Ik heb geen OV helaas..quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:13 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik wil binnenkort ook nog graag een keer naar Zeeland (aangezien ik tot mijn schaamte moet bekennen daar nog nooit te zijn geweest). maar ik wacht tot mijn studenten-ov weer geldig is. Heb jij die dan niet, Braddie?
quote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:02 schreef Arriviste het volgende:
Kortingskaartje kopen en aan een mooie studente vragen of je met haar mee mag reizen.
Studenten mogen met 40% korting reizen en tot max 2 mensen meenemen, die vervolgens ook met korting reizen. Als je alleen een kortingskaartje koopt zonder abo of iets dergelijks kun je alsnog een boete krijgen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:15 schreef arjan1212 het volgende:
Hoezo aan een studente vragen ? is het dan nog goedkoper
Trouwens, ik weet niet waar het van was, maar het kan best zijn dat jij of je ouders laatst treinkaartjes/meereiskaartjes Juli/Augustus hebben gekregen bij de post want zo'n actie was er laatst weer. Misschien kan je even rondvragen in de omgeving, veel mensen bewaren ze wel maar gebruiken ze niet. Heb je een gratis meereiskaart, hoef je alleen even iemand aan te spreken op het station.quote:
Gratis pijpbeurt als je het goed doet. Scheelt weer een paar tientjes.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:15 schreef arjan1212 het volgende:
Hoezo aan een studente vragen ? is het dan nog goedkoper
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:16 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Gratis pijpbeurt als je het goed doet. Scheelt weer een paar tientjes.
niet meerquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Studenten mogen met 40% korting reizen en tot max 2 mensen meenemen, die vervolgens ook met korting reizen. Als je alleen een kortingskaartje koopt zonder abo of iets dergelijks kun je alsnog een boete krijgen.
Dit dus. Maar 15,50!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:38 schreef Kansenjongere het volgende:
http://www.blokker.nl/web(...)Id=&productId=155692
Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:38 schreef Kansenjongere het volgende:
http://www.blokker.nl/web(...)Id=&productId=155692
De voordeelurenkaart bestaat al een aantal jaar niet meer voor nieuwe klanten. De nieuwe "voordeel"abonnementen mogen die naam nauwelijks dragen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:50 schreef Woods het volgende:
Paupers die geen geld hebben voor een voordeel uren kaart en lopen te klagen over de prijs
Braddie
Je kunt hem via blokker.nl voor 1 euro laten bezorgen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:48 schreef Braddie het volgende:
Goede tip! Als ze hem dan nog verkopen (moet dan wel geld hebben natuurlijk) schaf ik een dag kaart aan
Valt mee, tegenwoordig is d'r alleen een middagspits bijgevoegt, maar je kan ook vantevoren even naar 't station fietsen om al in te checken. In de aanbieding had ik 'm voor 25 euro, dus ik kan niet echt zeggen dat het duur is.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:51 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
De voordeelurenkaart bestaat al een aantal jaar niet meer voor nieuwe klanten. De nieuwe "voordeel"abonnementen mogen die naam nauwelijks dragen.
Geld heb je zo, gewoon een weekje je kont verkopen achter het station lees ik hier altijd. Fijne reis!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:48 schreef Braddie het volgende:
Goede tip! Als ze hem dan nog verkopen (moet dan wel geld hebben natuurlijk) schaf ik een dag kaart aan
Heeft geen rijbewijs. Wel blijven opletten he!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 05:36 schreef DroogDok het volgende:
Als je de trein te duur vindt ga je toch met de auto, ik snap het probleem niet helemaal geloof ik.
Je mevrouwquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 05:37 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Heeft geen rijbewijs. Wel blijven opletten he!
Ik heb (nogsteeds) geen rijbewijs.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 05:36 schreef DroogDok het volgende:
Als je de trein te duur vindt ga je toch met de auto, ik snap het probleem niet helemaal geloof ik.
Misschien moet je het maar eens bij Rijkswaterstaat gaan proberen als jij steeds voor het reguliere examen zakt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:38 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb (nogsteeds) geen rijbewijs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |