Leuk, maar accountovernames bespreken we niet hier.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij neemt de rol van Ambrosius over?
De derde keer is die vast NOG beter jaquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb liever SS Doomtrooper.
het is net zoals wijn hoe meer je er van neemt hoe lekkerder het wordquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
De derde keer is die vast NOG beter ja
vrouwen horen dan ook gewoon in de keukenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouwen die denken dat ze een mening mogen hebben![]()
![]()
Masha domme trutquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
ahh joh donderstraal op man!quote:
Vrouwen horen natuurlijk in de keuken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Oh ja goed idee, mijn glas is leeg namelijkquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:08 schreef Evertjan het volgende:
[..]
vrouwen horen dan ook gewoon in de keuken
SJEIK SJEIK SJEIK SJEIK!!!!!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:08 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Vrouwen horen natuurlijk in de keuken.
Bedankt jongens, dit bandje neem ik mee!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
SJEIK SJEIK SJEIK SJEIK!!!!!
Heerlijke film (in de sneak gezien ooit lang geleden).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |