Ah, oke.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
irreleventate vraag aan je post
quote:
Niet danquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:48 schreef Viro het volgende:
Morgen fucking vroeg opstaan, vraag nu is natuurlijk: to smoke of not te smoke?
Denken dat ik een brein heb die dingen kan onthoudenquote:
quote:
Thnx for the helpquote:
Niet dat ik daar last van heb, maar zit morgen weer hele dag achter het stuurquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:49 schreef Onorgineel het volgende:
Martel je jezelf alleen maar morgenochtend, tenminste, als jij ook moeilijker wakker word na het blowen
Ik heb geen flashbacksquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:00 schreef Onorgineel het volgende:
R&P / Is me vriend gek geworden?
Unscrewed no offence maar volgens mij gaat dit topic over jou
Ik heb er 2, voelen?quote:
Nee dat klopt, ik bedoelde ook het gedeelte dat je het vermoeden had alle wijsheid in pacht te hebbenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:03 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik heb geen flashbacks
En mijn 'waarheid' is allemaal te bewijzen
En ik word niet wild als ik er over nadenk
ik ben 16 killquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:52 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Denken dat ik een brein heb die dingen kan onthouden
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:04 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Nee dat klopt, ik bedoelde ook het gedeelte dat je het vermoeden had alle wijsheid in pacht te hebben
Ook zijn shit is dus eerder bedacht door andere mensen. Ik vind het allemaal zo gek nog niet hoor, je gaat gewoon dieper nadenken over shit en let op dingen waar mensen normaal NOOIT overna denken. Daarom klinkt het allemaal zo raar en fucked upquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:00 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Doorgedraaid of niet, wat hij uitkraamt zijn bestaande theorieen.
Lees je maar eens in op quantum mechanica of bekijk de documentaire 'What the beelp - Down the rabbit hole'. Zeer interessante documentaire waar je vriend het over heeft.
Omg Snowquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:08 schreef Snowbells het volgende:
Wow ik ging net kijken hoe van die 'foundationlippen' me stonden. Instant tokkie
Ja maar een psychose wil je niet, gozerquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
Ook zijn shit is dus eerder bedacht door andere mensen. Ik vind het allemaal zo gek nog niet hoor, je gaat gewoon dieper nadenken over shit en let op dingen waar mensen normaal NOOIT overna denken. Daarom klinkt het allemaal zo raar en fucked up
Nee dat is kutquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:10 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ja maar een psychose wil je niet, gozer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |