abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129862989
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:30 schreef Mortaxx het volgende:
Denk dat JNG maar weer open moet. Al die puberperikelen hier laatste tijd.
Fijn dat je het snapt.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 13:39:32 #52
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_129862996
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:38 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Zegt iemand met de naam 'Snackie' :')


Moest gniffelen.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 13:39:45 #53
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_129863005
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:36 schreef djgrasveld het volgende:
Die MadJack klap ik nog een x als ik hem zie in Stratumseind :') Godverdomme wat lijk jij me een mongool zeg. Twee wijven mee naar huis en niet eens neuken.

Mietje.
Nou doe eens even lief zeg.
pi_129863048
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:39 schreef TwentyFourr het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Moest gniffelen.
Wie zegt dat vrouwen geen humor hebben :7
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 13:42:11 #55
348347 djgrasveld
Official Fuckbuddy
pi_129863070
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:39 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Kom maar, krijg je een mes tussen je ribben
Kan je nog steken met een kogel tussen je oren dan :')
Achterlijke Soma :r
geen shampoo maar ik zit in haar
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 13:42:43 #56
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_129863091
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:41 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Wie zegt dat vrouwen geen humor hebben :7
Was niet echt humor, gewoon een goede opmerking.
pi_129863098
Wat loopt er nu eigenlijk uit de hand? In de provincie op stap gaan klinkt nog spannender... :')
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_129863115
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:42 schreef djgrasveld het volgende:

[..]

Kan je nog steken met een kogel tussen je oren dan :')
Achterlijke Soma :r
Debiel :')
pi_129863129
Is die Titta btj lekker?? Of net als Paul :')??
pi_129863143
Taxi

gr gr
Nieuw is niet altijd beter.
pi_129863162
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:44 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Taxi

gr gr
Het zijn modaaltjes, die kunnen geen taxi betalen.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 13:46:11 #62
351780 Piye
King of Kush
pi_129863202
Trouwens, vrouwtjes die met blote voeten rondlopen en hun hakken in de hand zien er wel een beetje faal uit.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_129863228
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:46 schreef Piye het volgende:
Trouwens, vrouwtjes die met blote voeten rondlopen en hun hakken in de hand zien er wel een beetje faal uit.
Of als ze vallen op straat ook :')
pi_129863248
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:30 schreef Mortaxx het volgende:
Denk dat JNG maar weer open moet. Al die puberperikelen hier laatste tijd.
Just facking lock them, you facking cunt.
pi_129863276
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:46 schreef Piye het volgende:
Trouwens, vrouwtjes die met blote voeten rondlopen en hun hakken in de hand zien er wel een beetje faal uit.
Daar geef ik op dat moment echt helemaal niets om :') dan moeten ze gewoon uit
pi_129863278
Ik verwachtte een haan33 achtig topic, valt een beetje tegen dan dit. Slap verhaal.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 13:49:07 #67
407126 Jv1994
Aardige knul.
pi_129863304
Wat liep er uit de hand dan? Is dit je eerste keer stappen ofzo? Vond het allemaal vrij saai en moedeloos klinken om eerlijk te zijn...
Centrum van het universum ben ik..
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 13:49:14 #68
351780 Piye
King of Kush
pi_129863308
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:46 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Of als ze vallen op straat ook :')
_O-

Dan weet ik altijd "die moet ik hebben". })

quote:
17s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:48 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Daar geef ik op dat moment echt helemaal niets om :') dan moeten ze gewoon uit
Draag dan gewoon geen schoenen waar je niet op kan lopen meisje. :P
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_129863327
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:49 schreef Piye het volgende:

[..]

_O-

Dan weet ik altijd "die moet ik hebben". })

[..]

Draag dan gewoon geen schoenen waar je niet op kan lopen meisje. :P
Toen ze meer gedronken had kon ze er wel op lopen :')
pi_129863329
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:49 schreef Piye het volgende:

[..]

_O-

Dan weet ik altijd "die moet ik hebben". })

[..]

Draag dan gewoon geen schoenen waar je niet op kan lopen meisje. :P
Ik kan er wel op lopen. Alleen niet als ik alcohol op heb jongetje.
pi_129863330
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:48 schreef mini891 het volgende:
Ik verwachtte een haan33 achtig topic, valt een beetje tegen dan dit. Slap verhaal.
Beetje saai wel
Nieuw is niet altijd beter.
pi_129863334
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:28 schreef Piye het volgende:
Nog gescoord? ~O>
Ja MJTP, maar heeft op veel drank na weinig waardering( ;) ) voor zijn goede zorgen gekregen zo te lezen.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 13:50:09 #73
407126 Jv1994
Aardige knul.
pi_129863344
"Volledig uit De hand nog wel"
Give it a break, pleAse.
Centrum van het universum ben ik..
pi_129863366
Supergirl je verteld maar halve waarheid :')
Ik ben mezelf, niemand zei dat je het leuk moest vinden.
pi_129863383
Mensen die niet begrijpen dat deze TT op haan slaat en niet op de avond zelf :') ____
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')