fokkers tegenwoordigquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:23 schreef AldoTheApache het volgende:
onterechte klacht
de jeugd van tegenwoordig
wss?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:25 schreef john-hert het volgende:
Ach, als wij straks 40+ zijn doen wij wss hetzelfde.
feedbackquote:
Waarschijnlijk. Waar die tweede s voor staat is mij ook een raadselquote:
quote:
Hee je bh ligt nog hier. Moet ik die meenemen als ik naar jou toe ga of wat?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:44 schreef Marie30 het volgende:
[..]![]()
Jonge dertiger zijn is het mooist wat er is. Die plaatjes daarentegen zijn wel
Bijkomende antiklacht: Marie30quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:44 schreef Marie30 het volgende:
[..]![]()
Jonge dertiger zijn is het mooist wat er is. Die plaatjes daarentegen zijn wel
ohquote:
Ophangen boven je bed om je homoneigingen te onderdrukken had ik toch gezegd?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hee je bh ligt nog hier. Moet ik die meenemen als ik naar jou toe ga of wat?
quote:
Oh okequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:53 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ophangen boven je bed om je homoneigingen te onderdrukken had ik toch gezegd?
[..]
Geen zorgen, ik kom ze dit weekend zelf nog wel eens stevig onderdrukkenquote:
Zo lelijk ben je nietquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:56 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik kom ze dit weekend zelf nog wel eens stevig onderdrukken
quote:
aha, ik word oudquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarschijnlijk. Waar die tweede s voor staat is mij ook een raadsel
Bedoel je zoiets?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:22 schreef spierbal het volgende:
Kansloze figuren zijn die mensen die indie leeftijd verkeren.
Die mensen plaatsenfotos op FB met de tekst: in mijn jeugd hadden we maar 1 ding op mee te spelen, dat heette buiten!
Nou mensjes die dat hebben geplaatst zal ik jullie eens wat vertellen. Toen jullie vroeger buiten speelden met skeelers of tollen. Toen zeiden de 30+ van die tijd: nou dat hadden wij vroeger niet hoor stelletje verwende kinderen.
Dit is net zo iets al dat er in elke generatie wordt gezegd: nou de jeugd van tegenwoordig.
Ik heb hier echt een terechte klacht. Van die 30+ mensen die zich superieur voelen omdat ze vroeger geen electronica hadden. De waarheid is dat ze arm waren en het aich niet konden veroorloven en toch een walm van jaloezie hebben.
enne ... Ik heb geen FBquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:15 schreef MAHL het volgende:
Was gisteren dus naar de kapper, jeweetwel, zo'n gebouw waar dan vrouwen en homo's zijn om je haar te knippen. Wat ik dus wilde doen. Vandaar dat ik naar de kapper ging.
In ieder geval, ik kwam daar dus zo binnen, moest ik nog even wachten. Geen probleem, ik pak een boekje erbij en ga zitten. Zie ik daar ook twee kleine kinderen zitten, die op hun moeder wachtten ofzo.
Maar what the hell zeg, niet normaal. Die kinderen, ik schat een jaar of 5/6, gewoon met dikke Samsung telefoons in de weer. Apathisch voor zich uitstarend, zielloze oogjes. Ik weet dat het een goede bezigheidstherapie is en dat die kutkoters anders de halve kapperszaak bij elkaar janken omdat ze zich vervelen, maar moet dit nou? Waarom moeten ze al op zo'n jonge leeftijd aan de mobiele telefoon/smartphone?
Volgens mij is dit niet goed voor de hersenen en opvoeding. Die kinderen hebben later de attentiespanne van een ADHDer aan de speed, omdat ze zich nooit zelf hebben leren vermaken. En ja, dat moet later ons pensioen bij elkaar werken
Goed voor jou, ik ook niet.....en mis er ook niks aanquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
enne ... Ik heb geen FB
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:57 schreef F1978 het volgende:
[..]
Goed voor jou, ik ook niet.....en mis er ook niks aan
Ik las laatst juist in de krant dat tieners steeds meer social media buiten Facebook om zoeken juist omdat er zoveel 40 plussers op zaten. Ook moeders maar ook oma en opa zitten er op en dat vinden ze niet prettig.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:29 schreef Kingstown het volgende:
40 plussers hebben geen FB.
Op die leeftijd zijn ze te dom om met zulke moderne technologie nog om te kunnen gaan.
Onterechte klacht dus.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:56 schreef cafca het volgende:
Die jeugd van tegenwoordig is bijna net zo erg als de jeugd van vroeger
Ervoor is inderdaad handiger.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:06 schreef Greyson het volgende:
Of van die heineukers die de hele dag achter de computer zitten.
Zelfs ik als 16-jarige. Lekker buiten zwemmen, buiten badmintonnen, buiten tafeltennissen, buiten voetballen. Kortom buiten plezier voor jong en oud.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:34 schreef Palomar het volgende:
Ben 32 en vroeger hadden we ook al gewoon Gameboys en pc's waar we hele middagen achter zaten. Al speelden we ook wel buiten, maar heb het idee dat kinderen dat nu ook nog genoeg doen.
Je kunt sneller rennen, komt sneller klaar?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:55 schreef niels0 het volgende:
Sportschooltypes vind ik kansloos. Die hebben wat te compenseren. En ik ben sneller ook. Impotente.
Sterk lichaam sheriff. Wat ik kan lukt niet iedereen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je kunt sneller rennen, komt sneller klaar?
en wat speel je nu voor spellen ?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:22 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik ben 30+ en ik speelde hele dagen op de MSX. Later op de 386 op het moeilijkste level Civilization uitgespeeld. Tja, je moet toch wat als je drie maanden vakantie hebt
Onterechter klacht. Ik kan het veel beter vinden met jongeren dan met mijn leeftijdsgenoten.
Als ik nog speel, dat doe ik zelden, OpenTTD.quote:
oke...en wat doe je nu dan voor dingen in plaats van spellen spelen ?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:43 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Als ik nog speel, dat doe ik zelden, OpenTTD.
ik ben allang geen kind meer. Ik moet nu zelf mijn koffie zetten, vroeger bracht mijn moeder diequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:44 schreef F1978 het volgende:
[..]
oke...en wat doe je nu dan voor dingen in plaats van spellen spelen ?
ja ik weet dat je geen kind meer bent hoor, zo bedoel ik het ook niet....maar je hebt wel een vriendin dan, omdat je zegt dat je altijd aan het werk ben ?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:46 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik ben allang geen kind meer. Ik moet nu zelf mijn koffie zetten, vroeger bracht mijn moeder die
Ik ben altijd aan het werk en als ik achter de computer zit heb ik een paar websites openstaan terwijl ik gelijktijdig wat dingen ontwikkel voor een ooit nog op te starten eigen bedrijfje.
Dat dusquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:29 schreef Kingstown het volgende:
40 plussers hebben geen FB.
Op die leeftijd zijn ze te dom om met zulke moderne technologie nog om te kunnen gaan.
Onterechte klacht dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |