Jij hebt een hele makkelijke avond.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:09 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Bedankt jongens, dit bandje neem ik mee!
Zodat ie alle andere taalfouten ook nog kan bekijken?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij leest dit later terug, dat weet je hé?
Denk je echt dat er iemand zit te wachten op dit acteer gedoe?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:08 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
ahh joh donderstraal op man!
topshow zegtie
dat kan toch niet?
he?
of vind jij van wel?
nee natuurlijk niet man
Erg leuke film, en ik ben jaloers, 2 moet ik ook zien natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:09 schreef wdn het volgende:
[..]
Heerlijke film (in de sneak gezien ooit lang geleden).
2 ook trouwens
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij neemt de rol van Ambrosius over?
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Denk je echt dat er iemand zit te wachten op dit acteer gedoe?
Wij zijn hele slechte acteurs.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zeker. dan krijg je deze structuurquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zodat ie alle andere taalfouten ook nog kan bekijken?
Hoeveel kleine homo's worstelen er eigenlijk professioneel?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:09 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Hoeveel homo's rijden er eigenlijk met een vrachtwagen door Alaska?
Homoseksuele activiteiten zijn nog een groot taboe onder de vechtende dwergen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:09 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Hoeveel homo's rijden er eigenlijk met een vrachtwagen door Alaska?
Had je wat anders verwacht dan?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:09 schreef Lokale_Notabele het volgende:
ik heb tot nu toe met stijgende verbazing naar dit afleveringetje liggen gluren
Hopeloos, idd.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouwen die denken dat ze een mening mogen hebben![]()
![]()
laat me nou eens met rust manquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heb je die pakjes weleens gezien? En de standjes?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoeveel kleine homo's worstelen er eigenlijk professioneel?
Overigens vind ik dat jij de laatste bent die over die onderwerp mee mag praten, maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
geheel terzijde.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Overigens vind ik dat jij de laatste bent die over die onderwerp mee mag praten, maar dat terzijde.
Vroeger tackelde een type Rinus Israël blagen als jou nog wel eens neer.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
laat me nou eens met rust man
eikel
ga lekker buiten spelen als je je energie kwijt moet
flikker
Hoeveel homo's nemen auto's in beslag?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoeveel kleine homo's worstelen er eigenlijk professioneel?
Niet over wielrennen praten tijdens dit voetbalprogramma Karinaquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb je die pakjes weleens gezien? En de standjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |