dat is de grapquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:29 schreef Homdeck het volgende:
Nou het liep volledig uit de hand zeg. Je zal het maar meemaken.
Leeftijdsgrens ofwel toerekeningsvatbaarheidstest een optie?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:30 schreef Mortaxx het volgende:
Denk dat JNG maar weer open moet. Al die puberperikelen hier laatste tijd.
Ik kan me anders nog een bepaald meisje in de poema herinneren...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:30 schreef Mortaxx het volgende:
Supergirls alcohol gebruikquote:
Dat viel mee.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:32 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik kan me anders nog een bepaald meisje in de poema herinneren...
[..]
Supergirls alcohol gebruik
Dat zou er nog bij moeten komen jaquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dat viel mee.Ik heb verder niet je zolder ondergekotst ofzo.
nee! helemaal nietquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:34 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dat zou er nog bij moeten komen ja
Wel in de club begreep ik?
Owhh ja natuurlijkquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:32 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik kan me anders nog een bepaald meisje in de poema herinneren...
[..]
Supergirls alcohol gebruik
Wacht maar tot jij in september naar Amsterdam komt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:30 schreef Mortaxx het volgende:
Zegt iemand met de naam 'Snackie'quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:37 schreef Snackie017 het volgende:
Wat liep er nu uit de hand dan? Dat je dikke modderpoten het gewankel op die pumps niet meer aankonden?
Straks is ie nog meegegaan naar die kerel die TS geneukt heeft en heeft ie samen met titta zitten wachten beneden tot zij klaar waren boven. Dat zou toch een verhaal zijn.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:36 schreef djgrasveld het volgende:
Die MadJack klap ik nog een x als ik hem zie in StratumseindGodverdomme wat lijk jij me een mongool zeg. Twee wijven mee naar huis en niet eens neuken.
Mietje.
Kom maar, krijg je een mes tussen je ribbenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:36 schreef djgrasveld het volgende:
Die MadJack klap ik nog een x als ik hem zie in StratumseindGodverdomme wat lijk jij me een mongool zeg. Twee wijven mee naar huis en niet eens neuken.
Mietje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |