abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129863388
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:49 schreef Chai het volgende:

[..]

Ja MJTP, maar heeft op veel drank na weinig waardering( ;) ) voor zijn goede zorgen gekregen zo te lezen.
Drank is een prima beloning :P
pi_129863393
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:50 schreef titta1992 het volgende:
Supergirl je verteld maar halve waarheid :')
sssst _O-
pi_129863398
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:51 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Drank is een prima beloning :P
Laat je toch niet zo friendzonen jongen. :N
pi_129863411
kill me pls
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 13:52:18 #80
351780 Piye
King of Kush
pi_129863425
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:49 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Toen ze meer gedronken had kon ze er wel op lopen :')
Hehe, hoe meer ze drinkt, hoe rechter ze loopt. _O_

quote:
17s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:49 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Ik kan er wel op lopen. Alleen niet als ik alcohol op heb jongetje.
Dat denken alle 15-jarige meisjes met hun nieuwe pumps van 20 cm. _O-
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_129863432
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:46 schreef Piye het volgende:
Trouwens, vrouwtjes die met blote voeten rondlopen en hun hakken in de hand zien er wel een beetje faal uit.
:D Ik doe dat ook wel eens na het uitgaan :@ Vooral in de winter is het grappig want iedereen die je tegenkomt op weg naar huis spreekt je dan aan zo van 'DOE JULLIE HAKKEN AAN, JULLIE WORDEN ECHT ZIEK ZO HOOR' Verder wel terechte klacht SG maar zoveel info in de OP hoeft nou ook weer niet ;(
[b]Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:[/b]
Karamelkindje meldt zich.
pi_129863442
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:52 schreef Piye het volgende:

[..]

Hehe, hoe meer ze drinkt, hoe rechter ze loopt. _O_

[..]

Dat denken alle 15-jarige meisjes met hun nieuwe pumps van 20 cm. _O-
Leuk voor die meisjes. Maar ik ben geen 15 meer :')
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 13:52:59 #83
327202 maxburger
je krijgt die pics niet
pi_129863446
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:39 schreef maxburger het volgende:

[..]

Straks is ie nog meegegaan naar die kerel die TS geneukt heeft en heeft ie samen met titta zitten wachten beneden tot zij klaar waren boven. Dat zou toch een verhaal zijn. :')
#YOLO
pi_129863449
quote:
13s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:51 schreef Chai het volgende:

[..]

Laat je toch niet zo friendzonen jongen. :N
Ik bewaar me voor jou op de meet
pi_129863475
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:52 schreef maxburger het volgende:

[..]

Ze hadden bavaria bier ja, lekker :9
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 13:53:56 #86
351780 Piye
King of Kush
pi_129863481
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:52 schreef ntm het volgende:

[..]

:D Ik doe dat ook wel eens na het uitgaan :@
:')

Jullie hebben nog veel te leren jonge sprinkkipjes.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_129863491
Is de klacht niet gewoon dat SG voor de zoveelste keer niemand heeft gescoord?
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 13:54:43 #88
338319 ZarB
Piña colada
pi_129863500
Aberkullie en Zarb insider wannabe topic :{w
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 13:54:44 #89
407126 Jv1994
Aardige knul.
pi_129863503
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:52 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Leuk voor die meisjes. Maar ik ben geen 15 meer :')
Idd, alleen gedraag je je wel zo.
Centrum van het universum ben ik..
pi_129863506
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:50 schreef titta1992 het volgende:
Supergirl je verteld maar halve waarheid :')
Vertel ons de hele waarheid :)
[b]Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:[/b]
Karamelkindje meldt zich.
pi_129863526
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:39 schreef maxburger het volgende:

[..]

Straks is ie nog meegegaan naar die kerel die TS geneukt heeft en heeft ie samen met titta zitten wachten beneden tot zij klaar waren boven. Dat zou toch een verhaal zijn. :')
Hoezo, jij weet meer?
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 13:55:45 #92
292419 NoXia
Productiefoutje
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 13:55:50 #93
351780 Piye
King of Kush
pi_129863535
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:54 schreef ntm het volgende:

[..]

Vertel ons de hele waarheid :)
Het is toch allemaal vrij duidelijk ondertussen?
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_129863548
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:53 schreef Piye het volgende:

[..]

:')

Jullie hebben nog veel te leren jonge sprinkkipjes.
Niet weten hoe een avondje dansen op hakken is :{w
[b]Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:[/b]
Karamelkindje meldt zich.
pi_129863550
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:50 schreef titta1992 het volgende:
Supergirl je verteld maar halve waarheid :')
:')
pi_129863554
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:22 schreef -supergirl- het volgende:
Gisteravond. Het begon allemaal heel rustig. Make-upje hier, nagellakje daar. Overdag had ik een nieuw setje kleren gescoord. Een flesje Candei erbij. Helemaal perfect.
Om 22.30 stond het meisje dat jullie kennen als 'titta' voor de deur. Nog rustig wat gekletst en gedronken. We hadden plannen om uit te gaan in mijn nieuwe stad _O_ maar de enige club die ze hier hebben, bleek dicht ( :') ) te zijn. Op donderdag aka studentenstapavond nog wel!!!!!!!!!!!
We besloten naar Eindhoven te gaan. Is maar een klein stukje vanaf DB en dus wel te doen. We schakelde Madjack in, aangezien die bekend is met uitgaan in Eindhoven. Nou, die vond het wel prima allemaal en we spraken af in zijn straat. ^O^
Het was voor mijn gevoel extreem ver lopen naar de kroegen en de club en ik had niet de meest comfortabele schoenen uitgekozen. ;( Mijn voeten gingen dood en om de 5 minuten moesten we even pauzeren omdat ik weer bijna mijn nek brak. (nog sorry daarvoor!) Ik zei hetzelfde als wat ik altijd zeg als ik uitga: 'volgende keer trek ik deze klote pumps NIET meer aan' waar ik me eigenlijk nooit aan houd..
Eenmaal aangekomen bij de club was het nog een beetje uitgestorven. Dit was -denk ik- rond half 1. Dus we gingen eerst nog ergens anders heen. Hier was het wel leuk en hebben we ons vermaakt met muziek, alcohol en feesten maar. :9 Ik weet niet precies hoe, maar na een tijdje had iemand besloten om naar de club te gaan. Ik kreeg zo'n vrolijk bandje aan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe het verder in de club was ben ik een beetje kwijt, dus dat betekent dat het gezellig was. Voor zover ik weet heb ik me prima vermaakt. Er kwam nog wat hosselen bij kijken, maar daar zal ik jullie niet mee vervelen. Na de club gingen we met wat mensen mee... oO< En daarna gingen we zelf maar eens naar huis. Het leek alsof we uren aan het lopen waren en ik deed dit maar gewoon op blote voeten want die schoenen gingen echt niet meer. Te vermoeid om te rijden, sliepen we bij MJTP. Ti op de bank, en ik op een matras. MJTP bood nog wat dekens aan, maar het matras lag sowieso al lekker dus ik was dolgelukkig en wilde gewoon slapen :')
Toen was het zomaar opeens ochtend en gingen we maar eens terug naar huis.

Klachten
- mijn schoenen
- blaren op mijn voeten
- cafés waar je je jas niet op kunt hangen
- carnavalsmuziek in de kroeg
- een bepaalde smaak in je mond ;(

Wat leuk was
- titta en madjack *; bedankt voor de super avond _O_
Wauw wat een spannend verhaal zeg :O
no
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 13:56:52 #97
327202 maxburger
je krijgt die pics niet
pi_129863580
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:55 schreef Loppe het volgende:

[..]

Hoezo, jij weet meer?
Wil je pics van die kerel? :')
#YOLO
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 13:57:07 #98
351780 Piye
King of Kush
pi_129863591
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:56 schreef ntm het volgende:

[..]

Niet weten hoe een avondje dansen op hakken is :{w
No offence, maar dan draag je dus schoenen, die je niet kan hebben. Waarom ken ik ook veel meisjes die dit nooit doen, maar wel hoge hakken dragen?
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_129863592
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:55 schreef Piye het volgende:

[..]

Het is toch allemaal vrij duidelijk ondertussen?
Nee. Blijkbaar is er meer gebeurd dan in de OP staat. ~O>
[b]Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:[/b]
Karamelkindje meldt zich.
pi_129863594
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:56 schreef bammetjekwak het volgende:

[..]

Wauw wat een spannend verhaal zeg :O
OP quoten :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')