Een beetje korthouden die Vermeer kan geen kwaad, sinds het Nationale koekoekskloksucces ziet hij zichzelf ook als een Mr. Bigstar.quote:
Nou, dat is niet helemaal waar.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een beetje korthouden die Vermeer kan geen kwaad, sinds het Nationale koekoekskloksucces ziet hij zichzelf ook als een Mr. Bigstar.
Ja, als je dan heel even succes denkt te hebben ga je je toch anders gedragen... maar ja, als vermeer op het forum inlogt heeft hij al 500 privéberichten van vrouwen die een handtekening wllen. Dat doet toch iets met je.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een beetje korthouden die Vermeer kan geen kwaad, sinds het Nationale koekoekskloksucces ziet hij zichzelf ook als een Mr. Bigstar.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou, dat is niet helemaal waar.
[ afbeelding ]
Gelukkig maar, ik was al bang dat je je haar ging verven en föhnen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou, dat is niet helemaal waar.
[ afbeelding ]
Het zit hem ook in de UI denk ik..quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:35 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, als je dan heel even succes denkt te hebben ga je je toch anders gedragen... maar ja, als vermeer op het forum inlogt heeft hij al 500 privéberichten van vrouwen die een handtekening wllen. Dat doet toch iets met je.
Het zijn over het algemeen wel vrouwen van middelbare leeftijd, maar die hebben toch helemaal van de keuken naar de computer moeten lopen dus je bent een beetje een autoritaire lul als je die dan teleurstelt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:35 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, als je dan heel even succes denkt te hebben ga je je toch anders gedragen... maar ja, als vermeer op het forum inlogt heeft hij al 500 privéberichten van vrouwen die een handtekening wllen. Dat doet toch iets met je.
Pas op he, of leest je vrouw niet mee vandaag?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het zijn over het algemeen wel vrouwen van middelbare leeftijd, maar die hebben toch helemaal van de keuken naar de computer moeten lopen dus je bent een beetje een autoritaire lul als je die dan teleurstelt.
Wil je een babanenschuimpje?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die zal ik straks eens even een flinke beurt geven!
Je moet wel in het pulletje vallen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je aangeeft Louis van Gaal een vervelende man te vinden heb je een jaarcontract bij de VI al binnen.
Wij hebben een Prem?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:41 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wil je een babanenschuimpje?
Onze eigen Prem is weer uit het topic weg geloof ik.
quote:René van der Gijp pakt zijn koffers
van onze redactie
FOTO'S - René van der Gijp, die behoorlijk onder vuur ligt wegens zijn uitspraken over homo's en voetbal in het programma Voetbal International, kan zich binnenkort terugtrekken in zijn gloednieuwe appartement aan de Scheveningse boulevard. De voetbalanalist betaalde de 215.000 euro cash.
De vraagprijs was 237.500 euro, meldt Bekendeburen.nl. Sinds 24 juli is René de trotse eigenaar van het driekamerappartement aan de Zeekant. Vanuit zijn woonkamer met open haard heeft hij uitzicht op de pier, de boulevard en het strand. Er zijn twee balkons, zodat hij de hele dag van de zon kan genieten.
Tijdens het laatste EK Voetbal verloor René zijn hart aan de badplaats. Voetbal International werd toen uitgezonden vanuit het Kurhaus. Als dit in de toekomst weer gaat gebeuren, hoeft hij maar een paar minuten te lopen naar de studio
Ik geef net als Johan Derksen 'alleen maar mijn mening'.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:27 schreef heiden6 het volgende:
Wat een kutuser. Mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen, want hij komt hier ook alleen maar schelden en stampvoeten.![]()
Dat heb ik inderdaad wel eens opgemerkt ja!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:17 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Ik geef net als Johan Derksen 'alleen maar mijn mening'.![]()
Leernichten zijn er nou eenmaal. Waar ik de ene kant mee eens ben is dat het de meeste mensen shockeert en ze een verkeerd beeld krijgen van homo's. Maar aan de andere kant vind ik dat ook weer kortzichtig van ze, want ik kan me niet voorstellen dat bijvoorbeeld Kees-Jan de Jager (ex-minister v. financiën) in zijn vrije tijd met een leren petje rondloopt. Toch is daar de media, de pers zelf verantwoordelijk voor de aandacht aan leernichten als het maar opvalt en shockeert en niet deze jongens in het leer. Maar dat is mijn mening.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 03:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
Boze homo's bij VI.![]()
"Ze kruipen uit hun hol."![]()
![]()
Die kale homo was trouwens vreselijk irritant. Die snapt gewoon niet dat als je in een leren reetveter op ene boot gaat staan, dat dan wel eens een verkeerd beeld kan oproepen. En het is al helemaal triest als hij niet snapt dat zijn collega-homo niet blij is met dit beeld dat geschetst wordt.
Dat zei ik ook al, maar de Berlusconi van KLB duldt geen tegenspraak.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:35 schreef Evertjan het volgende:
Misleidde TT maandag komt Kieft een geen Boskamp ik eis rectificatie
Enorme paardenlul inderdaad.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:35 schreef Evertjan het volgende:
Dit is wat de lezers willenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:58 schreef Evertjan het volgende:
dit soort valse info zou je nooit op de cover van de VI zien
Foxquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:49 schreef iBenny het volgende:
VI mag Eredivisie-beelden niet uitzenden
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 10-08-2013 om 18:26:39Wellicht dat Marcelo in het Duitse voetbal beter past. En ik ben benieuwd of er al huilende fans op de Ramblas in Barcelona staan reageer retweet
Denk je? De beelden die ze tot nog toe kregen waren ook heel kort en beperkt. Nog geen 10 seconden per uitzending.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:56 schreef Lostie het volgende:
Dit gaat kijkers kosten aangezien de filmpjes toch vaak voor veel komische situaties in het programma zorgt.
Thijsje.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:04 schreef Evertjan het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 10-08-2013 om 18:26:39Wellicht dat Marcelo in het Duitse voetbal beter past. En ik ben benieuwd of er al huilende fans op de Ramblas in Barcelona staan reageer retweet
Wat een nichten, inderdaad.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:32 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben benieuwd of er dit seizoen weer huilende VI-reporters in de studio zitten als Genee ze eens wat tegengas geeft.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:35 schreef Evertjan het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 10-08-2013 om 20:44:39Na commotie Voetbal International komt Mart Smeets ook uit de kast en bekent jarenlange relatie met Toine Peperstraaten. Relatie is inmiddels uit na vertrek Peperstraaten naar Fox Sports. reageer retweet
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 10-08-2013 om 20:44:39Na commotie Voetbal International komt Mart Smeets ook uit de kast en bekent jarenlange relatie met Toine Peperstraaten. Relatie is inmiddels uit na vertrek Peperstraaten naar Fox Sports. reageer retweet
Wat een faalhaas is dat ook hè, nog minder grappig dan Genee.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik las het in Johan's column in VIquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:49 schreef iBenny het volgende:
VI mag Eredivisie-beelden niet uitzenden
Als Fox Wiljan Vloet contracteert voor de Derksen-rol overweeg ik een overstap.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik las het in Johan's column in VI
Ook proberen VI kapot te maken door een analyseprogramma van Toine van Peperstraaten en Jan van Halst tegenover VI te zetten op maandagavond 20:30 uurKansloos
Iwan van Duren is al wel eens geweest. Tom Knipping niet, die houdt halsstarrig vol. Tom 'leeft in een eigen wereld', zoals hier wel eens is gesuggereerd.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:32 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben benieuwd of er dit seizoen weer huilende VI-reporters in de studio zitten als Genee ze eens wat tegengas geeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |