Valt mee, tegenwoordig is d'r alleen een middagspits bijgevoegt, maar je kan ook vantevoren even naar 't station fietsen om al in te checken. In de aanbieding had ik 'm voor 25 euro, dus ik kan niet echt zeggen dat het duur is.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:51 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
De voordeelurenkaart bestaat al een aantal jaar niet meer voor nieuwe klanten. De nieuwe "voordeel"abonnementen mogen die naam nauwelijks dragen.
Geld heb je zo, gewoon een weekje je kont verkopen achter het station lees ik hier altijd. Fijne reis!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:48 schreef Braddie het volgende:
Goede tip! Als ze hem dan nog verkopen (moet dan wel geld hebben natuurlijk) schaf ik een dag kaart aan
Heeft geen rijbewijs. Wel blijven opletten he!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 05:36 schreef DroogDok het volgende:
Als je de trein te duur vindt ga je toch met de auto, ik snap het probleem niet helemaal geloof ik.
Je mevrouwquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 05:37 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Heeft geen rijbewijs. Wel blijven opletten he!
Ik heb (nogsteeds) geen rijbewijs.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 05:36 schreef DroogDok het volgende:
Als je de trein te duur vindt ga je toch met de auto, ik snap het probleem niet helemaal geloof ik.
Misschien moet je het maar eens bij Rijkswaterstaat gaan proberen als jij steeds voor het reguliere examen zakt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:38 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb (nogsteeds) geen rijbewijs.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:38 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb (nogsteeds) geen rijbewijs.
Rijkswaterstaat?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Misschien moet je het maar eens bij Rijkswaterstaat gaan proberen als jij steeds voor het reguliere examen zakt.
KLB / Mensen die lang over hun rijbewijs doen.quote:Ik heb (nogsteeds) geen rijbewijs.
Als je een chauffeur hebt wellicht. Anders is het lastig om in de auto te werken of een boek te lezen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:44 schreef Jan-Slagter het volgende:
Auto is goedkoper ,vergeleken met een 2eklas treinticket voor 1 persoon. Een auto is op basis van comfort beter te vergelijken met de 1ste klas
Ow, jij moet je theorie nog halen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:45 schreef Braddie het volgende:
[..]
Rijkswaterstaat?
Ik ga eind deze maand een Theorie cursus doen, 2 dagen lang. Stampen Stampen Stampen, misschien lukt het dan..
Vier keer is scheepsrecht Braddie ;-)quote:Ik ga eind deze maand een Theorie cursus doen, 2 dagen lang. Stampen Stampen Stampen, misschien lukt het dan.
Ik denk dat je dan nog beter op het dak van een trein kan gaan zittenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:51 schreef gelepino het volgende:
Die fiat van Braddie met die roestgaten kun je niet eens vergelijken met de 2e klas. 't Is nog maar de vraag of je daar Zeeland mee haalt.
Prima filmconcept als ik er zo over nadenk.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:51 schreef gelepino het volgende:
Die fiat van Braddie met die roestgaten kun je niet eens vergelijken met de 2e klas. 't Is nog maar de vraag of je daar Zeeland mee haalt.
Bij Blokker volgens mij nu dagkaarten voor 15,50 of 16,50.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:06 schreef geldwolf het volgende:
Ts heeft blijkbaar nog nooit gehoord van een dagkaart van bijv. De Kruidvat, zijn ongeveer 20,- zo uit m'n hoofd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |