SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe het verder in de club was ben ik een beetje kwijt, dus dat betekent dat het gezellig was. Voor zover ik weet heb ik me prima vermaakt. Er kwam nog wat hosselen bij kijken, maar daar zal ik jullie niet mee vervelen. Na de club gingen we met wat mensen mee...En daarna gingen we zelf maar eens naar huis. Het leek alsof we uren aan het lopen waren en ik deed dit maar gewoon op blote voeten want die schoenen gingen echt niet meer. Te vermoeid om te rijden, sliepen we bij MJTP. Ti op de bank, en ik op een matras. MJTP bood nog wat dekens aan, maar het matras lag sowieso al lekker dus ik was dolgelukkig en wilde gewoon slapen
![]()
Toen was het zomaar opeens ochtend en gingen we maar eens terug naar huis.
Klachten
- mijn schoenen
- blaren op mijn voeten
- cafés waar je je jas niet op kunt hangen
- carnavalsmuziek in de kroeg
- een bepaalde smaak in je mond![]()
Wat leuk was
- titta en madjackbedankt voor de super avond
![]()
Omdat hier wel terechte klachten in staanquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
Waarom posten jullie die infantiele avontuurtjes die jullie met elkaar beleven hier steeds als ik vragen mag?
Ik woon hier net nieuw en ken nog niemand in DBquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:24 schreef Aberkullie het volgende:
Jeetje wat een verhaal, je maakt wel wat mee zeg.
Heb jij trouwens in rl geen vrienden SG?
Je kent ons toch?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik woon hier net nieuw en ken nog niemand in DB
iddquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
Waarom posten jullie die infantiele avontuurtjes die jullie met elkaar beleven hier steeds als ik vragen mag?
Sorry ik ben slecht in verhalen typen. Anders was ik wel schrijver geworden.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:27 schreef 2dope het volgende:
Wat een saai kutverhaal. Was dit je eerste keer uitgaan?
Verhaalquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:27 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Sorry ik ben slecht in verhalen typen. Anders was ik wel schrijver geworden.
dat is de grapquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:29 schreef Homdeck het volgende:
Nou het liep volledig uit de hand zeg. Je zal het maar meemaken.
Leeftijdsgrens ofwel toerekeningsvatbaarheidstest een optie?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:30 schreef Mortaxx het volgende:
Denk dat JNG maar weer open moet. Al die puberperikelen hier laatste tijd.
Ik kan me anders nog een bepaald meisje in de poema herinneren...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:30 schreef Mortaxx het volgende:
Supergirls alcohol gebruikquote:
Dat viel mee.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:32 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik kan me anders nog een bepaald meisje in de poema herinneren...
[..]
Supergirls alcohol gebruik
Dat zou er nog bij moeten komen jaquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dat viel mee.Ik heb verder niet je zolder ondergekotst ofzo.
nee! helemaal nietquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:34 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dat zou er nog bij moeten komen ja
Wel in de club begreep ik?
Owhh ja natuurlijkquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:32 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik kan me anders nog een bepaald meisje in de poema herinneren...
[..]
Supergirls alcohol gebruik
Wacht maar tot jij in september naar Amsterdam komt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:30 schreef Mortaxx het volgende:
Zegt iemand met de naam 'Snackie'quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:37 schreef Snackie017 het volgende:
Wat liep er nu uit de hand dan? Dat je dikke modderpoten het gewankel op die pumps niet meer aankonden?
Straks is ie nog meegegaan naar die kerel die TS geneukt heeft en heeft ie samen met titta zitten wachten beneden tot zij klaar waren boven. Dat zou toch een verhaal zijn.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:36 schreef djgrasveld het volgende:
Die MadJack klap ik nog een x als ik hem zie in StratumseindGodverdomme wat lijk jij me een mongool zeg. Twee wijven mee naar huis en niet eens neuken.
Mietje.
Kom maar, krijg je een mes tussen je ribbenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:36 schreef djgrasveld het volgende:
Die MadJack klap ik nog een x als ik hem zie in StratumseindGodverdomme wat lijk jij me een mongool zeg. Twee wijven mee naar huis en niet eens neuken.
Mietje.
Fijn dat je het snapt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:30 schreef Mortaxx het volgende:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:38 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Zegt iemand met de naam 'Snackie'
Nou doe eens even lief zeg.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:36 schreef djgrasveld het volgende:
Mietje.
Wie zegt dat vrouwen geen humor hebbenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:39 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moest gniffelen.
Kan je nog steken met een kogel tussen je oren danquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:39 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Kom maar, krijg je een mes tussen je ribben
Was niet echt humor, gewoon een goede opmerking.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wie zegt dat vrouwen geen humor hebben
Debielquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:42 schreef djgrasveld het volgende:
[..]
Kan je nog steken met een kogel tussen je oren dan
Achterlijke Soma
Of als ze vallen op straat ookquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:46 schreef Piye het volgende:
Trouwens, vrouwtjes die met blote voeten rondlopen en hun hakken in de hand zien er wel een beetje faal uit.
Just facking lock them, you facking cunt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:30 schreef Mortaxx het volgende:
Daar geef ik op dat moment echt helemaal niets omquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:46 schreef Piye het volgende:
Trouwens, vrouwtjes die met blote voeten rondlopen en hun hakken in de hand zien er wel een beetje faal uit.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:46 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Of als ze vallen op straat ook
Draag dan gewoon geen schoenen waar je niet op kan lopen meisje.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:48 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Daar geef ik op dat moment echt helemaal niets omdan moeten ze gewoon uit
Toen ze meer gedronken had kon ze er wel op lopenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:49 schreef Piye het volgende:
[..]
Dan weet ik altijd "die moet ik hebben".
[..]
Draag dan gewoon geen schoenen waar je niet op kan lopen meisje.
Ik kan er wel op lopen. Alleen niet als ik alcohol op heb jongetje.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:49 schreef Piye het volgende:
[..]
Dan weet ik altijd "die moet ik hebben".
[..]
Draag dan gewoon geen schoenen waar je niet op kan lopen meisje.
Beetje saai welquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:48 schreef mini891 het volgende:
Ik verwachtte een haan33 achtig topic, valt een beetje tegen dan dit. Slap verhaal.
Ja MJTP, maar heeft op veel drank na weinig waardering(quote:
Drank is een prima beloningquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja MJTP, maar heeft op veel drank na weinig waardering() voor zijn goede zorgen gekregen zo te lezen.
sssstquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:50 schreef titta1992 het volgende:
Supergirl je verteld maar halve waarheid
Laat je toch niet zo friendzonen jongen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:51 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Drank is een prima beloning
Hehe, hoe meer ze drinkt, hoe rechter ze loopt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:49 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Toen ze meer gedronken had kon ze er wel op lopen
Dat denken alle 15-jarige meisjes met hun nieuwe pumps van 20 cm.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:49 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik kan er wel op lopen. Alleen niet als ik alcohol op heb jongetje.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:46 schreef Piye het volgende:
Leuk voor die meisjes. Maar ik ben geen 15 meerquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Hehe, hoe meer ze drinkt, hoe rechter ze loopt.
[..]
Dat denken alle 15-jarige meisjes met hun nieuwe pumps van 20 cm.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:39 schreef maxburger het volgende:
[..]
Straks is ie nog meegegaan naar die kerel die TS geneukt heeft en heeft ie samen met titta zitten wachten beneden tot zij klaar waren boven. Dat zou toch een verhaal zijn.
Ik bewaar me voor jou op de meetquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Laat je toch niet zo friendzonen jongen.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:52 schreef ntm het volgende:
[..]Ik doe dat ook wel eens na het uitgaan
Idd, alleen gedraag je je wel zo.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:52 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Leuk voor die meisjes. Maar ik ben geen 15 meer
Vertel ons de hele waarheidquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:50 schreef titta1992 het volgende:
Hoezo, jij weet meer?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:39 schreef maxburger het volgende:
[..]
Straks is ie nog meegegaan naar die kerel die TS geneukt heeft en heeft ie samen met titta zitten wachten beneden tot zij klaar waren boven. Dat zou toch een verhaal zijn.
Het is toch allemaal vrij duidelijk ondertussen?quote:
Niet weten hoe een avondje dansen op hakken isquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:53 schreef Piye het volgende:
[..]
Jullie hebben nog veel te leren jonge sprinkkipjes.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:50 schreef titta1992 het volgende:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:22 schreef -supergirl- het volgende:
Gisteravond. Het begon allemaal heel rustig. Make-upje hier, nagellakje daar. Overdag had ik een nieuw setje kleren gescoord. Een flesje Candei erbij. Helemaal perfect.
Om 22.30 stond het meisje dat jullie kennen als 'titta' voor de deur. Nog rustig wat gekletst en gedronken. We hadden plannen om uit te gaan in mijn nieuwe stadmaar de enige club die ze hier hebben, bleek dicht (
) te zijn. Op donderdag aka studentenstapavond nog wel!!!!!!!!!!!
We besloten naar Eindhoven te gaan. Is maar een klein stukje vanaf DB en dus wel te doen. We schakelde Madjack in, aangezien die bekend is met uitgaan in Eindhoven. Nou, die vond het wel prima allemaal en we spraken af in zijn straat.![]()
Het was voor mijn gevoel extreem ver lopen naar de kroegen en de club en ik had niet de meest comfortabele schoenen uitgekozen.Mijn voeten gingen dood en om de 5 minuten moesten we even pauzeren omdat ik weer bijna mijn nek brak. (nog sorry daarvoor!) Ik zei hetzelfde als wat ik altijd zeg als ik uitga: 'volgende keer trek ik deze klote pumps NIET meer aan' waar ik me eigenlijk nooit aan houd..
Eenmaal aangekomen bij de club was het nog een beetje uitgestorven. Dit was -denk ik- rond half 1. Dus we gingen eerst nog ergens anders heen. Hier was het wel leuk en hebben we ons vermaakt met muziek, alcohol en feesten maar.Ik weet niet precies hoe, maar na een tijdje had iemand besloten om naar de club te gaan. Ik kreeg zo'n vrolijk bandje aan.
Wauw wat een spannend verhaal zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe het verder in de club was ben ik een beetje kwijt, dus dat betekent dat het gezellig was. Voor zover ik weet heb ik me prima vermaakt. Er kwam nog wat hosselen bij kijken, maar daar zal ik jullie niet mee vervelen. Na de club gingen we met wat mensen mee...En daarna gingen we zelf maar eens naar huis. Het leek alsof we uren aan het lopen waren en ik deed dit maar gewoon op blote voeten want die schoenen gingen echt niet meer. Te vermoeid om te rijden, sliepen we bij MJTP. Ti op de bank, en ik op een matras. MJTP bood nog wat dekens aan, maar het matras lag sowieso al lekker dus ik was dolgelukkig en wilde gewoon slapen
![]()
Toen was het zomaar opeens ochtend en gingen we maar eens terug naar huis.
Klachten
- mijn schoenen
- blaren op mijn voeten
- cafés waar je je jas niet op kunt hangen
- carnavalsmuziek in de kroeg
- een bepaalde smaak in je mond![]()
Wat leuk was
- titta en madjackbedankt voor de super avond
no
No offence, maar dan draag je dus schoenen, die je niet kan hebben. Waarom ken ik ook veel meisjes die dit nooit doen, maar wel hoge hakken dragen?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:56 schreef ntm het volgende:
[..]
Niet weten hoe een avondje dansen op hakken is
Nee. Blijkbaar is er meer gebeurd dan in de OP staat.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Het is toch allemaal vrij duidelijk ondertussen?
OP quotenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:56 schreef bammetjekwak het volgende:
[..]
Wauw wat een spannend verhaal zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |