ik ben op m'n mobielquote:
daarom vroeg ik me afquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Is geen familie van je officieel.
Dus je hebt toch nog je zinquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:18 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Is chill toch
Dat is de leventje
Uhh, tja, wel oke. Ben net iets te vaak niet geweest.
Had een eigen 'afdeling' die ik moest doen, maar nu moet ik met andere gasten meewerken zodat het niet boeit als ik er niet benVolgende stap is dus ontslag als ik niet kom.
Anyway, ik wilde juist met andere mensen. In je eentje is kut.
Download TC app en kom TC.quote:
Altijdquote:
Ik ben erquote:
Waarheidquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:25 schreef FL_Freak het volgende:
oja en snow als je komt dan laat uns zijn penor zien
quote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:26 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
nogsteeds een beter liefdesverhaal dan twijlijgt
Kom vechten danquote:
Arisch rasquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mij zomaar emogiffen, jij.. blondharige!
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:42 schreef Snowbells het volgende:
OH ik zie het alhad per ongeluk wat geliked
Ik kan je dat leren + meerquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:52 schreef Chowi het volgende:
Ik post hier wel maar ik heb geen idee wat blowen is.
Willen jullie het me leren alsjeblieft?gr gr
Ik vraag daar toch gvd niet om. Je moet beter leren hosselen, zit er een schroefje los ofzo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik vraag daar toch gvd niet om. Je moet beter leren hosselen, zit er een schroefje los ofzo?Ik en beter leren hosselenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga fietsen
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Fietsen is voor rasta's, en ik ben geen rasta.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:56 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik en beter leren hosselen
Ga fietsen
Sorry, alle kamers zijn volgeboekt. U kunt nog wel in de bedstee.quote:
Naja zegquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Sorry, alle kamers zijn volgeboekt. U kunt nog wel in de bedstee.
Leef jij nogquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:27 schreef Chowi het volgende:
Nee, sorry. Dat was onaardig van mij. Het spijkerbed is ook nog beschikbaar.
aight.quote:
ONZ / [AVONDBAGGERRRR] Alpacamelk te koop per emmer.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
aight.. Ik ben opgestaan uit de FOK!dood.
Whoa, doe je goedquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
aight.. Ik ben opgestaan uit de FOK!dood.
Dan moet je vaker komen. ONZ is een zielig hoopje subforum en we moeten het redden.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:32 schreef aight1 het volgende:
[..]
Whoa, doe je goed. IK ben er nog eens in de maand ongeveer
.
Dat is het al een flinke tijd vrees ikquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan moet je vaker komen. ONZ is een zielig hoopje subforum en we moeten het redden.
Verhip, je hebt een leven.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:34 schreef aight1 het volgende:
[..]
Dat is het al een flinke tijd vrees ik. Ik heb de hoop al opgegeven, heb te weinig tijd&zin meer
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |