abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129862621
Ik zeg: jullie komen net kijken als het gaat om wilde stapavonden. Het bovenstaande is NIETS.
pi_129862642
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:28 schreef Piye het volgende:
Nog gescoord? ~O>
:X
pi_129862643
Nou het liep volledig uit de hand zeg. Je zal het maar meemaken.
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
pi_129862654
Wat is er uit de hand gelopen dan?
pi_129862661
quote:
9s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:29 schreef Homdeck het volgende:
Nou het liep volledig uit de hand zeg. Je zal het maar meemaken.
dat is de grap
pi_129862664
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:22 schreef -supergirl- het volgende:
bijna mijn nek brak
de enige klacht in dit topic is het woordje bijna
pi_129862666
Denk dat JNG maar weer open moet. Al die puberperikelen hier laatste tijd.
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 13:30:17 #33
351780 Piye
King of Kush
pi_129862668
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:29 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

:X
Vies vies meisje. ~O>
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_129862671
Tevens candei :')
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
pi_129862674
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:29 schreef xuryah het volgende:
Wat is er uit de hand gelopen dan?
Niks. Deze titel is voor Haan.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 13:31:59 #36
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_129862733
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:30 schreef Mortaxx het volgende:
Denk dat JNG maar weer open moet. Al die puberperikelen hier laatste tijd.
Leeftijdsgrens ofwel toerekeningsvatbaarheidstest een optie?
pi_129862735
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:30 schreef Mortaxx het volgende:
Denk dat JNG maar weer open moet. Al die puberperikelen hier laatste tijd.
Ik kan me anders nog een bepaald meisje in de poema herinneren... :')
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:29 schreef xuryah het volgende:
Wat is er uit de hand gelopen dan?
Supergirls alcohol gebruik
pi_129862767
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:32 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Ik kan me anders nog een bepaald meisje in de poema herinneren... :')

[..]

Supergirls alcohol gebruik
Dat viel mee. :o Ik heb verder niet je zolder ondergekotst ofzo.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 13:33:25 #39
390594 Gedachtenstroom
Space Sloth on Uranus
pi_129862781
:')
pi_129862806
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:33 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Dat viel mee. :o Ik heb verder niet je zolder ondergekotst ofzo.
Dat zou er nog bij moeten komen ja :')
Wel in de club begreep ik?
pi_129862823
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:34 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Dat zou er nog bij moeten komen ja :')
Wel in de club begreep ik?
nee! helemaal niet
pi_129862843
Echte klacht: TS proeft negersperma
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 13:35:17 #43
303028 Broder
kevinsangel
pi_129862845
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:30 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

dat is de grap
Wat een doldwaze grap haal je uit.
team is eng ready for whatever als het moet
pi_129862853
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:32 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Ik kan me anders nog een bepaald meisje in de poema herinneren... :')

[..]

Supergirls alcohol gebruik
Owhh ja natuurlijk :D
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 13:36:37 #45
348347 djgrasveld
Official Fuckbuddy
pi_129862890
Die MadJack klap ik nog een x als ik hem zie in Stratumseind :') Godverdomme wat lijk jij me een mongool zeg. Twee wijven mee naar huis en niet eens neuken.

Mietje.
geen shampoo maar ik zit in haar
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 13:37:54 #46
311937 Snackie017
geen touw aan vast te knopen,
pi_129862937
Wat liep er nu uit de hand dan? Dat je dikke modderpoten het gewankel op die pumps niet meer aankonden?
pi_129862953
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:30 schreef Mortaxx het volgende:
Denk dat JNG maar weer open moet. Al die puberperikelen hier laatste tijd.
Wacht maar tot jij in september naar Amsterdam komt. ~O>
pi_129862965
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:37 schreef Snackie017 het volgende:
Wat liep er nu uit de hand dan? Dat je dikke modderpoten het gewankel op die pumps niet meer aankonden?
Zegt iemand met de naam 'Snackie' :')
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 13:39:11 #49
327202 maxburger
je krijgt die pics niet
pi_129862982
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:36 schreef djgrasveld het volgende:
Die MadJack klap ik nog een x als ik hem zie in Stratumseind :') Godverdomme wat lijk jij me een mongool zeg. Twee wijven mee naar huis en niet eens neuken.

Mietje.
Straks is ie nog meegegaan naar die kerel die TS geneukt heeft en heeft ie samen met titta zitten wachten beneden tot zij klaar waren boven. Dat zou toch een verhaal zijn. :')
#YOLO
pi_129862986
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:36 schreef djgrasveld het volgende:
Die MadJack klap ik nog een x als ik hem zie in Stratumseind :') Godverdomme wat lijk jij me een mongool zeg. Twee wijven mee naar huis en niet eens neuken.

Mietje.
Kom maar, krijg je een mes tussen je ribben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')