Dit is wat de lezers willenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:58 schreef Evertjan het volgende:
dit soort valse info zou je nooit op de cover van de VI zien
Foxquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:49 schreef iBenny het volgende:
VI mag Eredivisie-beelden niet uitzenden
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 10-08-2013 om 18:26:39Wellicht dat Marcelo in het Duitse voetbal beter past. En ik ben benieuwd of er al huilende fans op de Ramblas in Barcelona staan reageer retweet
Denk je? De beelden die ze tot nog toe kregen waren ook heel kort en beperkt. Nog geen 10 seconden per uitzending.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:56 schreef Lostie het volgende:
Dit gaat kijkers kosten aangezien de filmpjes toch vaak voor veel komische situaties in het programma zorgt.
Thijsje.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:04 schreef Evertjan het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 10-08-2013 om 18:26:39Wellicht dat Marcelo in het Duitse voetbal beter past. En ik ben benieuwd of er al huilende fans op de Ramblas in Barcelona staan reageer retweet
Wat een nichten, inderdaad.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:32 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben benieuwd of er dit seizoen weer huilende VI-reporters in de studio zitten als Genee ze eens wat tegengas geeft.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:35 schreef Evertjan het volgende:
Misleidde TT maandag komt Kieft een geen Boskamp ik eis rectificatie
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 10-08-2013 om 20:44:39Na commotie Voetbal International komt Mart Smeets ook uit de kast en bekent jarenlange relatie met Toine Peperstraaten. Relatie is inmiddels uit na vertrek Peperstraaten naar Fox Sports. reageer retweet
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 10-08-2013 om 20:44:39Na commotie Voetbal International komt Mart Smeets ook uit de kast en bekent jarenlange relatie met Toine Peperstraaten. Relatie is inmiddels uit na vertrek Peperstraaten naar Fox Sports. reageer retweet
Wat een faalhaas is dat ook hè, nog minder grappig dan Genee.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik las het in Johan's column in VIquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:49 schreef iBenny het volgende:
VI mag Eredivisie-beelden niet uitzenden
Als Fox Wiljan Vloet contracteert voor de Derksen-rol overweeg ik een overstap.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik las het in Johan's column in VI
Ook proberen VI kapot te maken door een analyseprogramma van Toine van Peperstraaten en Jan van Halst tegenover VI te zetten op maandagavond 20:30 uurKansloos
Iwan van Duren is al wel eens geweest. Tom Knipping niet, die houdt halsstarrig vol. Tom 'leeft in een eigen wereld', zoals hier wel eens is gesuggereerd.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:32 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben benieuwd of er dit seizoen weer huilende VI-reporters in de studio zitten als Genee ze eens wat tegengas geeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |