Ik wil graag zijn columns in VI lezen maar ze verschijnen niet meer online of wel?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:36 schreef AFCNiels het volgende:
Nico Dijkshoorn viel me gisteren ook alles mee.
Mij ook.. Hij zei alleen maar zinnige dingen (als ik het ergens mee eens ben is het zinnig)quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:36 schreef AFCNiels het volgende:
\quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:42 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Mij ook.. Hij zei alleen maar zinnige dingen (als ik het ergens mee eens ben is het zinnig)
Vind zijn columns qua taalgebruik (idiote vergelijkingen) soms over de top, maar die over Koeman van deze week was wel scherp.. Ronald is zich al aan het indekken voor een aftocht.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:44 schreef heiden6 het volgende:
Nico is baas man. Hij is alleen gewend om meer tijd te krijgen om zijn verhaal te maken en hij is niet zo van de ad rem opmerkingen. Ze moeten hem gewoon af en toe even zijn ingestudeerde stukjes laten doen.
Ik erger me maar een klein beetje aan dat walgelijke accent van hem, terwijl ik daar normaal echt jeuk van krijg. Misselijkmakond hoe ze daar praten in die provincie ten noorden van hier.
Heeft Johan dat ook wel eens gezegd? Dan is het zeker in mijn onderbewuste blijven hangen..quote:
Nee, de columns zijn al een tijd niet meer online, al kon je ze eerst nog wel een tijd lang vinden via googlequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik wil graag zijn columns in VI lezen maar ze verschijnen niet meer online of wel?
Dat is gewoon zijn stijl, juist doordat het zo over the top is stoor ik me daar niet aan terwijl ik normaal niet van aangedikt taalgebruik enzo houd.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:47 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vind zijn columns qua taalgebruik (idiote vergelijkingen) soms over de top, maar die over Koeman van deze week was wel scherp.. Ronald is zich al aan het indekken voor een aftocht.
[..]
Heeft Johan dat ook wel eens gezegd? Dan is het zeker in mijn onderbewuste blijven hangen..
Dat was het wel!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er was geen enkele reden om een boetekleed aan te trekken mijns inziens.
welke domme uitspraak had hij precies terug moeten nemen?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:06 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Dat was het wel!
De domme uitspraken van de onlangs van een depressie herstelde, homofobe Van der Gijp hadden moeten worden teruggenomen. Een gemiste kans dus. Maar wat kan je anders verwachten van een programma dat alleen maar bestaat uit sneue figuren die enkel in staat zijn anderen herhaaldelijk en tot vervelens toe te beledigen en belachelijk te maken? Het heeft niks van doen met inhoudelijke journalistiek, het heeft wel een hoog Pipo de Clown gehalte.
precies.. en wat heeft zijn depressie ermee te maken? Die Oldie komt net zo dom over als al die andere hypocriete dommeriken..quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:07 schreef koemleit het volgende:
[..]
welke domme uitspraak had hij precies terug moeten nemen?
Wie beweert dan dat het inhoudelijk journalistiek hoogstaand is, of zou moeten zijn? Wie verplicht jou om te kijken? Kansloze zuurpruim.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:06 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Dat was het wel!
De domme uitspraken van de onlangs van een depressie herstelde, homofobe Van der Gijp hadden moeten worden teruggenomen. Een gemiste kans dus. Maar wat kan je anders verwachten van een programma dat alleen maar bestaat uit sneue figuren die enkel in staat zijn anderen herhaaldelijk en tot vervelens toe te beledigen en belachelijk te maken? Het heeft niks van doen met inhoudelijke journalistiek, het heeft wel een hoog Pipo de Clown gehalte.
Nico past in VI als het over randzaken gaat. Zoals bijvoorbeeld over Van Gaal etc.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:36 schreef AFCNiels het volgende:
Als je aangeeft Louis van Gaal een vervelende man te vinden heb je een jaarcontract bij de VI al binnen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nico past in VI als het over randzaken gaat. Zoals bijvoorbeeld over Van Gaal etc.
Ze durven wel, tenslotte is de schipper naast God wel de top van de piramide.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je aangeeft Louis van Gaal een vervelende man te vinden heb je een jaarcontract bij de VI al binnen.
Heb het lef niet om in VI het op te nemen voor Louis van Gaal want dan krijg je de grootste kneus van Nederland, Johan Derksen, over je heen. Hij bloeit op als hij anderen - vaak als studiogast - tot het bot toe beledigt. Maar als hij weerwoord krijgt dan bestaat de kans dat hij schuimbekkend de studio verlaat. Wat een ongelofelijke lul en wat zijn zijn fans dom dat ze dit snor-gedrocht leuk vinden.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je aangeeft Louis van Gaal een vervelende man te vinden heb je een jaarcontract bij de VI al binnen.
En er komt een Toetanchamon lucht uit zijn porum.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze durven wel, tenslotte is de schipper naast God wel de top van de piramide.
Meneer de dorpspastoor komt even op hoge poten verhaal halen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het probleem met dat soort types is dat in het dagelijks leven niemand hen uit laat praten.
Dan is het internet een voor de hand liggende uitlaatklep voor zulk geblaat waar een paard de hik van krijgt.
Ben je nu klaar met je machogebral of moeten we tissues in het topic neerzetten?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:23 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Heb het lef niet om in VI het op te nemen voor Louis van Gaal want dan krijg je de grootste kneus van Nederland, Johan Derksen, over je heen. Hij bloeit op als hij anderen - vaak als studiogast - tot het bot toe beledigt. Maar als hij weerwoord krijgt dan bestaat de kans dat hij schuimbekkend de studio verlaat. Wat een ongelofelijke lul en wat zijn zijn fans dom dat ze dit snor-gedrocht leuk vinden.
Heb je het nu over mij?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:24 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Meneer de dorpspastoor komt even op hoge poten verhaal halen.
Ja leuk, allemaal even lachen mensen, want het begint een beetje zielig te worden.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:23 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Heb het lef niet om in VI het op te nemen voor Louis van Gaal want dan krijg je de grootste kneus van Nederland, Johan Derksen, over je heen. Hij bloeit op als hij anderen - vaak als studiogast - tot het bot toe beledigt. Maar als hij weerwoord krijgt dan bestaat de kans dat hij schuimbekkend de studio verlaat. Wat een ongelofelijke lul en wat zijn zijn fans dom dat ze dit snor-gedrocht leuk vinden.
Being offended is fucking bullshit.quote:
Nee natuurlijk niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |