Feyenoord wel.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:04 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
pvv heeft toch niets met voetbal te maken?
Afschieten mag ook.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:04 schreef Wazaaaaa het volgende:
Kantineheld moeten ze echt afschaffen.
Naar homoland dan maar. Oh wacht, dan kan hij gewoon hier blijven.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:03 schreef Scrummie het volgende:
Ik neem mijn woordne terug van vanmiddag; geen flopshow tot nu toe! Op die kale kneus na dan, mag morgen op de boot naar Marokko (of mag ik dat niet zeggen?).
Gramulanion en ik moet je dan zeggen he?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:04 schreef GGMM het volgende:
Ik en Gramulanion vinden dit geen leuk item.
jouw mening is niet rullevantquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:04 schreef GGMM het volgende:
Ik en Gramulanion vinden dit geen leuk item.
wat moet jij nou manquote:
Tis allemaal wel makkelijk en gaat niet over voetbal, maar ik vermaak me an sich prima.quote:
Ik denk niet dat Feyenoord dan nog bestaatquote:
Hansie, rustig nou!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:05 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
wat moet jij nou man
laat me met rust
Oh dat is wel een minpuntje inderdaad.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jessica Alba zit er niet in.
Jij neemt de rol van Ambrosius over?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Gramulanion en ik moet je dan zeggen he?
ja, nee, ja, dat klopt, maar ik heb daar totaal geen boodschap aan weet je welquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze opmerking is puur effectbejag.
Want jij weet hoe de situatie in elkaar zit.
Uh nee hoorquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij neemt de rol van Ambrosius over?
Ik heb liever SS Doomtrooper.quote:
Hij leest dit later terug, dat weet je hé?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leuk, maar accountovernames bespreken we niet hier.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De derde keer is die vast NOG beter jaquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb liever SS Doomtrooper.
het is net zoals wijn hoe meer je er van neemt hoe lekkerder het wordquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
De derde keer is die vast NOG beter ja
vrouwen horen dan ook gewoon in de keukenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouwen die denken dat ze een mening mogen hebben![]()
![]()
Masha domme trutquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
ahh joh donderstraal op man!quote:
Vrouwen horen natuurlijk in de keuken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Oh ja goed idee, mijn glas is leeg namelijkquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:08 schreef Evertjan het volgende:
[..]
vrouwen horen dan ook gewoon in de keuken
SJEIK SJEIK SJEIK SJEIK!!!!!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:08 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Vrouwen horen natuurlijk in de keuken.
Bedankt jongens, dit bandje neem ik mee!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
SJEIK SJEIK SJEIK SJEIK!!!!!
Heerlijke film (in de sneak gezien ooit lang geleden).quote:
Jij hebt een hele makkelijke avond.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:09 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Bedankt jongens, dit bandje neem ik mee!
Zodat ie alle andere taalfouten ook nog kan bekijken?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij leest dit later terug, dat weet je hé?
Denk je echt dat er iemand zit te wachten op dit acteer gedoe?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:08 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
ahh joh donderstraal op man!
topshow zegtie
dat kan toch niet?
he?
of vind jij van wel?
nee natuurlijk niet man
Erg leuke film, en ik ben jaloers, 2 moet ik ook zien natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:09 schreef wdn het volgende:
[..]
Heerlijke film (in de sneak gezien ooit lang geleden).
2 ook trouwens
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Denk je echt dat er iemand zit te wachten op dit acteer gedoe?
Wij zijn hele slechte acteurs.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zeker. dan krijg je deze structuurquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zodat ie alle andere taalfouten ook nog kan bekijken?
Hoeveel kleine homo's worstelen er eigenlijk professioneel?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:09 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Hoeveel homo's rijden er eigenlijk met een vrachtwagen door Alaska?
Homoseksuele activiteiten zijn nog een groot taboe onder de vechtende dwergen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:09 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Hoeveel homo's rijden er eigenlijk met een vrachtwagen door Alaska?
Had je wat anders verwacht dan?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:09 schreef Lokale_Notabele het volgende:
ik heb tot nu toe met stijgende verbazing naar dit afleveringetje liggen gluren
Hopeloos, idd.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
laat me nou eens met rust manquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heb je die pakjes weleens gezien? En de standjes?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoeveel kleine homo's worstelen er eigenlijk professioneel?
Overigens vind ik dat jij de laatste bent die over die onderwerp mee mag praten, maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
geheel terzijde.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Overigens vind ik dat jij de laatste bent die over die onderwerp mee mag praten, maar dat terzijde.
Vroeger tackelde een type Rinus Israël blagen als jou nog wel eens neer.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
laat me nou eens met rust man
eikel
ga lekker buiten spelen als je je energie kwijt moet
flikker
Hoeveel homo's nemen auto's in beslag?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoeveel kleine homo's worstelen er eigenlijk professioneel?
Niet over wielrennen praten tijdens dit voetbalprogramma Karinaquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb je die pakjes weleens gezien? En de standjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |