Fijn dat je het snapt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:30 schreef Mortaxx het volgende:
Denk dat JNG maar weer open moet. Al die puberperikelen hier laatste tijd.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:38 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Zegt iemand met de naam 'Snackie'
Nou doe eens even lief zeg.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:36 schreef djgrasveld het volgende:
Die MadJack klap ik nog een x als ik hem zie in StratumseindGodverdomme wat lijk jij me een mongool zeg. Twee wijven mee naar huis en niet eens neuken.
Mietje.
Wie zegt dat vrouwen geen humor hebbenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:39 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moest gniffelen.
Kan je nog steken met een kogel tussen je oren danquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:39 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Kom maar, krijg je een mes tussen je ribben
Was niet echt humor, gewoon een goede opmerking.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wie zegt dat vrouwen geen humor hebben
Debielquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:42 schreef djgrasveld het volgende:
[..]
Kan je nog steken met een kogel tussen je oren dan
Achterlijke Soma
Of als ze vallen op straat ookquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:46 schreef Piye het volgende:
Trouwens, vrouwtjes die met blote voeten rondlopen en hun hakken in de hand zien er wel een beetje faal uit.
Just facking lock them, you facking cunt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:30 schreef Mortaxx het volgende:
Denk dat JNG maar weer open moet. Al die puberperikelen hier laatste tijd.
Daar geef ik op dat moment echt helemaal niets omquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:46 schreef Piye het volgende:
Trouwens, vrouwtjes die met blote voeten rondlopen en hun hakken in de hand zien er wel een beetje faal uit.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:46 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Of als ze vallen op straat ook
Draag dan gewoon geen schoenen waar je niet op kan lopen meisje.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:48 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Daar geef ik op dat moment echt helemaal niets omdan moeten ze gewoon uit
Toen ze meer gedronken had kon ze er wel op lopenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:49 schreef Piye het volgende:
[..]
Dan weet ik altijd "die moet ik hebben".
[..]
Draag dan gewoon geen schoenen waar je niet op kan lopen meisje.
Ik kan er wel op lopen. Alleen niet als ik alcohol op heb jongetje.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:49 schreef Piye het volgende:
[..]
Dan weet ik altijd "die moet ik hebben".
[..]
Draag dan gewoon geen schoenen waar je niet op kan lopen meisje.
Beetje saai welquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:48 schreef mini891 het volgende:
Ik verwachtte een haan33 achtig topic, valt een beetje tegen dan dit. Slap verhaal.
Ja MJTP, maar heeft op veel drank na weinig waardering(quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |