Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Ja.quote:
quote:
Geen livestream voor de vrouwtjes?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:58 schreef Unscrewed het volgende:
[..]__!!
Maar ik ga me even klaar maken voor werk enzo.
BRB.
Van hoe ik aan het werk ben?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:00 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Geen livestream voor de vrouwtjes?
Gaat goedquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:35 schreef Unscrewed het volgende:
Wow. Ik heb blijkbaar al 4 FOK!kers op Facebook____
Ik voel me steeds minder verbonden met de echte wereld.
Hallo Nijn. Ik ben Unscrewed.quote:
Met mij, altijd.quote:
waar werk je?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:58 schreef Unscrewed het volgende:
[..]__!!
Maar ik ga me even klaar maken voor werk enzo.
BRB.
De Plus.quote:
quote:
Jaquote:
Daar heb je wel weer gelijk in. Al zou je veel meer kunnen verdienen als je niet bij zo'n toko gaat werkenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:42 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja___!!
Maar had er nogmaals overna gedacht, en het is beter dan niks, imo.
Ook bij de plus?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:21 schreef krullenbolletje het volgende:
Van half 10 tot 5 gewerkt, nu pizza naar binnen proppen en om 6 uur oppassen
Oeh, drukke dag dus, Goed bezig dan heb je iig geldquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:21 schreef krullenbolletje het volgende:
tot 12quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oeh, drukke dag dus, Goed bezig dan heb je iig geldTot hoelaat is dat oppassen dan?
1 of 2 keer stappen en al dat geld is weer op.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:21 schreef krullenbolletje het volgende:
Geen idee nogquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oeh, drukke dag dus, Goed bezig dan heb je iig geldTot hoelaat is dat oppassen dan?
Indrinkenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
1 of 2 keer stappen en al dat geld is weer op.
zat ik ook al te kijken jaquote:
Sowieso. Vicequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:58 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
zat ik ook al te kijken ja
vice heeft sowieso vaak toffe shit
die reacties ook. respect man, echt vet goed dat je dit doet #respectquote:
hamerhaaitjequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:06 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
hm?
hjallo trouwens, ik ben onorgineel, wie ben jij?
Mensen op FOK die andere mensen dik noemenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:08 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
hamerhaaitje
of ook wel wp, oh en ik ben schijnbaar dik.
maar je hebt van 6 tot 5 gewerkt
in eerste instantie is dat een uur terug werken vandaar time traveler
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:07 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
die reacties ook. respect man, echt vet goed dat je dit doet #respect
Nou ben vroeger ook gepest op de basisschool boehoe word je een groot en sterke jongen van met je kutfilmpje van 30 secondes, lekker makkelijk scoren welquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:12 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind mensen die iedereen willen laten weten dat ze ooit gepest zijn of hoe je 't ook mag noemen sowieso nogal raar.
Iedereen is gepest.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:13 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Nou ben vroeger ook gepest op de basisschool boehoe word je een groot en sterke jongen van met je kutfilmpje van 30 secondes, lekker makkelijk scoren wel
Nouja prima als je er iets tegen wilt doen maar wat heeft zo'n filmpje voor nut?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:12 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind mensen die iedereen willen laten weten dat ze ooit gepest zijn of hoe je 't ook mag noemen sowieso nogal raar.
Ja, niks natuurlijk he.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nouja prima als je er iets tegen wilt doen maar wat heeft zo'n filmpje voor nut?
Respectpunten krijgenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nouja prima als je er iets tegen wilt doen maar wat heeft zo'n filmpje voor nut?
Mensen die ziektes gebruiken om zichzelf te promotentwitter:GewoonRobbert twitterde op zaterdag 03-08-2013 om 18:38:25Wie kanker heeft, heeft maar 1 wens, genezen. Ik denk dat 97% deze tweet niet retweet http://t.co/kHjHt50Q2T reageer retweet
Trueee, maar als je het woord pesten gebruikt hoe de meeste mensen het gebruiken wanneer ze jankend uitbarsten op feestjes enzoquote:
Uh, wat.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Trueee, maar als je het woord pesten gebruikt hoe de meeste mensen het gebruiken wanneer ze jankend uitbarsten op feestjes enzo
Echt hequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:19 schreef Onorgineel het volgende:
Mensen die ziektes gebruiken om zichzelf te promotentwitter:GewoonRobbert twitterde op zaterdag 03-08-2013 om 18:38:25Wie kanker heeft, heeft maar 1 wens, genezen. Ik denk dat 97% deze tweet niet retweet http://t.co/kHjHt50Q2T reageer retweet
![]()
![]()
Oh, dat gebeurt hier eigenlijk standaard. Wordt nu wel minder maar dan nogquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nope. Denk niet dat ik met mensen om ga die ineens gaan huilen op een feestje.
Ditquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Echt heOf van die plaatjes op FB van een kindje met Down: Post dit op je wall als je vind dat ook zij prachtig is!
Dafuq.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, dat gebeurt hier eigenlijk standaard. Wordt nu wel minder maar dan nog..
Labielo'squote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, dat gebeurt hier eigenlijk standaard. Wordt nu wel minder maar dan nog..
Waarom ga jij met zulke mensen om?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:30 schreef Crack_ het volgende:
Ja. Een zo'n kind die verzint er iedere keer weer wat bij. Dan is ze misbruikt vroeger, volgende feestje is ze ineens verkracht, daarna is ze mishandeld etc etc. En echt niemand die haar geloofd
Omdat het vrienden zijn van mijn vrienden.. Of het is een feestje waar mensen gewoon iedereen uitnodigen die ze kennen en dan krijg je dat.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom ga jij met zulke mensen om?
Ik ben een rondje hardlopen, gr gr.
Oh zulke mensen ken ik ook, daar ga ik gewoon niet meer mee omquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:30 schreef Crack_ het volgende:
Ja. Een zo'n kind die verzint er iedere keer weer wat bij. Dan is ze misbruikt vroeger, volgende feestje is ze ineens verkracht, daarna is ze mishandeld etc etc. En echt niemand die haar geloofd
Ik ook niet, ja behalve op feestjes zie ik der en dan praat ik wel gewoon met haar natuurlijk. Wel jammer, als ze niet zo gek doet is ze echt leuk. Maarjaquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh zulke mensen ken ik ook, daar ga ik gewoon niet meer mee om
Ben jij bi?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:33 schreef Crack_ het volgende:
Na mijn verjaardag was het laatste dramagevalletje. Ex-vriendin dacht zonder enige reden dat ik boos op haar was omdat zij tegelijkertijd met mijn ex wegging. JAJA.
Niet lang daarna was de vriendschap wel weer over.
Nee, ik bedoel gewoon een vriendin maar die nu geen vriendin meer isquote:
ohquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel gewoon een vriendin maar die nu geen vriendin meer is
#stonerstrugglesquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:43 schreef Onorgineel het volgende:
Merk wel dat ik weer minder moet gaan blowen, gisteravond ivm werk niet gesmoked, en ik kwam merkbaar moeilijk in slaap
okee doeiquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:46 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
OPDONDEREN NU JE HEBT HET HELEMAAL VERPEST
Meer blowen juistquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:43 schreef Onorgineel het volgende:
Merk wel dat ik weer minder moet gaan blowen, gisteravond ivm werk niet gesmoked, en ik kwam merkbaar moeilijk in slaap
Dat is chillquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:56 schreef krullenbolletje het volgende:
Oppassen is zo heerlijk, nu met die kinderen de lama's kijken
Liggen er geen spelletjes?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:57 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik heb nu 2 uur tv met ze gekeken en nu weet niemand meer iets om te doen
Terug.quote:
Whut, ze zijn 8 en 10 toch?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:01 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee ze zitten nu allebei spelletjes te doen op hun iPod touchJeugd van tegenwoordig
Jepquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Whut, ze zijn 8 en 10 toch?Verwende nesten
OMG UNS BEN JE EINDELIJK TERUGquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:04 schreef Unscrewed het volgende:
Nou dan ga ik maar weer weg.
Flkkrs.
Dus die zijn ook vaak weg dan denk ik?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:03 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
JepHet zijn wel schatjes verder, super rijke ouders wel; groot huis, 2 dure auto's, nieuwste iPad etc
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
OMG UNS BEN JE EINDELIJK TERUG
Vooroordelen much.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dus die zijn ook vaak weg dan denk ik?
Dan is het nog wel een vooroordeel.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Meestal is dat toch zo? Hoogstaande beroepen die veel werk vergen dus vaak van huis, idunno?
Altijd.quote:
Dat zijn er maar weinig, ze zijn er vaak niet voor niets.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar niet een zo'n uit de duim gezogen vooroordeel, of wel?
Nou dannnnnquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat zijn er maar weinig, ze zijn er vaak niet voor niets.
Cool! Online junkiesquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, alleen lijmsnuivers en heroïnespuiters
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:19 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Een plaatje om dit onderwerp af te sluiten.
FOK!Verslaafdquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:22 schreef krullenbolletje het volgende:
Kinderen in bed, voorgelezen, tijd voor FOK!
Nu moet je het huis doorzoekenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:22 schreef krullenbolletje het volgende:
Kinderen in bed, voorgelezen, tijd voor FOK!
quote:
Ik zei hoin, maar niemand reageerdequote:
quote:
Geen ideeeeeeee, je moet organisatie achtige dingem nooit aan mij overlatenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:42 schreef Unscrewed het volgende:
Wanneer gaan we nou meeteennnn Onoooooo?
Over 2 weken heb ik moneyz.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:43 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Geen ideeeeeeee, je moet organisatie achtige dingem nooit aan mij overlaten
ben jij niet 15 ofzoquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:44 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Over 2 weken heb ik moneyz.
Kunnen we bij jou thuis zuipen?
16.quote:
Ah, oke.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
irreleventate vraag aan je post
quote:
Niet danquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:48 schreef Viro het volgende:
Morgen fucking vroeg opstaan, vraag nu is natuurlijk: to smoke of not te smoke?
Denken dat ik een brein heb die dingen kan onthoudenquote:
quote:
Thnx for the helpquote:
Niet dat ik daar last van heb, maar zit morgen weer hele dag achter het stuurquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:49 schreef Onorgineel het volgende:
Martel je jezelf alleen maar morgenochtend, tenminste, als jij ook moeilijker wakker word na het blowen
Ik heb geen flashbacksquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:00 schreef Onorgineel het volgende:
R&P / Is me vriend gek geworden?
Unscrewed no offence maar volgens mij gaat dit topic over jou
Ik heb er 2, voelen?quote:
Nee dat klopt, ik bedoelde ook het gedeelte dat je het vermoeden had alle wijsheid in pacht te hebbenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:03 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik heb geen flashbacks
En mijn 'waarheid' is allemaal te bewijzen
En ik word niet wild als ik er over nadenk
ik ben 16 killquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:52 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Denken dat ik een brein heb die dingen kan onthouden
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:04 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Nee dat klopt, ik bedoelde ook het gedeelte dat je het vermoeden had alle wijsheid in pacht te hebben
Ook zijn shit is dus eerder bedacht door andere mensen. Ik vind het allemaal zo gek nog niet hoor, je gaat gewoon dieper nadenken over shit en let op dingen waar mensen normaal NOOIT overna denken. Daarom klinkt het allemaal zo raar en fucked upquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:00 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Doorgedraaid of niet, wat hij uitkraamt zijn bestaande theorieen.
Lees je maar eens in op quantum mechanica of bekijk de documentaire 'What the beelp - Down the rabbit hole'. Zeer interessante documentaire waar je vriend het over heeft.
Omg Snowquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:08 schreef Snowbells het volgende:
Wow ik ging net kijken hoe van die 'foundationlippen' me stonden. Instant tokkie
Ja maar een psychose wil je niet, gozerquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
Ook zijn shit is dus eerder bedacht door andere mensen. Ik vind het allemaal zo gek nog niet hoor, je gaat gewoon dieper nadenken over shit en let op dingen waar mensen normaal NOOIT overna denken. Daarom klinkt het allemaal zo raar en fucked up
Nee dat is kutquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:10 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ja maar een psychose wil je niet, gozer
is er tcquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:11 schreef Unscrewed het volgende:
Welke bitch komt in TC en gaat weg als ie mijn naam ziet?
#saaiefeitjesquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:11 schreef Snowbells het volgende:
OH en morgen weer wenkbrauwen bijwerken, hopelijk gaan ze nu wel gelijk![]()
#snowfeitjes #dagelijkseleefvansnow
Alles goedios?quote:
quote:
quote:
Kom TCquote:
Over 12 uur en 15 min de datequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:13 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je bent zelf saai hmpfhnfhmfhhnhgr
Mja eigenlijk is het gewoon wat drinken mja boeiend ik noem het een date. Ze geeft op wa veel kusjes enzquote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:14 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jazeker, vandaag echt NIKS gedaan. Beetje gamen beetje eten.
Jij? Hoe was het op je werk?
TCquote:
Is geen familie van je officieel.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:18 schreef Trollscience het volgende:
is het incestieus als je valt op het nichtje van de vriendin van je vader
FLquote:
ik ben op m'n mobielquote:
daarom vroeg ik me afquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Is geen familie van je officieel.
Dus je hebt toch nog je zinquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:18 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Is chill toch
Dat is de leventje
Uhh, tja, wel oke. Ben net iets te vaak niet geweest.
Had een eigen 'afdeling' die ik moest doen, maar nu moet ik met andere gasten meewerken zodat het niet boeit als ik er niet benVolgende stap is dus ontslag als ik niet kom.
Anyway, ik wilde juist met andere mensen. In je eentje is kut.
Download TC app en kom TC.quote:
Altijdquote:
Ik ben erquote:
Waarheidquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:25 schreef FL_Freak het volgende:
oja en snow als je komt dan laat uns zijn penor zien
quote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:26 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
nogsteeds een beter liefdesverhaal dan twijlijgt
Kom vechten danquote:
Arisch rasquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mij zomaar emogiffen, jij.. blondharige!
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:42 schreef Snowbells het volgende:
OH ik zie het alhad per ongeluk wat geliked
Ik kan je dat leren + meerquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:52 schreef Chowi het volgende:
Ik post hier wel maar ik heb geen idee wat blowen is.
Willen jullie het me leren alsjeblieft?gr gr
Ik vraag daar toch gvd niet om. Je moet beter leren hosselen, zit er een schroefje los ofzo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik vraag daar toch gvd niet om. Je moet beter leren hosselen, zit er een schroefje los ofzo?Ik en beter leren hosselenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga fietsen
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Fietsen is voor rasta's, en ik ben geen rasta.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:56 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik en beter leren hosselen
Ga fietsen
Sorry, alle kamers zijn volgeboekt. U kunt nog wel in de bedstee.quote:
Naja zegquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Sorry, alle kamers zijn volgeboekt. U kunt nog wel in de bedstee.
Leef jij nogquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:27 schreef Chowi het volgende:
Nee, sorry. Dat was onaardig van mij. Het spijkerbed is ook nog beschikbaar.
aight.quote:
ONZ / [AVONDBAGGERRRR] Alpacamelk te koop per emmer.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
aight.. Ik ben opgestaan uit de FOK!dood.
Whoa, doe je goedquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
aight.. Ik ben opgestaan uit de FOK!dood.
Dan moet je vaker komen. ONZ is een zielig hoopje subforum en we moeten het redden.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:32 schreef aight1 het volgende:
[..]
Whoa, doe je goed. IK ben er nog eens in de maand ongeveer
.
Dat is het al een flinke tijd vrees ikquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan moet je vaker komen. ONZ is een zielig hoopje subforum en we moeten het redden.
Verhip, je hebt een leven.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:34 schreef aight1 het volgende:
[..]
Dat is het al een flinke tijd vrees ik. Ik heb de hoop al opgegeven, heb te weinig tijd&zin meer
.
Je komt er wel weer overheen. They all come back, eventually.quote:
The loop will continue. Always.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je komt er wel weer overheen. They all come back, eventually.
We shall see. Bedtijd, adiosquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je komt er wel weer overheen. They all come back, eventually.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:05 schreef Onorgineel het volgende:
What the fuck
Staat in een keer een buurjongen in m'n tuin, straalbezopen, al een hele tijd niet meer gesproken. Bietst een peuk van me. Hangt vervolgens op dat ik een pisventje ben die makkelijk over zich heen laat lopen, waarna hij zegt dat ik niet boos moet worden omdat hij alleen maar de waarheid verteld, toen dacht hij kut en lulde hij er vaag dronken omheen en zat ie een kwartier slap te ouwehoeren, vervolgens staat die fucking brankeridioot gewoon in m'n vijver te pissen waarna hij weer om een peuk begon te bietsen WAT![]()
![]()
Ik en Snow zijn er nogquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:05 schreef Onorgineel het volgende:
Toen heb ik 'm de tuin uit gekankerd en nu ben ik weer hier, nog een leuke TC gemist?
HAHAquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:05 schreef Onorgineel het volgende:
What the fuck
Staat in een keer een buurjongen in m'n tuin, straalbezopen, al een hele tijd niet meer gesproken. Bietst een peuk van me. Hangt vervolgens op dat ik een pisventje ben die makkelijk over zich heen laat lopen, waarna hij zegt dat ik niet boos moet worden omdat hij alleen maar de waarheid verteld, toen dacht hij kut en lulde hij er vaag dronken omheen en zat ie een kwartier slap te ouwehoeren, vervolgens staat die fucking brankeridioot gewoon in m'n vijver te pissen waarna hij weer om een peuk begon te bietsen WAT![]()
![]()
Oh. Oh. Dan vind je mij ook nog wel haha (heb Vas niet, Mur/Mono/Moira wel. Hoewel ik Vas wel weet te vinden hehe)quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:52 schreef Unscrewed het volgende:
Ik heb Vas gevonden op FB.
Van Moira naar Mur naar Vas
was wel gezellig in de tc met snowbells, moira en nijnquote:
Kneusjequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:44 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
was wel gezellig in de tc met snowbells, moira en nijn
Ik kan jou, mur, mono, moira en vas ook vindenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh. Oh. Dan vind je mij ook nog wel haha (heb Vas niet, Mur/Mono/Moira wel. Hoewel ik Vas wel weet te vinden hehe)
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 03:17 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ik kan jou, mur, mono, moira en vas ook vinden
Wat is er?quote:
quote:
Dan was het dus toch die kut onoquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 03:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
negerwat
heb daar niet eens een app voor
Nope, serieusquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 03:58 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dan was het dus toch die kut ono
Lobi ono <3
Anyway, ik ga slapen.
Welterusten allen![]()
Chillax, aan t werk nuquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:09 schreef Beach het volgende:
wat is omhoog vriendjes
tevens vaste lustobject die niet in de sportschool was
Neh wel beter dan de afgelopen weken. Ook geen airco in de auto dus ging dood johquote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:25 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Neh wel beter dan de afgelopen weken. Ook geen airco in de auto dus ging dood joh
inderdaadquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ook, pas werken om 5 uurFucking hatelijke tijd
Ja zo heb je echt niks aan je dag tochquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
inderdaadIk werk elke maandag van 5 tot half 10
![]()
Lekker sporten in de ochtendquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja zo heb je echt niks aan je dag toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |