hahaah je zei homo's nemen xd XDquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:11 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Hoeveel homo's nemen auto's in beslag?
Nee hij zegt ook wel eens alleen terzijde, ik val niet graag in herhaling namelijk.quote:
uh, okequote:
ja dat waren die cowboy tijdenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vroeger tackelde een type Rinus Israël blagen als jou nog wel eens neer.
Wereldgozer.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:12 schreef Scrummie het volgende:
Je moet op Twitter eens zoeken op Arnold Smit. Echt, er bestaan mensen.. Ik wil dood. Of emigreren, ik trek dit niet meer
.
Als jij ze hier plaatst, hoef ik ze ook niet te zoeken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:12 schreef Scrummie het volgende:
Je moet op Twitter eens zoeken op Arnold Smit. Echt, er bestaan mensen.. Ik wil dood. Of emigreren, ik trek dit niet meer
.
Een zeikerd vind ik het bleghquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:12 schreef Scrummie het volgende:
.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:12 schreef Scrummie het volgende:
.
Ik zit te wachten op Elysiumquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Erg leuke film, en ik ben jaloers, 2 moet ik ook zien natuurlijk.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet over wielrennen praten tijdens dit voetbalprogramma Karina
Vroeger lagen je ballen in je strot.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
ja dat waren die cowboy tijden
nu staan overal tien camera's op
Dat was bedoeld om de pauze te overbruggen, beste man.quote:
twitter:mimbop twitterde op vrijdag 09-08-2013 om 21:07:32Ik denk dat we zelden zoveel domheid aan 1 tafel hebben gezien. Knap. #vi reageer retweet
zegt iemand die twitter gebruiktquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
twitter:mimbop twitterde op vrijdag 09-08-2013 om 21:07:32Ik denk dat we zelden zoveel domheid aan 1 tafel hebben gezien. Knap. #vi reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |