Mwoa, autotje hier loopt 1:20 gooi er 20 liter benzine in en je red het heen en weer voor 35 euro.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:04 schreef the-eye het volgende:
Met de auto ben je ook zoiets kwijt dus het lijkt me een redelijke prijs
+ de wegenbelasting/verzekering/onderhoud/aanschafkostenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mwoa, autotje hier loopt 1:20 gooi er 30 euro benzine in en je red het heen en weer.
Scheelt toch 17 euro.
Helaas geen OV kaart nee.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:07 schreef Emm16 het volgende:
Het is inderdaad duur, ja. Heb je geen studenten ov-kaart? Kun je eventueel met korting reizen.
Dat is trouwens ongeveer 8km per euro, stel je tankt voor 1,75 euro per liter dan ben je dus goedkoper uit dan elke auto tot aan 1:14.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, ik zie dat anderen al pogingen hebben gedaan.
47 euro voor een hele dag, 2e klas, zonder korting.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:06 schreef geldwolf het volgende:
Ts heeft blijkbaar nog nooit gehoord van een dagkaart van bijv. De Kruidvat, zijn ongeveer 20,- zo uit m'n hoofd
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:08 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Dat is trouwens ongeveer 8km per euro, stel je tankt voor 1,75 euro per liter dan ben je dus goedkoper uit dan elke auto tot aan 1:14.Klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met het autotje van m`n moeder scheelt het 12 euro(Helaas heb ik nogsteeds geen rijbewijs, dus is dát scenario wel een beetje toekomstig)
Mja, ik wil sowieso rond 8 uur in de ochtend wel wegquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:08 schreef arjan1212 het volgende:
Met die daluren dagkaart moet je wel na 9 uur vertrekken..
Zomeracties zijn eigenlijk allemaal al geweest, je moet gewoon twee van die kaartjes kopen als de actie er is want ze blijven meestal wel 2/3 maanden geldig.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:09 schreef Emm16 het volgende:
Je hebt weleens acties bij kruidvat/AH, kun je een dagkaart kopen voor 17 euro, ik weet niet of ze er nu nog zijn.
Dat is alsnog een achterlijk hoog bedrag.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Met de trein is Hilversum-Middelburg 490 km, geen 375
En je betaalt ¤46,80 dus 13 cent pet kilometer
Hoezo?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:12 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is alsnog een achterlijk hoog bedrag.
Ik wil binnenkort ook nog graag een keer naar Zeeland (aangezien ik tot mijn schaamte moet bekennen daar nog nooit te zijn geweest). maar ik wacht tot mijn studenten-ov weer geldig is. Heb jij die dan niet, Braddie?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:09 schreef Braddie het volgende:
[..]
Klopt.
Met het autotje van m`n moeder scheelt het 12 euro(Helaas heb ik nogsteeds geen rijbewijs, dus is dát scenario wel een beetje toekomstig)
Ik heb geen OV helaas..quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:13 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik wil binnenkort ook nog graag een keer naar Zeeland (aangezien ik tot mijn schaamte moet bekennen daar nog nooit te zijn geweest). maar ik wacht tot mijn studenten-ov weer geldig is. Heb jij die dan niet, Braddie?
quote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:02 schreef Arriviste het volgende:
Kortingskaartje kopen en aan een mooie studente vragen of je met haar mee mag reizen.
Studenten mogen met 40% korting reizen en tot max 2 mensen meenemen, die vervolgens ook met korting reizen. Als je alleen een kortingskaartje koopt zonder abo of iets dergelijks kun je alsnog een boete krijgen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:15 schreef arjan1212 het volgende:
Hoezo aan een studente vragen ? is het dan nog goedkoper
Trouwens, ik weet niet waar het van was, maar het kan best zijn dat jij of je ouders laatst treinkaartjes/meereiskaartjes Juli/Augustus hebben gekregen bij de post want zo'n actie was er laatst weer. Misschien kan je even rondvragen in de omgeving, veel mensen bewaren ze wel maar gebruiken ze niet. Heb je een gratis meereiskaart, hoef je alleen even iemand aan te spreken op het station.quote:
Gratis pijpbeurt als je het goed doet. Scheelt weer een paar tientjes.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:15 schreef arjan1212 het volgende:
Hoezo aan een studente vragen ? is het dan nog goedkoper
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:16 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Gratis pijpbeurt als je het goed doet. Scheelt weer een paar tientjes.
niet meerquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Studenten mogen met 40% korting reizen en tot max 2 mensen meenemen, die vervolgens ook met korting reizen. Als je alleen een kortingskaartje koopt zonder abo of iets dergelijks kun je alsnog een boete krijgen.
Dit dus. Maar 15,50!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:38 schreef Kansenjongere het volgende:
http://www.blokker.nl/web(...)Id=&productId=155692
Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:38 schreef Kansenjongere het volgende:
http://www.blokker.nl/web(...)Id=&productId=155692
De voordeelurenkaart bestaat al een aantal jaar niet meer voor nieuwe klanten. De nieuwe "voordeel"abonnementen mogen die naam nauwelijks dragen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:50 schreef Woods het volgende:
Paupers die geen geld hebben voor een voordeel uren kaart en lopen te klagen over de prijs
Braddie
Je kunt hem via blokker.nl voor 1 euro laten bezorgen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:48 schreef Braddie het volgende:
Goede tip! Als ze hem dan nog verkopen (moet dan wel geld hebben natuurlijk) schaf ik een dag kaart aan
Valt mee, tegenwoordig is d'r alleen een middagspits bijgevoegt, maar je kan ook vantevoren even naar 't station fietsen om al in te checken. In de aanbieding had ik 'm voor 25 euro, dus ik kan niet echt zeggen dat het duur is.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:51 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
De voordeelurenkaart bestaat al een aantal jaar niet meer voor nieuwe klanten. De nieuwe "voordeel"abonnementen mogen die naam nauwelijks dragen.
Geld heb je zo, gewoon een weekje je kont verkopen achter het station lees ik hier altijd. Fijne reis!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:48 schreef Braddie het volgende:
Goede tip! Als ze hem dan nog verkopen (moet dan wel geld hebben natuurlijk) schaf ik een dag kaart aan
Heeft geen rijbewijs. Wel blijven opletten he!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 05:36 schreef DroogDok het volgende:
Als je de trein te duur vindt ga je toch met de auto, ik snap het probleem niet helemaal geloof ik.
Je mevrouwquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 05:37 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Heeft geen rijbewijs. Wel blijven opletten he!
Ik heb (nogsteeds) geen rijbewijs.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 05:36 schreef DroogDok het volgende:
Als je de trein te duur vindt ga je toch met de auto, ik snap het probleem niet helemaal geloof ik.
Misschien moet je het maar eens bij Rijkswaterstaat gaan proberen als jij steeds voor het reguliere examen zakt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:38 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb (nogsteeds) geen rijbewijs.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:38 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb (nogsteeds) geen rijbewijs.
Rijkswaterstaat?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Misschien moet je het maar eens bij Rijkswaterstaat gaan proberen als jij steeds voor het reguliere examen zakt.
KLB / Mensen die lang over hun rijbewijs doen.quote:Ik heb (nogsteeds) geen rijbewijs.
Als je een chauffeur hebt wellicht. Anders is het lastig om in de auto te werken of een boek te lezen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:44 schreef Jan-Slagter het volgende:
Auto is goedkoper ,vergeleken met een 2eklas treinticket voor 1 persoon. Een auto is op basis van comfort beter te vergelijken met de 1ste klas
Ow, jij moet je theorie nog halen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:45 schreef Braddie het volgende:
[..]
Rijkswaterstaat?
Ik ga eind deze maand een Theorie cursus doen, 2 dagen lang. Stampen Stampen Stampen, misschien lukt het dan..
Vier keer is scheepsrecht Braddie ;-)quote:Ik ga eind deze maand een Theorie cursus doen, 2 dagen lang. Stampen Stampen Stampen, misschien lukt het dan.
Ik denk dat je dan nog beter op het dak van een trein kan gaan zittenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:51 schreef gelepino het volgende:
Die fiat van Braddie met die roestgaten kun je niet eens vergelijken met de 2e klas. 't Is nog maar de vraag of je daar Zeeland mee haalt.
Prima filmconcept als ik er zo over nadenk.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:51 schreef gelepino het volgende:
Die fiat van Braddie met die roestgaten kun je niet eens vergelijken met de 2e klas. 't Is nog maar de vraag of je daar Zeeland mee haalt.
Bij Blokker volgens mij nu dagkaarten voor 15,50 of 16,50.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:06 schreef geldwolf het volgende:
Ts heeft blijkbaar nog nooit gehoord van een dagkaart van bijv. De Kruidvat, zijn ongeveer 20,- zo uit m'n hoofd
en al was het duurder dan wil je nog niet met paupers zoals TS (die niet veel over heeft voor vrienden trouwens) in de trein zitten (of staan van A tot Z, ik kijk nergens meer van op bij de NS)quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:36 schreef Wildervankstertje het volgende:
Daarom reis ik dus nooit met het openbaar vervoer. Mijn auto rijdt gemiddeld 1:21 dus stukken goedkoper, zelfs nu nog met de hoge brandstofprijzen
Liever met TS dan met jou in ieder geval.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:18 schreef Prego het volgende:
[..]
en al was het duurder dan wil je nog niet met paupers zoals TS (die niet veel over heeft voor vrienden trouwens) in de trein zitten (of staan van A tot Z, ik kijk nergens meer van op bij de NS)
Alsof Wildervank überhaupt bereikbaar is met het OV.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:36 schreef Wildervankstertje het volgende:
Daarom reis ik dus nooit met het openbaar vervoer. Mijn auto rijdt gemiddeld 1:21 dus stukken goedkoper, zelfs nu nog met de hoge brandstofprijzen
Ik heb gelukkig nog steeds het 40% abo, welke komt daar tegenwoordig het dichts bij in de buurt?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:51 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
De voordeelurenkaart bestaat al een aantal jaar niet meer voor nieuwe klanten. De nieuwe "voordeel"abonnementen mogen die naam nauwelijks dragen.
Weet ik veel!!!!!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 04:22 schreef -supergirl- het volgende:
TS MIDDELBURG? RLY?waarom hebben we nog nooit gemeet?!
Ooh, een pauper ben ik nietquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:18 schreef Prego het volgende:
[..]
en al was het duurder dan wil je nog niet met paupers zoals TS (die niet veel over heeft voor vrienden trouwens) in de trein zitten (of staan van A tot Z, ik kijk nergens meer van op bij de NS)
De bus naar Assen komt bij mij voor het huis langs helaas. En verder is het treinstation in Veendam nog geen 10 minuten fietsen vanaf mijn huis. Zo'n gat is Wildervank niet, eerder een buitenwijk van Veendam.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:40 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Alsof Wildervank überhaupt bereikbaar is met het OV.
Want een auto kost alleen benzinequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mwoa, autotje hier loopt 1:20 gooi er 20 liter benzine in en je red het heen en weer voor 35 euro.
Scheelt toch 12 euro.
Nee, natuurlijk niet..quote:
berekening van jou slaat nergens op, je zo ook ooit de banden moeten vervangen, en die auto zal ook een keer gekocht zijn, dit moet je wel allemaal meerekenen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:29 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet..
Maar ik ben sowieso met een auto van 500 euro al goedkoper uit.
Even rekenen.
Treinkaartje Berlijn is 120 euro ongeveer.
Met de auto is dit 50 euro benzine.
Ben je sowieso 20 euro goedkoper uit.
Je rijd dus goedkoper per kilometer.
Stel je moet 1x per week naar Zeeland voor je werk heen en terug, ben je véél goedkoper dan wanneer je steeds een retourtje moet kopen.
Dan zit je namelijk op, 150-160 euro per maand, en met de auto zou dit 110-120 zijn.
Als je auto 500 euro kost, is de afschrijving niks, even de prijs per kilometer meegerekend. Dan rij je (Stel je rijd 10,000km in de auto en dan is ie op) voor 5 cent per kilometer....
Autorijden kan je zo duur maken als je zelf wilt. Ik rijd in een Suzuki Alto, lekker zuinig in brandstofverbruik en goedkoop in verzekering en belasting.quote:
M`n ma rijd in een Fiat Cinquecento, kost ook niks.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:34 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Autorijden kan je zo duur maken als je zelf wilt. Ik rijd in een Suzuki Alto, lekker zuinig in brandstofverbruik en goedkoop in verzekering en belasting.
Ik denk omdat hij liever met mij meet :$quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 04:22 schreef -supergirl- het volgende:
TS MIDDELBURG? RLY?waarom hebben we nog nooit gemeet?!
5 cent de kilometer? Je bent dus niet alleen dom, maar je kan ook niet rekenen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:29 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet..
Maar ik ben sowieso met een auto van 500 euro al goedkoper uit.
Even rekenen.
Treinkaartje Berlijn is 120 euro ongeveer.
Met de auto is dit 50 euro benzine.
Ben je sowieso 20 euro goedkoper uit.
Je rijd dus goedkoper per kilometer.
Stel je moet 1x per week naar Zeeland voor je werk heen en terug, ben je véél goedkoper dan wanneer je steeds een retourtje moet kopen.
Dan zit je namelijk op, 150-160 euro per maand, en met de auto zou dit 110-120 zijn.
Als je auto 500 euro kost, is de afschrijving niks, even de prijs per kilometer meegerekend. Dan rij je (Stel je rijd 10,000km in de auto en dan is ie op) voor 5 cent per kilometer....
zijn er op dit moment nietquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:37 schreef Copycat het volgende:
Koop zo'n Blokkerkaartje en je bent klaar voor 15 euro. Dat moet wel lukken toch?
Zoheeeee die moeder van jouw moet dan wel heel veel rijden hoor, wel 2 weken op 15 euro benzine.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
M`n ma rijd in een Fiat Cinquecento, kost ook niks.
Ze gooit er 15 euro benzine in en rijd 2 weken rond, belasting is 31 euro per kwartaal geloof ik.
Aanschaf was ook een schijntje.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:37 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik denk omdat hij liever met mij meet :$
Ik zag er toch echt vanmiddag nog een reclamebord van voor een Blokkerfiliaal?quote:
Als MBO/hbo scholier kun je dat ook aanvragen hoor, je hoeft niet per se te studeren.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:21 schreef hosselaar.woensel het volgende:
Als student krijg je een mooie OV kaart. Maar voor de gewone jongeren is het niet te betalen zonder kortingskaart.
Klopt, zag bij Blokker in Veendam ook een grote poster met die aanbieding op het raam hangen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zag er toch echt vanmiddag nog een reclamebord van voor een Blokkerfiliaal?
En: http://www.blokker.nl/web(...)2y87gCFcJc3god9hsABQ
15,50
Jawel, donderdagavond nog gezien bij Blokker. Maar weet niet of die aanbieding na dit weekend er nog is.quote:
oke quote voor de TSquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zag er toch echt vanmiddag nog een reclamebord van voor een Blokkerfiliaal?
En: http://www.blokker.nl/web(...)2y87gCFcJc3god9hsABQ
15,50
50 euro zit de auto van m`n ma vol, 35-40 liter.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:56 schreef gelepino het volgende:
Je zou natuurlijk ook eens gewoon kunnen gaan werken voor je centen i.p.v. hier te klagen dat je geen geld hebt voor een treinkaartje. Ik zou alleen geen boekhouder worden, want rekenen kun je niet. Voor 50 euro met de auto naar Berlijn?! Dacht het niet.
Snap ik xDquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:45 schreef Braddie het volgende:
[..]
Daar stond eerst wat anders (Bij mijn quote) maar dat doe ik maar niet hier
Hilversumquote:
Jij begrijpt het.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:04 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hilversum
Zeeland
Van Hilversum naar zeeland
De trein
Van Hilversum naar Zeeland met de trein
Fokkers meetten
Wetende dat je een Hilliebeest bent, stijgt je aanzien behoorlijk bij mijquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:07 schreef Braddie het volgende:
[..]
Soms heb ik wel wat logische informatie in mij zitten hoor
Hilversum REUNITEquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:09 schreef Worsteman het volgende:
[..]
Wetende dat je een Hilliebeest bent, stijgt je aanzien behoorlijk bij mij
Dat mag duidelijk zijn ja, die figuren.. kom op zeg, hoe sneu ben je dan.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:16 schreef Worsteman het volgende:
[..]
Alleen jammer dat we met al die tokkies op de Groest opgezadeld zijn
35-40 liter.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:09 schreef gelepino het volgende:
Sinds wanneer kost 40 liter benzine 50 euro Braddie? Met de huidige prijzen zit je dan tegen de 70 euro.
Over de Duitse autobahn haal je geen 1:20.
dat ding wat je te koop had staan? ik zou daarmee nog niet eens de snelweg op durven ;')quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
35-40 liter.
35 Liter kost je... iets meer dan, 55 euro als max volgens mij (Je tankt in Hilversum bij onbemande pompjs voor 1,68 de liter)
Enne, ik ga echt niet harder als 115-120, in zo`n Cinquecento? Doodeng man
Af en toe dan moet het welquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
dat ding wat je te koop had staan? ik zou daarmee nog niet eens de snelweg op durven ;')
Wat is het verschil tussen in Nederland en in Duitsland rijden? Ik doe elke week boodschappen in Duitsland maar rij er netjes 120 op de snelweg naar Leer want de boetes zijn hoog in Duitsland.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:09 schreef gelepino het volgende:
Sinds wanneer kost 40 liter benzine 50 euro Braddie? Met de huidige prijzen zit je dan tegen de 70 euro.
Over de Duitse autobahn haal je geen 1:20.
SG meeten in Zeelandquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:04 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hilversum
Zeeland
Van Hilversum naar zeeland
De trein
Van Hilversum naar Zeeland met de trein
Fokkers meetten
In de weekenden en vakanties niet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:08 schreef arjan1212 het volgende:
Met die daluren dagkaart moet je wel na 9 uur vertrekken..
ik moet je gelijk geven, de trein in België is echt veel goedkoper.quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
In België betaal je 12 euro heen en terug, gelijk welke rit.
Wat een verschil
het systeem is GO-pass 1
een normale go pass kost 50 euro voor 10 ritten ofzo
Maar op interent kan je Go-pass 1 bestellen dat is een go-pass maar dan geldig voor 1 rit.
Dus terechte klacht TS, in België was je 12 euro kwijt
Klopt, al zijn de stukken bos soms wel tof om doorheen te lopen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:05 schreef hoink581 het volgende:
Buiten de AV industrie daar is er echt geen ruk te zien of te doen in Hilversum.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:27 schreef Copycat het volgende:
Heb je nu inmiddels al een Blokkerkaartje gekocht? Of gaat het niet meer over de trein?
Tsskquote:Op zondag 11 augustus 2013 11:25 schreef HaywoodJablome het volgende:
niet zo overdreven doen mensen, zo leuk is hilversum nou ook weer niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |