Met dat raketafval.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:32 schreef alors het volgende:
Ik vind het echt een eng land. Die serie van Jelle Brandt Corstius ook, werd er gewoon depressief van.
Klopt, maar van zijn India serie werd ik ook depressiefquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:32 schreef alors het volgende:
Ik vind het echt een eng land. Die serie van Jelle Brandt Corstius ook, werd er gewoon depressief van.
Ik had vroeger altijd een beetje romantisch beeld van Rusland, moedertje Rusland en zo, maar dat is nu wel anders.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:32 schreef alors het volgende:
De "We Love Russia"-compilaties zijn het enige goede wat dat land heeft voortgebracht.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:32 schreef alors het volgende:
Maar jij leefde nog in de tijd van de Sovjet propaganda.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had vroeger altijd een beetje romantisch beeld van Rusland, moedertje Rusland en zo, maar dat is nu wel anders.
Oh dat zal het zijn jaquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:34 schreef Latert het volgende:
[..]
Maar jij leefde nog in de tijd van de Sovjet propaganda.
Racistquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:37 schreef superniger het volgende:
Had ze maar kinderen moeten krijgen met iemand van haar eigen ras
Dit klopt wel een beetje ja.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:37 schreef superniger het volgende:
Had ze maar kinderen moeten krijgen met iemand van haar eigen ras
Kijk dit was nog eens televisie.quote:
Jammer van die Pedo, anders waren de afleveringen die nog op de stapel liggen ook uitgezonden.quote:
Lol dit staat gewoon op wikipediaquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:40 schreef tralalala het volgende:
[..]
Jammer van die Pedo, anders waren de afleveringen die nog op de stapel liggen ook uitgezonden.
quote:Jaren na de uitzendingen blijft het programma populair. Het woord kankerkachel, een uitspraak van de bewoner Kees in de uitzending over de wijk Woensel in Eindhoven, is een meme geworden op het Fok!forum en andere media.
Max houdt zich alleen bezig met vakantieproblemen @ Camping de Bercktquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:42 schreef Zipportal het volgende:
Kan Omroep MAX niet even helpen? MAX maakt het mogelijk.
Meteen even zo'n taalspelletje er achteraan.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lol dit staat gewoon op wikipedia
[..]
Ik stuur Alberto wel even.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:42 schreef tralalala het volgende:
[..]
Max houdt zich alleen bezig met vakantieproblemen @ Camping de Berckt
Die chick van Omroep Max krijgt tenminste wat voor elkaar.quote:
En ze had nog maar één lijntjequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:45 schreef Zipportal het volgende:
Die moeder is gewoon een Limburgse drugsrunner. Eén pot nat.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lol dit staat gewoon op wikipedia
[..]
Veel te lang van stof, deze damequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:47 schreef alors het volgende:
Haha ze kan niet echt samenvattenze blijft maar doorgaan over allerlei details.
Hoeveel mag dit kosten?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:51 schreef Karina het volgende:
Allemaal met de bus, dat is wel een mooi item voor Groeten van Max.
Ja hij heeft gezegd dat hij dat vrijwillig verlaagt naar de Balkenende norm.quote:
Ja, met tegenzin natuurlijk. Pas als de nood hoog is.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:55 schreef alors het volgende:
[..]
Ja hij heeft gezegd dat hij dat vrijwillig verlaagt naar de Balkenende norm.
HEU HEU HEU HEUquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:05 schreef Ajacied422 het volgende:
wat heeft die astrid een enge lach
Weet je wel wat hij heeft meegenomen vanuit het oerwoud in Suriname?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja maar toen was ik er niet.
Ja, een aap.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:10 schreef tralalala het volgende:
[..]
Weet je wel wat hij heeft meegenomen vanuit het oerwoud in Suriname?
Jij hebt een beppequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gisteren keek ik ook wel, maar toen kon ik niet Fok1ken want ik was bij mijn beppe.
Heb erg gelachen om die boomknuffelaar.
export Friesquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:12 schreef alors het volgende:
[..]
Jij hebt een beppejij bent ook gewoon een Fries dus
Ik vrees dat dat geen compliment isquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu klink je net als mijn beppe.
Mijn beppe is wel een topbeppe, maar gisteren verklaarde zij dat ze zowel Maarten van Rossem als Johan Derksen vieze mannetjes vond dus toen werd de sfeer ietwat ongemakkelijk.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:18 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat geen compliment is
Of hij mag weer met deze hete chicka Dit is de dag doen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Renske doet Pearl even tijdens een lang weekend
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn beppe is wel een topbeppe, maar gisteren verklaarde zij dat ze zowel Maarten van Rossem als Johan Derksen vieze mannetjes vond dus toen werd de sfeer ietwat ongemakkelijk.
Zou wat zijn deze twee uitgesproken types bij elkaar in 1 programma.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:00 schreef arjan1212 het volgende:
Van Rossem en Derksen moeten gewoon een eigen show krijgen waar ze de lelijkheid van naakte vrouwen bepraten en sigaren roken
En dat ze elke show ten minste één kongingsgezinde- en één gelovige gast uitnodigen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:57 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Zou wat zijn deze twee uitgesproken types bij elkaar in 1 programma.
I.i.g. is er geen vrolijkheid troef daar gezien het gemiddelde humor van beiden altijd.
Ze mogen het hier best weer eventjes over hebben, De laatste tijd is de Friso-affaire behoorlijk ondergesneeuwd.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:03 schreef Karina het volgende:
Nee ik hoef het ook niet te zien, nu ook al een uur lang. Wat moeten ze nog meer vertellen/behandelen?
Oh god natuurlijk, krijgen we dat weer, de uitgekauwde grapjesquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:01 schreef Latert het volgende:
[..]
Ze mogen het hier best weer eventjes over hebben, De laatste tijd is de Friso-affaire behoorlijk ondergesneeuwd.
Het kan Friso, en het kan dooien...quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh god natuurlijk, krijgen we dat weer, de uitgekauwde grapjes
Nah het laat mij verder koud. Ik kijk toch niet (denk ik).quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:04 schreef Latert het volgende:
[..]
Het kan Friso, en het kan dooien...
En nu hebben we een dooie Friso
Inderdaad een uur lang praten over het feit dat Friso dood isquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:03 schreef Karina het volgende:
Nee ik hoef het ook niet te zien, nu ook al een uur lang. Wat moeten ze nog meer vertellen/behandelen?
Als deze met Dafne Schippers aan komt bellen kunnen we een driekamp houden.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:53 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Ik post dit plaatje en dan ben ik weer weg. Kut show.
Daar zou ik wel mee willen polsstokhoogspringen inderdaad.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:01 schreef OProg het volgende:
[..]
Als deze met Dafne Schippers aan komt bellen kunnen we een driekamp houden.
Kogelstoten.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar zou ik wel mee willen polsstokhoogspringen inderdaad.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik moest even googlen, nu heb ik mijn broek uitgedaan.
Het laat Friso nu ook koud.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Nah het laat mij verder koud. Ik kijk toch niet (denk ik).
Iemand moet het ijs breken...quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]Ja hoor kom maar op met de grollen.
Thiam moet blijfuhquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:14 schreef alors het volgende:
Ik vond die Belgische leuker, Thiam.
[ afbeelding ]
Thiamquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:14 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt een beetje op de verslaggeefster van SBS die nu voor het hek staat.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:14 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
Nafissatou heet ze van voren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Je hebt mij door.quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:16 schreef alors het volgende:
[..]
Nafissatou heet ze van voren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het deed je aan al die schitterende CDA congressen denken?quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:18 schreef marcodej het volgende:
SBS sloot net af met het Wilhelmus, onder zwart-wit beelden van Friso. Ik pinkte een traantje weg.
KvdB sluit straks af met het koningslied.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:18 schreef marcodej het volgende:
SBS sloot net af met het Wilhelmus, onder zwart-wit beelden van Friso. Ik pinkte een traantje weg.
Ja.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:19 schreef alors het volgende:
[..]
Het deed je aan al die schitterende CDA congressen denken?
De dag die je wist dat zou komen...quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:19 schreef Latert het volgende:
[..]
KvdB sluit straks af met het koningslied.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:20 schreef alors het volgende:
[..]
De dag die je wist dat zou komen...
Het was bijna net zo mooi als dit:quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:19 schreef alors het volgende:
[..]
Het deed je aan al die schitterende CDA congressen denken?
En die stemming dan.quote:
Hij schnabbelt behoorlijk bij ja.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:21 schreef Be-Smart het volgende:
Die Schnabel doet ook wel behoorlijk af de laatste tijd heh. Dacht ik voorheen alleen maar dat hij wel eens wat nuttigs zei, of is het de laatste tijd gewoon erg hard bergafwaarts gegaan?
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:21 schreef Latert het volgende:
De redactie van KvdB vindt dat er bij het bespreken van het overlijden van Friso geen stellingen passen. Morgen is het dashboard weer live en kunt u weer reageren.
Eens
Het is nog echt zo ook.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:21 schreef Latert het volgende:
De redactie van KvdB vindt dat er bij het bespreken van het overlijden van Friso geen stellingen passen. Morgen is het dashboard weer live en kunt u weer reageren.
Eens
quote:
Het wordt opgezet in Delft tochquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:23 schreef alors het volgende:
Nu Friso dood is gaat hij naar
De hel
De hemel
De grafkelder in Delft
Vagevuur kan ook nog.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:23 schreef alors het volgende:
Nu Friso dood is gaat hij naar
De hel
De hemel
De grafkelder in Delft
Sinkhole?quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Tussen de hemel en de hel in toch? Dacht ik
Nee, op het eiland van Lost.quote:
Het is iets katholieks, die verzinnen er altijd van alles bij.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Tussen de hemel en de hel in toch? Dacht ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:28 schreef Latert het volgende:
De moordenaar van Friso is al gesnapt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:28 schreef Latert het volgende:
De moordenaar van Friso is al gesnapt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben hem eigenlijk al weer vergeten.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:39 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb het gemist, nu kan ik niet slapen straks
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:40 schreef Elfletterig het volgende:
Er wordt erg weinig nieuws verteld. Alles is vandaag al minstens één keer eerder verteld.
Ja, deze uitzending was nog niet genoeg vervuild, ga jij nog even Harry Vermeegen ertussendoor gooien.quote:
Ik moet dat wonderkind toch de ruimte geven?quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, deze uitzending was nog niet genoeg vervuild, ga jij nog even Harry Vermeegen ertussendoor gooien.
Gedurfde stelling.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:47 schreef Latert het volgende:
Wat een flopshow. Ik luister nog liever een uur naar het gelach van Astrid Kersseboom.
Het probleem is dat men zich verplicht voelt om de hele uitzending te vullen met de dood van Prins Friso. Het gevolg: verschillende mensen die precies dezelfde dingen zeggen die andere mensen eerder op de dag ook al hebben gezegd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als ik het zo teruglees was het een flopshow. Ik denk dat ik weer inschakel wanneer Renske er weer is.
Een (ex-)FOK!ker. Moet wel een flopshow worden dan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:29 schreef Specularium het volgende:
Vanavond in Knevel & Van den Brink:
Debat over de Vluchtflat waar de asielzoekers vanuit de Vluchtkerk naar toe verhuisden. VVD-kamerlid Malik Azmani gaat in debat met vrjiwilliger bij de vluchtflat Katinka Simonse (ook bekend als Tinkebell). Tinkebell leidde de VVD'er vandaag rond bij de flat tijdens een werkbezoek.
Weduwe Marjolein Storimans en RTL-journalist Jeroen Akkermans over de dood van cameraman Stan Storimans die gisteren vijf jaar geleden stierf bij een bombardement in Georgië.
Deze nieuwtjes heb ik net op het journaal gehoord, dus van mij mogen ze thuis blijven.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:05 schreef Karina het volgende:
Nog twee toevoegingen:
Royaltyjournalist Jeroen Snel praat ons bij over het feit dat Friso in de Lage Vuursche begraven zal worden.
NRC-journalist Pieter van Os over de rechtszaak tegen de verdachten van de schilderijenroof in Rotterdam.
Dat eerste zag ik net nog inderdaadquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:12 schreef Latert het volgende:
[..]
Deze nieuwtjes heb ik net op het journaal gehoord, dus van mij mogen ze thuis blijven.
Een beetje naar hoe je Pearl nu omschrijft.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft Tijs een tropische ziekte opgelopen of wat?
Tinkebell heeft tassen gemaakt van vluchtelingen, om aandacht te vragen voor het onmenselijke uitzettingsbeleid.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:03 schreef Webschip het volgende:
Ik weet niet of er nog kattentassen langskomen vanavond.
Lampenkappen hoorde ik.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:22 schreef Latert het volgende:
[..]
Tinkebell heeft tassen gemaakt van vluchtelingen, om aandacht te vragen voor het onmenselijke uitzettingsbeleid.
Wel goed van Friso dat hij voor DWDD is overleden, anders hadden we weer zo'n verschrikkelijke in memoriam aflevering moeten aangluren.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:35 schreef tralalala het volgende:
Weer een flopshow dus.
Het wordt tijd dat P&W en DWDD weer beginnen.
Waarbij Jeroen Krabbé aanschuift om te vertellen over zijn goede vriend.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel goed van Friso dat hij voor DWDD is overleden, anders hadden we weer zo'n verschrikkelijke in memoriam aflevering moeten aangluren.
Ik als Johannes Vermeer zijnde sta in de schaduw van zo'n grootse kunstenaar als Jeroen Krabbé. En dat al vanaf zeer jonge leeftijd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Waarbij Jeroen Krabbé aanschuift om te vertellen over zijn goede vriend.
Nee klopt, uw Melkmeisje en Meisje met de Parel, vallen in het niets bij de grote bekende werken van Jeroen Krabbé zoals....uh.....uh.....uh...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik als Johannes Vermeer zijnde sta in de schaduw van zo'n grootse kunstenaar als Jeroen Krabbé. En dat al vanaf zeer jonge leeftijd.
Nee man dat soort ergernistv is juist heerlijk. Ik mis DWDDquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel goed van Friso dat hij voor DWDD is overleden, anders hadden we weer zo'n verschrikkelijke in memoriam aflevering moeten aangluren.
Knevel ookquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:03 schreef Specularium het volgende:
Verkapte kijk mij eens op vakantie geweest zijn post.
Ergens in Juliquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:04 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan hoe lang je weg bent geweest.
Ik niet... ergernistv is leuk, maar DWDD is gewoon een pure hel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man dat soort ergernistv is juist heerlijk. Ik mis DWDD
Hoi Travel.quote:
Ik houd van zelfkastijding.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:14 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik niet... ergernistv is leuk, maar DWDD is gewoon een pure hel.
Daar komt de naam vandaan. Hoe is het Karinatjequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi Travel.Oh je hebt je naam eer aan gedaan lees ik nu. Getravelt.
[..]
Ik houd van zelfkastijding.
Kan beter Traveltje, ik ben vanmorgen ontslagenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:20 schreef Travel. het volgende:
[..]
Daar komt de naam vandaan. Hoe is het Karinatje
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan beter Traveltje, ik ben vanmorgen ontslagen
He wat naarquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Gelukkig heb je je belangrijkste baantje nog, moderator bij Fok.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach, je verdient beter. Ze gaan je missenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zei al dat ze dat op d'r cv moest zetten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:25 schreef Latert het volgende:
[..]
Gelukkig heb je je belangrijkste baantje nog, moderator bij Fok.
Hehe nee dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
He wat naarHet ligt toch niet aan te veel Fok!ken onder het werk he?
Ah dat is lief van jequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:25 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ach, je verdient beter. Ze gaan je missen
Eigenlijk zou ik het voor de lol gewoon moeten doen. 1 keertje of zo.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zei al dat ze dat op d'r cv moest zetten.
Je had misschien vandaag terloops moeten melden dat je de knokploeg van #TeamJohannes tot je beschikking hebt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik het voor de lol gewoon moeten doen. 1 keertje of zo.
Als ik niet zo geschokt was geweest had ik daar wel aan gedacht jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je had misschien vandaag terloops moeten melden dat je de knokploeg van #TeamJohannes tot je beschikking hebt.
Wist je het pas vandaag?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik niet zo geschokt was geweest had ik daar wel aan gedacht jaZal ze leren.
Misschien kan ik het leed verzachten met een leuke kwis over VI.quote:
Morgen nog een keer proberen als ik geen wijn op hebquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan ik het leed verzachten met een leuke kwis over VI.
http://www.quizyourfriend(...)308131554025420&a=1&
Dat is jammer genoeg een vereiste ja...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:54 schreef Kun-Aguero het volgende:
Het is echt een belachelijke talkshow maargoed ik kijk toch zodat ik mee kan lullen op dit topic.
Ja ach welk programma is niet stom en kijk je omdat er een topic is?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:54 schreef Kun-Aguero het volgende:
Het is echt een belachelijke talkshow maargoed ik kijk toch zodat ik mee kan lullen op dit topic.
VI.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ach welk programma is niet stom en kijk je omdat er een topic is?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:57 schreef Specularium het volgende:
Dashboard aan, chips erbij, Flopshow, heerlijk.
Ik neem nog een wijntjequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:57 schreef Specularium het volgende:
Dashboard aan, chips erbij, Flopshow, heerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |