Waarom ga jij met zulke mensen om?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:30 schreef Crack_ het volgende:
Ja. Een zo'n kind die verzint er iedere keer weer wat bij. Dan is ze misbruikt vroeger, volgende feestje is ze ineens verkracht, daarna is ze mishandeld etc etc. En echt niemand die haar geloofd
Omdat het vrienden zijn van mijn vrienden.. Of het is een feestje waar mensen gewoon iedereen uitnodigen die ze kennen en dan krijg je dat.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom ga jij met zulke mensen om?
Ik ben een rondje hardlopen, gr gr.
Oh zulke mensen ken ik ook, daar ga ik gewoon niet meer mee omquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:30 schreef Crack_ het volgende:
Ja. Een zo'n kind die verzint er iedere keer weer wat bij. Dan is ze misbruikt vroeger, volgende feestje is ze ineens verkracht, daarna is ze mishandeld etc etc. En echt niemand die haar geloofd
Ik ook niet, ja behalve op feestjes zie ik der en dan praat ik wel gewoon met haar natuurlijk. Wel jammer, als ze niet zo gek doet is ze echt leuk. Maarjaquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh zulke mensen ken ik ook, daar ga ik gewoon niet meer mee om
Ben jij bi?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:33 schreef Crack_ het volgende:
Na mijn verjaardag was het laatste dramagevalletje. Ex-vriendin dacht zonder enige reden dat ik boos op haar was omdat zij tegelijkertijd met mijn ex wegging. JAJA.
Niet lang daarna was de vriendschap wel weer over.
Nee, ik bedoel gewoon een vriendin maar die nu geen vriendin meer isquote:
ohquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel gewoon een vriendin maar die nu geen vriendin meer is
#stonerstrugglesquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:43 schreef Onorgineel het volgende:
Merk wel dat ik weer minder moet gaan blowen, gisteravond ivm werk niet gesmoked, en ik kwam merkbaar moeilijk in slaap
okee doeiquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:46 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
OPDONDEREN NU JE HEBT HET HELEMAAL VERPEST
Meer blowen juistquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:43 schreef Onorgineel het volgende:
Merk wel dat ik weer minder moet gaan blowen, gisteravond ivm werk niet gesmoked, en ik kwam merkbaar moeilijk in slaap
Dat is chillquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:56 schreef krullenbolletje het volgende:
Oppassen is zo heerlijk, nu met die kinderen de lama's kijken
Liggen er geen spelletjes?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:57 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik heb nu 2 uur tv met ze gekeken en nu weet niemand meer iets om te doen
Terug.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |