helemaal thuis hier.
Stalin is aan hem gewend, maar Leena vindt zo'n kitten he-le-maal niks.
Zieke main strings hoor sammiequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:38 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik zat net even heerlijk te improviseren achter de piano, dit kwam ervan:
https://soundcloud.com/me(...)mbone-sonate-stukje1
Wtf?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:53 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zieke main strings hoor sammie
BB geilt op jouw string?quote:
Voor Sam hoop ik dat jij gelijk hebt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is ook nog een mogelijkheid
Hehequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voor Sam hoop ik dat jij gelijk hebt.
Nee, ik ben je reinste amateurquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:53 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Had jij nou verstand van muziek?
Even quoten voor het nageslachtquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:01 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, ik ben je reinste amateur
Obviously een grapje..quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Even quoten voor het nageslacht
Bij deze.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat raar, misschien toch maar eens zo'n mannetje laten langskomen
Zojuist gedaan, maar mijn Commodore 64 is er niets sneller van gewordenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:12 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Bij deze.
Les 1: Plaatje uploaden op het wereld wijde internet.
Stap 1 Alpha - U zoekt het plaatje dat u alvast heeft gedownload
Stap 1 Bravo - Als u dat niet heeft gedaan bent u een klont, en begint u opnieuw bij stap 1 Alpha
Stap 2 Alpha - U opent het plaatje door twee maal te klikken met de muis op het pictogram van de
afbeelding
Stap 2 Bravo - Niet schrikken, overal vanaf blijven, het slaan op de behuizing dan wel monitor van uw personal computer uit frustratie en/ of agressie zal het complexe proces niet voorspoedigen.
Stap 2 Charlie - Zowel uw muis als toetsenbord zijn ontworpen als bedieningsapparatuur, niet als (sloop)hamer, frisbee, lasso, wasbord, voor/ achterbumper op voertuigen of overige doeleinden waar ze niet voor zijn ontworpen.
Stap 3 Alpha - Eenmaal uw persoonlijke computer uw afbeelding heeft geopend, klikt u met de muis op de printknop links bovenaan, waarna uw computer uw afbeelding zal uitprinten.
Stap 3 Bravo - Indien u niet in het bezit bent van een werkende en aangesloten printer, dien ik u vriendelijk doch dringend te vragen weer terug plaats te nemen achter de geraniums en mij vooral niet meer lastig te vallen met stomme vragen over uw personal computer.
Stap 4 Alpha - Uw printer heeft ondertussen uw afbeelding uitgeprint, u vouwt hem op totdat de uitgeprinte afbeelding in een envelop past, en doet hem vervolgens ook in een envelop.
Stap 5 Alpha - U gaat weer terug naar uw computer, en kijkt vervolgens aan de achterkant van de behuizing van uw personal computer, waar alle kabels zijn aangesloten.
Stap 5 Bravo - U zult daar een RJ-45 kabel zien aangesloten met stekker, in de volksmond ook wel bekend als internetkabel. Deze kabel kunt u herkennen door de knipperende oranje en/ of groene lichtjes waar de stekker is aangesloten op uw computer.
Stap 5 Charlie - U knipt exact 5 centimeter van de kabel af, zonder de stekker mee te nemen.
Stap 6 Alpha - U doet de 5 centimeter lange internetkabel in de envelop tezamen met de uitgeprinte afbeelding.
Stap 6 Bravo - U addresseert de envelop aan uw internetprovider en plakt een postzegel op.
Stap 6 Charlie - Het is wettelijk toegestaan om uw zelfgemaakte tekening ook op te sturen, indien u daar belang bij heeft.
Stap 6 Delta - U likt enkel en alleen de envelop dicht. Niet de postbode, noch uzelf, omwonenden of de deurbel.
Stap 7 Alpha - U doet de envelop op de bus.
Heb je wel exact 5cm afgeknipt van de kabel? Iets te veel of te weinig en hij doet het niet meer !quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zojuist gedaan, maar mijn Commodore 64 is er niets sneller van geworden
Exact, ik hem Sam's leuning gebruikt om het op te metenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:14 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Heb je wel exact 5cm afgeknipt van de kabel? Iets te veel of te weinig en hij doet het niet meer !
Dan was je kleurplaat gewoon niet leuk genoeg.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Exact, ik hem Sam's leuning gebruikt om het op te meten
Stond ik laatst op de tramhalte, stopt er een bus. Ik stap in, en die man voor me vraagt aan de chauffeur "chauffeur, waar kan ik hier een brief op de bus doen?". Zegt die chauffeur "Overal, maar liever niet op de voorruit".quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:16 schreef MaryMouse het volgende:
Het ging bij mij goed tot stap 7 alpha, ik weet niet welke bus de envelop moet nemen
Kut, en nu?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:17 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Dan was je kleurplaat gewoon niet leuk genoeg.
Cursus omgaan met teleurstellingen volgenquote:
Die wordt steeds op het laatste moment geannuleerd wegens gebrek aan belangstellingquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Cursus omgaan met teleurstellingen volgen
Tja, zal je toch maar naar Herman Finkers moeten kijken.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die wordt steeds op het laatste moment geannuleerd wegens gebrek aan belangstelling
Alquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, zal je toch maar naar Herman Finkers moeten kijken.
Dan weet ik nog maar één oplossing:quote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan weet ik nog maar één oplossing:
Niet van je zolderkamer afkomen en gewoon blijven FOK!en
De marine heeft voor jou zeker ook alle schepen uitgerust met een muf zolderkamertje of niet?quote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan weet ik nog maar één oplossing:
Niet van je zolderkamer afkomen en gewoon blijven FOK!en
Ik was laatst bij de KL op bezoek, en die hadden zelfs een boogtent met zolderkamertjequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:59 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
De marine heeft voor jou zeker ook alle schepen uitgerust met een muf zolderkamertje of niet?
Office Space, goede filmquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:59 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
De marine heeft voor jou zeker ook alle schepen uitgerust met een muf zolderkamertje of niet?
[..]
[ afbeelding ]
Je kwam bij AJ op bezoek?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik was laatst bij de KL op bezoek, en die hadden zelfs een boogtent met zolderkamertje
Een zolderkamerautistquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daarna ging ik door naar de KLu, en drie keer raden wat er boven in een KDC-10 zit?
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:06 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Praat niet over dingen waarvan je niet vanaf weet alsjeblieft
Hihi, ik ben mr. banaan en doe alsof ik alles weet door mensen uit te lachen, maar stiekem ben ik een homo op een zolderkamer hihihiquote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:08 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hihi, ik ben mr. banaan en doe alsof ik alles weet door mensen uit te lachen, maar stiekem ben ik een homo op een zolderkamer hihihi
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:06 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Praat niet over dingen waarvan je niet vanaf weet alsjeblieft
Wat dan?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
Jitzzzze ik ben de weg kwijt!!!!!!
Hihi, mooi spreekwoord hoorquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[..]
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
Eerst foamen, dan afspoelen en dan shampooen?quote:
Nee, dat gun ik hem niet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:11 schreef Aapsoldaat het volgende:
Jitz, ik zou overplaatsing naar VeVa op ROC van Amsterdam opvragen, 2 maanden vakantie per jaar en je kan 3 weken in de maand BB trollen
Wil je Jitz niet zo plagenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:11 schreef Aapsoldaat het volgende:
Jitz, ik zou overplaatsing naar VeVa op ROC van Amsterdam opvragen, 2 maanden vakantie per jaar en je kan 3 weken in de maand BB trollen
HD spoelen, foamen, HD spoelen, wassen, LD spoelen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eerst foamen, dan afspoelen en dan shampooen?
Waarom dat?
Ik krijg oprecht de indruk dat de gemiddelde auto liefhebber meer aan reinigingsspullen in huis heeft voor de auto dan ik voor mijn huis
Als die me een bevel zou geven zou ik hem vierkant uitlachenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:13 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Ik gun het jou welShow him who's boss
![]()
OK, eerste HD spoelen stond er niet eens, ging direct van de velgen naar het foamen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
HD spoelen, foamen, HD spoelen, wassen, LD spoelen.
Zo verwijder je al 80% van het vuil voordat je met je washmitt je auto aanraakt. Dat voorkomt enorm veel swirls.
Stoer hoor.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:15 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Als die me een bevel zou geven zou ik hem vierkant uitlachen_!
Je velgen kan je natuurlijk mee foamen, of die als eerste doen. Net wat je zelf fijn vind, als je maar wel een andere borstel/mitt gebruikt voor je velgen als voor je lak.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OK, eerste HD spoelen stond er niet eens, ging direct van de velgen naar het foamen.
Duidelijk nu.
Zolang die waxtroep nog op mijn auto zit kan ik het waxen toch de komende maanden nog overslaan toch?
jeweettochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of je haalt het er direct af, en doet er wel iets leuks opquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OK, eerste HD spoelen stond er niet eens, ging direct van de velgen naar het foamen.
Duidelijk nu.
Zolang die waxtroep nog op mijn auto zit kan ik het waxen toch de komende maanden nog overslaan toch?
Wil die velgen dan eerst doen, met wheelbrighter en een spaakborstel.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je velgen kan je natuurlijk mee foamen, of die als eerste doen. Net wat je zelf fijn vind, als je maar wel een andere borstel/mitt gebruikt voor je velgen als voor je lak.
Ja.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of je haalt het er direct af, en doet er wel iets leuks op
Als je een wheelwax of wheelsealent doet, dan heb je de velgenreiniger maar 1 keer nodigquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wil die dan eerst doen, met wheelbrighter en een spaakborstel.
Dan dus HD spoelen, foamen, HD spoelen, shampo (2 emmers), LD spoelen, afdrogen.
Dan velgen in de was, en ramen doen.
Globaal plan voor volgend weekend.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Echt hè, de dealer gaat deze ook nog wel te horen te krijgen
Die was al niet blij te horen dat ik het display van de car-NAV een goede ondergrond vond om mijn TomTom tegen aan te plakken.
Ik weet zeker dat er nu geen wheelwax of wheelsealent op zit. Dus de velgen moeten in de was nadat ze goed geschropt zijnquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als je een wheelwax of wheelsealent doet, dan heb je de velgenreiniger maar 1 keer nodig
Hoeft niet, maar maakt het schoonmaken wel zo eenvoudig. Eerder genoemde waxen zijn speciaal voor de velgen, kunnen tegen de hitte van je remmen en kan je dus niet gebruiken op de lak.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat er nu geen wheelwax of wheelsealent op zit. Dus de velgen moeten in de was nadat ze goed geschropt zijn
Echt nooit geweten dat het zo'n 'kunst' was om een auto te wassen
Dank je, had wel al gezien dat ik daar ook nog iets mee moest doen (anders dan glasex).quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:26 schreef jitzzzze het volgende:
En koop iets voor op je ramen; flyby30, rainkleer, rainX of rain clear. Dat doe je i.i.g. op je voorruit, de rest kan je mee waxen,
Dat zou ik dan weer niet doen, want daar krijg je ook krassen van. Glassex laat een waas achter die je in de laagstaande zon ziet aan de binnenkant van je ruit. Je kan beter Dodo Juice clearly menthol kopen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dank je, had wel al gezien dat ik daar ook nog iets mee moest doen (anders dan glasex).
Nog even en ik ga zo 'protective' worden om zo'n beschermingshoes voor mijn auto te kopen als die in de garage staat
Yep, had gelezen dat het speciale wheelwax is. 't zijn mooie donkerchrome velgen, dus die wil ik ook wel mooi houdenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoeft niet, maar maakt het schoonmaken wel zo eenvoudig. Eerder genoemde waxen zijn speciaal voor de velgen, kunnen tegen de hitte van je remmen en kan je dus niet gebruiken op de lak.
Tsja, maar het resultaat maakt een hoop goed.
De glassex die ik vroeger altijd in de auto had is al weer in het keukenkastje beland hoor.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zou ik dan weer niet doen, want daar krijg je ook krassen van. Glassex laat een waas achter die je in de laagstaande zon ziet aan de binnenkant van je ruit. Je kan beter Dodo Juice clearly menthol kopen.
Hehe, goed zoquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De glassex die ik vroeger altijd in de auto had is al weer in het keukenkastje beland hoor.
Dit soort chrome?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Yep, had gelezen dat het speciale wheelwax is. 't zijn mooie donkerchrome velgen, dus die wil ik ook wel mooi houden
Yep, ben nu bezig met een stappenplan, en kijken welke producten/middelen ik nodig zou kunnen heb. Als dat lijstje af is gooi ik het nog wel even bij jou langszijquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hehe, goed zoKijk vooral naar spullen van poorboys world, die zijn niet zo gek duur en iedereen kan ermee omgaan. En je kan ze buiten in de volle zon gebruiken.
Dat is geen donker chrome dat is zwartquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:34 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dit soort chrome?
[ afbeelding ]
+ poedercoating/gelakt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is geen donker chrome dat is zwart
Ik ben gewoon niet zo'n beamer fanquote:
Vervang dan de laatste keer LD spoelen voor HD spoelen, niet ideaal maar het is niet anders en het werkt prima. Het enige nadeel is dat je droogdoek sneller verzadigd is.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Yep, ben nu bezig met een stappenplan, en kijken welke producten/middelen ik nodig zou kunnen heb. Als dat lijstje af is gooi ik het nog wel even bij jou langszij
Kans dat ik in de volle zon aan de slag ga is heel gering. Auto staat in de parkeergarage en voor het HD reinigen en zo zal ik toch al naar een waxbox moeten
Hoeft ook niet, er zijn maar weinig verchroomde velgen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet zo'n beamer fan
OK, maar ipv HD spoelen kan ik toch ook gewoon tig emmertjes water erover heen gooien?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Vervang dan de laatste keer LD spoelen voor HD spoelen, niet ideaal maar het is niet anders en het werkt prima. Het enige nadeel is dat je droogdoek sneller verzadigd is.
Kan ook jaquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OK, maar ipv HD spoelen kan ik toch ook gewoon tig emmertjes water erover heen gooien?
't is nog een hele uitdaging om een auto te wassenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kan ook jaMaar bedenk wel iets om ze te vullen, want een emmer vullen met een HD spuit is echt lastig
Hoezo? Gewoon bikini aan en soppen maarquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
't is nog een hele uitdaging om een auto te wassen
Echt wassen wel ja, dat kan een hoop tijd kosten. Maar je kan het zo gek maken als je zelf wilt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
't is nog een hele uitdaging om een auto te wassen
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:47 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Hoezo? Gewoon bikini aan en soppen maar
't zou mij nog niet eens verbazen als ik er een ontspannende klus uit weet te halenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Echt wassen wel ja, dat kan een hoop tijd kosten. Maar je kan het zo gek maken als je zelf wilt.
Prima toch? Je moet het ook zien als hobby want als je dat niet doet kan je hem net zo goed door de wasstraat trekken.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
't zou mij nog niet eens verbazen als ik er een ontspannende klus uit weet te halen
door de wasstraat trekkenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Prima toch? Je moet het ook zien als hobby want als je dat niet doet kan je hem net zo goed door de wasstraat trekken.
Sorry, ik dacht dit hier wel op z'n plaats was.quote:
Op zich wel in het juiste forum gepost.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:59 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht dit hier wel op z'n plaats was.
Wat maakt de datum nou uit? Zulke mensen hoeven toch niet vergeten te worden? Misschien hadden jullie dit nog niet gezien.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Op zich wel in het juiste forum gepost.
Vraag ik mij alleen af, hoe kom je anno 2013 op een obituary YT linkje over een in 2008 gesneuvelde Navy Seal terecht?
Begin vind ik de piano wel een beetje 'standaard accoorden begeleiding', na de dip (op de sound wave) wordt de begeleiding speelser.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:06 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Eh? De melodie wordt gespeeld door een fucking trombone
Klopt, was voornamelijk mijn doel om even de sound van de trombone te testen in een mix met piano. Gewoon even simpel classisistisch sonate akkoordenschema'tje geïmproviseerdquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Begin vind ik de piano wel een beetje 'standaard accoorden begeleiding', na de dip (op de sound wave) wordt de begeleiding speelser.
Kan prima de begeleiding, maar waarom zo je een trombone willen begeleiden op de piano?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Klopt, was voornamelijk mijn doel om even de sound van de trombone te testen in een mix met piano. Gewoon even simpel classisistisch sonate akkoordenschema'tje geïmproviseerd.
Heb je al zo'n stoere EOD Leatherman?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:18 schreef Aapsoldaat het volgende:
Jeuj gratis spulletjes van het KPU
Nu kan ik net als sammie ook een boogtent verdedigen met m'n 17-106-2332 tussen m'n tanden en m'n 17-101-9912 in m'n hand
Wat hedde gekregen?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:18 schreef Aapsoldaat het volgende:
Nu kan ik net als sammie ook een boogtent verdedigen met m'n 17-106-2332 tussen m'n tanden en m'n 17-101-9912 in m'n hand
Tja, ook voor de trombone zijn er sonates geschreven. Hindemith heeft er wat geschreven.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan prima de begeleiding, maar waarom zo je een trombone willen begeleiden op de piano?
OK, dat is ongeveer net zo iets stoms als vragen waarom je op een klavecimbel madrigalen gaat begeleiden
Ik hem de normale MUTquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:19 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Heb je al zo'n stoere EOD Leatherman?
Ik voel mij direct weer veiligerquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:18 schreef Aapsoldaat het volgende:
Auch, hoe goed kan je gebruik maken van dissonantenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:19 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat hedde gekregen?
[..]
Tja, ook voor de trombone zijn er sonates geschreven. Hindemith heeft er wat geschreven.
Mooi is anders, maar:
Je zou eerder denken aan franse hoorn of euphonium (of zelfs tuba) bij piano. Maar een trombone klinkt ook mooi. Die laatste link bewijst dat.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Auch, hoe goed kan je gebruik maken van dissonanten![]()
Kom op zeg, piano en trombone smaken wel met elkaar, maar is een combi alsof je mozzarella met chocolade mixed.
Dafuqquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:25 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Jawohl ! Zakmes nieuw model (??) en een vacuum fles (giggity giggity)
Ja, de romanticiquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:23 schreef samthegreat5 het volgende:
Hier ook een mooie. Eigenlijk klinkt Trombone prima met piano. Die prachtige net wat minder wollige en scherpere klank dan een franse hoorn:
Exact!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, de romantici
Dat waren ook de lui die uitvonden dat aarbeien met peper en/of chocolade goed smaakten. Maar haring met chocolade weer niet
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:31 schreef samthegreat5 het volgende:
Soms heb je zin om oude muziek te luisteren, soms in klassieke muziek, soms in Chopin of Mendelsohn, soms in Brahms of Wagner. Mooi is dat; de wereld van klassieke muziek.
Heb eigenlijk nooit de behoefte om naar Philip Glass te luisteren though![]()
Dan doe ik het toch? Lijkt me wel wat, een beetje met de fluwelen handschoen bezig zijn...quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:13 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Aww, wat liefJe gunt mij geen mongool die me de hele dag loopt te irriteren
Hier gaat het goed, begrijp dat jij inmiddels in een wachthokkie zit met een 2e verdiepingquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:51 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Hoe gaat het hier?
Maandag weer aan de bak
Zachte heelmeesters maken smerige wondenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan doe ik het toch? Lijkt me wel wat, een beetje met de fluwelen handschoen bezig zijn...
Geschropt...quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat er nu geen wheelwax of wheelsealent op zit. Dus de velgen moeten in de was nadat ze goed geschropt zijn
Echt nooit geweten dat het zo'n 'kunst' was om een auto te wassen
Gvd...quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zou ik dan weer niet doen, want daar krijg je ook krassen van. Glassex laat een waas achter die je in de laagstaande zon ziet aan de binnenkant van je ruit. Je kan beter Dodo Juice clearly menthol kopen.
Hoe staat het met je voorraad zaad?quote:
OK, jouw adviezen, sta ik ook voor openquote:
Als Glassex al niet goed genoeg meer is... Dan willen jullie mijn ramen echt niet zien...quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OK, jouw adviezen, sta ik ook voor open
Dat ken ik van mijn vorige auto'squote:Op zondag 11 augustus 2013 00:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als Glassex al niet goed genoeg meer is... Dan willen jullie mijn ramen echt niet zien...![]()
Tegen de tijd dat ik ga poetsen zie ik echt geen hol meer.
Hoe lang is dat spul houdbaar over het algemeen?quote:
Wij hebben hier een H20 wasstraat, doet het meer dan primaquote:Op zondag 11 augustus 2013 00:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat ken ik van mijn vorige auto's
Gewoon door de wasstraat trekken, deze auto is gewoon iets te mooi om zo te mishandelen.
Nah, ik ben iets tequote:Op zondag 11 augustus 2013 00:31 schreef m.k het volgende:
[..]
Wij hebben hier een H20 wasstraat, doet het meer dan prima
quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, ik ben iets teop mijn nieuwe bakkie, geen wasstraat meer, ik ga gewoon de tijd nemen om haar te boenen
Forever, dooie zooi wordt ververstquote:Op zondag 11 augustus 2013 00:30 schreef m.k het volgende:
[..]
Hoe lang is dat spul houdbaar over het algemeen?
Je spreekt jezelf tegen...quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:38 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Forever, dooie zooi wordt ververst
Ik bedoel dat als je vraagt of je moet spuiten om het vruchtbaar te houden het antwoord nee isquote:
En doe je wel eens middelen bij het water om de groei te bevorderen?quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat als je vraagt of je moet spuiten om het vruchtbaar te houden: nee.
quote:
De laatste keer dat mijn auto een wasstraat gezien heeft is denk ik 4 jaar geleden...quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat ken ik van mijn vorige auto's
Gewoon door de wasstraat trekken, deze auto is gewoon iets te mooi om zo te mishandelen.
Nee ik zoek er een die niet te moeilijk doet en dat ding gewoon door de was straat gooit.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]wat een vrouw die een auto gaat boenen
Ow wacht, zo'n exemplaar zoek jij nog
Jazeker, dat vindt het plantensteeltje fijn.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:43 schreef m.k het volgende:
[..]
En doe je wel eens middelen bij het water om de groei te bevorderen?
Ja, en dus?quote:
En gezellig overleggen de hele tijd, het ontbreken van een draaiboek, maar wel lekker lang vakantiequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan doe ik het toch? Lijkt me wel wat, een beetje met de fluwelen handschoen bezig zijn...
quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:05 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
En gezellig overleggen de hele tijd, het ontbreken van een draaiboek, maar wel lekker lang vakantie(en dan hoef je ook niet meer een boog tent in
)
En lekker competentie gericht werken, want iedereen is speciaal, dus iedereen krijgt een knuffel op ochtendappel van opa AJquote:Op zondag 11 augustus 2013 01:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]alsof AchJa dat langer dan 5 seconden kan volhouden
Succesquote:Op zondag 11 augustus 2013 01:48 schreef BredeBroeder het volgende:
voortaan 8:15 appel gekleed in de sporthal
Homeland, Band of Brothers, Generation Killquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:04 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Mehh, weet u nog goede series?
Generation Kill maar 's kiek'n danquote:Op zondag 11 augustus 2013 02:07 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Homeland, Band of Brothers, Generation Kill
In school tenue zonder schoenen?quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:48 schreef BredeBroeder het volgende:
voortaan 8:15 appel gekleed in de sporthal
Pardon !?!?quote:
Nope, GVT zonder sieraden m.u.v. klokjequote:Op zondag 11 augustus 2013 02:17 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
In school tenue zonder schoenen?
[..]
Pardon !?!?![]()
![]()
Met kisten? Trouwens, ik dacht dat je in september zou gaan kleden?quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:33 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nope, GVT zonder sieraden m.u.v. klokje
quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:16 schreef Thaboel het volgende:
Godver! Dronken broodjes rosbief eten!!
Ahh, gezelligquote:Op zondag 11 augustus 2013 08:27 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Nee een paar maandjes richting Oostzee.
Dus een snelle operatie stofwolk?quote:Op zondag 11 augustus 2013 08:29 schreef Erasmo het volgende:
[..]
JupMoeders de liefste belde net dat ze zo op de koffie komt, lichte paniek hier dus
Eerder een operatie tornado in de woonkamerquote:Op zondag 11 augustus 2013 08:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dus een snelle operatie stofwolk?
hehequote:Op zondag 11 augustus 2013 08:36 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Eerder een operatie tornado in de woonkamer
quote:Op zondag 11 augustus 2013 08:40 schreef Erasmo het volgende:
Jup met http://www.mc.nato.int/org/smg/Pages/SNMCMG1.aspx
Nou, dat is dan ook een staaltje amateurisme en half werkquote:Op zondag 11 augustus 2013 08:55 schreef Erasmo het volgende:
Die toren wordt in Nederland gebouwd en dan in Den Helder op het schip gezet.
Het is makkelijker om die toren op de wal te bouwen en hem dan op het schip te zetten met alle apparatuur erin.quote:
Nee juist slim.quote:Op zondag 11 augustus 2013 08:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nou, dat is dan ook een staaltje amateurisme en half werk
Dank je. Dit maakt het wat begrijpelijkerquote:Op zondag 11 augustus 2013 08:57 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Het is makkelijker om die toren op de wal te bouwen en hem dan op het schip te zetten met alle apparatuur erin.
http://www.defensie.nl/ac(...)rouilleschip_Holland
Zekers maar ik blijf op 500kb/s hangen. Moet nog pakweg dertig gig binnenharken vandaagquote:Op zondag 11 augustus 2013 09:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De zgn "trackers" wel toegevoegd?
Veel plezier ermeequote:Op zondag 11 augustus 2013 09:07 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zekers maar ik blijf op 500kb/s hangen. Moet nog pakweg dertig gig binnenharken vandaag
En wat is daar precies foei aan?quote:Op zondag 11 augustus 2013 09:27 schreef ErwinRommel het volgende:
Foei Jitzzze
PTA / [Centraal] BMW Fantopic, deel 89 - M5 E60 V10
Je hebt duidelijk alleen de laatste post gelezen + geen idee hoe een tellerbak van mijn auto in elkaar steekt en werkt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 09:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Beetje rommelen met de kilometerstand
Daarom rij ik ook Fordquote:Op zondag 11 augustus 2013 09:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk alleen de laatste post gelezen + geen idee hoe een tellerbak van mijn auto in elkaar steekt en werkt.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 09:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kan je lekker gemakkelijk zelf een remlichtje vervangen
Als je eenmaal weet hoe je de lichtbakken los kunt maken is het in 10 minuten gefixedquote:Op zondag 11 augustus 2013 09:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kan je lekker gemakkelijk zelf een remlichtje vervangen
Lekker snelquote:Op zondag 11 augustus 2013 09:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als je eenmaal weet hoe je de lichtbakken los kunt maken is het in 10 minuten gefixed
Sneller en goedkoper dan naar de garage rijdenquote:
Maar dat is bijna alles wat je zelf doetquote:Op zondag 11 augustus 2013 09:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Sneller en goedkoper dan naar de garage rijden
Link die je me laatst stuurde van jou auto, wel leuk zoietsquote:Op zondag 11 augustus 2013 09:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar dat is bijna alles wat je zelf doet
Dat is één van de laatste waar je nog bijna alles (80/90%) zelf aan kan doen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 09:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Link die je me laatst stuurde van jou auto, wel leuk zoiets
quote:
Wanneer gaan ze groepsdouchen?quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:15 schreef ErwinRommel het volgende:
hahaha, die kleine nieuwkomer is nieuwsgierig
Zindelijk en al, en Stalin de homo kater kan goed met Ivan overweg
Zodra BB vrij is en hij nieuwe badslippers heeftquote:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zodra BB vrij is en hij nieuwe badslippers heeft
Vrij van SMEV, je weetz, zijn tere handjes die niet tegen een sneetje kunnenquote:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vrij van SMEV, je weetz, zijn tere handjes die niet tegen een sneetje kunnen
Ook nog voorzien van goretex oid's uiteraard, en van krokodillen leer.quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]![]()
Misschien moet ie eens met Sam gaan praten over handschoentjes
Krokodillen leren goretex handschoenenquote:Op zondag 11 augustus 2013 10:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ook nog voorzien van goretex oid's uiteraard, en van krokodillen leer.
En dan toch aanzien voor sokken, want 5 uiteindesquote:Op zondag 11 augustus 2013 10:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Krokodillen leren goretex handschoenen![]()
quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En dan toch aanzien voor sokken, want 5 uiteindes
Nou ja, voor de echte homo's in het veld misschien wel een uitkomstquote:Op zondag 11 augustus 2013 10:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wel sunt van dat krokodillen leer
Krokodillenleren gevechtslaarzenquote:Op zondag 11 augustus 2013 10:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou ja, voor de echte homo's in het veld misschien wel een uitkomst
Zo kan je er toch stijlvol uit zien, maar toch mee doenquote:Op zondag 11 augustus 2013 10:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Krokodillenleren gevechtslaatzen
Het moet wel zwart zijn, en je moet het kunnen poetsenquote:Op zondag 11 augustus 2013 10:34 schreef ErwinRommel het volgende:
Of duur slangenleer, staat peppie!!
[ afbeelding ]
Poetsen?quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het moet wel zwart zijn, en je moet het kunnen poetsen
Cockpitspray ftw!!!quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jeweetwel, poetsen tot ze glimmen
Frituurvet zou evt. ook nog kunnen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als ze maar glimmen, hoe je dat bereikt doet er niet toe
Of slaolie, motorolie, verzien iets leuksquote:Op zondag 11 augustus 2013 10:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Frituurvet zou evt. ook nog kunnen.
Remvloeistof?quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of slaolie, motorolie, verzien iets leuks
Als je duur betaald voor krokodillenleren schoentjes mag je daar toch wel van uit gaanquote:Op zondag 11 augustus 2013 10:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik weet niet of je schoen daar echt tegen kan
Er is niet zo gek veel bestand tegen remvloeistofquote:Op zondag 11 augustus 2013 10:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als je duur betaald voor krokodillenleren schoentjes mag je daar toch wel van uit gaan
Jawel, mijn maagquote:Op zondag 11 augustus 2013 10:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Er is niet zo gek veel bestand tegen remvloeistof
Smaakt verder een beetje zoetig, maar verder is het chemische rommel.quote:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Smaakt verder een beetje zoetig, maar verder is het chemische rommel.
Als kind had ik er eens een slok van gedronken, dacht dat het limonade wasquote:
Lekker hoorquote:Op zondag 11 augustus 2013 10:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als kind had ik er eens een slok van gedronken, dacht dat het limonade was
Verklaard een hoopquote:Op zondag 11 augustus 2013 10:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als kind had ik er eens een slok van gedronken, dacht dat het limonade was
Pff, wat laat zeg. Heb je de ochtend vrijaf gekregen?quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:04 schreef Tietmans het volgende:
Nou, morgen is het zover. Sta ik met mijn goede gedrag om 9 uur in Den Helder.
Ik moet zeggen, kvind het best wel spannend.
Om half 5 gaat de wekker hier. Vind ik wel een schappelijke tijdquote:Op zondag 11 augustus 2013 11:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Pff, wat laat zeg. Heb je de ochtend vrijaf gekregen?
Je kan beter aan half 5 wennenquote:Op zondag 11 augustus 2013 11:29 schreef Tietmans het volgende:
[..]
Om half 5 gaat de wekker hier. Vind ik wel een schappelijke tijd
Ja, daarom. Ik vind het ook niet erg om vroeg op te staan.quote:
Succes! Ik mag over 2 weken beginnen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:04 schreef Tietmans het volgende:
Goed zoquote:Op zondag 11 augustus 2013 11:33 schreef Tietmans het volgende:
[..]
Ja, daarom. Ik vind het ook niet erg om vroeg op te staan.
Dat is ook al bijna, wat ga je doen?quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:33 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Succes! Ik mag over 2 weken beginnen.
Painf, ik start met de MFO. ( Geen AMO? )quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is ook al bijna, wat ga je doen?
MFO schijnt in plaats van de AMO te zijn als je naar Painf gaat. Verdere details weet ik er ook niet vanquote:Op zondag 11 augustus 2013 11:36 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Painf, ik start met de MFO. ( Geen AMO? )
Yes, bij de kijkshop voor 3 tientjes. 50 m. watervast, digitaal, en met een lichtje erop.quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Goed zoHad je nog een horloge weten te vinden?
Keurigquote:Op zondag 11 augustus 2013 11:41 schreef Tietmans het volgende:
[..]
Yes, bij de kijkshop voor 3 tientjes. 50 m. watervast, digitaal, en met een lichtje erop.
Aha dat verklaart al een hoop. Thanks!quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
MFO schijnt in plaats van de AMO te zijn als je naar Painf gaat. Verdere details weet ik er ook niet vanMaar succes i.i.g.
Yes, ik heb keurig een mapje gemaakt met al mijn documenten etc.quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
KeurigVerder alle spullen op orde?
quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:57 schreef jitzzzze het volgende:
[ER modus] Tuig zijn jullie, tuig[/ER modus]
Ook je kleding en de rest van de meuk die je mee moet nemen?quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:44 schreef Tietmans het volgende:
[..]
Yes, ik heb keurig een mapje gemaakt met al mijn documenten etc.
Dat sowiesoquote:Op zondag 11 augustus 2013 11:42 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Aha dat verklaart al een hoop. Thanks!
We gaan het meemaken!
quote:
Succesquote:Op zondag 11 augustus 2013 11:42 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Aha dat verklaart al een hoop. Thanks!
We gaan het meemaken!
En jij ook succes over minder dan 24 uur is het echt begonnen voor jouquote:Op zondag 11 augustus 2013 11:44 schreef Tietmans het volgende:
[..]
Yes, ik heb keurig een mapje gemaakt met al mijn documenten etc.
Middag danquote:
Good luckquote:Op zondag 11 augustus 2013 11:04 schreef Tietmans het volgende:
Ja, vanmiddag inpakken.quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ook je kleding en de rest van de meuk die je mee moet nemen?
Ja, vanaf dag 1 ben je automatisch verzekerd via Defensie. Je moet je huidige verzekering ook vanaf morgen pas beëindigen. Dat kan je wel eerder regelen, maar met een ingangsdatum van morgen dus.quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:48 schreef Tietmans het volgende:
[..]
Ja, vanmiddag inpakken.
Alleen het ziekenfonds vind ik zo'n raar verhaal.
Mijn zorgtoeslag heb ik in het begin al opgezegd, en daarbij ook info opgezocht over het ziekenfonds.
Het is toch zo dat je automatisch bericht krijgt van unive?
ah, dan had ik het toch goed gelezen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, vanaf dag 1 ben je automatisch verzekerd via Defensie. Je moet je huidige verzekering ook vanaf morgen pas beëindigen. Dat kan je wel eerder regelen, maar met een ingangsdatum van morgen dus.
Pasje en bericht daarvan krijg je vanzelf thuis gestuurdquote:Op zondag 11 augustus 2013 11:51 schreef Tietmans het volgende:
[..]
ah, dan had ik het toch goed gelezen.
Een zeldzaamheid op de FPquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:25 schreef MaryMouse het volgende:
Yep, ik vind de het overgrote deel van de FOK!toen artikelen erg goed geschreven.
Ik ben alleen bang dat de serie niet zo lang zal blijven bestaan. Gaat veel tijd en werk zitten in één zo'n artikel.quote:
We shall see.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang dat de serie niet zo lang zal blijven bestaan. Gaat veel tijd en werk zitten in één zo'n artikel.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:25 schreef MaryMouse het volgende:
Yep, ik vind de het overgrote deel van de FOK!toen artikelen erg goed geschreven.
quote:
Heb de mannen al een compliment gemaakt voor de uitstekende artikelenquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang dat de serie niet zo lang zal blijven bestaan. Gaat veel tijd en werk zitten in één zo'n artikel.
Vergeet niet dat het merendeel van de FOK!ers pubers zijn, die WOII iets van heel erg lang geleden vinden. En Justin Bieber kunnen ze bij wijze van spreke aanraken.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
We shall see.
En de reacties zijn qua aantal ook maar magertjes, helaas.
Dit itt. Justin Bieber nieuws
Zgn "beliebers"quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vergeet niet dat het merendeel van de FOK!ers pubers zijn, die WOII iets van heel erg lang geleden vinden. En Justin Bieber kunnen ze bij wijze van spreke aanraken.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[..]
[..]
Heb de mannen al een compliment gemaakt voor de uitstekende artikelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |