Haha, ik gebruik mijn Yamaha CP33 stage piano als masterkeyboard. Hij is aangesloten met USB aan m'n PC zodat ik MIDI signalen kan sturen naar software/sample libraries. Hier dit is de trombonequote:
Snap er niks van...quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heb jij daar ook al zo'n last van?
Dat komt vanzelf wel goedquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:50 schreef Lotusss het volgende:
Ivan is al helemaal thuis hier.
Stalin is aan hem gewend, maar Leena vindt zo'n kitten he-le-maal niks.
Zieke main strings hoor sammiequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:38 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik zat net even heerlijk te improviseren achter de piano, dit kwam ervan:
https://soundcloud.com/me(...)mbone-sonate-stukje1
Wtf?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:53 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zieke main strings hoor sammie
BB geilt op jouw string?quote:
Voor Sam hoop ik dat jij gelijk hebt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is ook nog een mogelijkheid
Hehequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voor Sam hoop ik dat jij gelijk hebt.
Nee, ik ben je reinste amateurquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:53 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Had jij nou verstand van muziek?
Even quoten voor het nageslachtquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:01 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, ik ben je reinste amateur
Obviously een grapje..quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Even quoten voor het nageslacht
Bij deze.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat raar, misschien toch maar eens zo'n mannetje laten langskomen
Zojuist gedaan, maar mijn Commodore 64 is er niets sneller van gewordenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:12 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Bij deze.
Les 1: Plaatje uploaden op het wereld wijde internet.
Stap 1 Alpha - U zoekt het plaatje dat u alvast heeft gedownload
Stap 1 Bravo - Als u dat niet heeft gedaan bent u een klont, en begint u opnieuw bij stap 1 Alpha
Stap 2 Alpha - U opent het plaatje door twee maal te klikken met de muis op het pictogram van de
afbeelding
Stap 2 Bravo - Niet schrikken, overal vanaf blijven, het slaan op de behuizing dan wel monitor van uw personal computer uit frustratie en/ of agressie zal het complexe proces niet voorspoedigen.
Stap 2 Charlie - Zowel uw muis als toetsenbord zijn ontworpen als bedieningsapparatuur, niet als (sloop)hamer, frisbee, lasso, wasbord, voor/ achterbumper op voertuigen of overige doeleinden waar ze niet voor zijn ontworpen.
Stap 3 Alpha - Eenmaal uw persoonlijke computer uw afbeelding heeft geopend, klikt u met de muis op de printknop links bovenaan, waarna uw computer uw afbeelding zal uitprinten.
Stap 3 Bravo - Indien u niet in het bezit bent van een werkende en aangesloten printer, dien ik u vriendelijk doch dringend te vragen weer terug plaats te nemen achter de geraniums en mij vooral niet meer lastig te vallen met stomme vragen over uw personal computer.
Stap 4 Alpha - Uw printer heeft ondertussen uw afbeelding uitgeprint, u vouwt hem op totdat de uitgeprinte afbeelding in een envelop past, en doet hem vervolgens ook in een envelop.
Stap 5 Alpha - U gaat weer terug naar uw computer, en kijkt vervolgens aan de achterkant van de behuizing van uw personal computer, waar alle kabels zijn aangesloten.
Stap 5 Bravo - U zult daar een RJ-45 kabel zien aangesloten met stekker, in de volksmond ook wel bekend als internetkabel. Deze kabel kunt u herkennen door de knipperende oranje en/ of groene lichtjes waar de stekker is aangesloten op uw computer.
Stap 5 Charlie - U knipt exact 5 centimeter van de kabel af, zonder de stekker mee te nemen.
Stap 6 Alpha - U doet de 5 centimeter lange internetkabel in de envelop tezamen met de uitgeprinte afbeelding.
Stap 6 Bravo - U addresseert de envelop aan uw internetprovider en plakt een postzegel op.
Stap 6 Charlie - Het is wettelijk toegestaan om uw zelfgemaakte tekening ook op te sturen, indien u daar belang bij heeft.
Stap 6 Delta - U likt enkel en alleen de envelop dicht. Niet de postbode, noch uzelf, omwonenden of de deurbel.
Stap 7 Alpha - U doet de envelop op de bus.
Heb je wel exact 5cm afgeknipt van de kabel? Iets te veel of te weinig en hij doet het niet meer !quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zojuist gedaan, maar mijn Commodore 64 is er niets sneller van geworden
Exact, ik hem Sam's leuning gebruikt om het op te metenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:14 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Heb je wel exact 5cm afgeknipt van de kabel? Iets te veel of te weinig en hij doet het niet meer !
Dan was je kleurplaat gewoon niet leuk genoeg.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Exact, ik hem Sam's leuning gebruikt om het op te meten
Stond ik laatst op de tramhalte, stopt er een bus. Ik stap in, en die man voor me vraagt aan de chauffeur "chauffeur, waar kan ik hier een brief op de bus doen?". Zegt die chauffeur "Overal, maar liever niet op de voorruit".quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:16 schreef MaryMouse het volgende:
Het ging bij mij goed tot stap 7 alpha, ik weet niet welke bus de envelop moet nemen
Kut, en nu?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:17 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Dan was je kleurplaat gewoon niet leuk genoeg.
Cursus omgaan met teleurstellingen volgenquote:
Die wordt steeds op het laatste moment geannuleerd wegens gebrek aan belangstellingquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Cursus omgaan met teleurstellingen volgen
Tja, zal je toch maar naar Herman Finkers moeten kijken.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die wordt steeds op het laatste moment geannuleerd wegens gebrek aan belangstelling
Alquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, zal je toch maar naar Herman Finkers moeten kijken.
Dan weet ik nog maar één oplossing:quote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan weet ik nog maar één oplossing:
Niet van je zolderkamer afkomen en gewoon blijven FOK!en
De marine heeft voor jou zeker ook alle schepen uitgerust met een muf zolderkamertje of niet?quote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan weet ik nog maar één oplossing:
Niet van je zolderkamer afkomen en gewoon blijven FOK!en
Ik was laatst bij de KL op bezoek, en die hadden zelfs een boogtent met zolderkamertjequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:59 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
De marine heeft voor jou zeker ook alle schepen uitgerust met een muf zolderkamertje of niet?
Office Space, goede filmquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:59 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
De marine heeft voor jou zeker ook alle schepen uitgerust met een muf zolderkamertje of niet?
[..]
[ afbeelding ]
Je kwam bij AJ op bezoek?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik was laatst bij de KL op bezoek, en die hadden zelfs een boogtent met zolderkamertje
Een zolderkamerautistquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daarna ging ik door naar de KLu, en drie keer raden wat er boven in een KDC-10 zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |