Met dat raketafval.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:32 schreef alors het volgende:
Ik vind het echt een eng land. Die serie van Jelle Brandt Corstius ook, werd er gewoon depressief van.
Klopt, maar van zijn India serie werd ik ook depressiefquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:32 schreef alors het volgende:
Ik vind het echt een eng land. Die serie van Jelle Brandt Corstius ook, werd er gewoon depressief van.
Ik had vroeger altijd een beetje romantisch beeld van Rusland, moedertje Rusland en zo, maar dat is nu wel anders.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:32 schreef alors het volgende:
De "We Love Russia"-compilaties zijn het enige goede wat dat land heeft voortgebracht.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:32 schreef alors het volgende:
Maar jij leefde nog in de tijd van de Sovjet propaganda.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had vroeger altijd een beetje romantisch beeld van Rusland, moedertje Rusland en zo, maar dat is nu wel anders.
Oh dat zal het zijn jaquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:34 schreef Latert het volgende:
[..]
Maar jij leefde nog in de tijd van de Sovjet propaganda.
Racistquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:37 schreef superniger het volgende:
Had ze maar kinderen moeten krijgen met iemand van haar eigen ras
Dit klopt wel een beetje ja.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:37 schreef superniger het volgende:
Had ze maar kinderen moeten krijgen met iemand van haar eigen ras
Kijk dit was nog eens televisie.quote:
Jammer van die Pedo, anders waren de afleveringen die nog op de stapel liggen ook uitgezonden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |