Met dat raketafval.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:32 schreef alors het volgende:
Ik vind het echt een eng land. Die serie van Jelle Brandt Corstius ook, werd er gewoon depressief van.
Klopt, maar van zijn India serie werd ik ook depressiefquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:32 schreef alors het volgende:
Ik vind het echt een eng land. Die serie van Jelle Brandt Corstius ook, werd er gewoon depressief van.
Ik had vroeger altijd een beetje romantisch beeld van Rusland, moedertje Rusland en zo, maar dat is nu wel anders.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:32 schreef alors het volgende:
De "We Love Russia"-compilaties zijn het enige goede wat dat land heeft voortgebracht.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:32 schreef alors het volgende:
Maar jij leefde nog in de tijd van de Sovjet propaganda.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had vroeger altijd een beetje romantisch beeld van Rusland, moedertje Rusland en zo, maar dat is nu wel anders.
Oh dat zal het zijn jaquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:34 schreef Latert het volgende:
[..]
Maar jij leefde nog in de tijd van de Sovjet propaganda.
Racistquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:37 schreef superniger het volgende:
Had ze maar kinderen moeten krijgen met iemand van haar eigen ras
Dit klopt wel een beetje ja.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:37 schreef superniger het volgende:
Had ze maar kinderen moeten krijgen met iemand van haar eigen ras
Kijk dit was nog eens televisie.quote:
Jammer van die Pedo, anders waren de afleveringen die nog op de stapel liggen ook uitgezonden.quote:
Lol dit staat gewoon op wikipediaquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:40 schreef tralalala het volgende:
[..]
Jammer van die Pedo, anders waren de afleveringen die nog op de stapel liggen ook uitgezonden.
quote:Jaren na de uitzendingen blijft het programma populair. Het woord kankerkachel, een uitspraak van de bewoner Kees in de uitzending over de wijk Woensel in Eindhoven, is een meme geworden op het Fok!forum en andere media.
Max houdt zich alleen bezig met vakantieproblemen @ Camping de Bercktquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:42 schreef Zipportal het volgende:
Kan Omroep MAX niet even helpen? MAX maakt het mogelijk.
Meteen even zo'n taalspelletje er achteraan.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lol dit staat gewoon op wikipedia
[..]
Ik stuur Alberto wel even.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:42 schreef tralalala het volgende:
[..]
Max houdt zich alleen bezig met vakantieproblemen @ Camping de Berckt
Die chick van Omroep Max krijgt tenminste wat voor elkaar.quote:
En ze had nog maar één lijntjequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:45 schreef Zipportal het volgende:
Die moeder is gewoon een Limburgse drugsrunner. Eén pot nat.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lol dit staat gewoon op wikipedia
[..]
Veel te lang van stof, deze damequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:47 schreef alors het volgende:
Haha ze kan niet echt samenvattenze blijft maar doorgaan over allerlei details.
Hoeveel mag dit kosten?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:51 schreef Karina het volgende:
Allemaal met de bus, dat is wel een mooi item voor Groeten van Max.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |