Mwoa, autotje hier loopt 1:20 gooi er 20 liter benzine in en je red het heen en weer voor 35 euro.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:04 schreef the-eye het volgende:
Met de auto ben je ook zoiets kwijt dus het lijkt me een redelijke prijs
+ de wegenbelasting/verzekering/onderhoud/aanschafkostenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mwoa, autotje hier loopt 1:20 gooi er 30 euro benzine in en je red het heen en weer.
Scheelt toch 17 euro.
Helaas geen OV kaart nee.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:07 schreef Emm16 het volgende:
Het is inderdaad duur, ja. Heb je geen studenten ov-kaart? Kun je eventueel met korting reizen.
Dat is trouwens ongeveer 8km per euro, stel je tankt voor 1,75 euro per liter dan ben je dus goedkoper uit dan elke auto tot aan 1:14.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, ik zie dat anderen al pogingen hebben gedaan.
47 euro voor een hele dag, 2e klas, zonder korting.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:06 schreef geldwolf het volgende:
Ts heeft blijkbaar nog nooit gehoord van een dagkaart van bijv. De Kruidvat, zijn ongeveer 20,- zo uit m'n hoofd
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:08 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Dat is trouwens ongeveer 8km per euro, stel je tankt voor 1,75 euro per liter dan ben je dus goedkoper uit dan elke auto tot aan 1:14.Klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met het autotje van m`n moeder scheelt het 12 euro(Helaas heb ik nogsteeds geen rijbewijs, dus is dát scenario wel een beetje toekomstig)
Mja, ik wil sowieso rond 8 uur in de ochtend wel wegquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:08 schreef arjan1212 het volgende:
Met die daluren dagkaart moet je wel na 9 uur vertrekken..
Zomeracties zijn eigenlijk allemaal al geweest, je moet gewoon twee van die kaartjes kopen als de actie er is want ze blijven meestal wel 2/3 maanden geldig.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:09 schreef Emm16 het volgende:
Je hebt weleens acties bij kruidvat/AH, kun je een dagkaart kopen voor 17 euro, ik weet niet of ze er nu nog zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |