Je komt er wel weer overheen. They all come back, eventually.quote:
The loop will continue. Always.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je komt er wel weer overheen. They all come back, eventually.
We shall see. Bedtijd, adiosquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je komt er wel weer overheen. They all come back, eventually.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:05 schreef Onorgineel het volgende:
What the fuck
Staat in een keer een buurjongen in m'n tuin, straalbezopen, al een hele tijd niet meer gesproken. Bietst een peuk van me. Hangt vervolgens op dat ik een pisventje ben die makkelijk over zich heen laat lopen, waarna hij zegt dat ik niet boos moet worden omdat hij alleen maar de waarheid verteld, toen dacht hij kut en lulde hij er vaag dronken omheen en zat ie een kwartier slap te ouwehoeren, vervolgens staat die fucking brankeridioot gewoon in m'n vijver te pissen waarna hij weer om een peuk begon te bietsen WAT![]()
![]()
Ik en Snow zijn er nogquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:05 schreef Onorgineel het volgende:
Toen heb ik 'm de tuin uit gekankerd en nu ben ik weer hier, nog een leuke TC gemist?
HAHAquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:05 schreef Onorgineel het volgende:
What the fuck
Staat in een keer een buurjongen in m'n tuin, straalbezopen, al een hele tijd niet meer gesproken. Bietst een peuk van me. Hangt vervolgens op dat ik een pisventje ben die makkelijk over zich heen laat lopen, waarna hij zegt dat ik niet boos moet worden omdat hij alleen maar de waarheid verteld, toen dacht hij kut en lulde hij er vaag dronken omheen en zat ie een kwartier slap te ouwehoeren, vervolgens staat die fucking brankeridioot gewoon in m'n vijver te pissen waarna hij weer om een peuk begon te bietsen WAT![]()
![]()
Oh. Oh. Dan vind je mij ook nog wel haha (heb Vas niet, Mur/Mono/Moira wel. Hoewel ik Vas wel weet te vinden hehe)quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:52 schreef Unscrewed het volgende:
Ik heb Vas gevonden op FB.
Van Moira naar Mur naar Vas
was wel gezellig in de tc met snowbells, moira en nijnquote:
Kneusjequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:44 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
was wel gezellig in de tc met snowbells, moira en nijn
Ik kan jou, mur, mono, moira en vas ook vindenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh. Oh. Dan vind je mij ook nog wel haha (heb Vas niet, Mur/Mono/Moira wel. Hoewel ik Vas wel weet te vinden hehe)
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 03:17 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ik kan jou, mur, mono, moira en vas ook vinden
Wat is er?quote:
quote:
Dan was het dus toch die kut onoquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 03:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
negerwat
heb daar niet eens een app voor
Nope, serieusquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 03:58 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dan was het dus toch die kut ono
Lobi ono <3
Anyway, ik ga slapen.
Welterusten allen![]()
Chillax, aan t werk nuquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:09 schreef Beach het volgende:
wat is omhoog vriendjes
tevens vaste lustobject die niet in de sportschool was
Neh wel beter dan de afgelopen weken. Ook geen airco in de auto dus ging dood johquote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:25 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Neh wel beter dan de afgelopen weken. Ook geen airco in de auto dus ging dood joh
inderdaadquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ook, pas werken om 5 uurFucking hatelijke tijd
Ja zo heb je echt niks aan je dag tochquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
inderdaadIk werk elke maandag van 5 tot half 10
![]()
Lekker sporten in de ochtendquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja zo heb je echt niks aan je dag toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |