Gisteravond. Het begon allemaal heel rustig. Make-upje hier, nagellakje daar. Overdag had ik een nieuw setje kleren gescoord. Een flesje Candei erbij. Helemaal perfect.
Om 22.30 stond het meisje dat jullie kennen als 'titta' voor de deur. Nog rustig wat gekletst en gedronken. We hadden plannen om uit te gaan in mijn nieuwe stad

maar de enige club die ze hier hebben, bleek dicht (

) te zijn. Op donderdag aka studentenstapavond nog wel!!!!!!!!!!!
We besloten naar Eindhoven te gaan. Is maar een klein stukje vanaf DB en dus wel te doen. We schakelde Madjack in, aangezien die bekend is met uitgaan in Eindhoven. Nou, die vond het wel prima allemaal en we spraken af in zijn straat.
Het was voor mijn gevoel extreem ver lopen naar de kroegen en de club en ik had niet de meest comfortabele schoenen uitgekozen.

Mijn voeten gingen dood en om de 5 minuten moesten we even pauzeren omdat ik weer bijna mijn nek brak. (nog sorry daarvoor!) Ik zei hetzelfde als wat ik altijd zeg als ik uitga: 'volgende keer trek ik deze klote pumps NIET meer aan' waar ik me eigenlijk nooit aan houd..
Eenmaal aangekomen bij de club was het nog een beetje uitgestorven. Dit was -denk ik- rond half 1. Dus we gingen eerst nog ergens anders heen. Hier was het wel leuk en hebben we ons vermaakt met muziek, alcohol en feesten maar.

Ik weet niet precies hoe, maar na een tijdje had iemand besloten om naar de club te gaan. Ik kreeg zo'n vrolijk bandje aan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe het verder in de club was ben ik een beetje kwijt, dus dat betekent dat het gezellig was. Voor zover ik weet heb ik me prima vermaakt. Er kwam nog wat hosselen bij kijken, maar daar zal ik jullie niet mee vervelen. Na de club gingen we met wat mensen mee...

En daarna gingen we zelf maar eens naar huis. Het leek alsof we uren aan het lopen waren en ik deed dit maar gewoon op blote voeten want die schoenen gingen echt niet meer. Te vermoeid om te rijden, sliepen we bij MJTP. Ti op de bank, en ik op een matras. MJTP bood nog wat dekens aan, maar het matras lag sowieso al lekker dus ik was dolgelukkig en wilde gewoon slapen
Toen was het zomaar opeens ochtend en gingen we maar eens terug naar huis.
Klachten
- mijn schoenen
- blaren op mijn voeten
- cafés waar je je jas niet op kunt hangen
- carnavalsmuziek in de kroeg
- een bepaalde smaak in je mond
Wat leuk was
- titta en madjack

bedankt voor de super avond