Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Ja.quote:
quote:
Geen livestream voor de vrouwtjes?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:58 schreef Unscrewed het volgende:
[..]__!!
Maar ik ga me even klaar maken voor werk enzo.
BRB.
Van hoe ik aan het werk ben?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:00 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Geen livestream voor de vrouwtjes?
Gaat goedquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:35 schreef Unscrewed het volgende:
Wow. Ik heb blijkbaar al 4 FOK!kers op Facebook____
Ik voel me steeds minder verbonden met de echte wereld.
Hallo Nijn. Ik ben Unscrewed.quote:
Met mij, altijd.quote:
waar werk je?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:58 schreef Unscrewed het volgende:
[..]__!!
Maar ik ga me even klaar maken voor werk enzo.
BRB.
De Plus.quote:
quote:
Jaquote:
Daar heb je wel weer gelijk in. Al zou je veel meer kunnen verdienen als je niet bij zo'n toko gaat werkenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:42 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja___!!
Maar had er nogmaals overna gedacht, en het is beter dan niks, imo.
Ook bij de plus?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:21 schreef krullenbolletje het volgende:
Van half 10 tot 5 gewerkt, nu pizza naar binnen proppen en om 6 uur oppassen
Oeh, drukke dag dus, Goed bezig dan heb je iig geldquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:21 schreef krullenbolletje het volgende:
tot 12quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oeh, drukke dag dus, Goed bezig dan heb je iig geldTot hoelaat is dat oppassen dan?
1 of 2 keer stappen en al dat geld is weer op.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:21 schreef krullenbolletje het volgende:
Geen idee nogquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oeh, drukke dag dus, Goed bezig dan heb je iig geldTot hoelaat is dat oppassen dan?
Indrinkenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
1 of 2 keer stappen en al dat geld is weer op.
zat ik ook al te kijken jaquote:
Sowieso. Vicequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:58 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
zat ik ook al te kijken ja
vice heeft sowieso vaak toffe shit
die reacties ook. respect man, echt vet goed dat je dit doet #respectquote:
hamerhaaitjequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:06 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
hm?
hjallo trouwens, ik ben onorgineel, wie ben jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |