oke quote voor de TSquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zag er toch echt vanmiddag nog een reclamebord van voor een Blokkerfiliaal?
En: http://www.blokker.nl/web(...)2y87gCFcJc3god9hsABQ
15,50
50 euro zit de auto van m`n ma vol, 35-40 liter.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:56 schreef gelepino het volgende:
Je zou natuurlijk ook eens gewoon kunnen gaan werken voor je centen i.p.v. hier te klagen dat je geen geld hebt voor een treinkaartje. Ik zou alleen geen boekhouder worden, want rekenen kun je niet. Voor 50 euro met de auto naar Berlijn?! Dacht het niet.
Snap ik xDquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:45 schreef Braddie het volgende:
[..]
Daar stond eerst wat anders (Bij mijn quote) maar dat doe ik maar niet hier
Hilversumquote:
Jij begrijpt het.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:04 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hilversum
Zeeland
Van Hilversum naar zeeland
De trein
Van Hilversum naar Zeeland met de trein
Fokkers meetten
Wetende dat je een Hilliebeest bent, stijgt je aanzien behoorlijk bij mijquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:07 schreef Braddie het volgende:
[..]
Soms heb ik wel wat logische informatie in mij zitten hoor
Hilversum REUNITEquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:09 schreef Worsteman het volgende:
[..]
Wetende dat je een Hilliebeest bent, stijgt je aanzien behoorlijk bij mij
Dat mag duidelijk zijn ja, die figuren.. kom op zeg, hoe sneu ben je dan.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:16 schreef Worsteman het volgende:
[..]
Alleen jammer dat we met al die tokkies op de Groest opgezadeld zijn
35-40 liter.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:09 schreef gelepino het volgende:
Sinds wanneer kost 40 liter benzine 50 euro Braddie? Met de huidige prijzen zit je dan tegen de 70 euro.
Over de Duitse autobahn haal je geen 1:20.
dat ding wat je te koop had staan? ik zou daarmee nog niet eens de snelweg op durven ;')quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
35-40 liter.
35 Liter kost je... iets meer dan, 55 euro als max volgens mij (Je tankt in Hilversum bij onbemande pompjs voor 1,68 de liter)
Enne, ik ga echt niet harder als 115-120, in zo`n Cinquecento? Doodeng man
Af en toe dan moet het welquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
dat ding wat je te koop had staan? ik zou daarmee nog niet eens de snelweg op durven ;')
Wat is het verschil tussen in Nederland en in Duitsland rijden? Ik doe elke week boodschappen in Duitsland maar rij er netjes 120 op de snelweg naar Leer want de boetes zijn hoog in Duitsland.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:09 schreef gelepino het volgende:
Sinds wanneer kost 40 liter benzine 50 euro Braddie? Met de huidige prijzen zit je dan tegen de 70 euro.
Over de Duitse autobahn haal je geen 1:20.
SG meeten in Zeelandquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:04 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hilversum
Zeeland
Van Hilversum naar zeeland
De trein
Van Hilversum naar Zeeland met de trein
Fokkers meetten
In de weekenden en vakanties niet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:08 schreef arjan1212 het volgende:
Met die daluren dagkaart moet je wel na 9 uur vertrekken..
ik moet je gelijk geven, de trein in België is echt veel goedkoper.quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
In België betaal je 12 euro heen en terug, gelijk welke rit.
Wat een verschil
het systeem is GO-pass 1
een normale go pass kost 50 euro voor 10 ritten ofzo
Maar op interent kan je Go-pass 1 bestellen dat is een go-pass maar dan geldig voor 1 rit.
Dus terechte klacht TS, in België was je 12 euro kwijt
Klopt, al zijn de stukken bos soms wel tof om doorheen te lopen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:05 schreef hoink581 het volgende:
Buiten de AV industrie daar is er echt geen ruk te zien of te doen in Hilversum.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:27 schreef Copycat het volgende:
Heb je nu inmiddels al een Blokkerkaartje gekocht? Of gaat het niet meer over de trein?
Tsskquote:Op zondag 11 augustus 2013 11:25 schreef HaywoodJablome het volgende:
niet zo overdreven doen mensen, zo leuk is hilversum nou ook weer niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |